Jump to content

Climatronic A3 8p


Beshcu
 Share

Postare recomandată

NU, nu functionaza tot timpul, are un ambreiaj pe care il comanda.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    10

  • Al Bundy

    9

  • Beshcu

    5

  • kretu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

NU, nu functionaza tot timpul, are un ambreiaj pe care il comanda.

Multam pt raspuns dar nu m-am exprimat eu corect. Cand clima este pornita, compresorul merge tot timpul sau se mai opreste? Cand temperatura dorita este atinsa, compresorul se opreste automat sau acesta merge iar amestecul de aer este reglat de unitatra de comanda, prin intermediul ferestrelor, laand mai purin aer rece in habitaclu?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se opreste atata timp cat este cuplat AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

 

 

Multam pt raspuns dar nu m-am exprimat eu corect. Cand clima este pornita, compresorul merge tot timpul sau se mai opreste? Cand temperatura dorita este atinsa, compresorul se opreste automat sau acesta merge iar amestecul de aer este reglat de unitatra de comanda, prin intermediul ferestrelor, laand mai purin aer rece in habitaclu?

 

servomotoarele fac amestecul de aer rece/cald, cu ajutorul valorilor venite de la senzori si modulul de comanda calculeaza si comanda servomotoarele.

 

in rest, asa cum ti-a zis si bundy, compresorul nu se opreste, decat daca-l opresti tu - ECON, AC.. in functie de modelul de masina/an fabricatie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys, stiti cumva cam la toate modelele din VAG cand pornesti clima trebuie sa mearga ambele ventilatoare ? 

 

La A3 8P-ul meu porneste doar cel mic de la a/c si cred ca nu este normal.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA , in orice situatie, cu AC pornit, sau fara, daca temperatura este mare, ambele ventilatoare trebuie sa mearga in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema.... la mine electroventilatoarele functioneaza cred eu pe invers :(

Pe langa faptul ca ma confrunt cu problema ca ventilatorul mic imi ramane pornit cateodata dupa ce opresc motorul, la mine cel mare porneste cand dau drumul la clima, si se opreste cand o opresc, cel mic mergand in continuu... este normal?

Iar cu faptul ca cel mic ramane pornit cateodata pana omoara bateria ce este de facut? :(

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul care le controleaza l-ai verificat ?

 

Cel mare porneste obligatoriu cand proneste clima alaturi de cel mic.

 

Se pare ca tu ai o problema doar cu cel mic care ramane pornit. Verifica releul....

 

Nu ar strica o diagnoza pe climatronic.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde este situat acel releu, l-am cautat de am innebunit :(

Din cate am inteles, el se afla in ventilatorul mare, care il comanda si pe cel mic.

atasez un log pentru a se vedea erorile de pe clima.

Multumesc anticipat.
 
PS: daca stie cineva cum pot rezolva erorile de pe clima, raman dator.
PS2: Azi am schimbat panoul cu ambele ventilatoare, inainte cel mare era blocat, si aceeasi problema o aveam, ramanea cel mic pornit.
acum functioneaza amandoua, cel mic pornit in permanenta, cel mare porneste doar cand pornesc clima.
 

Log-WAUZZZ8P04A018658-147840km-91863mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sharkyno

 

 

salut la toti colegii imi puteti spune si mie cum sa sterg eroarea din autohvac 01790 test is not ok 001 upper limit exceeded de cand am intrat pe canalul 002 in basing settings am ramas cu eroarea apui am intrat in canal 001 si-a facut calibrarea dar tot nu s-a sters ,macar cineva cu o masina asemanatoare audi a3 8p 2004 daca stie valorile in adaptation chanel 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi unde este situat acel releu?

si inca ceva....daca ventilatorul mic, este alimentat cu mufa care iese din cel mare, iar cel mare in momentul in care opresc masina se opreste, asta nu inseamna ca cel mare da comanda eronata celui mic?

va rog dati-mi niste sfaturi ca o iau razna cu masina asta...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un coleg ce a intampinat problema cu eroarea 01790 test is not ok din autohvac nu-mi da voie sa o sterg .climatronicul merge fara probleme dar imi do o alte eroare in engine please check dtc se refera la cea din autohvac sau macar canalele din adaptation de la 01 pana la 10 .eroarea a rwmas stocata de cand am intrat in nasic settings pe canal 02 si am dat ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci termina basic settings.

Atunci termina basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa termin la basic settings? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut!

Am si eu o problema la un A3 2.0 tdi fab. 2004. Am facut de curand un upgrade la panoul de clima de la modelul facelift, cel cu butoanele din aluminiu. Dupa ce am montat panoul care a fost plug&play, adica mufele s-au potrivit perfect, exista o problema la butonul AC care in mod normal ar trebui sa fie echivalent cu buton ECON de pe panoul prefacelift.
Ideea este ca cu panoul nou nu imi mai porneste compresorul iar la apasarea butonului AC de pe panoul nou se inchid toate clapetele de aer.
Din ce am inteles pentru a face ca panoul nou sa functioneze pe modelul prefacelift trebuie facuta o inversare de fire la mufele din spate si niste adaptari din VCDS.
Multumesc anticipat daca ma poate ajuta cineva sa fac modificarile.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ai stocate pe climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact eroarea, stiu doar ca panoul nou nu activeaza compresorul, iar cand apas butonul AC se inchid toate clapele si nu mai intra deloc aer in habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fa o setare de baza la servomotorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ma pricep sa fac asta. Presupun ca se face tot cu vag-ul.

Multumesc anticipat daca ma poti indruma undeva sa fac asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai faci o scanare, dupa care vedem ce este de facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut. A venit cadura si evident apar probleme legate de instalatia de racire. Am un a3 din 2004 2.0 tdi 16v. Cand dau pe temperatura joasa baga destul de anemic....abia se simte ceva rece in grile. Am fost la norauto si am reimprospatat freonul insa fara sa apara vreo schimbare semnificativa. Cand e la soare nu se simte mai deloc stand cu masina pe loc si dat temperatura la minim. Am citit pe forum una, alta si am mers sa fac niste verificari. In primul rand am observat ca nu se invarte decat un singur ventilator de la radiatoare (cel din partea volanului). Celalalt mai mic nu a dat nici un semn de viata nici cu temperatura motorului la 85oC. Am facut si o diagnoza insa nu apare nici o eroare inregistrata. Atasez un print screen cu valorile citite. Am sa ma ocup in primul rand de ventilator sa vad ce e cu el. Ce spuneti de valorile din prinscreen? sunt ok? Multumesc

59300d0e87c47_printscreenhvc.jpg.ce0be0080e5f8f9564b648df6c6d5ac4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Audi A3 1.6 benzina din 2001 la care nu imi porneste compresorul de clima.

Pe tester imi da eroarea:

00796 - Fan for interior Temp Sensor (V42) - static - Blocked or without voltage

dar : am tras afara panoul de climatronic si ventilatorul ce e montat pe el se invarte cand pornesc clima....semn ca nu e blocat ...Aveti vreo idee ce pot sa fac ?

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am o problema la A3-ul sotiei. Cand am luat masina baga aer rece insa acum nu o mai face. In prima faza am mers sa completez freonul, insa tot nimic, baga aer cald, nu rece. Am facut o scanare, mi-a dat eroare pe V71, am facut output test, totul ok, basic settings ok. Compresorul merge, se simte cand pleaca.

In schimb pe measuring blocks, imi da ca nu baga aer de afara ci recirculeaza, valoare 50. Am dat jos torpedoul si vad clapeta este actionata doar la pornire, daca apas pe recirculare nu face nimic...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuplil absorbit, curent cerut, curent consumat. ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!