Jump to content

Volkswagen Touareg 3.0 TDI V6


Cristi Geo

Postare recomandată

Acel drum este unul tehnologic (are vreo 3 portiuni mai riscante). Dupa vreo 2 serpentine prin pădure se opreste in țeava de aducțiune. Eu l-am facut pana în capăt. Există unul corespunzator si din sens opus spre partea de sus.

Link către comentariu

Acum vreo doi ani am vrut sa urc la cariera - insa plouase si arata foarte rau curba la stanga de dupa cabana - mi-a fost teama sa nu raman pe acolo proptit in combinatia pietre, lemne aduse de apa si noroi.

 

Link către comentariu

Azi am instalat DRL-uri. 

Am preferat acest setup deoarece scad sansele de a arde lupele circuland ziua cu farurile aprinse in afara localitatilor. Am observat la Kia Sportage acelasi principiu de functionare. Singurul lucru care mai ramane de facut, este sa vina seara si sa vad cat de puternice sunt defapt ledurile albe si daca deranjeaza, caz in care voi monta un releu in comutatie ce va stinge DRL-urile cand se aprinde faza scurta sau becul de pozitie, inca ma mai gandesc. Oricum, asta urmeaza sa fac zilele urmatoare, fiind un efect interesant la intrarea/iesirea din pasaje.

 

 

Link către comentariu

Pregatit de traseu, maine dimineata vom pleca pe ruta Bucuresti-Chiojdu-Lacul Vulturilor-Barajul Siriu-Cascada Pruncea si retur.

Capture.thumb.JPG.f4f61362166f466fb7dc4a109b1c5cc9.JPG

Link către comentariu

Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil.

Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata.

Capture1.thumb.JPG.1b7c8d20e9c77d56e302d2c79a1e10a2.JPG

M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level.

Capture.thumb.JPG.8acb2843a3434d1811b893625a9e5427.JPG

Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime

Capture3.thumb.JPG.e84973304eb51ca24f5eb806f8c0609c.JPG

Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol. 

Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor.

Capture4.thumb.JPG.a48efd00ac61c52613353f248f5c3057.JPG
Capture2.thumb.JPG.b4ea42289e6e58ff8af07dfcf5f3b76a.JPG

A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina 

Capture5.thumb.JPG.ca0a632ff19d96f93818600e9cc978b2.JPG

Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor

Capture6.thumb.JPG.8185882681b05872d0a91cc2ab78149d.JPG

In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune.

La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit.

Capture7.thumb.JPG.4fc717a552d751e58f0a008f695f6b2c.JPG

Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.

 

 

Link către comentariu

A urmat apoi drumul pana la Barajul Siriu. Tinand cont ca masina era deja murdara, am trecut prin toate gropile cu apa si baltoacele de pe drum. Rezultatul mai jos ? 

1.thumb.JPG.cc22c34d7780a4b1b0a003eb2b9a415e.JPGCapture9.thumb.JPG.87773d97b09d6b4ff577df717868ca97.JPG2.thumb.JPG.709f978415e0b5cc86b15eaba70d1a37.JPG3.thumb.JPG.54ba8837a7848196489d77ce439df72b.JPG

Si o poza de pe baraj, din pacate cu gunoaiele aferente tarisoarei noastre iubite ... Langa noi parcasera 2 masini din care s-au dat jos 70.000 de euro (amenda e de 7.000 euro pentru termenul de tigan adus unui rrom, pentru cine nu cunoaste) care incepusera sa sparga seminte... tipic.

4.thumb.JPG.1ead8117b9b29edc7e555e29ec83afb7.JPG

Si destinatia finala pentru aceasta zi, cascada Pruncea 

5.thumb.JPG.2b1c66f34029cca9e201f9a31721d9d9.JPG

Si ajuns acasa, la ora 23:00

6.thumb.JPG.facc3f46f59165787e145bf38dbffaeb.JPG

Referitor la consum, pe cei 400 de km am avut un consum de la plin (de dimineata cand am plecat) la plin (cand am ajuns acasa) de 12,7%. A3 la dus am mers cu 110 km/h pe pilot, in localitati pana la Chiojdu cu 50-60 km/h, urcusul pana la lac o medie de 7-8 km/h pe cei 24 de km iar la intoarcere am mers regulamentar in localitati, doar pe A3 masina a fost alergata. Per ansamblu, desi obositoare, plimbarea a oferit peisaje SUPERBE !

Modificat de Cristi Geo
Link către comentariu

acum sa o speli bine pe sub caroserie....noroiul nu ii face bine, daca sta mult timp pe acolo.

Link către comentariu

Chiar ai urcat pe Mălâia (muntele din spatele lacului)? Foarte puțini se încumetă. Oricum, sa mergi pe creastă, pe marginea hăului, cu priveliștea si lacul sub tine sunt senzatii de nedescris.

Link către comentariu

@F l o r i nam s-o spal maine dimineata.

@yanq poza pe care am postat-o este chiar de sus din varf. Acum copiez filmuletele cu traseul in PC, voi face montajul si apoi voi urca pe youtube drumul. Urcusul mi-a dat ceva emotii, am rupt de cateva ori aderenta. La coborare am avut downhill assist si am lasat-o singura sa-si faca treaba. A fost genial sa coboara masina cu 2-3 km/h fara sa calc frana. Defapt, pe toata coborarea de la lac cred ca am folosit frana de maxim 5 ori.

Link către comentariu
8 hours ago, yanq said:

Chiar ai urcat pe Mălâia (muntele din spatele lacului)? Foarte puțini se încumetă. Oricum, sa mergi pe creastă, pe marginea hăului, cu priveliștea si lacul sub tine sunt senzatii de nedescris.

Foarte putini se încumeta... E INTERZIS accesul cu mașina în Poarta Vanturilor și lângă Lacul Vulturilor. 

Acceasi poveste și pe creasta Baiului. 

Datorita vitejiilor de genul asta, mai ales cele publicate în online, adică mașina, număr de înmatriculare și locație, la fix dați apa la moara tuturor celor care urla sa interzică accesul cu mașina pe munte. 

E plin de poze cu viteji și vitejiile lor pe site-urile ONG-urilor

În curand se termina cu ieșitul cu mașina pe munte, lucru care le convine de minune celor cu interese... Lemnoase, care vor putea sa opereze nestingheriți și nevăzuți. 

@Cristi Geo Te felicit pentru mașina, pentru pasiunea ta, dar nu și pentru felul în care o promovezi...

Discuția e lunga, nu are sens sa o continuam aici, dacă vrei, pe privat. 

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Nu am niciun interes material sau de orice alta natura sa promovez absolut nimic. Am vazut pe internet imagini ale unor locuri pe care am vrut sa le vizitez. Si asa cum am mentionat si in postul anterior, am citit pe internet diferite comentarii fix cu o noapte inainte de a pleca la drum. Si erau cateva care spuneau ca accesul este interzis cu auto. Asta este motivul pentru care am sunat la primaria din Chiojdu si mi s-a confirmat ca este permis accesul de catre vice-primar, citez "doar cu masina de teren". Cand au venit cei 2 jandarmi, i-am intrebat daca este interzis accesul si mi-au confirmat ca NU este dar ca sunt anumite personaje din zona, pot fi cei cu interese pe care ii mentionezi tu, pot fi altii, care doresc sa se interzica accesul, moment in care se va trece la sanctiuni. Daca se va sanctiona pe viitor accesul in zona cu auto, nu imi asum acest lucru. Referitor la ceea ce spui tu cu taiatul lemnelor, pe drum am intalnit biciclisti si oameni care urcau la pas, deci mi-e greu sa cred ca pe aia ii incurca fix cei care urca cu masina plus ca drumul ala mi se pare imposibil de accesat cu o masina mai mare de SUV.

Link către comentariu

Fain! Ai abordat urcarea pe Mălâia de-a dreptul! Doar cu atv-un am urcat pe acolo! Se poate si un pic mai pe dreapta șerpuind pe curbele de nivel(pe acolo am urcat kodiaq-ul) Iar sus merita sa mergi 100 m pe creasta ?

Efectiv nu inteleg mentalitatea de a-i blama pe alții afirmand ca ar fi interzis accesul....precizand totodata ca altii ar avea voie pentru ca obtin in prealabil acordul de la jandarmerie. Ori e interzis pentru toata lumea ori nu este. Impactul asupra mediului e exact acelasi in toate contextele. Si cu "acord" si fara. 

Iar in cazul de față nu există absolut niciun indicator rutier care sa interzica accesul (pantourile turistice informative nu tin loc de indicatoare rutiere).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

s-a discutat pe prima pagina.

e ceva mai eficient ca icoana de la parasolar, se pare

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am inlocuit camera frontala cu ceva mai putin vizibil

Capture1.thumb.JPG.dbe36d205787b2be6b67a6775eca1e6e.JPG

Si in plus, Facebook imi aduce aminte ca in urma cu 3 ani, eram la Chamonix - Mont Blanc, cu primul Touareg :


capture2.thumb.JPG.5b02053b2466df9264cb926598dd0fff.JPG
Capture.thumb.JPG.1fa3f7d575441591465dc65aae6ddd7b.JPG

 

Si o poza din urma cu 3 ani / una din urma cu  2 saptamani

1.thumb.JPG.aa37cea419414bd37caa79e1988dde9a.JPG2.thumb.JPG.ccf94ef546b7bd9a98542220e01b9599.JPG

Modificat de Cristi Geo
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ieri am urcat pe Varful Penteleu. Un traseu solicitant pentru mine si masina, pe drum forestier, pe scurtaturi prin padure. Masina s-a descurcat bine. Intr-un singur loc nu a putut urca, unde erau sleauri si noroi insa in rest totul a fost ok. Am trecut de statia meteo pana la observator apoi urcarea a fost pe jos pana la steagul din varf, 1.772 m altitudine. La final am incercat sa urc cat mai aproape de varf, vazand pe google maps ca pot cobori pe partea cealalta. Defapt, realitatea din traseu a fost alta. E o singura care de acces pana in varf, si aceea pe jos. In partea cealalta e rapa.

Capture.thumb.JPG.6aae539d921b1f74a35d4b99d160a31f.JPG
Capture1.thumb.JPG.cb73983deb4a12905d8b811c38b4eff4.JPGIMG_20200827_141517.thumb.jpg.9f01b4192c6e2d8a2b08e033ffd7606b.jpg
 

 

 

 

 

Link către comentariu

Nu stiu ce ai vazut pe google maps pe partea cealalta. E doar potecă de picior din sens opus. (Chiar si drumul forestier l-au sters de ceva timp de pe harta. Impreuna cu multe altele)

Ai facut scurtaturile din padure intre curbele de nivel? Rampa finala era spectaculos de abordat macar ca tentativa ?

Link către comentariu

Vazusem ceea ce parea a fi drum forestier. Am crezut ca pot cobori pe acolo. Cat despre scurtaturile din padure, da, le-am facut. In primul film se vede una pe la minutul 4:10. La 3:40 raman in noroi cu ea si nu mai urc. Mi-a fost teama sa nu raman pe acolo sau sa o troznesc de vreun pom. Cat despre rampa finala, am incercat initial sa o urc dar apoi am renuntat si am preferat s-o urc pe jos decat sa desumflu rotile si apoi sa le umflu... lenea.

Link către comentariu

Frumos traseu si frumoase filme !  Se vede ca bestia e potenta :) 

Ce anvelope ai in echipare? 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!