Jump to content

Red Leoni - 5f 1.5tsi 96KW


Adi_vw

Recommended Posts

mihai.onu94
31 minute în urmă, Adi_vw a scris:

Din cate stiu eu vopseaua ce o are masina n-are lac dat peste (o sa intreb, poate a gresit din neatentie). 

Orice vopsea de mașină are și lac de protecție deasupra.

Link to post

@mihai.onu94 am luat și kit retuș pentru eventualele pietricele ce o sa sară pe capotă și e doar un flacon. 

Pentru vopseaua metalizata erau doua recipiente. 

IMG_20200803_145911_compress2.jpg

Edited by Adi_vw
Link to post

Astazi am ridicat masina de la tinichigerie. Au facut retus pe cant(asa a aprobat fabrica). Pe partea stanga a iesit bine, pe dreapta e acceptabil.
Sunt oarecum dezamagit de reprezentanta. Daca si-ar fi facut treaba bine din prima as fi facut doar doua drumuri, asa am facut patru pentru o problema destul de minora.

Masina merge mai bine, ceva s-a schimbat. Orice am facut nu am mai avut acea ezitare la la plecarea de pe loc. Cred ca sunt trei posibilitati:

  1. au facut update de soft fara sa-mi zica;
  2. are masina ceva in soft si pana la 4000km e mai domolita;
  3. acum sunt pe sfarsit de rezervor (mai sunt 3 liniute) si nu face vid(nu cred asa ceva, dar voi fi tare atent sa vad daca se schimba comportamentul dupa ce alimentez).

Indiferent de motiv, ma bucur ca merge mai bine decat inainte.

Link to post
  • 2 weeks later...

In concediu am observat "opera" celor de la Compexit Cluj. Până acum n-am dat nume, dar încep sa ma enervez. 

La montaj, după ce au făcut retușul pe capete au zgâriat bara în cel puțin trei locuri. Pentru a ieși treaba "ca în reprezentanță" mi-au lăsat și niște amprente cu lac între faruri și grilă. Acum înțeleg de ce era tot un lichid de parbriz bara la primire când eu le-am lăsat mașina spălată. 

Probabil o să merg să dea un polish în zona amprentelor, poate ies, dar să mai facă altceva la mașină n-am încredere. 

Voi ce ați face dacă ați fi în locul meu? 

P. S.: Uite așa se cârpește o mașină nouă în reprezentantă. 

IMG_20200817_100952_compress16.jpg

IMG_20200817_101016_compress86.jpg

IMG_20200817_101058_compress54.jpg

IMG_20200817_101124_compress16.jpg

Edited by Adi_vw
Link to post

Cand ai observat problema trebuia sa mergi inapoi sa mai bage o fisa. Nu inteleg ce este in reprezentanta chestia asta cu reparatia doar "pe muchie" ? Elementul se revopseste complet chiar daca problema este minora pentru a se evita ulterior neplaceri de genul acesta.

Edited by ShadoWzZ
Link to post

Am observat când eram în concediu la munte. Nici semnal la telefon n-am avut. 

Mi-e frică  să-i las să mai bage o fisa când ei au zis ca vopsesc tot elementul, apoi m-am trezit cu retuș (ca așa a aprobat fabrica). De fiecare dată când am dus mașina la ei am găsit alte zgârieturi pe vopsea sau parasolar murdar. 

Link to post

Daca ai casco poti merge la un alt service.... cu siguranta vor face o treaba mai buna ?

Link to post

In mod normal la ridicarea masinii trebuia sa faci reclamatie. Acum daca te duci cred ca vor spune ca tu ai umblat acolo ... asta daca nu le iei amprentele si le compari cu ce ai tu acolo... acum lasand gluma la o parte, incearca sa o rezolvi in alta parte dar stai langa meserias.. si data viitoare cand mai mergi la reprezent. ochii cat radarul nasa pe masina .. orice stricaciune reclamata verbal apoi pe email cu OPC ul in cc si explicat ca ii dai in judecata si toate cele.. media etc.

Link to post

Am casco. M-am gândit și la varianta asta, dar trebuie sa găsesc un vopsitor capabil. 

@Bogdan20cj a doua zi m-am întors pentru ca se vedeau niște zgârieturi(2cm lățime) in zona cantului pe care le-au rezolvat cu polish. Nu m-am uitat în jurul farurilor. 

O să casc ochii mai bine data următoare. 

Link to post

Am fost la o cabana la Oasa iar în una din zile am urcat pe Transalpina. Peisaje superbe, aer curat și câțiva pistruiati de grădinița. 

Mașina e decentă atât pe autostradă cât și pe serpentine.

Las mai jos câteva consumuri, două persoane  cu multe bagaje(bancheta rabatata, dar se mai vedea pe luneta):

  • Cj-Oasa 6l/100km;
  • Oasa-Transalpina-Oasa 6l/100km (fără bagaje);
  • Oasa-Cluj 4.5l/100km. 

La întoarcere pe bord arata 5.7l/100km de la ultima alimentare. 

Pe autostrada la 120km/h pe bord consumul instant a fost în jur de 5.5l/100km.
La 130km/h pe bord (130 pe GPS) arăta în jur de 6.5l/100km. 
Un motor decent pentru o compactă care ține cu casa. 

IMG_20200811_191802_compress95.jpg

IMG_20200811_194657_compress96.jpg

IMG_20200811_194725_compress33.jpg

IMG_20200811_191920_compress37.jpg

IMG_20200812_194655_compress44.jpg

IMG_20200813_101609_compress60.jpg

IMG_20200813_103821_compress66.jpg

IMG_20200813_110633_compress53.jpg

IMG_20200813_111808_compress35.jpg

IMG_20200813_110547_compress90.jpg

IMG_20200813_113027_compress47.jpg

Edited by Rave
Link to post
  • 3 weeks later...

In week-end am dat jos literele de pe haion și am spălat-o. Am schimbat șamponul cu unul care lasă în urmă un strat hidrofob și o suprafață mătăsoasă. 

IMG_20200905_192437_compress79.jpg

Link to post
  • 1 month later...

Reparația barei fata a ținut fix 2000km. ? Nu ma mai stresez, o sa vad la primăvară cum o rezolv. 

 

Între timp cineva a atins haionul, e o urma ca de grindină, drept urmare am montat o camera fata-spate cu funcție de supraveghere parcare. Norocul meu e ca nu e zgâriata sau sarita vopseaua. 

 

Am luat cauciucuri de iarna pe care le-am pus pe jantele ramase de la Golf. Am mers pe Kleber krisalp hp3 205/55 R16 94H. In ciuda faptului că au indicele de greutate mai mare decat cele de vara, amortizează denivelările mai elegant. Nu sunt zgomotoase și pe uscat au aderență bună. La virajele luate mai tare se simte puțin ruliu, dar nu deranjant. 

IMG_20201011_204533_compress68.jpg

Edited by Adi_vw
Link to post
  • 6 months later...
Adi_vw

Am ajuns la un an și 12500km asa ca am făcut revizia(schimb de ulei și filtre). Uleiul folosit e Mobil 1 esp x2 0W20. În bidon e verde, dar pe joja/șervețel e culoarea mierii. 

Am parcurs 5000km cu rotile de iarna. Cauciucurile s-au comportat exemplar pe ploaie și frig. Zăpadă n-am prea avut. 

IMG_20210424_190933_compress10.jpg

IMG_20210429_080519_compress32.jpg

IMG_20210501_142251_compress0.jpg

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...