Jump to content

Vento 1.9 cod 1Y probleme bujii si avans sau debit ?


ionutfg
 Share

Postare recomandată

Salutare ! Am cumparat recent un vw vento pentru ca imi cam lipsea vechiul golf 3 1.9 1Y...Acum fiind fost posesor de sdi stiu cam ce putere ar trebui sa aibe motorul asta..Ideea e ca imi porneste greu desi bujiile sunt bune toate 4 (se inrosesc complet nu doar varful) iar curent pe bujii vine in jur de 14 secunde deci normal.Problema este ca dupa ce decupleaza releul bujii si pornesc motorul am tensiune pe bujiile incandescente vreo 2-3 minute poate si mai mult pana se incalzeste motorul bine.Daca opresc si pornesc din nou tot asa stau bujiile alimentate vreo 2-3 minute..Cine comanda releul de bujii sa stea atat ??Sau care este problema de stau asa mult alimentate ? La vechiul golf 3 nu stateau decat 14 secunde si dupa ce porneam motorul ramaneau oprite.Am tras bec in bord separat ca sa stiu cat stau alimentate bujiile.

Si inca ceva cum se regla debitul pompei de injectie ? Stiu ca era un surub cu contrapiulita.Atasez o poza cu modelul pompei 

pompa-injectie-vw-caddy-golf-3-vento-1-9-d-1y-9e330efe46110580b2-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!