Jump to content

Dezamorsare pompa


cwr

Recommended Posts

cine poate sa imi explice si mie de ce se dezamorseaza pompa de injectie dupa numai 2-3 ore de repaus.

am verificat ,nu exista pierderi de motorina pe tur,deci greu sa traga aer fals...

exista ceva in pompa care s-ar fi putut defecta ?multumesc anticipat..

Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa.

Poate sa traga aer fals si sa nu curga. De ce ? Datorita depresiunii facuta de pompa.

Vezi sa nu traga aer pe la filtru (la coliere).

Link to post
Share on other sites
marius1970

Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

Edited by marius1970
Link to post
Share on other sites
Vezi supapa de retur de pe filtru de motorina (chestia din plastic bagata in capacul filtrului de motorina). Eu cit am injurat din cauza asta. :(

ai idee cam cat costa plasticul ala?sigur il gasesc numai pe original...

Link to post
Share on other sites
laurentiu_moraru

In noiembrie 2005 am schimbat supapa. 100 ron. Cam scumpa!.

Link to post
Share on other sites

cu pretul m-am lamurit..acum mai trebuie sa aflu daca asta era cauza..si o sa va anunt...

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
SilentAssasin

Reimprospatez topicul pentru ca aceeasi problema o am si eu, tot pe motor 2.5 tdi. Se dezamorseaza pompa de injectie peste noapte . Nu chiar in cateva ore ca la colegul nostru de mai sus.

Supapa de pe retur - filtru am anulat-o ( am imbinat furtunele ),dar oricum nu ea poate fi cauza dezamorsarii .

Am desfacut supapa si ea are rostul de a lasa sa intre motorina in filtru daca se face presiune pe retur. Invers din filtru in supapa motorina nu se poate pentru ca arcul si supapa nu permite din constructie.

Motorina pe tur este , se observa pe furtunul transparent dar tot nu porneste. Pana nu aerisesc conductele la injectoare sa iasa aerul pe tur ,nu vrea. . Totul este etans. Nu am nici o scurgere de motorina pe nicaieri.

Dupa ce porneste merge totul perfect . Dupa calculele mele cam 12 ore ii trebuie sa se dezamorseze...

Edited by Calaretu4x4
Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...
  • 1 year later...

care era cauza ? ne-ati lasat in ploaie cu raspunsul pentru ca si eu am aceeasi problema.Pompa se dezamorseaza dupa 6-7 ore de stat pe loc.Nu mai porneste decat daca dau cu spray si merge pe spray cca 1 min pana vine motorina cu presiune pe conductele injectoarelor.De-abia porneste dupa toate astea .Are cineva vreun raspuns ?

Mutumesc

Link to post
Share on other sites

Pune-i o supapa de sens pe tur, si scapi de probleme, cel putin eu asa am facut.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

salut 

am si eu o problema cu golf-ul 4 1.9 ALH

dimineata cand dau prima cheie o ia putin cam greu,daca las motorul sau mearga 10-20 min dupa care al opresc o ia la sfert de cheie

dupa daca al las chear si 5 6 ore la fel,numai daca al las peste noapte(adica o perioada mai mare de 12 - 15 ore o ia mai greu)

si azi dimineata cand lam pornit a pornit la fel de greu si a scos un fum albastru cam 2 3 sec..lam lasat sa mearga cam 4 5 min 

la plecarea dupa loc cam la 100 m cand am bagat putin talpa in ea (3000 rpm) a scos iau fum albastru

dupa 5 min de mers cu masina am oprit pe dreapta am turato pana la 3500 - 4000 rpm si numai scote

mentionez ca masina am loato de curant si uleiul e foarte negru ( maine ma duc sa schimb kit-ul de distributie + revizia ( ulei + filtre )

care ar putea fi cauza??sa traga pe unde.va aer fals de se dezamorseaza?sa fie de la garniturile de la pompa?

dar fum de ce a scos ?

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

salut. si eu am patit acelasi lucru. audi a6 2001 v6 180 cai.

am incercat urmatoarele:

inlocuit furtune pana la pompa+supapa de pe filtru +supapa de sens pe tur.

a doua zi dimineata tot nu a pornit!!!

dupa ce o porneam pe spray mergea toata ziua perfect

Rezolvarea garantata a problemei

pana la urma am rezolvat montand o electrovalva pe partea de retur care este pusa pe contact si deatunci porneste la sfert. am montat-o inainte de filtrul de motorina pe conducta de retur care vine dinspre pompa de injectie.

succes.

sper sa va ajute. salut

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Salutare! Am aceeasi problema pe un Passat 2.5TDI V6 150CP. Am verificat tot, am schimbat furtune, am pus o pompita pe tur o supapa de sens pe retur, ba chiar am dus la reconditionat si verificat si  pompa VP 44, unde au schimbat garnituri si tot tacamul, dar tot nu am scapat de beleaua cu pornirea cand are ea chef, inclusiv cu dezamorsarea instalatiei. Imi poti spune ce electrovalva ai pus pe Audi? Poate un cod, ceva, care sa ma ajute sa o identific. Multumesc anticipat de ajutor!

Link to post
Share on other sites

Supapa de sens se pune pe tur si nu pe retur,practic electrovalva face același lucru ca și supapa de sens,nu lasă motorina sa plece înapoi spre  rezervor când motorul este oprit.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
mirica daniel mihai

am aceeasi problema cu dezamorsarea la 2.0 tdi 170cp motor bmr peste noapte.imi poate spune si mie cineva daca si-a montat supapa de sens si a dat rezultate?

Edited by mirica daniel mihai
Link to post
Share on other sites

Supapa de sens  da rezultate daca tandemul si chiulasa sunt ok

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
Amihai. Lt
On 21.01.2007 at 17:50, SilentAssasin a scris:

Reimprospatez topicul pentru ca aceeasi problema o am si eu, tot pe motor 2.5 tdi. Se dezamorseaza pompa de injectie peste noapte . Nu chiar in cateva ore ca la colegul nostru de mai sus.

Supapa de pe retur - filtru am anulat-o ( am imbinat furtunele ),dar oricum nu ea poate fi cauza dezamorsarii .

Am desfacut supapa si ea are rostul de a lasa sa intre motorina in filtru daca se face presiune pe retur. Invers din filtru in supapa motorina nu se poate pentru ca arcul si supapa nu permite din constructie.

Motorina pe tur este , se observa pe furtunul transparent dar tot nu porneste. Pana nu aerisesc conductele la injectoare sa iasa aerul pe tur ,nu vrea. . Totul este etans. Nu am nici o scurgere de motorina pe nicaieri.

Dupa ce porneste merge totul perfect . Dupa calculele mele cam 12 ore ii trebuie sa se dezamorseze...

daca mai ești activ.... Ai rezolvat problema? K așa am si eu

Link to post
Share on other sites
Constantincatalin

Si eu tot aceeas problema o am ,numai ca la mine pompa tandem este umeda de motorina ( nu curge , nu lasa pata jos )  Se rezolva cu supapa de unic sens ? 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Catalin__P

Salut,

pompa tandem pe marca Bosch are o "supapa de reglare a presiunii" pe returul de la injectoare, un plastic în capul unui arc care se poate desface cu un imbus de 6mm. 

Un coleg de suferință din SUA a demontat șurubul, scos arcul ce are plasticul în cap și a montat la loc cu teflon (fiindcă plângea) și a strâns cu 1/2 de tură mai mult și NU MAI ARE PROBLEME cu dezamorsarea la injectoare, că se deformează plasticul care presează pe gaura returului, un plastic special ( IMG_9196.JPG

link la discuție:  http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=373155&page=3 )

 

Practic nu mai e nevoie de pus electrovalva pe retur sau de pompă nouă tandem.

Mă gandesc să o strâng direct, adică făra să desfac mai întâi, dimineață când se răcește motorul; oare de ce nu a încercat nimeni așa ceva? Oare stric ceva? Posibil totuși să plângă și să necesite demontare + înfiletare cu teflon.

 

Pozele sunt  de pe acel forum.

 

 

IMG_9195.jpeg

Edited by Catalin__P
completat
Link to post
Share on other sites
Catalin__P

actualizare: dupa doua zile totu' e ok, am strans o tura, nu 1/2, nu pare că plânge pe la șurub.

 

totuși am inca rezervorul aproape plin deci mai vedem

oringuri schimbate de un an 

 

se oprea după 1 secundă la rece cu botul la deal

 

pompa tandem transpirată și la mine (din mijlocul ei)

Edited by Catalin__P
Link to post
Share on other sites

Concluzie: e validă și la mine soluția strângerii șurubului supapei de presiune. Nicio problema, sunt sub 1/2 de rezeevor și înainte se oprea de la 3/4.

Supape de sens mecanice bune nu se găsesc (pt. retur) deci e perfect. O să încerc să slăbesc cu 1/2 de tură șurubul.

Link to post
Share on other sites

Las-o asa daca functioneaza.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Din nefericire după un plin și ceva, o săptămână și multe porniri bune, problema a revenit pe neașteptate.  O să văd ce-i mai fac.

Link to post
Share on other sites
vlahdacoroman

schimba pompa tandem....vezi sa nu ai chiulasa fisurata sau oring ciupit, si atunci e fix aceeasi chestie!

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

cauza era oringul de lângă șaiba de foc, iată poza.

 

Concluziile mele - n-am pus intrebari la service - trăgea aer din când în când, aleator, după 1 zi - o saptămână, condus zilnic.  DIn cauza asta, eram sigur că scapă vreo valvă de sens.

Abia la peste un an de la prima dezamorsare, acum, când a făcut la < 20 de ore de repaus, am decis să schimb oringurile.

Servisul care le-a instalat greșit avea ceva acreditare relevantă Bosch... După un an de la instalare, vreo 20K Km, inclusiv ceva forjă prin Vest a început dezamorsatul.

 

Era să pun electrovalvă - de la dezmembrări Renault - dar m-a ferit Dumnezeu de așa improvizație.

A trebuit să o pornesc în fiecare zi ca să nu se dezamorseze, sau să blochez conductele de cauciuc.

20210611_182619_small.jpg

Edited by Catalin__P
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...