Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Il are si Delcar la Brasov.

 

Mergi degeaba, tot in plop vor bate, indiferent ce le faci. Problema o reprezinta farurile centrale "de matrix" nu cele pentru lumina de intalnire. Mai exact luminozitatea care nu este calibrata corect, din cate inteleg, din constructia farurilor.

 

Obisnuieste-te cu ele si noaptea mergi mai mult pe matrix, altfel vei bronza toti soferii de pe banda 1.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt multumit de modul in care "lucreaza" Matrix-ul, nu am primit prea multe flashuri - semn ca as deranja pe cei din contrasens. Iar la cei din sens cu mine ma uit uneori pe spatele masinii din fata mea si vad ca sistemul face treaba decenta. Le las mereu pe Auto plus auto-high-beam si inca n-am remarcat problemele despre care se plang unii pe forumul britanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia e simpla: daca nu le pot calibra, trebuie inlocuite. E clar un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! S-a mai confruntat careva cu urmatoarea problema si daca da, cum ati rezolvat?
Am alimentat combustibil acum 2 saptamani facand plinul. Dupa alimentare, mi-a aratat autonomie 740 KM.
Dupa ce am circulat vro 200 km, autonomia a scazut treptat pana la 620 KM, dar nivelul de combustibil (liniuțele din dreapta panoului de bord)) a ramas la maxim.
De o saptamana circul preponderent prin oras si cu toate acestea, autonomia nu a scazut ramanand tot 620 km, la fel, nivelul de combustibil indicat la bord a ramas tot la ultima [cenzurat] de sus.
Cred ca s-a blocat/defectat senzorul de nivel combustibil.
Ce-aș putea sa fac in afara sa merg in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rares427Mergi la peco si fa plinul din nou si vezi ce arata la bord...daca nu arata full e defect.

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Rares427 said:

De o saptamana circul preponderent prin oras si cu toate acestea, autonomia nu a scazut ramanand tot 620 km

Cam cati km ai parcurs prin oras in saptamana de care vorbesti - cat timp autonomia a ramas la 620? Daca ai stat doar in oras, era firesc sa scada range-ul, pentru ca e de asteptat sa ai consum mai mare in oras. Faptul ca inca sta indicatorull de benzina pe ultima [cenzurat] de peste 200 km nu e musai de speriat. Am mai vazut si la Octavia mea si la alte masini; sta multi km pe maxim, apoi cand o ia la vale merge foarte repede - este foarte neliniar indicatorul.
Eu in locul tau n-as merge din prima la service, as face un drum ceva mai lung sa vad daca nu scade nivelul - oricum ai avut plin, deci dupa 200+ km n-ai cum sa ramai fara carburant.

 

p.s. Ai facut cumva plinul cum le place unora - pana in "buza" conductei de alimentare? Sau te-ai oprit la primul click al pistolului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#SkOmk4

Am facut plinul pana în gură, insistand si dupa ce pistolul pompei a dat reject de vreo 2-3 ori.

Prin oras am mers peste 200 km cu un consum de 9,5 - 10 l/100km.

Cu toate astea indicatorul a ramas la full si range-ul nu a mai scazut sub 620 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina ai alimentat pana "in gura"?

 

Ai omorat filtrul cu carbune activ, de abia acum ai o problema, in valoare de ~950Lei.

Poate n-ai facut de multe ori asta si ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/16/2023 at 12:21 PM, SkOmk4 said:

Eu sunt multumit de modul in care "lucreaza" Matrix-ul, nu am primit prea multe flashuri - semn ca as deranja pe cei din contrasens. Iar la cei din sens cu mine ma uit uneori pe spatele masinii din fata mea si vad ca sistemul face treaba decenta. Le las mereu pe Auto plus auto-high-beam si inca n-am remarcat problemele despre care se plang unii pe forumul britanic.

Subscriu. La drum lung noaptea primesc maxim 2-3 flashuri (de la oamenii obișnuiți cu halogen sau ultrasensibili la lumină puternică, sau cel puțin asta presupun eu). 

Știu că pe Audi e mai avansat sistemul de ex., dar momentan pe Skoda e top of the line și sincer eu nu am avut probleme până acuma cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Rares427 said:

Am facut plinul pana în gură, insistand si dupa ce pistolul pompei a dat reject de vreo 2-3 ori.

Ok, fereste-te sa mai faci asta vreodata, nu exista decat contraindicatii la metoda asta de plin. La masinile moderne se pot busi chestii cu aceasta tehnica - vezi ca poti sa gasesti ceva detalii online la o cautare atenta.
Pana una alta, mai mergi ceva cu masina poate incepe sa scada nivelul si cum spune si @Dolfin roaga-te sa nu fi afectat inca ceva pe la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Dolfin a scris:

La benzina ai alimentat pana "in gura"?

 

Ai omorat filtrul cu carbune activ, de abia acum ai o problema, in valoare de ~950Lei.

Poate n-ai facut de multe ori asta si ai noroc.

Deci eu ar fi trebuit sa schimb pana acum filtrul ala de "n" ori.....dar se tine tare si nu vrea sa cedeze 😛

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, tbege said:

Subscriu. La drum lung noaptea primesc maxim 2-3 flashuri (de la oamenii obișnuiți cu halogen sau ultrasensibili la lumină puternică, sau cel puțin asta presupun eu). 

Știu că pe Audi e mai avansat sistemul de ex., dar momentan pe Skoda e top of the line și sincer eu nu am avut probleme până acuma cu el. 

Stai liniștit...si la Audi se intampla. Eu am Q7 cu Matrix...si tot mai primesc cate un flash..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi facem referire aici la lumina de intalnire, fara Matrix activat.

 

Octavia, spre deosebire de fratii din VW sau Audi are "luminile ajutatorare" putin cam luminoase cand Matrix nu este activat.

Pe autostrada este cel mai vizibil, cand toate indicatoarele de pe partea dreapta se lumineaza chiar si daca exista o masina in fata, mergand pe banda 2. Am observat acest lucru si pe masini noi cat si pe masina personala.

 

Luati un prieten sa mearga pe banda 1 si mergeti la jumatate de masina distanta pe banda 2 in spatele lui. Ii veti vedea zambetul in oglinda retrovizoare.

 

Cu matrix activat, flash-urile sunt la ordinea zilei. Fie ca este obisnuinta participantilor la trafic, fie ca este distanta putin mai mare pentru viteza de reactie a camerei, la un drum 1-2 flash-uri sunt la ordinea zilei dar pentru LED-uri incep sa cred ca este ceva normal avand in vedere luminozitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza scurtă nu am avut probleme veci.

Cât despre indicatoare, se luminează dacă ai opțiunea de traffic sign recognition pe mașină și asta indiferent de faza scurtă sau lungă. Dar nici de asta nu mi s-a plâns încă nimeni. Da, mai "scanează" câte un camion noaptea, când caută indicatoare, dar nu sesizat probleme. 

 

Eu zic că există posibilitatea să se fi dereglat ceva la autocalibrarea aia ce își face el și de aia aveți probleme. 🤷🏽‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Bogdan Moraru said:

Noi facem referire aici la lumina de intalnire, fara Matrix activat.

Educati-ma si pe mine, ca urmeaza sa pun o intrebare de necunoscator (mna, recent aterizat in grupul VAG).
De ce ziceti ca Matri-ul nu e activ cu lumina de intalnire? Eu am remarcat ca "danseaza" spotul de lumina in functie de pozitia volanului (si nu ma refer aici la cormering) la viteze destul de mici in urban - si asta am pus-o pe seama Matrix-ului.
Cum se face sa dezacvitezi Matrix? E cumva vorba de pozitia "dipped beam"? Ca eu stau mereu pe Auto - mi se pare ca face treaba decenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...vorba aia , umblii asa cu matrixu' dezactivat ?😂

Sper ca sunt probleme de exprimare si se refera doar la faza lunga automata.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara,

Este prima data cand postez si sper sa o fac unde trebuie.

Am citit multe dintre postarile voastre si pare sa fie exact ca la mine(erori la infinit si iar erori-front assist,park assist,zgomote portbagaj,keyless,etc).

Eu am un Combi O4 si ultima eroare mi-a aparut azi si era legata de modul "P"(vedeti poza atasata) in timp ce stateam pe loc.

Practic nu mai puteam lasa masina pe modul "P" cand voiam sa opresc motorul(avem sunetul de avertizare si mesajul "folositi frana de parcare").

Evident,am oprit masina in conditiile date si apoi am pornit-o iar.Dupa doua astfel de manevre,a functionat iarasi modul "P".

Daca ma iau dupa martorul din bord,pare sa fie ceva de la cutie.

Daca ma iau dupa erorile neincetate de la masina asta,pare sa fie ceva electronic,"normal".

In orice caz,miercuri sunt programat cu ea la service(Avia Pantelimon).

Asadar,aveti cunostinte sau ceva similar legat de eroarea asta?

Parca sunt trase la indigo:dupa 9700km am completat 1l de ulei,distributia sau ceva role scartie(doar la rece),erorile sunt foarte multe...efectiv nu mai am incredere sa merg cu o astfel de masina si are doar 10000km.

Multumesc si o seara buna.

 

 

 

 

Screenshot_20230308_215508_Gallery.jpg

Modificat de Maritzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As crede ca e o eroare la selectorul cutiei. Exista problema cu ceva switch-uri din interiorul selectorului.

Tu avand garantie nu ai ce sa faci, decat sa mergi la service. O sa vada ce erori ai stocate la cutie si se va repara corespunzator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prea poate.O sa merg miercuri si voi vedea despre ce este vorba.Vad ca pana acum nu a mai facut.De preferat sa vada erorile care sunt pe ea si sa le rezolve...mai nou am observat ca am vaselina pe interiorul jantei din dreapta.Probabil un burduf de planetara spart sau colierul slabit.Nu trece una ca imediat vine alta :).

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pentru distributia care scartaie la rece, mergi la constatare si o vor gresa "utilizand o procedura speciala". Am trecut prin asta, momentan nu mai scartaie. In cazul in care scartaitul revine, vor schimba intreg setul de distributie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scârțâitul era ceva mizerie sub capacul de la distribuție de exemplu, nu a trebuit schimbat nimic. 

Legat de erorile multiple de Assist, la mine era modulul capacitiv din volan, s-a schimbat pe garanție. 

Iar ulei am completat o singură dată vreo 0.5L, în rest nu. Dar ce-i drept am și făcut revizie la fiecare 10-15k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/11/2023 at 8:05 PM, Bogdan Moraru said:

Pentru distributia care scartaie la rece, mergi la constatare si o vor gresa "utilizand o procedura speciala". Am trecut prin asta, momentan nu mai scartaie. In cazul in care scartaitul revine, vor schimba intreg setul de distributie :)

se inlocuieste doar cureaua sau doar rola intinzatoare, in functie de ce producator este pe masina. 

la Octavia 4 este prevazut din fabrica orificiu in capacul curelei, pe unde se da cu spray-ul... deci e o problema ce se asteapta sa mai apara, nu se va rezolva doar cu spray, curea, sau rola...  este ceva de la proiectare, nu se aliniaza bine pinioane/role/curea si muchia curelei impinge prea tare in umarul intinzatorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!