Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Nicio veste de la @Rares222 despre schimbarea cutiei de viteze ? :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Va salut! Am si eu urmatoarea dilema. La masina mea, O4 din noiembrie 2020, am luat o piatra in parbriz si mi l-a facut praf, adica au plecat fisuri in 3 directii. Ce ma sfatuiti, sa il schimb la reprezentanta sau la un centru de parbrize? Nu stiu unde gasesc profesionisti sa il puna cum trebuie. Sa pun tot pe origine sau altceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e cea mai buna parere, insa uite cum as proceda eu: masina e noua deci merita parbriz de origine. Trebuie vazut cine face cum si cat costa calibrarea camerei montate pe parbriz. In functie de costuri si de cum se prezinta cei de la care cer ofertele as alege varianta cea mai convenabila, in masura in care eu platesc inlocuirea, adica nu as avea casco.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Imi cer scuze ca am uitat sa precizez ca schimbarea o sa o fac pe casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci ce mai intrebi, mergi pe reprezentanta, insisti acolo mai ales pt calibrarea camerei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul a început să huruie, cel mai pronunțat pare la 2k rpm, mi-aș dori totuși să fie de la cureaua de accesorii dar nu prea cred.

A mai avut cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat ceva la ambreiaj, când apas pedala zgomotul dispare deci aici e buba.

Că tot mă plângeam ceva mai sus de funcționarea ansamblului cutie-ambreiaj.

Odo: 4600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG sau Manuela? 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apasa pe ambreiaj...

pare sa fie de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant sau rulmentii din cutie...o sa vedem la service ce diagnostic primeste, oricum, lucru slab.

Printre altele:

1. Butonul de la frana de mana nu functioneaza cum trebuie, uneori dai de 2-3 ori pana ia comanda.

2. Sistemul multimedia merge dupa bunul plac, de multe ori nu functioneaza butoanele Home si Menu. De cateva ori chiar nu s-a aprins deloc ecranul, isi revine dupa ce sta cateva minute oprita masina.

3. De cateva ori mi s-a intamplat sa nu pot dezactiva Start&Stop, aparea deja dezactivat dar el functiona...

4. Autohold si Hill Hold nu functioneaza( astea deja reclamate si ''asteapta'' rezolvare).

5. Hayonul uneori merge super lejer alteori te bati cu el sa-l poti inchide.

6. La rece scutura/merge sacadat- asta sa zicem ca am mai vazut-o si la alte benzinare.

7. Stergatoarele functioneaza ciudat, jetul vine cu intarziere si trepideaza lamelele , parca dau sa lesine. Asta pe langa faptul ca o duza bate aiurea.

 

In rest totul este minunat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va inlocui cutia de viteze ( intrucat momentan nu exista tehnologie de reparatie si piese de schimb ), este o  problema cunoscuta la o saiba de distantare intre 2 pinioane. Sunt cutii pe stoc, se inlocuieste in cateva zile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta cu pinionul se regaseste si pe motorul de 1.0 cu cutie manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/28/2021 at 8:53 AM, akon said:

Motorul a început să huruie, cel mai pronunțat pare la 2k rpm, mi-aș dori totuși să fie de la cureaua de accesorii dar nu prea cred.

A mai avut cineva problema?

Verdict: se înlocuiește cutia.

Exact cum specifica colegul mai sus nu au instrucțiuni de reparație, problema generala aparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai pornit masina de luni. Azi...surpriza. Becul rosu din usa stins, nu am reusit sa o deschid cu nici una din telecomenzi. Am descuit cu cheia dupa ce am scos capacelul ala din plastic. Nimic, nici un bec, nici un display aprins. Masina evident, nu porneste... E posibil sa se fi dus acumulatorul in nici 2 luni?

Modificat de RwO09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca n-ai lasat nici un consumator pornit, da. Eu si multi altii schimbam cutiile, deci te mai mira o baterie? 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma mai mira nimic. Chiar ma gandeam cand citeam pe aici ca eu am avut noroc. I-am dat curent si am reusit sa o urcam pe platforma unde iar a murit si acum ii dam curent sa o putem da jos de pe platforma 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de vazut daca e vina acelui sistem ''hibrid'' sau nu.  Ce amperaj are acumulatorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 Ah. Maine la 9 ma duc la Avia sa vedem ce zic. Ma bate un gand ca are legatura cu aplicatia MySkoda care tot comunica cu masina. Nu inteleg totusi de ce bateria nu s-a incarcat deloc si s-a oprit motorul. Probabil "alternatorul" adica sistemul ala ISG are si el o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios de teoria cu MySkoda, ca s-ar putea sa ai dreptate, desi daca asta e, probabil e corelat si cu alte probleme la tine ca doar sunt o caruta de masini conectate permanent la net... Da-ne de veste cand afli ceva. :) 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Avia, o verifica si ma anunta. Despre aplicatie au zis si ei ca e de ceva vreme pe piata si nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au sunat azi de la Avia. Cica masina nu are nici o problema, bateria s-a consumat din cauza mea. Au incercat bateria si au facut si nu stiu ce teste, nu exista nici un consumator si ca trebuie sa achit eu tractarea si incarcarea bateriei. Le am zis sa o mai tina pana luni si sa o mai verifice si atunci....Chiar nu imi dau seama de ce a facut asa. 

Modificat de RwO09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica din cauza ta?

Spune undeva ca masina trebuie pornita zilnic?

Sau ca bateria se descarca in 5 zile?

ei o vor tine pana luni, dar o vor porni zilnic, deci luni nu va fi nici o problema. Sau nu ti vor spune adevarul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la asta ma gandeam si eu. Atunci o sa o las iarasi o saptamana nepornita si cand face iarasi faza asta o sa contactez si OPC-ul inainte sa contactez Skoda asistenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai raspunsul in scris de la ei.

Cum vine asta din cauza ta? Chiar si cu consumatori porniti si motorul oprit (tinut pe accesorii), la un moment dat se inchide sistemul electric pt a proteja. Oricum e masina de nici 3 luni!

 

Ai ceva instalat aftermarket?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu avea nici 2 luni cand s-a intamplat. Nu am absolut nimic aftermarket, nici macar un amarat de incarcator de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!