Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Nu prea este corecta abordarea,  cu atât mai mult cu cât în contractul de achiziție nu era specificat acest aspect.  Posibil,  sa fie o eroare de redactare și sa avem de fapt un consum de 0.5 L/10k km, asa este rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e eroare de redactare! Eroarea s-ar repeta de ani buni , chiar asa? :) 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, gabip said:

0.5l /1000km este exagerat. In aceasta situatie nu mai este nevoie de schimb de ulei. Daca luam in considerare un schimb LL 30k km/2 ani inseamna sa bagi 15l de ulei intre schimburi . Ca sa nu mai spunem ca in acest caz motorul nu mai respecta norma de emisii pentru care a fost conceput.

 

Masurarea o faci dupa informarile de service, dand jos uleiul, punand o cantitate exacta, conducand un numar de km (minim 300), dand jos uleiul si masurand consumul de ulei (aici sunt niste formule matematice).

O alta informare mentioneaza faptul ca trebuie verificata starea bujiilor si depunerile de pe pistoane neluand in considerarea cealalta informare pentru masurarea consumului de ulei !

Este irelevant ce este scris in acel manual, facut pe genunchi de niste persoane care nu au nicio legatura cu partea tehnica a unui motor si in general a unui autoturism.

Stai linistit ca nu sunt habarnisti, sunt "dacat" jmecherii ;) care vin "sa rezolve" problema "dupe" meseriasii care fac motoarele :)) 

Intr-o nota mai optimista, sa spunem ca odata cu 1.8/2.0 T/F/SI Gen2 si TDI-urile mai vechi mancatoare de ulei pe paine, nu au mai fost probleme deosebite cu motorizarile, ba din contra, au cam dat lovitura cu ele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut curat. Pentru discutii despre motoare, gen 1, gen 2, gen 3, etc., exista topic-uri dedicate.

Data viitoare vin si sanctiunile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o saptamana urmatoarele: 

1. Stergatoarele au venit centrate gresit(exact cum a aratat un coleg mai sus- stau sub parbriz, pe acel plastic)

2. Autohold nu mai merge bine, era chiar sa fac accident intr-o intersectie din cauza ca nu voia sa deblocheze frana.

Sper ca rezolvarea sa fie facila la partea de AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa mai mult de 2 saptamani si 1600 de km absolut nici o problema. Media la consum 7,4, ulei nu a mancat deloc. Autohold-ul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat-o anu trecut la sfarsit de septembrie. Modelul e un ambition de 1.5 tsi. Inainte am condus masina parintilor o Skoda Octavia 1u2 si eram extraordinar de entuziastmat de Skoda in general. Ei bine e si vorba de noroc in viata, dar noul model, Octavia 4 m-a dezamagit grav.

 

In primu rand tableta si tot sistemu electronic a fost slabut din prima. Se activau senzorii aleatoriu, fail-uiau front assistul, cei de parcare, lane assist, emergency call, airbag. Dupa ce am facut o vizita la Avia motors, acestia mi-au spus ca cei de la Ivas mi-au dat-o fara sa fie pregatita de drum. Dupa vizita la ei problemele aproape au disparut. Mai sunt fail-uri de la front assist dar dispar.

 

Ei bine ziceam ca macar merge mecanica, asta pana ieri. Masina este cu transmisie manuala. Ieri la iesirea de pe A2, s-a blocat schimbatorul in treapta a 3-a. Dupa 15 min de stat pe loc a mers sa plec cu a 2-a. Am tarat-o pana acasa vreo 10km. De dimineata cand m-am dus sa o las la service a reusit si a 1-a sa mearga. Deci a 4/5/6-a nada. Masina de 9 luni cu 10k km in bord…

 

Sincer sa fiu o s-o mai tin cat e garantia si dupa incerc sa scap de ea. Poate am fost ghinionist, dar la 21k euro aveam asteptari mai mari de la ea. Macar sa pot schimba vitezele gen :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de cutie manuala nici eu nu sunt prea convins, mi am luat in mod expres manuala pt ca sunt ''fan'' si atat timp cat inca mai pot alege o sa o fac insa...pe Octavia4 ansamblul cutie-ambreiaj, ceva nu se pupa. Foarte des mi s-a intamplat sa nu intre din prima in treapta 1, apoi ambreiajul tine SUS, imi este aproape imposibil sa nu smucesc la trecerea 1->2, uneori si 2->3, sper totusi ca ceva nu e ok la masina mea, la Octavia1 nu-mi amintesc sa fi avut vreodata probleme de genul.

Tot merg saptamana viitoare la service, o sa raportez problema si o sa incerc test cu o alta Octavia manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rares222 @akon umbla vorba in targ ca la manuala de pe O4 au facut o “golaneala”. Au renuntat la “sincroane” - mici discuri de cupru - care aveau rolul de a usura “intratul in viteza”. 

Asa ca va trebui, astia mai tineri, sa invatati cum e cu dubla debraiere. 

Ca la U445… Oh wait… asta are ;)) 

Deci, dau cursuri pe U650M ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca a mers cu dubla debreiere la 'Reverse' pe hyundai(masina de 11k) dar sa fac acelasi lucru pe 2xPret , Nu merci! Ciudat, R merge fara probleme😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pot ajuta cu o parere cei care au trapa portbagaj electrica? Zdrangane si la voi? Ati avut probleme? Am O4 cu trapa manuala si cam zdrangane pe drumuri denivelate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine zdrangane portbagajul. Pe forumurile britanice e data ca o problema cunoscuta. Vezi ca atat pe masina cat si pe haion, ai cate o piesa de plastic negru stanga dreapta. Ala zdrangane. Ca sa te convingi, inchide haionul si apoi apasa pe el in zona plasticului. Daca auzi ceva, de acolo e. Britanicii zic sa dai cu vasilina pe ele, eu asa am facut, a fost liniste cam 2 luni … apoi a reinceput. Trec pe lista de chestii de rezolvat la revizie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

 

La mine au fost înlocuite acele piese și după maxim o luna au început din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/29/2021 at 10:32 AM, akon said:

Dupa o saptamana urmatoarele: 

1. Stergatoarele au venit centrate gresit(exact cum a aratat un coleg mai sus- stau sub parbriz, pe acel plastic)

2. Autohold nu mai merge bine, era chiar sa fac accident intr-o intersectie din cauza ca nu voia sa deblocheze frana.

Sper ca rezolvarea sa fie facila la partea de AH.

1.Rezolvat

2. Se stie de problema si inca asteapta un software nou. Dezactivat pt moment. Problema este ca nici Hill Hold nu functioneaza bine si ala nu-l poti dezactiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare problema cu autohold-ul e doar la cutia de viteze manuala? Eu la automata nu am sesizat nimic de genul si chiar am fost atent zile astea sa vad daca "agata" in vreun fel si nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci tocmai ce am fost sunat de la service si mi s-a comunicat ca trebuie schimbata cutia de viteze. Mi s-a zis ca dureaza 2-3sapt lejer si masina de schimb se poate oferi doar contracost.

 

Nu stiu acum, dar voua vi se pare normal ceva din asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal ...nici ca a picat cutia...nici ca nu ti da masina la schimb gratis pt ca din cauza lor tu nu ai masina...am mai auzit pe cineva pe forum ca i-a picat cutia manuala...probabil acum se axeaza pe dezvoltarea si fiabilitatea dsg urilor...citeste ce scrie in contract in caz ca se schimba ceva in garantie care necesita imobilizarea masinii un timp indelungat

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva de la service a sters postul meu ? Sunteti mai inversunati ca cei din service sa stergeti un post . Sa iti cada cutia de viteza nu este chiar un lucru marunt si cred ca omul era indreptatit sa primeasca o compensatie din partea producatorului . Masina nu va sta 1-2 zile in service ....... si ce am scris in postul sters este o realitate masinile sunt folosite de angajati, clientul primeste pejo

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Rares222 said:

Ok, deci tocmai ce am fost sunat de la service si mi s-a comunicat ca trebuie schimbata cutia de viteze. Mi s-a zis ca dureaza 2-3sapt lejer si masina de schimb se poate oferi doar contracost.

 

Nu stiu acum, dar voua vi se pare normal ceva din asta?

Wow. Cum adica sa pice cutia? DSG sau Manuala? La manuala, nu prea inteleg ce ar putea sa pice. Cati kilometri are masina?

 

Cere masina la schimb. Daca nu au, spui ca iti inchiriezi tu (aceeasi categorie de masina) si sa iti ramburseze costurile. Parca erau ceva reglementari, in functie de cat timp sta masina in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O cutie se schimba in 2-3 ore nu in 2-3 saptamani. 3 saptamani poate dureaza pana o aduce... ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie manuala

10500km

Autovehiculul avea 5km in bord cand am luat-o.

23000 euro inainte de rabla si negociere. Platit 20600 euro

 

Acum eu am dus-o in Bucuresti la Avia motors in Pantelimon. Eu am luat-o din Galati de la Ivas.

 

O sa citesc cu atentie contractu. Sincer in 2 ani o vand, ca am mai vazut pe cineva pe un forum care a schimbat 2/3 autovheicule “, dupa 5000kn, octavia 1.5 tsi din cauza cutiei de viteze MANUALA si la una dupa ce a schimbat-o dupa 2000km trb sa o schimbe din nou.

 

Ma gandesc si daca sunt posibilitati de reclamatie ANPC sau sa ii dau cumva in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se numeste "Probleme tehnice specifice Octavia 4".

Aici se discuta strict de probleme de la Octavia 4 si rezolvarile aferente.

Pentru discutii legate de dealeri si service-uri, exista arie dedicata, puteti sa scrieti acolo impresii.

@Teodoreanu Nu suntem inversunati, aici respectam un regulament. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Cristi_V said:

O cutie se schimba in 2-3 ore nu in 2-3 saptamani. 3 saptamani poate dureaza pana o aduce... ma gandesc.

Daca o ai.

Ei nu o au, deci o comanda, masina nu e functionala cu actuala cutir defecta, deci dureaza cum au zis.

Ce i asa greu?😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform certificatului de garantie, punctul 4, Durata medie de utilizare, citez:

 

Durata medie de utilizare a acestui autovehicul este de 8 ani

 

 

E trist sa te gandesti ca asta vine de la constructor. Iar fix aici in fata casei sta skoda octavia 1, an de fab 2006, care inca trage si se tine bine si ma cara prin oras in timp ce octavia 4 sta in service dupa 9 luni….
 

Da si este corect, cutia a fost comandata din Austria si trebuie sa apara. Ce mi s-a parut halucinant e ca nu au stiut sa imi zica de ce s-a stricat, probabil

ca habar nu au. Au zis ca o fac pachet si o trimit la constare (probabil tot in Austria).

 

Acum ma gandesc ca poate daca ambreiajul nu merge ok poate sa duca si asta la stricarea cutiei. Ca orice om am intrebat daca ambreiajul e ok…raspunsul lor a fost ca nu s-au uitat inca la el si pt ca am zis o sa se uite cand o demonteaza. Deci daca ala e franjuri si patineaza probabil ca mai stau si dupa el. Fun. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina astăzi a primit un update, conține ciuciu după cum se poate vedea în poze...

20210709_130057.jpg

20210709_130024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!