Jump to content

Primele impresii de condus


vdragos
 Share

Postare recomandată

nu stiu exact ce include clever pack, dar cea 2.0 TDI DSG era full full, avea si DCC, avea pana si acele geamuri laterale cu protectie acustica.

vedeti si direct la min 7 si apoi la min 19... exact ce descrie omul mi se pare si mie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minte tipul asta mai are o prezentare cu alta masina in care spune ca i se pare ca de data asta nu mai aude acel zgomot. Eu nu pot sa fac comparatie cu Rapid despre care nu stiu nimic dar Octavia e putin mai sus si ar fi stupid sa fie mai slaba din punctul asta de vedere. Pe de alta parte, rotile, anvelopele si calitatea drumului sunt foarte importante. Comparatia trebuie facuta cu rulare in aceleasi conditii. A2 sa nu fie in portiunea cu beton care e groaznica.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident in aceleasi conditii, in aceeasi zi, una dupa alta... nu as fi scris daca nu mi s-ar fi parut de scris :)... da ar fi stupid si totusi asta e impresia mea cel putin, pana acum. poate am avut eu o zi grea :)... cand o sa ma apropii de cumparare o sa mai fac inca un test drive.

 

Eram curios cum li se pare si altora care au mai facut test drive sau evident posesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as vrea sa insist dar din cele trei conditii doar drumul inteleg ca era acelasi, rotile aveau alt diametru si anevelope diferite. Deci, comparatia nu se poate face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este dar anvelope diferite si alt diametru au multe alte masini, dar tot nu e normal sa se auda asa puternic rularea. In plus mai am si un Golf 7 din 2013 cu roti de 16 si la fel diferenta mare fata de Golf (aceeasi clasa compacta). E vorba de clasa, de pret... cu o Octavia cumpar 2 Rapid :). Am mai avut masini cu roti de 18 dar nu se auzeau asa tare chiar incepand de la 30-40 km/h si evident pana la viteze f mari unde in plus mai era si vantul in zona parbrizului + usa sofer.

 

Inteleg, poate alte opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 @Cristi_V O3-ul meu (my 2019, 2.0TSI) a venit cu Nexen Blue HD+ (205 55 R16 91V, asimetrice). De departe cele mai proaste anvelope pe care le-am avut pe o masina (zomotoase, tari, aderenta din paeti). La scurt timp am facut schimb de roti cu cealalta masina (degradata la masina de oras)  pe care aveam Continental Premium Contact 5 si brusc parca era alta masina. 

In primavara lui 2020 (prin februarie) am pus un set de roti cu anvelope noi (Gemini 18" plus Michelin PS4 225 40 R18 92Y XL) si parca mi-am luat alta masina. 

 

@corbu33 incearca un TD la o alta reprezentanta. Zgomotul la usa sofer mie imi zice ca masina aia a fost cumva ciobita ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca vorbim de zgomot la usa sofer, eu nu am niciun astfel de zgomot. Consider Octavia IV o masina bine insonorizata plimbandu-ma cu a mea din luna mai asa ca vorbesc in cunostinta de cauza. Anvelopele sunt Good Year Efficient Grip 205/60 R16. Or fi poate si exemplare mai putin reusite, cele facute lunea.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Revenind, anvelopele isi spun cuvantul la rulare cu viteze mari (autostrada). In ciuda faptului ca multi recomanda anvelope budget pt ca sunt bune, la zgomot si rolling resistance stau prost in general. Din ce am mai citit prin alte topic-uri pe aici, acele Turanza chiar sunt zgomotoase. Insa...

@corbu33 eu am 225 latime pe iarna si 255 latime pe vara si crede-ma ca simt diferenta de zgomot. Foarte probabil ca si la tine asta sa fie diferenta, de la 205 la 225 e sesizabil zgomotul..

Modificat de Bebeee
Sa nu agitam spiritele..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin si sper sa cred ca sunt Turanza crap, pt ca am mai avut masini cu roti pe 18 si totul era ok.

 

Oricum voi mai face un test drive cand se va putea comanda motorul de 190 TSI pe care il cam astept :).

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

A insonorizat careva masina ?

Parca mai putin zgomot la rulare nu ar strica . Din ce am vazut pe partea de insonorizare nu are nimic, fete de usi goale, carenaje goale etc

Meritul pt care nu este extrem de zgomotoasa il are aerodinamica.

La Superb FL am vazut ca au aruncat cativa cm2 de pasla pe carenajele fata si o spuma la prag.

9.JPG

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti multe detalii si poze aici:

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/506507-sound-deadening-project/

 

 

Apropos de zgomotul la rulare despre care vorbesti, la mine cel mai tare deranjeaza anvelopele de vara cu care s-a livrat masina (GoodYear Efficient Grip Performance) - sunt extrem de zgomotoase. Atat de zgomotoase, incat setul de iarna mi s-a parut foarte silentios (Blizzak LM005).
Deci probabil ca insonorizarea carenajelor de roti ar ajuta foarte mult. N-am inteles de ce la Octavia sunt in continuare fabricate din plastic; in zona asta de pret, multi producatori folosesc materiale fonoabsorbante in locul acelui plastic.

Modificat de SkOmk4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun topicul de pe bri, nu stiu cum l-am ratat 👍.

Cu antifonarea doar a carenajelor e cu dus si intors, A3 2020 (aceeasi platforma) mi s-a parut mai zgomotos decat Octavia la rulaj si pun pe seama faptului ca usile se simteau ''solid as rock'' iar zgomotul se concentra astfel mai mult pe rulare .

Clar anvelopele au un rol major, la fel si mie cele de iarna Dunlop winter mi se par mai silentioase decat Bridgestone Potenza de fabrica dar este si diferenta R16 vs R18. Probabil ca la anul le vine timpul celor de vara si o sa caut ceva mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, akon said:

usile se simteau ''solid as rock'' iar zgomotul se concentra astfel mai mult pe rulare

Eu sunt intr-o oarecare masura in acea situatie, pentru ca am configurat masina cu geamurile fata cu protectie acustica - cele duble. Si pot spune ca nu prea ma deranjeaza zgomotul aerodinamic de la stalpul A sau de la oglinzile laterale cand am viteze de autostrada (sau superioare).

In cazul meu de la roti e cam tot deranjul acustic si acest fapt este evident cand intalnesti pe drum acele portiuni in care se schimba tipul de asfalt (adesea se poate vedea si o diferenta de culoare) - se schimba mult si zgomotul: frecventa, intensitatea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!