Jump to content

Inlocuire discuri si placute de frana


mihai.iancu

Recommended Posts

realman_ro

E un procedeu mai complex de echilibrare a cauciucurilor.

Link to post
Share on other sites

Asa scrie pe deviz sau factura, echilibrare dinamica.

Procedeul e unul singur, se adauga plumb acolo unde indica aparatul de echilibrat. De preferat un singur plumb pe fiecare latura.

Link to post
Share on other sites
realman_ro

Corect. Hai ca m-am mai documentat, sper sa explic corect. Se pune roata pe aparatul de echilibrat, dupa care se desface cauciucul si se muta cu 45 grade, dupa ce se face o tura completa, se echilibreaza acolo unde necesita cel mai putin plumb. Cam asta inseamna echilibrarea dinamica dupa explicatiile sefului de reprezentanta de la CJ si din ceea ce am inteles eu.

Link to post
Share on other sites
On 9/9/2020 at 11:26 PM, acidone77 said:

Passat B8 2016 CUAA, se apropie de 100.000km. Huruie la franare de la viteza mai mare, si am nevoie de discuri si placute spate.

Am tot citit de problemele cu discurile originale... service ul unde ma voi duce are o "colaborare" buna cu marca FEBI.

A avut careva din voi contact cu aceasta marca? Stiam ca fac elemente de directie/suspensie, dar nu stiam ca fac si discuri de frana :)

Alte sugestii?

 

Pana la urma s a mers pe TRW Cotec.

https://www.trwaftermarket.com/ap/passenger-cars/disc-brake-systems/Cotec-Brake-Pads/

Daca a fost o alegere buna, vom vedea.

S au schimbat discuri spate plus placute spate ( huruit specific la viteza mare si frana mai puternica ), si placute fata ( care merg momentan pe discuri OE VW, care au fost schimbate undeva pe la 55k km, dar care inca nu prezinta probleme la franare ).

Link to post
Share on other sites
Raul Ovidiu

Exista ceva procedura aditionala la schimbarea placutelor pe spate, in afara de deschiderea pistonaselor din tester? urmeaza sa ma duc la mecanic curand sa schimb placutele pe spate . Am si eu OBD11, are si el ceva tester cu care ma gandesc ca va face procedura asta, dar sunt curios care ar fi procesul cap-coada.... sa nu ma trezesc cu surprize.

 

Edit:

eu am citit ca trebuie deschise pistonasele cu VCDS sau chiar si cu OBD11, dupa care manual cu "PRESA"? ceva presa mica.. ca sa-i distanteze si mai mult dupa care se schimba placutele, si cand e gata ar trebui ca frana de mana ( apasata) sa se recalibreze singura ! 
Daca vorbesc tampenii va rog sa ma corectati 😄.

Edit.moderator: Atentie la quote! Citeste regulamentul! 

Edited by Manuel N.
Foloseste functia search - vei gasi raspunsuri! Citeste regulamentul! First/ last warning!
Link to post
Share on other sites

Procedura pentru schimbat placutele pe spate 

VCDS: pentru deschidere etrier ( se elibereaza frana de mana initial din buton ):

 

[03 - ABS Brakes]
[Basic Settings - 04]
Select Start lining change mode
[Go!] to activate the Basic Setting.
The brake calipers will then open, allowing the pads to be changed.
You should hear the rear caliper motors operating.
Wait 30 seconds after it says Not Running or the noises have stopped before clicking [Stop]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

Nu mai trebuie folosita presa, se deschide complet.

 

Dupa ce se schimba placutele tot cu VCDS se strange etrierul:

 

[03 - ABS Brakes]
[Basic Settings - 04]
Select End lining change mode
[Go!] to activate the Basic Setting.
The brake calipers will then close.
Wait 30 seconds after it says Not Running or the noises have stopped before clicking [Stop]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

Se apasa frana de picior de cateva ori, apoi se actioneaza frana de mana ( 2 - 3 cicluri ).

 

Link to post
Share on other sites

E aceeasi procedura si pe fata? Mi-a schimbat placutele pe fata un cunoscut dar nu am vazut sa foloseasca VCDS.

 

Edited by lukitza
Link to post
Share on other sites

@lukitza pe fata nu exista acel motoras pentru frana de mana, deci nu e nevoie de Vcds.

Link to post
Share on other sites
StaicuAlin

Salut, vin si eu cu 2 intrebari. Ce dimensine trebuie sa die intre pinii de la sistemul de impins pistoanele si ce imbus/dimensiune ( sau cum se numeste ),pentru a da jos acel fier, ca sa pot sa inlocuiesc discurile de frana. 

 

Ma scuzati daca nu am scris denumirile corecte dar nu stiu cum se numesc aceste piese. Va multumesc.

Link to post
Share on other sites
sorinbidian

La mine a fost necesar sa se departeze pistoane-le si manual pentru a intra placutele de frana. Dupa comanda de revenire a franei electrice s-a facut si adaptare.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri