Jump to content
Shtrumf2k

Porsche Bucuresti Nord

Recommended Posts

laduncaag

Da, inteleg dar:

- trebuie sa ofere varianta online prima nu cea offline ca timpul nostru e imp si ei nu pierd nimic.

- pot limita si ei la o suma mai mare, gen peste 500, 1000 sau pot sa se uite pe profilul clientului daca tot il verifică. Un client cu istoric de 2,3 comenzi de accesorii sau unul care plătește cash o masina nu cred ca vrea sa dea teapa nu? Poate fi scutit de faza asta.

ce fac ei e mentalitate gen instituție publica care pune cetățeanul sa aducă adeverințe ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Pai, ti-au oferit posibilitatea sa platesti prin transfer bancar.

Daca tu comanzi si nu te duci sa o mai ridici ei raman cu piesa pe stoc si banii blocati, pana cand se gaseste altul sa vina sa cumpere reperul respective.

De verificat nu au cum sa te verifice la telefon, oricine poate suna si comanda piese in numele tau.

Dar daca nu iti convine practica lor, poti comanda reperele cam la orice magazine mai serios daca stii codul piesei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laduncaag

pai mi-au oferit pt ca am revenit eu cu tel si am întrebat. Iar cu blocatul si toate celelalte, cred totuși că e o practica si o frica învechită, fără acoperire. Sa încerce ei sa fie mai deschiși, chiar crezi ca se umplu de piese in 6 luni? Scuză-mi optimismul/naivitatea, dar eu cred ca nu. ☺

Edited by laduncaag

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

ai ramane uimit.... multi dealeri asteapta perioadele de destocaje, cand depozitul de piese accepta sa preia inapoi o parte din piesele pe care dealerul le are pe stoc de foarte mult timp.... inclusiv accesorii etc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delu

Da, cunoastem sistemul de lucru. Am fost şi eu să comand câteva accesorii, iar răspunsul lor a fost că "până nu vine maşina, seria de şasiu, nu stăm de vorbă." În măsura în care eu aveam codurile fiecărui reper de pe site-ul oficial vw shop, sunt la liber. Ca să nu mai vorbim că nici nu se uită în ochii tăi. Cică "nu avem voie să dăm codurile clienților". Nu înțeleg ce este atât de secret pt ei! Dacă şi accesoriile vin tot în 3 luni, atunci stăm bine. 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
M.Oancea

Salut,am fost la PBN cand a început programul rabla 2019,si am comandat o Skoda Octavia.Astazi cand am intrat pe saitul lor ,am văzut ca au o oferta 1an Casco si un plin de benzina (moca).Am luat legătura cu agentul de vânzări să-mi spună daca eu fac obiectul ofertei ,iar el mi-a spus ca nu cunoaște nimic.Voi ce părere aveți,aveți vreun sfat.Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri