Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Da, inteleg dar:

- trebuie sa ofere varianta online prima nu cea offline ca timpul nostru e imp si ei nu pierd nimic.

- pot limita si ei la o suma mai mare, gen peste 500, 1000 sau pot sa se uite pe profilul clientului daca tot il verifică. Un client cu istoric de 2,3 comenzi de accesorii sau unul care plătește cash o masina nu cred ca vrea sa dea teapa nu? Poate fi scutit de faza asta.

ce fac ei e mentalitate gen instituție publica care pune cetățeanul sa aducă adeverințe ☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hayate

    6

  • Not_used_calin

    5

  • bbm

    5

  • Circoloco

    5

Pai, ti-au oferit posibilitatea sa platesti prin transfer bancar.

Daca tu comanzi si nu te duci sa o mai ridici ei raman cu piesa pe stoc si banii blocati, pana cand se gaseste altul sa vina sa cumpere reperul respective.

De verificat nu au cum sa te verifice la telefon, oricine poate suna si comanda piese in numele tau.

Dar daca nu iti convine practica lor, poti comanda reperele cam la orice magazine mai serios daca stii codul piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-au oferit pt ca am revenit eu cu tel si am întrebat. Iar cu blocatul si toate celelalte, cred totuși că e o practica si o frica învechită, fără acoperire. Sa încerce ei sa fie mai deschiși, chiar crezi ca se umplu de piese in 6 luni? Scuză-mi optimismul/naivitatea, dar eu cred ca nu. ☺

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ramane uimit.... multi dealeri asteapta perioadele de destocaje, cand depozitul de piese accepta sa preia inapoi o parte din piesele pe care dealerul le are pe stoc de foarte mult timp.... inclusiv accesorii etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Da, cunoastem sistemul de lucru. Am fost şi eu să comand câteva accesorii, iar răspunsul lor a fost că "până nu vine maşina, seria de şasiu, nu stăm de vorbă." În măsura în care eu aveam codurile fiecărui reper de pe site-ul oficial vw shop, sunt la liber. Ca să nu mai vorbim că nici nu se uită în ochii tăi. Cică "nu avem voie să dăm codurile clienților". Nu înțeleg ce este atât de secret pt ei! Dacă şi accesoriile vin tot în 3 luni, atunci stăm bine. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,am fost la PBN cand a început programul rabla 2019,si am comandat o Skoda Octavia.Astazi cand am intrat pe saitul lor ,am văzut ca au o oferta 1an Casco si un plin de benzina (moca).Am luat legătura cu agentul de vânzări să-mi spună daca eu fac obiectul ofertei ,iar el mi-a spus ca nu cunoaște nimic.Voi ce părere aveți,aveți vreun sfat.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!