Jump to content

Probleme EGR


27SDI
 Share

Postare recomandată

M-am tot uitat pe forum și nu am găsit nimic legat de EGR, probleme și rezolvări.

Fac acest topic pentru ca la meu B8 Egr-ul îmi joaca feste și anume îmi aprinde si îmi stinge check-ul în funcție de ture...mai pe românește, când merg pe autostrada undeva la 50-60 km în 2500 rpm,130*** km/h, nu are absolut nimic,nu se aprinde nimic în bord, în schimb într-o singura zi de mers decent, gen 90-100 km/h undeva la 1900-2100 rpm după 25-30 km rulați se aprinde nenorocirea...și se stinge în 3-4 zile singur și asta bineînțeles rulând la drum lung și ture mari. 

După "enspe mii de testări" am înțeles ca ar fi EGR-ul, care nu îmi deschide-inchide cum ar trebui, pe tester dându-mi erorile p2002 și p0401...atasez poze.... 

Întrebarea mea ar fi, Egr-ul la B8 se poate curăța, a mai avut cineva probleme de genul asta, ce rezolvări ați găsit?! 

Mulțumesc anticipat!
IMG-20200212-WA0005.thumb.jpg.1bda628de29d0d5c9ef4fe8e85ad01f1.jpg  IMG-20200212-WA0005.thumb.jpg.1bda628de29d0d5c9ef4fe8e85ad01f1.jpg  IMG-20200212-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de motor B8-ul poate avea si 2 egr-uri. Unul pozitionat in spatele motorului si unul in fata.Eu am avut probleme cu cel din spate care ramasese blocat pe deschis si nu s-a rezolvat prin curatare. Masina un B8 2.0 190 de cai. Pretul unuia aftermarket este intre 650-800 in functie de care dintre ele este. La mine dadea in acelasi timp eroare de blocat pe inchis , blocat pe deschis. de asemenea nu este ok sa mergi cu el defect pentru ca nu se face regenerarea dpf-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am erorile acestea odată la 3,4 zile :p2002 și p0401 este o problema EGR sau DPF? Am schimbat senzorii de presiune diferențial dar nimic. Filtrul regenereaza normal și fără probleme. Multumesc!

ACF85DDD-057B-46AD-9648-C053FBF95617.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua am un passat b8,mi se aprinde martorul la motor si imi apar urmatorele erori.

Ce este de facut in privinta acestor erori?

 

IMG-20200913-WA0002.jpg

IMG-20200913-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceste erori le-am avut și eu. Rezolvare: EGR+răcitor gaze OEM nou. De 10 mii km fără probleme. Nu prea poți să-l cureți...

4099E9F5-04B6-49FF-8625-648AFCC91BC6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La un service serios in Timisoara. 1900 piesa și 350 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, dacă eu am doar eroarea 19226, se schimba doar racitorul? 
 

Ce simptome aveai înainte de schimb?

 

 

On 10/7/2020 at 12:52 PM, Kovacs Alex said:

Aceste erori le-am avut și eu. Rezolvare: EGR+răcitor gaze OEM nou. De 10 mii km fără probleme. Nu prea poți să-l cureți...

4099E9F5-04B6-49FF-8625-648AFCC91BC6.jpeg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La 1.6 CDXA, EGR are incorporat si racitor sau vin separat?

Vreau sa schimb DOAR racitorul, fara EGR... Este recomandat o firma AM sau trebuie neaparat OE?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am achizitionat un passat B8 2018 combi, 2.0 tdi 150cp.,200000km

A mers perfect 1 saptamana iar in ziua cand am vrut sa merg sa fac RAR -ul la 20m de casa pe bulevard pur si simplu sa oprit motorul, nu mai avea vlaga sa straga si cand apasam acceleratia se oprea motorul.Am intrat intr-un service unde am pus un tester TEXA iar baiatul de acolo mi-a spus ca e o problema cu filtru de particule, e prea incarcat.Mentionez cand am intrat in service am pornit motor si mirosea puternic a noxe.Mi-a facut o regenerare a filtrului care a durat undeva la 40min, dar masina se comporta la fel,am ajuns cu ea acasa foarte greu, am parcat-o si am sunat un baiat din acest forum cu tester original vw, a venit undeva dupa 1h, cand a urcat in masina fara sa puna testerul, masina nu mai avea absolut nimic.In momentul de fata merge foarte ok.

-grad mare de incarcare inainte de regenerare(32, presiunea diferentiala)

-grad asa si asa dupa regenerare(17, presiunea diferentiala)

-punand testerul original vw dupa 1h30min(5-7, grad de incarcare filtru)

-dar odata pus testerul baiatul a vazut o difererenta de presiune in regulator, nu era constanta.Am desfacut regulatorul, nu erau urme de pilitura, l-am curatat, dar in continuare am acesta inconstata la presiunea in regulator.

Tot timpul acesta nu am avut niciun senzor, niciun martor in bord nimic sa indice o problema.

Multumesc si astept si parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma puteti ajuta cu codul racitorului  egr pentru motorul de 1.6 tdi 120 CP cod motor DCXA ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 2/13/2020 at 8:42 AM, TheOne06 said:

In functie de motor B8-ul poate avea si 2 egr-uri. Unul pozitionat in spatele motorului si unul in fata.Eu am avut probleme cu cel din spate care ramasese blocat pe deschis si nu s-a rezolvat prin curatare. Masina un B8 2.0 190 de cai. Pretul unuia aftermarket este intre 650-800 in functie de care dintre ele este. La mine dadea in acelasi timp eroare de blocat pe inchis , blocat pe deschis. de asemenea nu este ok sa mergi cu el defect pentru ca nu se face regenerarea dpf-ului.

Ce simptome aveai la ea ?

Va salut. Am un arteon cu 230 de mii de km reali. Dupa inlocuirea baterie la relanti turometru oscileaza. Cand o accelerez si e in drive masina nu se accelereaza si ma pune in bot si moare motorul. 
 

Pe diagnoza nu da nimica. Mecanicul spune ca ar putea sa fie egr blocat dar pana nu il desface nu poate stii exact. 
 

de aceea am postat aici. A mai intalnit cineva problema asta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula,  ai eroare de egr, inainte sa se blocheze. Mai rar la acesta generatie sa fie blocat fara nicio eroare pe motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca poate sunt cauze multiple, stiu ca de la o baterie necodata corespunzator, pot aparea oscilatii pe turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!