Jump to content

Tiguan Allspace R-line BiTDI MY2020 + MTM


DDoc

Postare recomandată

Nu am apucat sa pun MTM-ul deocamdata pe dyno, in teorie vroiam sa ajung prin aprilie la Oradea, dar cu situatia aceasta medical epidemiologica (eu si lucrez in domeniul medical) nu ma hazardez, am amanat pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie excursia la Oradea. Dar sunt multumit de puterea masinii, de cuplul mare, de accelerarile de la 80km/h in sus. Am incercat de cateva ori si launch controlul si este impresionant. Dar mult mai impresionanta este usurinta cu care urca in viteza de la 70-80 in sus si te impinge efectiv parca fara oprire la viteze ametitoare... Cum am mai scris in modul Sport, lagul la accelerare este aproape insesizabil, aproape ca la vechiul Golf 7R cu DSG6, care avea reactie instanta. Nu ma pricep la motoarele masinilor, la tuning etc, dar diferentele vizibile pentru oricine sunt acestea: turbo-lag aproape inexistent si accelerarile sunt mai lineare si motorul nu mai ramane fara putere oricat ai accelera, plaja crescand simtitor, vitezometrul urcand fara semne de oboseala pana la viteza maxima permisa de producator...

Nu regret alegerea facuta, pentru 2.0 tsi aveam de asteptat 12-13 luni si era cu aprox.1800 euro mai scumpa. Aceasta mi-a venit in 5 luni. Performantele sunt asemenatoare, Consumul cu aprox.2 l mai mic la aceasta. Masina mea are putin peste 2000 kg iar la asa greutate parca este mai recomandat un motor diesel cu cuplu mare decat un tsi care trebuie turat mai mult.

Cand mi-as dori tsi in loc de tdi este la turatii joase, in oras cateodata, ca sa fie liniste deplina in masina :)

Da, Allspace este compromisul ideal, iar cu motorul acesta bitdi si echiparile ce le am cred ca este o alegere buna si pentru cei care vor un Touareg dar nu si-l permit decat pe cel chel , fara suspensii pe aer fara Matrix, fara Innovision Cockpit si cu motorul, intr-adevar V6, dar mai slab, de 230 cp. Spatiul interior la picioare este aproximativ egal in spate, doar portbagajul fiing intr-adevar cu aprox 90 l mai mare :) Mai bine Allspace dotat decat Touareg chel.

 

Modificat de DDoc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ne odihnim frumos in parcare, cu gandul la urmatoarea excursie

 

Youhey-8530-3.jpg

IMG_20200422_131541_20200424172937308.jpg

IMG_20200424_173139.jpg

IMG_20200424_173521.jpg

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Am trecut locatia pe lista de vizite, sigur gasesc eu niste drumuri sa tavalesc tiranozaurul.

Link către comentariu

@vdragosDa un semn cand esti prin zona, iti gasesc ceva cazare buna ?, doar sa treaca virusul asta, ca acum totul e inchis...

Modificat de DDoc
Link către comentariu

@DDoc Sa o folosiți sănătoși si sa va bucurați de ea! Abia acum ti-am vazut topicul, te văzusem postând in diferite topic-uri si ma intrebam cand ii faci prezentarea, dar era deja făcută, nu stiu cum de mi-a scapat! Imi place masina si configuratia, e drept ca pot fi acuzat ca sunt părtinitor! :))

Imi place MTM-ul și chiar daca varianta stock are destulă lejeritate în mișcare, oricând un plus de 20% e binevenit. Yummy! Ca fapt divers, pe obdeleven imi zice ca valoarea stock citită de ECU are 550Nm.

Ai masurat masina de zici ca are peste 2000kg? La mine pe COC greutatea este undeva la 1920kg sau pe acolo.

Frumos decor la tine la munte, ceva similar cu urmatoarea ta excursie era si in planul meu, dar acum e pus in standby.

@C Z R ne detaliezi intr-un topic potrivit celelalte variante neinvazive cu păstrarea garanției, măcar sa știm opțiunile?

Link către comentariu

@ct_act Merci de urari ?. Da, da, poate ca esti un pic partinitor ?. Eu am calculat 2000 kg+ cu sofer si scaunul copilului care are 26 kg , fara copil?si ceva motorina in rezervor... Legat de 550 nm...te cred...pentru ca teoretic eu cu MTM-ul am 600nm...adica cam limita de siguranta pentru cutia DSG, din cate stiu. Daca gresesc, cineva sa ma corecteze. Ieri am parcurs singur in masina un tronson de 25 km aproape fara trafic, cu curbe si linii drepte care m-au impins catre nebunie, in modul sport, cam 15 minute. Chiar la final mi-a aparut in bord pentru 2-3 secunde avertizarea ca s-a incalzit cutia DSG. Nu s a aprins niciun martor nimic, doar avertizarea cateva secunde. Am trecut din sport in normal si dupa 10 minute am si parcat. De aici tind sa cred ca dupa powerbox posibil sa am spre 600nm, de aceea am primit avertizarea respectiva dupa mersul acela nebunesc dupa care si uleiul a ajuns la 110 C si consumul spre 19... Dar sper ca dupa ce trece nebunia asta sa ajung la Oradea si o sa pun masina pe dyno, sa vedem cifrele exacte. In rest, da, abia asteptam concediul, speram ca prin iulie sa putem calatori macar pana in Alpii Austrieci de care suntem indragostiti, mai ales zona Salzburg, cu lacurile superbe ?

Modificat de Rave
...
Link către comentariu
11 hours ago, ct_act said:

Ca fapt divers, pe obdeleven imi zice ca valoarea stock citită de ECU are 550Nm.

Aia e o valoare calculata, nu obligatoriu reala. Depinde unde te uiti ca este raportata in mai multe locuri.

11 hours ago, ct_act said:

@C Z R ne detaliezi intr-un topic potrivit celelalte variante neinvazive cu păstrarea garanției, măcar sa știm opțiunile?

Are colegul @lambda_dryver ? Si nu numai el. Altii au fost mai timizi si n-au facut public. Iar eu nu vreau sa fac reclama :)

 

Later edit: Tu ai DQ500. In ce sens "limita de siguranta" ? Nu de alta dar cutia merge pana spre 1000Nm. 630 am eu pe varianta mult mai firava (DQ250). Ah, ca limiteaza cuplul daca nu sunt ridicate limitele din softul ei, da. Dar nu cred ca la asta faceai referire.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Solutia la toate este MRC Tuning ! ? ( inclusiv softul necesar pentru stergerea limitarii de cuplu in cazul meu)

Link către comentariu
9 hours ago, C Z R said:

 Later edit: Tu ai DQ500. In ce sens "limita de siguranta" ? Nu de alta dar cutia merge pana spre 1000Nm. 630 am eu pe varianta mult mai firava (DQ250). Ah, ca limiteaza cuplul daca nu sunt ridicate limitele din softul ei, da. Dar nu cred ca la asta faceai referire.

Dq500 duce 1000nm cu "interne" stock?

Link către comentariu

Resoftata, da. 800Nm fara probleme dar suntem offtopic rau de tot :) La 1000Nm poti avea emotii si cu ZF8 dar 8-900 sunt ok.

End of offtopic ca ne-o luam toti :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi un drum pana in Carei. Aprox 70 km pe autostrada, 170 km pe dn-uri, 2 adulti +1 copil+2 caini, portbagaj plin pana la plafon, aer conditionat pornit. Masina are 11.000 km in bord.

p.s. ca si o oarecare comparatie....poza a doua...tot azi  am condus un VW Passat model 2020, 1,6 tdi 120 cp, DSG, aprox.80 km, din care pe autostrada 90%, 10% dn-uri. Singur in masina, fara bagaje, fara aer conditionat...

IMG_20200605_155427.jpg

IMG_20200605_090911.jpg

Link către comentariu

IMG_20200527_134645_20200606084513298.jpgInainte de plecarea spre Carei.

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Parca arata mai bine allspace decat normal ?

poti apela cu incredere la CZR pt bunatati in garantie dar trebuie un drum cel putin la bucuresti.

Link către comentariu

Cred ca din toata gama VW, pe Tiguan Allspace pachetul Rline exterior arata cel mai bine! Si nu doar ca arata cel mai bine, un Tiguan fara Rline e foarte... sec/fad, ca sa nu zic uratel... :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Prima iesire in afara tarii, cu Tiguanul. Doar pana in vecini, la Debrecen. Cu impresiile drumului revin in urmatoarele zile. Acum las doar cateva poze. Imi place cum arata masina curata! ?

IMG_20200626_211355.jpg

IMG_20200626_211335.jpg

IMG_20200626_210902.jpg

IMG_20200626_210814.jpg

IMG_20200626_211226.jpg

 

IMG_20200627_083642.jpg

IMG_20200627_193826_20200627204407819.jpg

IMG_20200627_193606.jpg

Link către comentariu

Frumos R line, cati mai multi km fara evenimente neplacute! 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Esti la Longlife si acum s-a aprins becul sau ai făcut revizia ca asa ai vrut? Eu am trecut la interval fix de 15k incă de la prima revizie.

Hai si cu impresiile de la Debrecen! :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!