Jump to content

Probleme directie Golf 7


CristiM
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am sesizat de câteva zile o mică problemă și nu îmi dau seama dacă este normal să facă așa sau nu. La viteze de DN/autostradă, când vreau să mișc foarte fin din volan (1-2 grade) simt o rezistență mare în volan și ca să îl pot mișca am senzația că l-am smuls din poziție. A nu se înțelege greșit, forța necesară pentru a îl mișca nu e mare, dar parca îl ține ceva pe loc și mișcarea nu este super lină. Parcă păna acum nu făcea așa. A mai sesizat cineva lucrul ăsta? Luni sunt programat la revizie și am să îi rog să verifice.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se discuta si pe aria de O3 subiectul, mai exact aici.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de info. Acum am văzut si eu topicul. Sunt curios dacă mai are si altcineva problema asta pe Golf 7 si dacă exista vreo rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va rog sa folosiți PM-ul pentru chat.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare

Am un G7 1.6 tdi 2014 84.000 km si a inceput sa apara un zgomot dubios, este vorba de un bolborosit cand virezi de volan in parcare, in timpul mersului este foarte putin sesizabila.

Ati mai patit? Nu am vazut nici un vas pentru lichid servo deci banuiesc ca ar fi electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu cred ca o directie electrica poate sa dea sunet de bolborosit, dar daca cumva e ceea ce cred eu, sunt rulmentii de sarcina sau cum se numesc, sus la oala telescopului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu, m-am gandit la ei, te referi la rulmentii din flansa amortizorului, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sa ne spui daca s-a rezolvat cu inlocuirea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara, am o problema cu golful 7 variant pe care il detin: imediat cum pornesc motorul cand misc volanul prima data se aude un clanc dupa care totul este in regula, daca merg mai mult timp cu masina daca iau rapid stanga dreapta de volan pe loc aud clanc-clanc.Ciudat este ca nu face mereu asa.Eu m-am gandit la caseta de directie desi mi se pare cam devreme la 100 de mii de km.( pe 28 am programare la service)  Voi ce parere aveti? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile alte cauze: flansa amortizor, tampon (desi aici cred ca ar scartai mai mult..), tren rulare (surub slabit, bucsa..). Trebuie facute verificari suplimentare. Pana acum, in cazul meu, PBN-ul mi le-a diagnosticat corect cand a fost cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am fost astazi la un service iar dupa cateva teste verdictul a fost unul dur: caseta de directie trebuie schimbata. Pret piesa originala (ca altfel nu a gasit) 7200 lei fara manopera.Luni merg la alt service pentru o alta parere M-am tot uitat pe net ce variante as avea, am vazut ca se pot reconditiona sau sa iau alta sh? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

7200lei o caseta de directie la un golf 7 1.6tdi ? Nici la audi nu e asa scumpa... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,

Ma confrunt cu posibila problema la directie / suspensie fata la golful meu 7 facelift, 2018, 1.0 tsi. Imi sta volanul stramb cand merg pe drumuri drepte,in bucuresti, de exemplu, pe bulevardele mari. Am facut deja de 2  ori geometria rotilor si acum iar aparut problema in mai putin de 6 luni. Nu am dat in gropi uriase sau sa merg cu viteza prin gropi. Mai are cineva problema asta? Stie cineva despre un posibil defect de fabricatie la vreun element de suspensie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o echilibrare la un service de roti mai dotat, unul care sa aiba asa ceva sau asemanator in dotare :

https://www.hunter.com/wheel-balancers/road-force-elite

Poate ai ceva la anvelope. Daca ai facut deja 2 reglaje si nu ai elemente strambe incearca si asta. Costa ceva in schimb, vreo 60-70 de lei pe roata din ce imi amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, sergiu_88 a scris:

Imi sta volanul stramb cand merg pe drumuri drepte,in bucuresti, de exemplu, pe bulevardele mari.

Drumurile au un grad de inclinatie pentru scurgerea apei, iar unele bulevarde din bucuresti le vezi cu ochiul liber cat sunt de inclinate spre trotuar. S-ar putea ca masina sa nu aiba nimic si sa traga dreapta datorita drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea ciudata e ca volanul sta un pic spre dreapta ca si cum masina ar trage stanga. Deci nu e de la inclinatie. Stiu despere ce inclinatie vorbesti. Ideea e ca la geometrie mi-au gasit unghiurile stricate de 2 ori.

Au reglat ceva pe la bucse, la suspensie din ce am intelea, la ultima geometrie. Nu am probleme la anvelope, nu trepideaza nimic, le -am si verificat inainte de montaj.

Modificat de sergiu_88
Word typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune fisele de geometrie sa le vedem si noi. Aparatul ala verifica uzura anveopelor in sensul ca iti spune daca sunt conice, daca sunt uzate pe interior sau exterior si iti sugereaza unde ar trebui montate pe masina ca sa mearga drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima fisa nu ai probleme deloc. Sunt diferente prea mici intre specificat si masurat ( cadere dreapta spate), diferente ce pot fi puse in seama aparatului de masurat - decalibrari .

Cea mai ieftina varianta e sa inversezi anvelopele de pe spate cu cele de pe fata si sa vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, sergiu_88 a scris:

Partea ciudata e ca volanul sta un pic spre dreapta ca si cum masina ar trage stanga...

La caseta de directie electrica geometria se face la dealer cu interfata VAS, se stabileste prima data punctul de 0 in calculatorul directiei (volan drept, pentru mers inainte) si apoi se face geometria.

Poti sa mergi si la service-uri de cartier daca ai tu VCDS si inveti tu calculatorul care este punctul de 0.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin : Foarte interesant ce spui, ai gasit undeva descrisa procedura aceasta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in ELSA.

Ideea este asa, pe ultimele grade/minute volanul este adus la 0 de motorul din caseta de directie ori asta inseamna ca pentru o geometrie corecta se aseaza volanul pentru mers inainte, se invata computerul directiei ca aceea este pozitia de 0 si apoi dupa aceea se face convergenta, plecand de la pozitia de 0 a volanului.

Daca calculatorul stie ca pozitia de 0 este la cateva secunde la stg sau dr. atunci pe drum drept va trage volanul spre punctul de 0, masina deviaza de la traiectorie si voi credeti ca este o problema la directie sau la cauciucuri, dar nu este asa.

Daca masina merge drept dar volanul este stramb, inseamna ca acesta a fost scos si cand s-a re-montat nu s-a pozitionat exact la fel, sau, ca acolo stie calculatorul ca este pozitia de 0 si geometria s-a facut raportat la aceasta pozitie (pentru ca probabil se tot plangea clientul ca masina trage iar cei la service-ul de cartier nu au interfata si nici nu stiu sa corecteze acest lucru in calculator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa N' incercari de verificat si refacut geometria care tot da batai de cap ce trebuie sa faci:

- verifici presiunea din anvelope

- muti anvelopele fata cu spate in diagonala

- verifici caseta de directie sa fie stransa in locasul ei si totodata jocul din capetele de bara si bielete directie

- pivotii sa nu prezinte joc si burdufe sparte

- bucse brate sa nu fie rupte sau uzate

- amortizoare ''plangatoare'' (schimbi tot +flanse si rulmenti st. si dr.)

- spira arc rupt/lipsa (masina sta putin aplecata pe respectiva parte)

- verificare greutati sasiu (depinde de model)... in multe cazuri la ''dauna totala'' prin reparatii dubioase se inlatura greutatile din structura si dezechilibreaza ansamblul.

- cadrul motor sa nu prezinte lovituri/crapaturi (direct cimitir)

 

Si totusi daca tot trage stanga sau dreapta dupa toate incercarile mai ramane de facut:

- scoti borna la baterie, desfaci cu grija airbagul volan si te uiti la surubul de strangere volan daca sa ''umblat'', daca totul este ok cu praful original pui totul la loc.

- desfaci cu grija aparatoarea de plastic de sub parbriz unde este ansamblul stergator, ridici de la nivelul solului masina pe elevator cat rotile sa nu atinga asfaltul, invarti rotile stanga si dreapta sa nu fie una din ele infranate atat fata cat si spate.

- desurubezi cele 3 suruburi care tin stranse flansele amortizor (nu de tot, doar cat sa desprinda flansa de caroserie), cobori incet masina de pe elevator ca rotile sa faca contact cu asfaltul (volanul sa fie drept), cu o surubelnita se misca circular usor varful amortizorului si se centreaza pe locasul respectiv (Vw a gandit o toleranta de ~1mm joc de lucru care trebuie redus la 0) se strang bine cele 3 suruburi ( varful amortizorului trebuie sa fie perfect centrat)... hmm, eu am avut certuri serioase cu 3 service-uri inclusiv cu reprezentanta care nu stie ca trebuie desfacute flansele pentru reglarea directie... amatori. (da la golf 7 este valabil!)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu desfacut suruburile de flanse este de domeniul service-urilor de cartier, sau mai rau, a celor care repara pe bordura masinile (sunt masini la care acesta procedura este totusi documentata).

Asta este un trick care se mai face (dar nu este documentat de nici un fel in ELSA pentru G7 si nici acceptat in service-urile serioase) pentru reglare unghi de fuga, dar unghiul de fuga se strica de regula din cauza gropilor si a amortizorului, deci ce faceti voi este un paleativ pana se face reparatia corespunzatoare.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!