Jump to content

Pornire foartea grea Passat B6 2.0TDI BKP oricând, indiferent de temperatura motorului


ovidiu_xxl2006
 Share

Postare recomandată

Buna seara dragi colegi, cu scuzele de rigoare știu că s-au mai discutat zeci de pagini vizavi de problema aceasta, doar că la mine eu zic că este un pic mai ciudat.

Mașina este Passat B6 2.0TDI 140CP BKP, 16V, Injectoare Continental, an 2006

Sau schimbat recent:

-Pompa tandem, furtune alimentare, corp filtru motorina,filtru motorina, cabluri Injectoare, oringuri injectoare, reglat culbutori, verificat pompa motorină, verificat senzori temperatura motorina/exterioară,antigel fiind cu valori foarte apropiate, reglat avans la -2.5, acumulator nou,schimbat bujii.

-Problema este că mașina  pornește  foarte foarte greu, oricând la orice oră, cu motorul cald sau rece, fiind frig afară sau mai cald, fie că e prima cheie din cursul zilei fie că e a 10-a cheie.

-Uneori învârte în gol cate 6-7 secunde, alteori învârte și da să pornească greu greu, odată pornită mașina merge rotund, deplasandu-se pe orice distanță.(martorii se aprind in bord toți la punerea contactului)

- Daca o pornesc și o opresc și îi dau cheie imediat după oprire o ia aproape de sfert, daca sta mai mult de 20 de secunde deja pornește în lung tare.

- Cantitatea de motorină la pornire din ce mi-a zis nenea cu VCDS ar fi foarte mică..

Orice sfat ar fi bine venit.

Va mulțumesc frumos!

- De specificat ar fi faptul că mașina făcea la fel și inainte de înlocuirea acestor piese, tocmai de asta au fost verificate/înlocuite.

Modificat de ovidiu_xxl2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, ovidiu_xxl2006 said:

reglat culbutori

Nu sunt reglabili la bkp

Pune distributia cu cale si respecta procedura.

Cand au fost inlocuite ultima data injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să spun că s-au reglat acele șuruburi cu ceas comparator la 180 de grade după ce am schimbat oringurile la Injectoare.

S-a reglat avansul din axele cu came, iar distribuția au spus că e bine pusa la punct pentru că au desfăcut  roată/carenaj și verificat pe acolo toată distribuția dacă e bine pusă la punct.

Injectoarele nu le-am schimbat niciodată, eu personal.

Că și valori au 0.3-0.4 nu sunt cu valori mari.

Fum nu scoate mașina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate reparatiile au fost facute corect ...posibil sa fie chiulasa fisurata.

Ce culoare are motorina din filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina este curată, chiar am verificat acest lucru când am schimbat corpul filtrului de motorină complet, cu tot cu filtru mann și restul de furtune de alimentare.

Îmi mai spuse-se cineva sa modific harta injecției la pornire că ar fi cantitatea prea mică și este posibil ca să fi fost umblat prin soft.

Când am fost sa extrag softul din mașina , nu a mers extras decât ca "BMR" din lista de acolo, dar pe VCDS îl vede normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, ovidiu_xxl2006 said:

Când am fost sa extrag softul din mașina , nu a mers extras decât ca "BMR" din lista de acolo, dar pe VCDS îl vede normal.

Nu are legătură, acesta e protocolul folosit de acea interfață, ca să îl citească... În funcție de edc.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am înțeles...

Doar că nu știu ce să mai verific, in ce direcție să mă îndrept.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus soft original? 

Trebuie verificat ce valori ai pe senzori, etc... Dacă mecanic totul e ok, poate sa fie un Ecu cu probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus soft original, cică că fila softului era neatinsă și originală.

Mai nou cu noul soft in schimb mi-au apărut 2 erori la injectorul 2 și la injectorul 4.

Pe lângă erorile din poze, mai era încă una tot pe injectorul 2, cod "P1264"

Cred că ma pregătesc de două injectoare cel mai sigur.

Erorile s au șters dar au reapărut înapoi după ce s-a încălzit motorul.

Pornirea deficitară in continuare...

 

IMG_20200121_155856.jpg

IMG_20200121_155749.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi degraba cablaj decat injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a înlocuit și cablajul cu un altul de pe altă mașină, strâns mufele cum trebuie atunci când am înlocuit și oringurile la injectoare.

Dar nici o modificare din păcate.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul se inlocuieste obligatoriu cu unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandați un cablaj nou decât să schimb vreun injector la simptomele prezentate și erorile acelea care au apărut?

Adică în ideea că să merg cat de cat la ceva sigur ca și varianta că nu știu ce să i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permută injectoarele cu probleme pe 1 și 3,vezi dacă se muta și defectul. Dacă da, alte injectoare, dacă nu, alt cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles.

Zilele astea o sa le schimb între ele și sa vedem simptomele.

Revin cu noutăți.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina pe undeva. Verifica traseul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Sebi04 said:

Se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina pe undeva. Verifica traseul

Se dezamorsează în jumătate de minut?

Că dacă dau chei consecutive la rand, pornește aproape sfert după ce reușește să pornească prima dată greu, daca sta mai mult de jumătate de minut deja porneste în lung indiferent de temperatura motorului sau cea exterioara.

S-au înlocuit furtunele de motorină/corp filtru motorina cu tot cu capac și filtru nou Mann, înlocuit pompa tandem, pompa de motorina din rezervor verificată baga presiune.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara.

Scuze pentru quote, nu o să-l mai folosesc decat dacă este strict necesar in condițiile regulamentului.

Momentan nu am noutăți cu privire la mașină.

Abia săptămâna viitoare am programare să inversăm injectoarele să vedem dacă sunt ceva modificări și în ce sens.

Momentan pornește greu la fel ca înainte, greu în orice condiții.

Modificat de ovidiu_xxl2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Revin cu noutăți.

Am schimbat din nou cablajul la injectoare cu un altul, partea dubioasă că după ștergerea erorilor și după ce sa montat totul înapoi erorile au reapărut din nou, exact cele care erau pe aceleași injectoare, dar valorile bune.

Pornire grea tare in continuare, iar la cald la 90 de grade daca o turez un pic mai mult peste 3000 de turații, motorul "galopează la relanti" și da din "cap"

Când o turez la 3000-3500 pe loc și îi dau drumul la pedală și cade acul la relanti, relantiul parcă devine un pic instabil timp de jumate de secundă, dar aproape insesizabil pentru un nepriceput.

Dați-mi va rog niste sfaturi ce sa mai incerc...

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca trebuie 4 injectoare ,noi ar fi cea mai buna varianta 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci asta am sa fac.

Sper sa am câștig de cauză cu alte injectoare, întâi o să fac probă cu altele plus reglajul de rigoare că să mă conving 100% și revin cu noutăți.

Mulțumesc pentru sfaturile date!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Revin cu problemă care am avut-o cu pornirea greoaie.

Am înlocuit injectoarele 2 și 4 iar acum mașina pornește bine, chiar la sfert când e și motorul rece, iar mașina trage mult mai bine.

Doar că simt un pic ceva vibrații între 1400-2000 de turații când o accelerez in mers mai tare. (Nu foarte puternice, ci un pic se simte în volan)

Mulțumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

si eu am o problema cu pornirea atat la rece cat si la cald, tot BKP, pe langa asta nu mi se tureaza motorul peste 3500-3800

Imi si suiera ceva la accelerare dar si cand revine.. s-a uitat cineva la turbina si cica nu ar fi de la ea. Motorul trage bine, am stage 1 cu egr off, dupa 2000 te baga in scaun dar pana la vreo 3200 dupa parca totul e in slow mo

Unii zic supapa de turbo ca ar fi ruginita, altii tandem.. mai apare si eroare pe injectorul 2 din cand in cand.

La rece cand o bag cheia parca are un delay de 1 2 secunde dupa o ia motorul, imi dardaie masina, motorul ft zgomotos, da un pic de fum alb dupa isi revine. Daca e frig tare, parca e tractor cand accelerez un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers si posteaza, sa vedem valorile, pt partea cu trasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!