Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere. 

 

Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus !

 

Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate. 

 

Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat.

 

PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, LUFY said:

 

 

Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus !

 

Eu am avut 2 portiere revopsite la Avia Motors, si cam la 5 ani de la revopsire vopseaua s-a exfoliat complet. La fel si la Renault si la Opel, ambele revopsite in reprezentanta. Oricum o dai, vopseaua din fabrica e clar mai buna decat decat orice vopsea aftermarket. Nu sunt impotriva masinilor de drive test, dar numai daca dealerul ofera un discount substantial (mai mare decat cel de la rabla).

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă m-am hotărât la mașina din Budapesta, are 4 ani garanție fără de 2 ani cea din Praga, deși avea opțiuni care îmi plăceau mai mult cea din Praga. Mă și simt mai în siguranță, fiind din Timișoara și la nevoie aș putea chiar să o duc la ei pentru eventuale probleme de garanție.

Aceasta este câștigătoarea:

https://www.dasweltauto.hu/vehicle/485910566

Aceasta este pierzătoarea:

https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2021-0652895-CZ

 

Mulțumesc mult pentru încurajări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru decizie. 😀 Si mie imi place Golful variant, mai ales ca acesta are scaune reglabile electric. Totusi, sa ii intrebi daca cei 2 ani de garantie mai sunt valabili daca iti faci reviziile in Romania (de obicei se ofera 2 ani garantie de fabrica plus 2 ani garantie oferiti de importator). Cei 2 ani garantie de fabrica sunt valabili peste tot in Europa, intrebarea este ce facem cu cei 2 ani oferiti de importator. Un alt aspect pe care trebuie sa il lamuresti cu dealerul este cum veti proceda cu TVA-ul (daca iti poate factura fara TVA): din cate am citit eu in legislatie, am inteles ca o masina avand sub 6000km la bord , la vama este considera masina noua, si te pun sa platesti TVA in Romania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am întrebat pe unguru bulan, dar e out of office :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dear Cristian,

We can give you nettó invoice, but only if the car is under 6 months and 6.000 km . ( we can do this ).

 

If it is older than 6 months or more than 6.000 km we can give only brutto invoice.

 

Only LAGERMAX can transport the car.

 

If you are interested with these conditions please ask an offer from them. ( https://www.lagermax.com/hu )

 

You should pay 27% deposit, and we transfer back to your bank account after you send back Romanian license, and CMR document, signed by 3 parts.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit într-un final și răspuns de la marea firma de transport, mai rapid de la sucursala românească, costa 200 euro+ TVA transportul de la Budapesta la Timișoara, doar că trebuie să fie luată dintr-un loc accesibil camionului și lăsată tot într-un loc accesibil camionului. Acum să vedem ce presupune CMR document, signed by 3 parts. Oricum, mașina e disponibila din 30 aprilie, am timp până atunci. Trebuie să plătesc acum 10% pentru rezervare și restul înainte de livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 3 parti sunt vanzatorul, transportatorul si cumparatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!