Jump to content

Inlocuire oringuri injectoare POLO TDI PD motor BNM


babanovac
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

In cazul in care am deschis in mod eronat acest topic (am cautat si nu am gasit ceva similar), imi cer mii de scuze si ii rog respectuos, pe cei care o pot face, sa mute postarea acolo unde trebuie.

Deci, masina scotea fum la depasiri, cand intra in sarcina si consuma exagerat. La relanti avea un consum de (0,8 - 0,9) L/h. Am ajuns la momentul in care am inlocuit oringurile injectoarelor. Ca tot in cadrul acestei lucrari a fost reglat si avansul, probabil ca si acest reglaj a contribuit, la terminarea lucrarii, la disparitia fumului cand masina intra in sarcina si la revenirea consumului la parametrii initiali. Acum afiseaza un consum de 0,4L/h la relanti. In timpul lucrarii probabil ca s-au efectuat ceva reglaje, nu ma pricep, au mai fost inlocuite niste suruburi care prind injectorul de blocul motor si il tin cumva suspendat in acel lacas. Ca s-a mai descoperit un senzor cu probleme, senzorul G40 si ca tachetii au joc, aceste probleme deja reprezinta o lucrare viitoare care probabil va fi prezentata unde ii este locul. Cet este ca la terminarea lucrarii masina nu mai scoate fum la depasiri cand intra serios in sarcina si consumul si-a revenit. Voi pune cateva poze din timpul lucrarii. Imi pare rau ca nu am facut poze si in timpul strangerii suruburilor si a reglajelor efectuate.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Vasilepiturca

Salutare grup îmi cer scuze dacă am nimerit greșit dar m-a confrunt cu o problema și nu găsesc nici un fel de rezolvare
Dețin un Seat Leon 2007 2.0d BMN 170cp și am următoarea problema dimineața după aproximativ 5 minute de mers al motorului staționat începe sa scoată fum albastru și se comporta ca și cum ar lucra doar 3 pistoane ajungand apa la 90 grade totul revine la normal fără fum fără mers intrerupt Menționez ca nu am nici un fel de eroare pe tester probleme apărute după schimbarea kit injectoare (meat&doria) ori ce sfat este bun venit mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!