Jump to content

Faruri LED - Passat B8


magellan
 Share

Postare recomandată

Eu am LED Basic si am venit de pe o masina cu halogen ca si tine.

Diferenta e mare. Mai ales cum imprastie lumina pe lateralele drumului.

Eu nu as investi inca 2000 euro in faruri adaptive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

Salut,

Am eu Led Basic si sunt multumit de ele. Chiar si pe ceata nu simt nevoia sa aprind farurile de ceata.

Depinde foarte mult si de reglarea farurilor. 

Daca se strica, se schimba cu totul. Operatiunea de schimbare doar a elementului LED este mult prea complexa si necesita deslipirea sticlei de la far ca sa ai acces in interior. Am vazut un filmulet pentru reparare High Led, dar pasii sunt aceeasi si pentru Basic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc domnilor.

Oare intre LED Basic si HiLED ce diferenta sesizabila in exploarea de zi cu zi ar fi ? Intensitatea luminoasa sau felul dispersiei si controlului in curba/adaptive ?
Basic LED sunt cumva adaptive sau sunt fixe ca si clasicele halogen?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Basic Led nu sunt adaptive. Asta e marea diferenta in ele si Hi Led. 

Am avut pentru o scurta perioada un B7 cu faruri adaptive (Xenon) dar nu m-a dat pe spate.

Bineinteles pe B8 farurile adaptive lucreaza putin altfel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

La Basic se misca doar sus/jos, pe cand la High se misca si stanga/dreapta.

Normal ca cele High Led sunt superioare celor Basic, dar diferenta nu e foarte mare, din punctul meu de vedere (am condus cu ambele variante pe timp de noapte). Ba mai mult, diferenta de pret e considerabila intre Basic si High, asta daca cumva ti se defecteaza si trebuie sa le inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele basic nu se misca sus/jos in trafic ci doar la pornire face un fel de calibrare.

Cel putin asta am observat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. In cazul farurilor Led Basic, la pornire isi face calibrare sus/jos. Din ce am citit, reglarea pe inaltime se face automat in functie de sarcina efectiva, adica greutatea pe care o simte masina. De ex. Daca ai 10 saci de ciment in portbagaj, se ridica botul si risti sa orbesti pe ceilalti participanti la trafic, asa ca reglajul va fi mai in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

La Basic se face calibrarea sus/jos si daca esti in panta cu masina. Am observat ca in panta coboara lumina in jos, iar la revenirea pe drum drept se ridica din nou.

La fel face si la incarcare cu greutate pe spate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

E vorba de iesirea de pe o strada aflata in panta, unde obligatoriu trebuie sa opresc. 

Nu stiu daca in mers face acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin de pe Superb cu faruri bi-xenon adaptive care m-au impresionat de la primul contact. pot spune ca e diferenta majora pana la LED High pe Passat.

pe serpentine lumineaza mult mai bine interiorul cubei decat ce oferea vechea masina, iar pe drum virajat isi face treaba excelent.

 

un exemplu:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11/9/2020 at 11:21 AM, lukitza said:

Eu am LED Basic si am venit de pe o masina cu halogen ca si tine.

Diferenta e mare. Mai ales cum imprastie lumina pe lateralele drumului.

Eu nu as investi inca 2000 euro in faruri adaptive.

Eu am adaptive, dar ditanta pe drum drept este extrem de mica. Norocul meu este ca nu prea merg noaptea. Adaptivele te ajuta in viraje la munte si poate pe strazile inguste intre blocuri, iar ca sa dai 2000 euro doar pt functia asta, mi se pare absurd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ambele echipari.

Nici nu se compara una cu cealalta.

Cea cu High LED (DLA,HBA) face din noapte zi, in afara localitatilor si pe autostrada este o incantare.

Ajusteaza fasciculul de lumina in functie de necesitate, am inceput sa indragesc drumurile de noapte (din nou).

Diferenta mare este si intre cel cu High LED fara sistemele de asistenta si cel cu DLA,HBA.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o incantare pentru ceilalti din trafic

E ca si cum ar merge toti cu faza lunga si cand ajung in fata ta trec pe faza scurta

Pe drumuri cu urcari si coborari sau curbe , pana regleaza , orbeste la maxim pe cei care vin din fata

Pe mine au inceput sa ma deranjeze ca s-au inmultit , deranjeaza mai ales farurile de la Mercedes-uri apoi BMW apoi Audi /VW , cam in ordinea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun cu mana pe inima, ca nu am luat un flash niciodata.

In schimb, ma deranjeaza cei din spate, Merc, BMW. simt secventele rapide care regleaza distanta (denivelari gen).

Daca si ale mele or fi asa, nu este grozav (pentru ceilalti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VAG sunt cele mai ok momentan

Oricum nu da nimeni flash ptr ca orbirea e instantanee si dureaza o fractiune de secunda

Dar e deranjanta cand e frecventa pe drumuri gen Dealul Negru cu trafic pe partea opusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu poate face sistemul e sa opreasca acea faza lunga inainte de a veni masina din sens opus (cum face un sofer fara acel sistem), asta inseamna ca va fi dezactivata doar la contactul cu sursa de lumina, dar ajustarea se face imediat. Daca se iau farurile LED High ar trebui facut un efort suplimentar si luat DLA, este una dintre cele mai bune dotari de siguranta ale masinii, pur si simplu nu exista comparatie cu farurile obisnuite la mersul noaptea, vizibilitatea este mult imbunatatita, chiar si cu o masina in fata vezi in permanenta pe langa ea, inclusiv dincolo de sosea.

Unde nu functioneaza este pe autostrada de exemplu, cand senzorul din parbriz nu vede farurile de pe sensul opus din cauza parapetului si orbeste mai ales soferii din masinile inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe autostrada mai greu cu DLA ul sa lucreze corect. Se mai intampla si pe drumurile nationale sa lucreze cu o oarecare întârziere sau sa deranjeze.....dar sistemul este mult peste DLA ul generatiilor anterioare, care lucrau cu becurile xenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Led High pe B8. Nu pot circula cu farurile pe auto pt ca pur si simplu lucreaza o idee prea tarziu si mi se pare deranjant pt participantii de trafic. Da, cand e trafic lejer sau inexistent e altceva, sunt misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune din experienta ca Matrixul deranjeaza soferii din sens opus, fara doar si poate. Sunt putine cazurile cand functia lor chiar reuseste sa umbreasca corect traficul de pe contrasens (drum repativ drept si fara prea mari denivelari), dar la prima denivelare mai serioasa, pana corecteaza fascicolul, sunt deranjante. 
Un alt aspect observat este pe autostrada unde deranjeaza cam toti soferii de tir/camion/autocar ... deoarece din cauza separatoarelor nu sesizeaza traficul de pe contrasens si cum soferii acestor tipuri de vehicule sunt ceva mai sus, in comparatie cu restul soferilor de auto normale, lumina le “bate” direct in cabina. 
Dar ... un lucru este cert pentru soferul din spatele volanului unui auto echipat cu faruri matrix: noaptea devine zi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DLA-ul este excelent, iar dovada este faptul ca nu primesc atentionari de la cei din sens opus. Il folosesc intotdeauna, mai putin pe autostrada si se vede cat de rapid lucreaza si identifica masinile. Nu am ce sa ii reprosez, iar limitarile date de obstacole sunt firesti, de aceea il dezactivez acolo unde camera nu poate sa vada farurile masinilor de pe sensul opus. Daca masina era mai inalta functiona fara probleme si pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, D@ny said:

Un alt aspect observat este pe autostrada unde deranjeaza cam toti soferii de tir/camion/autocar ... deoarece din cauza separatoarelor nu sesizeaza traficul de pe contrasens si cum soferii acestor tipuri de vehicule sunt ceva mai sus, in comparatie cu restul soferilor de auto normale, lumina le “bate” direct in cabina. 
Dar ... un lucru este cert pentru soferul din spatele volanului unui auto echipat cu faruri matrix: noaptea devine zi. 

Exact.

 

Pana la urma, cumparam masini sau opțiuni pt noi. Daca sunt probleme si deranjeaza, comuti pe faza scurta, cat e trafic din sens opus, deranjat de DLA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Intervin si eu in zona asta. Am Passat B8 2016 fabricat 2015, echpare halogen.

Va rog sa ma ajutati cu o informatie legata de inlocuirea halogenelor cu led-uri. Este posibila? Am tot vazut led-uri despre care se zice ca sunt plug&play, ca nu dau etori etc.

Nu am vazut ceva in acest sens. Daca este un topic va rog sa ma iertati :).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei becuri cu leduri, este posibila. Mai departe depinde de ce achizitionezi tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Se poate fara codari suplimentare? Nu tin neaparat sa pun led pe masina, dar as vrea o lumina mai buna pe faza scurta. Chiar tot halogen. Imi recomanzi ceva, un anumit tip de led sau halogen?

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!