Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

...si e cel mai urat BMW ever. Da, are partea practica de partea lui, dar ma undoiesc ca se conduce ca un BMW, asa ca ...de ce ai lua asa ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portbagajul la 3gt e micut... 520L fata de 650L la Passat Variant.

La Bmw daca vrei ceva spatiu trebuie sa iei de la seria 5 in sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, yeeeeman said:

Poate nu iti place seria 3 GT cum arata, dar impaca toate cerintele tale. Duce joaca precum Focus, are loc cat Alltrack-ul + o garda la sol mai mare decat seria 3 normal si poti sa "implimbi" si pumele :P

Buna asa, 3 in una, masina zic 😅 Nu m-am suit in vreunul ca pasager sau sofer, dar m-ai facut curios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, acidone77 said:

Portbagajul la 3gt e micut... 520L fata de 650L la Passat Variant.

La Bmw daca vrei ceva spatiu trebuie sa iei de la seria 5 in sus.

 

 Gata, l-am scos de pe lista pe F34 GT 325d 2016/18 fara sa pierd timp cu testarea. Are portbagaj doar 520l vs Seatul meu de 587. Insemna sa vara sa las acasa: motorul barcii, care acum intra fara probleme langa barca, veste si 4 rucsacuri medii (podeaua falsa a portbagajului este scoasa).... sau claparii iarna.

Seria 5 Touring are 560 care poate fi acceptabil, dar vreu un portbagaj mai mare ca sa pot privi si eu prin luneta, nu ca in dubita doar in oglinzile retrovizoare 😄

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Variant sau Alltrack, Skoda Superb sau ceva monovolum, gen Sharan  Alhambra, etc... erau si astea DSG, 4motion cu TDI184cp parca, acelasi motor pe care il stii deja, n am condus, dar aici cred ca sacrifici deja partea dinamica/stabilitate.

Cand bugetul e limitat, greu sa le obtii pe toate in shaorma :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe tine te coafeaza aia 100L in plus la portbagaj, e ok.

Dar seria 3 GT se invarte in aceeasi zona de pret cu Passatul, seria 3-ul fiind o masina din gama premium, cu o mecanica superioara Passatului (care este pe aceeasi platforma folosita si la Octavia - MQB) adica suspensii, sasiu, cutie de viteze, as zice si motoare, directie mai bune. Una este sa ai 100L in plus la un portbagaj de 300L si alta e sa ai 100L in plus la unul de 520L, care este deja imens. In fine, banii tai, alegerea ta :P 

Cat despre frumusete, stiu ca e in ochii privitorului, dar din nou, Passat Alltrack si in general break-urile nu sunt vreun etalon la frumusete. Macar cu GT, BMW i-a dat o forma mai sportiva, mai de coupe, care, cel putin dpmdv, arata mult mai bine decat cutia clasica de break, mie imi aduce a X6 spatele. Ca bonus, ai eleron in spate, care se ridica la viteza.

 

Dar zic totusi sa faci macar un TD de proba cu un seria 3 GT.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai 4 biclete, schiuri, casti si clapari, barca, motor si 4 caini care pe rand trebuie sa incapa in/pe masina conteaza spatiul. ... cu toate ca de regula masina o folosim fara toate astea. Daca portbagajul lui GT era 600, uitam ca nu imi place cum arata. Asa pot lua X3 F25 cu 550l si capcitati offroad in spatele cabanei, dar este invechit. Altrackul nu e extrem de stabil dar se tine bine, are putere, spatiu, garda sa urci bordurile la nevoie si un aspect corect pt ce face. Ce nu imi place este haldexul si dsg ul, pt care as alege bucuros ZF si Xdirve ul. De DSG am fugit acum 5 ani cand mi-am configurat de noua masina actuala: manuala cu 184 cp, multilink spate, scaune/volan sport si DCC. Nu am luat 4x4 pt ca erau cu haldex si dsg, sau aveau 4x4 manuala la 150 cp. Incerc sa gasesc altceva acum, dar nu prea am ce... exceptand Seria 5 G31 din 2017/18, dar sare pretul. F11 e invechita ca si F25 cam din 2010/11.

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce problema ai cu haldexul. Cu xdrive pe seria 5 ce faci, cu garda aia la sol inexistenta? Nu vei reusi sa mergi cu el unde mergi cu Alltrack-ul, cu tot cu xdrive-u masii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dq500 de pe bitdi e cam cea mai ok si robusta cutie dsg.

Haldexul isi face treaba fara probleme. Ulei si curatat sita de la pompa cand trebuie si nu ti va face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si Mazda, frumoasa, stabila dar lenta. DQ 500 este printre cele mai reusite. Acum ceva ani am testat o Toyota Landcuriser care era deosebita, dar nu viteza mare.... nu am ce face cu ea pt ca nu prec in drumetii pe munte cu masina si nici "namoale, vaioage sau rauri" nu caut sa ii scot pe altii ramasi acolo incercand sa puna un film pe youtube. Cativa de aici imi sunteti simpatici si o spun ce-a corecta stiu ca viitorul este azi cu haldex, dsg si toate modulele si alte inventii, dar mie imi place manuala si un 4x4 cat mi simplu si robust.... sa mestec in ea, sa o turez cat am chef, sa intru in scurta intr-o depasire fara sa ma franeze brusc cand gasesc un gap intre doua masini, sa nu ma bazie cand calc banda si alte inventii care ne fac sa pierdem agerimea si abilitatile ...... si sa merg cu a 5 in zori de zi ... americani's de vina...Vama.

M-a amuzat nespus un forumist sau amic, nu mai stiu unde am auzit cand a spus....bai deja automobilele noi sunt ca masinile de splat: apesi pe buton sa porneasca, setezi cutia si celelate programe si astepti sa parcheze cand termini. Acum zic eu, peste 20 ani o sa ne suim in masina, o sa program ca in waze, dupa care ea isi face treaba si comunica ce celelate autovehicule din trafic reducand aprenta umana doar la yes or no si la bagatul stecherului in partea dorsala cand ii ramane o line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Uomuom te inteleg. Eu merg cu toate sistemele dezactivate ( lane assist, side assist, etc etc ). Singurul care nu l pot dezactiva ca imi ramane martor in bord e Front Assist, care ce i drept m a si salvat de vreo 2 ori de la tamponari mai usoare, dar e destul de enervant in 70 80% din cazuri cand stii ca ai loc si poti, si franeaza ca proasta.

In rest, vrei fun, pui dsg pe manual, te joci cu padelele, si n ai treaba... oricum dsg pe sport e ce trebuie... tine in zona de cuplu, pleaca instant, schimba f repede... nu duc lipsa cutiei manuale. Aia ar merge pe un GTI gen, sau ceva mai sportiv ai clar benzina 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Visuri avem cu totii, dar realitatea e cruda, asa ca o mai punem din cand in cand pe gratar. 😉

Da, pe sport e super BiTdi si ai senzatia de bolid sport, iar cei din fata ta o simt si ei, nemaifiind nevoie sa astepti prea mult pana sa intre in banda 1. Am dorit sa il testez cat mai repede si nu am stat sa ma familiarizez cu comenzile, iar drum stau cu ochii in fata si periferic cat pot de mult.... nu pe butoane si comenzi. Asa ca daca nu le-am avut la indemana, ca la Seria 3 M mari deasupra blocului de semnalizare, am considerat ca nu le are. Probabil or fi fost unde pe acolo ca doua potentiometre de volum 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in Pandemie, cand nu lucram de acasa si aveam nevoie de doua masini, sotia avea un Nissan Qashqai luat de nou cu toate prostiile pe el IMO: camera 360 grade, recunoastere indicatoare, semnalizare pietoni, biciclisti, benzi, franare de urgenta si inca.... cate care au urcat pretul cu aproape 5k, dar a fost alegerea ei. Cum eram extrem de multumit de transmisie si scaunele NASA, iarna la ski si in vacante la soacra in zona de munte mergeam cu a masina ei. Faza lunga o schimba masina ca proasta cand senzorul citea reflectare lumini in panouri reflectorizante mai mari. Astfel imi lua cam 20 minute sa le dezactivez si sa imi reglez scaunul ce era lipit de volan, oglinzile care erau setate undeva pe usa din spate, etc.... Cand isi recupera ea masina inapoi trebuia sa-i suport criticile ca i-am distrus setarile si sa mai pierd inca pe atat sa i le pun la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Uomuom pana una alta, anunta ne ce passat b8 alltrack bitdi ti ai luat... 🤣

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va anunt, dar mai astept pt ca mi-am reamintit de un BMW X5 E70 3.0d pe carel-am avut ceva timp pe mana. Am fost foarte multumit de ea si nu am avut probleme: cutie beton, motor potent, navigatie intuitiva, scaune sport super reglabile. Ceilati posesori se plangeau de grupul spate, cutia de transfer, modul franei de mana si trapa. Se conducea similar unei limuzine pe curbe, cu avantajul unei vederi mai bune si unui spatiu mai mare. Asa ca vreau sa testez modelul urmator F15, caci G05 este out of reach. 2.0 de 231 cp poate fi underpower, iar 3.0 de 258 ar fi adecvat, daca ma obijnuiesc sa platesc de 10 ori mai mult pe taxe. Portbagaj 650L si ce e mai important fara semnalizare ca majoritatea BMW urilor. 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 e 

2 hours ago, acidone77 said:

E o gluma sa iei un x5 cu motor de 2000cmc 🤣

 e plina Romania de ele. Si de A7 2.0TDI/1.8TSI

@offtopic nu se poate fara “quote”. 

Am zis!

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plina tara si de Touareguri de 2.5 sau Passaturi de 105, 120 Cp sau alte barci cu motoare mici. Asa am gandit si eu, dar englezoii spuneau ca inconvenientul lui 2.0d 231 Cp este doar zgomotul la viteza ridicata... in rest consum excelent si dai bataie. Au facut porcariile de X5 si X3 cu motor 2.0 doar tractiune nu Xdrive similar altor Suv uri 4x2, carevsunt cumparate pt siguranta, fala sau altele. Putini cumpara un 4x4 pt stabilitate/dinamica rutiera sau capacitati off road adevarat...care sunt rare.

Cand aveam E70 am testat Cayenne 2 de 245 Cp al unui prieten. Ma asteptam sa fie net superior masinii mele, dar nefiind invatat cu ea, nu m-am simntit la fel de bine la drum. Acum m-am uita la preturi Cayenne 2 Facelift 262 Cp, caci are portbagaj 670l si este cotat cel mai dinamic SUV, dar depaseste zona lui 20-25kE.

Scuze pentru departarea de la ideea topicului de baza, dar Variantul/Alltrackul B8 $Motion 190/240 diesel ramane inca optiunea principala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

 

Ceva pareri despre masina de mai jos? Merita banutii, dupa parerea voastra? Are aripa fata stanga si portiera revopsite.. raport carvertical arata OK, doresc sa scot si de la reprezentanta ceva informatii.. si cred ca s o cumpar.

 

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=333873574

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place masina, e foarte misto. Daca nu avea panoramicul era perfect :)) , dar "chiar si-asa!" :)  Nu stiu despre pret insa, la ce nebunie este pe piata...banuiesc ca e un pret ok totusi, nu are km multi pentru un diesel - aici e o chestiune de verificat cu atentie, pare cam ciudat pt DE sa avem o masina diesel de 6 ani de zile cu rulaj de doar 20.000 Km/an..  :scratch: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce e o problema panoramicul si nu un avantaj? Imi scapa ceva? :) Masina o cumpar cu garantie, 1 an.

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cumparat masina cu 1 an garantie/40.000 km de la dealerul audi, garantie valabila pe tot teritoriul UE.

Am incercat sa discut la porsche si ei nu recunosc aceasta garantie. In caz de problema, o repar pe banii mei si apoi ma descur cu dealerul, asta a fost raspunsul lor.

 

Nu te baza mult pe garantie...

 

Masina e frumoasa si are ceva dotari iar dealerul are destul recenzii pozitive.

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de pont. Sper sa nu fie probleme, insa in caz ca vor fi, eu lucrez in Germania si stiu unde-i gasesc (fiind relativ aproape de mine).

 

N am prea urmarit rubrica, avand un Passat CC inainte... ceva probleme "specifice" passat-ului B8?

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!