Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

Ieri am reușit sa ii fac o diagnoza și singura eroare care nu poate fi stearsa și poate indica o posibila problema este asta

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/B2000 .

Cel care mi-a făcut diagnoza nu a știut sa îmi dea prea multe detalii, a zis ca poate fi o problema legată de ceasurile din bord, deși din câte îmi dau eu seama toate funcționează normal.

Am vb vineri cu cel de la auto și mi-a zis ca săptămâna viitoare ar trebui sa ajungă mașina de schimb deci mai durează vreo săptămâna și ceva.

Banii i-am strâns, așteptăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Săptămâna s-a transformat intr-o luna. Azi am plătit mașina. Multumesc pt sfaturi.
 

A305C2FF-1915-4F3C-B42A-2D0707B150A4.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!
Ca sa nu incarc forumul cu deschiderea unui nou topic cu acelasi subiect, am sa postez si eu tot aici.
Sunt detinator de Passat din anul 2008, este un B5 din 2004, caruia i-a venit timpul schimbarii pentru ca imi cam maninca resursele.
Am tot citit pe forum diverse topic-uri si ma cam ia cu frica la cate probleme sunt semnalate de utilizatorii modelului nou, B8 in speta.
Chiar asa de pacatoase sunt? Probleme la pornire, la aerul conditionat, samd?
Am mai intrat si pe alte forumuri ale altor marci dar la B8 parca e cam dezastru. Sunt intr-o mare dilema, pentru ca o alta alternativa ar fi una noua frantuzeasca dar care m-ar sufoca la partea financiara.
Am un vecin care detine un B8 Variant din 2017 care ar vrea sa-l vanda cu 13500 de euro, probabil il lasa la 13.000. L-a cumparat de la firma unde lucreaza, Welt auto, si avea 135.000 de km acum un an si jumatate, asta din spusele lui, eu inca nu am verificat nimic la aceasta masina si va rog sa ma indrumati la ce sa fiu mai atent! Am mai cautat si pe mobile.de cate ceva dar sincer sa fiu imi este cam teama de km dati inapoi. Dezavantajul la masina vecinului este ca eu as fi al2lea propietar pe carte in Romania si la o eventuala revanzare cred ca ar trage putin in defavoarea mea. Despre masina stiu doar ca are 150 cp si din ce am vazut are plafon panoramic, faruri matrix, jante pe 17.
Ce sfaturi imi puteti da?
Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum normal ca pe forum sa vezi numai problemele - statistic vorbind procentul este foarte mic.

Probleme apar la orice masina.

Deci daca masina vecinului iti place nu mai sta pe ganduri - pareri o sa tot auzi.

Am avut B7 si acum B8 (din feb 2020) si totul a fost ok.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat B8 2.0 TDI de 2 ani si sunt foarte multumit de masina. motorul e fiabil si modelul per ansamblu. Motorizarea de 2l si 150 cp este cea mai intalnita si este o motorizare cat se poate de corecta pentru acest model. Daca masina respecticva e buna nu m-as impiedica de faptul ca vei fi al doilea proprietar.

La achizitie o verificare temeinica optic si mecanic si anterior verificarea km.

Modificat de Catalin M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolaestanciu

Va salut

As vrea sa achizitionez un Passat B8 din 2016, 2.0 TSI, 220 cp, 95.000 km, cutie automata.

Va rog sa-mi spuneti cam ce probleme are acest model si daca se schimba uleiul la cutie tot la 60-70000 km sau e lifetime.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca se schimba uleiul la 60k (sau 4 ani parca). Nu stiu de ce exista atatia care cred in mizeria asta marketata "lifetime". Ce naiba ulei poate tine 4ever ?? Oricum insa lifetime inseamna pentru ei altceva decat ceea ce intelege tot romanul, dar asta e alta discutie. 

Nu stiu efectiv de probleme ale modelului, motorizarea in sine este una foarte fiabila. Despre eventuale probleme specifice B8 - nu stiu subiectul, nu ma pronunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cutie are acel Passat, cate trepte are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor_ionutz

In mod normal la 60 mii km sau 3 ani se schimba uleiul in cutia DSG cu 6 trepte, DQ250 cred ca e codul ei. Doar DSG cu 7 trepte, DQ200, nu necesita schimbare căci e alta tehnologie și sa pus pe motoarele mai slabe, pana la 250 NM cuplu.

Cat costa mașina și ce dotări are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolaestanciu
14 hours ago, Catalin M said:

Ce cutie are acel Passat, cate trepte are?

DSG 6 trepte

 

46 minutes ago, tudor_ionutz said:

In mod normal la 60 mii km sau 3 ani se schimba uleiul in cutia DSG cu 6 trepte, DQ250 cred ca e codul ei. Doar DSG cu 7 trepte, DQ200, nu necesita schimbare căci e alta tehnologie și sa pus pe motoarele mai slabe, pana la 250 NM cuplu.

Cat costa mașina și ce dotări are?

Salut. Dau 19.200 euro cu TVA, dar o iau pe firma asa ce de fapt platesc vreo 15.500 euro. E highline si cu optionale in plus de vreo 6000 euro precum -Dynaudio Confidence Sound System amplificator digital cu 10 canale, 10 difuzoare cu rezonanta scazuta, putere 700 W (si subwoofer), scaun sofer ErgoComfort cu reglaj electric pe 14 directii si functie masaj, reglare inclinatie sezut si reglare electrica spatar, mirror link, etc.

Cat as putea sa iau pe ea realist vorbind, sa zicem peste vreo 3 ani, deci atunci va avea 8 ani si vreo 140.000 km? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o cutie fabila cu intretinere la fiecare 60.000 km.

 

E greu de facut o estimare de devalorizare pentru 3 ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor_ionutz

Vine vreo 16100 fara TVA, oricum un pret exceptional pt o masina f dotata si cu km putini. Motorul e de vis, cel putin eu as renunta oricand la dieselul meu in favoarea acestui benzinar. 

Peste 3 ani habar n-am cat poti lua pe ea, eu in locul tau m-as bucura de masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare. 
Sunt in cautarea unei masini de vreo 2 luni. Ma gandeam initial la un Passat B7, dar usor m-am virusat cu gandul de a cauta un B8...Dupa cateva nopti ( mai multe ) pierdute pe siteuri de profil, am gasit acest exemplar.
https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-2.0-TDI-DSG-Highline-VOLL/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:25200_25_,frn:2015,prx:12000,mln:100000,pwn:110/pg:vipcar/325515951.html
Ceea ce nu imi da pace este aceasta fraza din descrierea masinii "Der angebotene Preis, ist ein NETTO Preis für EU GEWERBE, oder EXPORT nach Drittland! ", care, prin translatorul google, imi da de inteles ca pretul de fapt este unul mai mare decat cel afisat in titlul anuntului. Am vorbit cu cineva din DE, si mi-a zis ca pretul ala este valabil doar pentru achizitia pe firma. Concret, eu daca achizitionez aceasta masina pe firma, trebuie sa platesc TVA la intrarea in RO? (Nu am firma insa am prieteni/rude care ma gandesc ca m-ar putea ajuta)..
P.S. Mie cel putin pretul mi se pare unul corect (11.9990 pentru dotarile masinii. Astept insa o parere si de la cei mai experimentati. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.. pretul il platesti fara tva iar contravaloarea tva ca si garantie. Pozitii separate pe factura. Dupa inmatricularea in tara pe firma pe care ai cumparat, iti va restitui garantia de tva. E o masura de protectie. La mine cel putin asa a fost acum vreo 1.5ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lua legatura cu vanzatorul, ii trimiti pe Mail sau WhatsApp actele firmei pentru verificare si o poti cumpara fara TVA. 12k e pretul fara tva si e fix  

Pentru a nu oferi Garantie, se prefera vanzarea catre firme sau pentru export. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Lume!

 

Sper ca e locul potrivit pt postarea mea.

 

Avand tot mai multe probleme si cheltuieli cu vechiul si indragitul Audi A4 (B5.5) din 2001, echipat cu motor AJM (116CP/P.D.) simt ca a venit timpul sa-l schimb cu ceva mai nou. Locuind in Sfantu Gheorghe (si avand o firma in Targu Mures, pe care urmez sa cumpar masina) am cautat in zona Brasov-Cluj-Mures. 

 

Initial bugetul meu era pana in 8.000 Euro si am gasit:
1. Passat B7 la 7000 Euro (2013, 2L, 140CP, 189.000km):
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-variant-ID7GLRfh.html#6050d905b7


Intre timp am auzit de dealerul Das WeltAuto, fiind "mai seriosi", au  si se poate cumpara si pe firma (cum as dori si eu). Asa am ajuns sa-mi fortez bugetul si norocul si sa sar o generatie:
2.Passat B8 Comfortline la 11.590 euro (2015, 2L, 150CP, DSG, 184.425km). Fiind relativ ieftin, ma gandesc daca e posibil sa aiba dati inapoi kilometrii (in 6 ani la 40-50K pe an, ajungi la 300.000 km destul de lejer...)
https://www.dasweltauto.ro/web-calc?carId=1011105683&type=lease#detailWebCalc


Cum omului ii place frumosul, am ajuns la acest Highline din 2016, dar la 15.000 Euro (cu mult peste buget):
3.Passat B8 Highline la 15K Euro (2016, 2L, 150CP, transmisie manuala, 178.000km, R-line, Roti de 19"
https://www.dasweltauto.ro/detail-contact?carId=1016700812&type=CONTACT


Si in final, cum am ajuns la pragul de 15.000 de Euro, am ajuns la concluzia, ca poate mai mult merita cumparata o masina mai noua cu aceeasi km la bord cat au altele mai vechi cu 2-3 ani:
4.Passat B8 (avand putine dotari e posibil sa fie Comfortline) (2018, 2L, 150CP, DSG, 207.670km)
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-2-0-ID7GMao7.html

 

Anual as face intre 20.000-25.000 km, din care 60-70% in afara localitatii. 

 

Dupa indelungata introducere am urmatoarele intrebari:


1. E suficient sa verific istoricul si dotarile pe pagina AutoDNA si sa-l compar cu ceea ce mi se pune in fata la dealer? Sau e "obligatoriu" un drum pana la reprezentanta VW?
2. Cat de indicata e sa-i fac o revizie imediat dupa cumpararea masinii, daca ramane varianta de la reprezentanta? Sau pot sa cred cuvantul si documentele lor?
3. Ma gandeam, ca e mai ok, sa raman la masina de la punctul 2. si sa fac un upgrade/buy-back la una cu R-line si/sau 4motion peste un an sau doi, tot la WeltAuto.

 

As dori sa vad (si daca e OK si sa-l cumpar) masina de la punctul 2 sambata asta la Cluj, avand nevoie de ea weekendul urmator sa ies din tara pt cam 10 zile (timp in care as face cu ea cam 2000-2.500 km).

 

Va multumesc anticipat pt. timpul vostru si raspunsuri.

Boti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ce am achizitionat un Passat B8 2.0 TDI Confortline de la ALIAT AMS Tg Mures si ii recomand. Un Weltauto foarte transparent, cinstit, m-am simtit ca si cand am cumparat o masina noua. M-as duce/ma voi duce la ei si a doua oara fara nici cea mai mica problema. 

Despre Welt auto Cluj, numa de rau, oameni care au un aer de superioritate, masini lovite si manarite, reparate pe alte VIN-uri pentru a nu gasi nimic la o cautare amanuntita. Sincer, is de evitat cei din Cluj. Daca nu ma crezi suna la Cluj si apoi suna la Tg Mures si o sa vezi din tonalitate cum sunt oamenii. Mai exista aici pe forum oameni multumiti de ALIAT Weltauto Tg Mures trebuie doar sa cauti in topic-uri. 

 

Cat despre revizii, eu am schimbat uleiul pentru ca trecuse ceva timp (am luat masina la 155k si avea ulei schimbat la 149k dar trecusera 9 luni de la revizie - am mai umblat cu ea aprox o luna pana la schimb) si m-am simtit eu mai bine ca am facut asta dar in rest ii cred pe cuvant. Am toate facturile de la orice intrare in service (le am in torpedou) si bat facturile cu intrarile din programul VW pe care l-am primit pe mail de la ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua-o pe cea mai dotata. Retrofiturile sunt scumpe la Passat. Asa ca fa un efort si ia Highline-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nr 2 daca nu permite bugetul. ( asta daca e ok din toate punctele de vedere, intretinuta, istoric, stare foarte buna, etc )

Daca te poti intinde totusi spre 15000, as cauta ceva mai nou si km mai putini.

Dotarile fac totusi diferenta, atat la pret, cat si la comfortul final :)

As face 100% o verificare intr-un service serios, si as face totusi si o revizie generala ( pentru linistea mea ) ulei, filtre, ulei+filtru cutie DSG ( daca e cazul ), poate distributie in functie de km. Mai pui 1000-1500eur dar macar stii ca ai un "fresh" start pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spunea adrian_mm89, vorbeste la Aliat Tg Mures. Sunt foarte profi si stiu sa afiseze o relatie cu clientii de nota 20. Anul trecut am luat de la ei actualul Golf 7 Variant si oamenii aia stiu sa fie pro clienti. Aduc masinile doar de pe platforma VW Germania de masini recuperate de la leasing. Sunt deschisi, afli orice. Daca nu au pe stoc un model de VW dorit, il pot aduce din ce este disponibil in Germania.

 

Lasa deoparte site-urile fantastice gen autodna sau carvertical. Acolo nu vei afla toate interventiile si reviziile efectuate. Vrei istoric in baza unui VIN ? Reprezentanta si ce este trecut acolo, pana la ultimul surub schimbat.

 

Evita Weltauto Compexit Cluj. Am lucrat la Compexit cu ani in urma, stiu prea multe despre cum se pune problema acolo si cum se rezolva treburile, mai ales la parcul auto Welt. Si daca am putea crede ca poate timpul a mai schimbat ceva, e total fals. In urma cu 2 luni, parintii mei erau interesati de un Tiguan 2017 de la Compexit, masina care era prezentata a fiind impecabila, foarte buna, perfecta. Dupa o verificare in istoricul de service, masina avusese o dauna pe toata partea dreapta si fusese schimbata jumatate de masina. Ok, in reprezenta in Germania. Dar totusi, ideea de transparenta vis-a-vis de o masina este la ani lumina in practica de vanzare Weltauto Compexit Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult tuturor pentru raspunsurile voastre!

 

Mai am o nelamurire: din punct de vedere a duratei de viata, a fiabilitatii, costuri de service, etc.

ce experiente aveti intre motoarele de 140 CP de la Passat B7 vs. 150 CP de la B8 si cutia de viteze DSG de la B7 vs. B8??

Va multumesc anticipat.

 

Cu stima,

Boti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Doresc sa imi achizitionez un passat B8 alltrack cu motorizarea 2.0 tsi (AHK) 272cp , de la reprezentanta din Germania cu maxim 20.000 km si pana in 2 ani vechime.

Masina cu absolut toate dotarile dar ceea ce ma intereseaza este fiabilitatea motorului.

Am vazut foarte multe probleme de fiabilitate atat la injectie cat si la uzura prematura .

Are cineva sau stie cum se comporta acest motor ?!? , din ce stiu AHK este penultima revizie 2.0 TSI inainte de generatia 2021...

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

 

Sunt fun al grupului Vag si in special al piesei de rezistenta Passat dar si al BMW Seria 3. Vag am avut B6 Variant 2.0 Td 140 Cpi, Audi A4 Avant B7 2.0 Tdi 170 Cp si Seat Leon FR ST 2,0 Tdi 184 Cp DCC - cutii manuale tractiune "fata". Dupa ce vand Seatul vreau sa iau un Passat B8 Variant 4Motion, Audi A4 B9 Avant Quattro, Superb III Kombi 4x4 motor 2.0 Tdi 190 Cp sau BMW Xdrive Seria 3/5 F31/F11 de 190/218 Cp. Avand in vedere ca trebuie sa impac placera conduslui sportiv cu siguranta rutiera si spatiul necesar activitatilor de familie (copii, ustensile joaca, caini, etc.), cred ca Passatul ar fi alegerea potrivita.

 

Superbul cu imensul spatiu este prea setata pe confort si la pret egal cu Passatul pt dotari similare. A4 desi este cea mai agila, motor longitudinal cu transmisie Quattro, discuri ventilate spate, dar are portbagajul mic. BMW urile desi f placute la condus, sunt cam pagupoase si cu portbagaje mici. Am testat si SUV uri sub 30k euro de la VAG, BMW  si Mazda, dar dispare placera condusului - exceptand Ateca, X3 si CX5 si au portbagaje mici - nu Kodiaq ul. Masinile ce ma intereseaza au doar cutie de viteze semiautomata cu dublu ambreiaj DSG, despre care am auzit ca are intarzieri la turatie redusa, probleme meckatronic, subturare, lipsa feedback, versus cutia cu convertizor ZF 8HP de la BMW sau VAG de top, care desi nu este atat de fluida si rapida este mai fiabila si cu feedback pt sofer. 

 

Astfel va rog sa imi spuneti parerile despre Passat urile B8 Variant 4 Motion 2.0 Tdi de mai jos, pt comportament rutier - dinamicitate vs. probleme - costuri:

1. Highline 2016, 80.000 km, 18k euro - 150 Cp 340 Nm, Cv 6M. Nu are faruri Led/Xenon si trebuie sa-i fac Stage 1 la Revo - 190 Cp 400 Nm. 

2. Highline 2016, 110.000 km, 20k euro - 190 Cp 400 Nm, DSG 6/7 DQ 380/400. Ar trebui sa fie ok.

3. Alltrack BiTdi 2017, 130.000 km, 22k euro - 240 Cp 500 Nm, DSG 7 umeda DQ 500. Sunt putine si pare sa fi fost un proiect abandonat de VW.

 

Acestea au istoric veridic, fara daune, impecabile si pot da Seatul meu la buyback, la un pret apropiat pietei (11k euro). As alege sentimental Alltrackul, cu toate ca voi folosi rar cei 50 Cp si 3 cm garda sol in plus, dar am auzit ca are cutia reusita si este singurul dotat cu DCC. Rational buget: 150 cp si Normal echilibrat: 190 Cp.

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rational, masina cea mai noua, cu km cei mai putini, si cea mai dotata :)

Daaar, avand in vedere si solicitarile "personale", placere condus, etc... eu as lua BITDI-ul daca se va incadra in buget, si are dotarile pe care le cauti. Motorul si cutia, sunt altceva fatad e orice Passat normal de 150/190cp. Anul 2017 e ok, s-au rezolvat deja pb initiale cu volant, in rest e un motor f robust. Am vazut masini si cu 3-400k km fara pb, intretinute corect. Garda la sol al unui Alltrack va ajuta daca vrei sa mai iesi de pe asfalt, iar DCC ajuta la dinamica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul are doar 150 cp și cutie manuala, nu merita. Dacă BiTDI-ul are dotările pe care ți le dorești, nu mai sta pe gânduri. E altceva fata de celelalte motorizări și  cu siguranța îți va satisface nevoia de condus sportiv.Verifica căci in mod normal distribuția trebuia schimbată la 120.000 km, automat mai putini bani de băgat la început. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!