Jump to content

Pierde apa din vas destul de multa


AlexandruGalati
 Share

Postare recomandată

Pai in loc sa cauti TPI-ul mentionat anterior unde ai absolut toata informatia necesara piese, poze montaj, o-ringuri etc ai ales sa contaminezi tot sistemul de racire cu mustar si cine stie ce  alte prostii, acum serios de unde va vin ideile acestea parca lucrati la o Dacie 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vad doar oameni cu probleme aici. Dar nicio rezolvare :) Cineva ceva nou?

Am luat si eu un b8 cu 2.0 l 190 cai dfca cod motor. Si vad ca ii scade nivelul. Inca e noua (la mine) si nu am multe info dar pare ca dupa completare cand s-a aprins pe bord, scade iar incet, la cateva sute de km, 1-2 degete dif in vasul de expansiune.

Uleiul pare curat, lichidul racire pare curat. Masina merge bine. Cald baga pe toate gurile (setat adecvat).

Am 207k km si pare ca neamtu a schimbat cureaua de distr dar nu si pompa de apa, acum 1000 de km...

PS: si la mine nivelul in vasul de expansiune creste:

1. De la rece la cald (cu aprox un deget)

2. Cand deschid capacul borcanului (tot cu un deget)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AlexandruGalati

Acum s-a spart vasul de expansiune pe jos pe la supapa ori sa defectat supapa ! E verisoara plecata la drum cu masina si a completat pt ca din nou ii disparuse apa si s-a aprins in bord ... completeaza apa acum si cand o porneste da toata apa cu presiune afara pe jos la vas ... Numai probleme cu masina asta cu pierderea apei sau disparitia ei in instalatie apoi ca prin minune cand desfacea capacul la vas aparea ... Acum iar platforma ... o duce la service sa vada daca s-a spart vasul si daca doar asta e paguba acum ... apoi sa caute sa schimbe acel calorifer din interior ... Nimeni de la noi nu a rezolvat concret nimic vad , nimeni nu zice daca a schimbat acel calorifer si aia era rezolvarea ... ! Zi cu soare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasi problema. Cand merg tare cu masina scade mult apa in vasul de expansiune... Mi se aprinde si avaria de nivel apa in bord. Daca desfac busonul de la vasul de expansiune apa revine unde a fost initial. 

Asta mi s-a intamplat la o luna dupa ce am luat masina tot atunci schimband si distributia si pompa de apa. Initial am crezut ca problema e din pompa... Am pus alta pompa si tot asa face.... 

Problema vad ca exista la mai multe persoane iar rezolvari nu sunt. 

Daca gaseste cineva rezolvarea va rog postati aici. 

P. S. Am intrebat peste tot, iar o posibila rezolvare mi-a zis-o un mecanic care a intampinat problema asta pe 1.6TDI euro 6 si a zis ca era furtunul de retur care baga apa inapoi in vasul de expansiune... Acesta avea nu stiu ce supapa/orificiu infundat. 

O sa incerc sa ma duc la un mecanic sa vad daca de acolo este probelma. 

Eu am un Passat 2.0 TDI 150cp 2015 cu cutie manuala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

La asta i-a desfacut chiulasa , zice ca e garnitura de chiulasa ciupita ! Sunt curios daca se rezolva problema dupa reparatie ! Eu tind sa cred ca nu !!! Vedem ... urata situatie .... Si suntem destui cu problema asta insa ... parca nimeni nu ii da de cap !

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gasit cineva rezolvarea la aceasta problema? 

@AlexandruGalati s-a rezolvat problema prin schimbarea garniturii de chiulasa? 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning! Atentie la limbaj!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@stefan vw Salut ! Inca e la service ! Dupa ce o va lua sa faca 1-2-3 drumuri cu ea si apoi eu voi posta daca asta era rezolvarea ! Mentionez ca eu am fost si i-am facut test chiulasa acum cateva luni cu acea solutie care se schimba la culoare si nu se schimba , asta insemnand ca nu e chiulasa , insa sa vedem ca demontata e altceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaderea constanta a antigelului din vas este clar datorata unor pierderi /neetanseitati. De exemplu, una din cauze poate fi radiatorul fisurat in partea de jos a acestuia. Daca fisura este mica, la fel va fi si cantitatea pierduta de lichid. Antigelul prelins prin fisura respectiva se evapora  rapid datorita temperaturii ridicate a motorului si astfel nu se observa nicio urma vizibila pe scutul motorului. Singurul semn este scaderea constanta a nivelului de antigel din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am avut o pierdere de antigel și a fost furtunul de la calorifer cel cu y și pierdea doar la regenerare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Reparatia este finalizata ! Schimb garnitura chiulasa etc plus distributie , pompa apa ! Sa vedem de acum ! Dupa parerea mea , masina nu avea garnitura de chiulasa ca defect , eu tind sa cred ca inca va avea aceeasi problema cu apa , dar in viitorul apropiat voi afla cu certitudine daca de acolo era problema ! 
In viziunea mea si luand totul pe logica , daca era garnitura , se intampla mereu sa dispara apa , dar nu , dupa ce a venit cu ea pe platforma acasa ca disparea apa si sa nu faca altele , am fost la service cu ea , nici o urma de pierdere , am zis ok , completez cu apa si plec eu la drum cu ea sa vedem ce se intampla , dupa un drum de Bucuresti , cu un mers f sportiv si f agresiv , am zis daca cedeaza sa cedeze la mine , surpriza mare ca nu a luat gram de apa ... Pai , daca e garnitura , cand se apuca de luat apa pai ia continu nu un drum da unul nu , gresesc ? Apoi a luat apa in oras ... apoi la drum din nou ! Acum , e reparata , sa vedem daca era de la garnitura de chiulasa , repet , eu nu cred ca de acolo e si cred ca din nou va avea probleme cu apa ... Poate ma insel , eu imi doresc sa ma insel , dar simtul meu asta imi zice , ca din alta parte pleaca problema ! In viitorul apropiat eu o sa scriu aici daca s-a rezolvat sau nu problema ! 
 

Colegu @grecu richard , ce furtun , de la care calorifer ? 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul meu B8 la cateva luni halea asa vreun cm de antigel din vas fara nicio explicatie (80k)... tot un B8 de la munca cu vreo 150k are aceeasi problema. Si mai am un prieten care tot B8 are, tot 2.0 tdi si la fel completeaza la cateva luni antigelul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la calorifer care întra în panoul de foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AlexandruGalati cum se comporta masina dupa schimbarea garniturii de chiulasa? Mai face presiune? Mai pierde antigel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Vineri voi face un drum cu masina eu personal , sa vedem despre ce este vorba si apoi postez ! Presiune trebuie sa faca orice masina in vasul de expansiune , nu e problema asta ! 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce mi-a povestit un coleg aventura lui cu pierderea de antigel. Are o Skoda Octavia.

De noua a avut pierderi de antigel, a umblat pe la Skoda si inca 5-6 service-uri, nimeni nu a gasit nimic.

A ramas o data pe autostrada in Germania fara antigel, tractare in service etc. Nici nemtii nu au gasit nimic.

Pana la urma i-a sugerat cineva la un service in Cluj schimbarea garniturii de chiulasa.

Omul disperat, a acceptat. Problema a disparut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update : Am mers cu masina ieri pana la Constanta si inapoi , nu a mai disparut apa din vas deloc , totul este normal ( momentan ) ! 
 

Piese schimbate : Garnitura de chiulasa - care la testare cu acea solutie ce isi schimba culoarea , nu dadea semne ca e arsa ! Daca tot a schimbat garnitura de chiulasa a schimbat si distributia cu tot cu pompa de apa ! 

A schimbat si vasul de expansiune chiar daca nu era fisurat , insa gasea sub el la supapa vasului , lichid antigel care curgea uneori , acum cu vasul nou nu mai simt deloc apa la acea supapa de sub vas ! 
 

Costul total a fost de cca 3800 lei ( garnitura chiulasa / distributie completa , manopera )  

 

Voi mai revenii cu precizari urmatoarele zile dupa ce va mai merge cu masina ! 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AlexandruGalati

Revin cu Update ! Dupa schimbarea garniturii de chiulasa , masina incontinuare are problema cu apa ! Asa ca mare grija nu va luati dupa mecanicii vietii .... ! 
Dupa cum am zis pe logica : Daca masina are garnitura sau chiulasa cu probleme , ia apa dar ia continuu ,nu ia apa la drumul asta iar la urmatorul drum nu ia gram de apa , pai cand e garnitura ia apa continuu nu 1 drum da unul nu . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte important este ca solutia de racire antigelul cu apa din interiorul motorului sa fie relativ la -30C si in permanenta in presiune constanta, capacul de la vas regleaza diferentele ( daca este apa chioara folosita in motor intr-un timp relativ de cateva luni e pa motorul, apa fierbe la 94C de la cota 1000, antigelul de la 120C...) ca urmare poate fi fisurata chiulasa, intercoolerul hybrid, caloriferul de caldura sau unul dintre capacele laterale a radiatorului primar/secundar de racire motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racitorul de gaze, pe el mi-as pune banii, ori verifica daca baga caldura pe ambele parti ale bordului, daca nu poate fi radiatorul din masina infundat si nu are destul debit prin racitorul de gaze, astfel fierbe.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am găsit discutii despre temp apa așa că postez aici

Dimineața la ora pornire acul de la temp apa urca până la prima linie îngroșată,după un timp cade scade temp și acul revine că și când motorul este rece apoi urcă iarasi,se stabilizează la 90' și rămâne acolo

Sa fie problema de termostat? Dar care ,am înțeles că sunt doua termostate.

A mai întâmpinat cineva această problema și cum sa rezolvat

Passat 2.0tdi ,150cp,DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AlexandruGalati

Din cati membrii avem cu B8 si cu aceasta problema cu " disparitia " apei , chiar nimeni nu a reusit sa gaseasca cauza reala  ? Vreau sa ma duc personal saptamana care urmeaza sa incep eu sa ma ocup sa ii gasesc problema la masina verisoarei mele , o sa incep cu a merge si a demonta caloriferul interior sa vad daca gasesc mizerie acolo prima data , daca e mizerie il voi schimba , apoi daca nu e de acolo , nu stiu de ce anume sa ma mai iau ! 
Mentionez ca i-a desfacut si i-a schimbat garnitura de chiulasa , degeaba bineinteles masina face fix la fel !!! 
Chiar nimeni nu a gasit un mecanic meserias sa gaseasca aceasta hiba ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca din pacate nu a gasit nimeni rezolvare la problema aceasta... Observ ca multi mecanici merg pe schimbarea garniturii de chiulasa... Si defapt problema nu este de acolo. 

Multi au zis ca trebuie verificat racitorul de gaze, dar nimeni nu a umblat la el... 

Si eu am aceasi problema cu apa... Cand o sa imi fac timp o sa duc masina la un mecanic care lucreaza la reprezentanta VW. In urma reparatie pe care o sa mi-o faca o sa postez aici ce am schimbat si daca s-a rezolvat problema... 

Pana atunci daca gaseste cineva rezolvarea la aceasta problema rog sa o postezi aici. 

Bafta! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Si eu vreau sa merg de maine sa vad daca reusesc sa ii gasesc cauza ! Racitorul de gaze daca se putea proba era perfect , dar sa demontezi aiurea si sa il schimbi fara un test care sa arate sigur daca e defect ... e cam anormal ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugerez varianta cu soda de rufe bagata in apa, 1kg de soda calcinata dizolvata la 5litri de apa calda 

Mergi asa toata ziua si vezi pe unde iese bule de apa albe, iti lasa urma pe unde scapa

Nu este scumpa deloc

https://www.dedeman.ro/bucuresti2/soda-calcinata-casa-lebada-0-9-kg/p/7048277

Găsești si la piata de cumparat soda. 

Ești sigur ca nu e de la termoflot si sa iti bage apa in ulei? Cum e culoarea uleiului si cum stai cu nivelul uleiului pe joja? 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Nu baga apa in ulei nici invers ! Totul e perfect la masina , se deplaseaza pe orice distanta , dar cere apa , ca dispare la ceva timp ... !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!