Jump to content

SCHIMBARE calculator (ecu) 1.6TDI


R.A.V.E.N
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi forumisti.

Sunt nefericitul posesor a unei masini din perioada diselgate, mai exact detin un VW caddy 2012, cu motor 1.6 tdi de 55kw( cea mai mica varianta si cea mai cheala masina ca dotari).

Masina am achizitionato SH de la munca de la sotie, a fost leasing si pe urma firma unde lucreaza sotia primul proprietar dupa ce a terminat leasingul.

Am achizitionat.o la 92.000km, acum am 110.000, masina a avut facut pe la 80.000km (parca )resoftare in service,  i s.a montat acea sita pe debitmetru, acele amortizoare de vibratii pe conductele de la injectoare, si a fost scris un nou soft in calculatorul masini, 

Zilele trecute am inceput sa am probleme cu egr.ul, si dupa ce remediez aceasta problema ma gandesc sa apelez la varianta remapari ( parca asa se numeste acel procedeu de revenire la softul din fabrica), am studiat forumul, am inteles ca dl.Voinea se ocupa de asa ceva , intrebarea mea este acum legata de posibilele probleme care pot aparea in cazul in care fac revenirea la softul din fabrica cu noxele la ITP, si ma gandeam la urmatoarea chestie.

Desfac masina si ajung la calculator( ecu) si vad exact ce model este , caut la dezmembrari un calculator exact la fel ca al meu, ma duc cu acel calculator la dl.Voinea ( TCM Bucuresti) si ii pun pe el softul original din fabrica a modelului meu de masina, dupa care pun calculatorul pe masina,

Intrebare, daca schimb calculatorul mai trebuie facuta codare ceva cu VCSD?

Ma gandesc ca in perioada in care ma apropi de facut ITP.ul sa schimb iar calculatorul cu cel care are resoftare astfel incat sa dea bine la teste la ITP, dupa care sa schimb iar sa merg cu cel cu soft din fabrica.

Intrebare, a mai facut cineva asa ceva?

Este dificil de facut acest schimb de calculator, nu ma refer la munca de desfacere si schimbare, ci la partea de codare .

Ma gandesc ca la 110.000km cat are masina acum si de cand am luat.o am schimbat un injector, iar acum probleme cu egr.ul, cei de la reprezentanta prin noul soft au facut in asa fel incat aceste piese importante ale masini sa mearga la 150% fata de softul din fabrica, si as vrea sa fac cumva sa fie bine si pt.mine nu numai pt.VW.

Astept ceva pareri despre acest transfer de ecu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te complici degeaba... Se pot clona calculatoarele, trebuie sa vedem exact ce model ai tu... Mai greu la edc17... Dar ma repet...te complici degeaba. 

Te duci... Faci downgrade... Asa se numește.. Și atât. La ITP nu o sa îți iasă nimic.... Se măsoară opacitatea, nu ai tu treaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.....o intrebare, am un vw golf plus 2010, 1.6 tdi cayc si acum cateva zile ECU a inceput sa imi faca figuri la tensiunea de 5 v la pedala de acceleratie, masurat fire totul ok nu sunt intrerupte sau in scurt, gasit alta pedala de imprumut montata face la fel....ca si erori imi da P 2122 00 senzor pozitie pedala acceleratie G-79- semnal prea mic si P 0643 00 Ridicat...senzor de tensiune de referinta A. Am gasit Ecu Sh identic cu aceeasi serie, model, masina, motorizare si an de fabricatie pt al inlocui. Intrebarea mea este daca il iau sa il schimb mai trebuie ceva invatat configurat pe el de pe cel vechi? Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este plug and play. Trebuie adaptat pe masina, nu o sa porneasca masina cu el, nu merge cu vcds sau alte scule ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
On 2/28/2021 at 11:49 AM, lucian24 said:

Salutare.....o intrebare, am un vw golf plus 2010, 1.6 tdi cayc si acum cateva zile ECU a inceput sa imi faca figuri la tensiunea de 5 v la pedala de acceleratie, masurat fire totul ok nu sunt intrerupte sau in scurt, gasit alta pedala de imprumut montata face la fel....ca si erori imi da P 2122 00 senzor pozitie pedala acceleratie G-79- semnal prea mic si P 0643 00 Ridicat...senzor de tensiune de referinta A. Am gasit Ecu Sh identic cu aceeasi serie, model, masina, motorizare si an de fabricatie pt al inlocui. Intrebarea mea este daca il iau sa il schimb mai trebuie ceva invatat configurat pe el de pe cel vechi? Va multumesc!!!

Nu este ecu de vina,il schimbi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!