Jump to content

Probleme / discutii climatronic


Not_used_calin
 Share

Postare recomandată

Dupa ce a curatat-o la service...a lasat-o pornita cu AC la maxim cam 10 minute...dupa care apa a inceput sa se scurga sub masina. Acum dupa cateva zile de stat parcata, cand am facut proba...nu curge nici o picatura din acel furtun...cu toate ca am stat cu AC la maxim peste jumatate de ora. Sub bord nu am pic de apa, nu curge de nicaieri de sub bord, nici de la carcasa...am scos si filtrul aer, dar e curat. Apa se presupunea ca vina de la imbinarea furtunului asta, ca altfel nu avea cum sa ajunga doar sub mocheta dreapta fata...Dar de ce nu curge apa prin furtunul ala cand am facut proba cu el in sticla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma...sper sa fi rezolvat problema. Am pus putin silicon auto pentru o mai buna etanseitate la capatul acelui furtun, acolo unde intra in caroserie. Acum sper sa se fi rezolvat problema. Multunesc mult @Aerofan pentru ajutor!

20190923_190620_1024x576.jpg

Modificat de Ionutz877
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper si eu...dar nu cred ca ar putea fi de altundeva...atat timp cat apa nu curge de sus...ci se infiltreaza pe sub mocheta si numai in dreapta soferului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in momentul in care ai scos furtunul si l-ai bagat intr-o sticla nu a curs nimic, eu nu cred ca rezolvi ceva cu siliconul . Pare ca problema e in alta parte :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil scurgere înfundata. Desfunda cu o sarma,bagata pe tubul de scurgere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.09.2019 at 0:29, waf a scris:

Daca in momentul in care ai scos furtunul si l-ai bagat intr-o sticla nu a curs nimic, eu nu cred ca rezolvi ceva cu siliconul . Pare ca problema e in alta parte :(

A curs pana la urma in sticla...a curs destul de mult...deci pana acolo e totul in ordine. Initial nu curgea nimic din cauza ca nu se realiza condens...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

Din cate am apucat sa citesc pare ca nu sunt primul care ma lovesc de o problema cu incalzirea in habitaclu intr-un Golf 7.

Detin un G7, 1.2 TSI (105 CP), productie 09.2013.

Problema identificata initial este ca nu sufla deloc aer cald in partea dreapta, respectiv: fanta frontala din stanga extrema introducea cald, urmatoarea dupa volan aproape caldut, restul aer rece, iar pe fanta parbirzului rece, la picioare rece, in spate nici nu se simtea suflul). Dupa o resetare manuala a climei + resetare cu VCDS a erorilor (atasate) si-a mai dat drumul, dar tot se pierde simtibil caldura in partea dreapta si in spate nu sufla aer aproape deloc.

Am diagnosticat-o azi cu VCDS si atasez rezultatele.

1. Va rog sa ma ajutati sa inteleg care este problema si la ce sa ma astept.

2. Sunt in Cluj, unde imi recomandati sa o duc pentru remedierea problemei: la orice mecanic, la service-uri de clima, etc (poate chiar imi sugerati o locatie).

 Va multumesc din suflet!  

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de turmentatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va salut

va rog sa ma ajutati si pe mine ,sa stiu la ce ma astept si incotro sa o iau

acum o saptamina a inceput sa faca figuri climatronicul pe golf 7 an 2015,motor 1.6/105 cai,adica dadeam intr o goapa se oprea ventilatorul,mai mergeam si incepea singur sa functioneze,

la un moment dat a inceput sa mirosa ars/ incins,miros de motor electric incins,l am oprit  si am reincercat a doua zi ,

a doua zi a pornit normal dar dupa citeva minute s a oprit singur.

la un moment dat nu se mai inchidea bine usa la torpedou,am deschis balamalel si am gasit o piesa de plastic cazuta exact in locasul balamalei,cred ca este de la sistemul de ventilatie

va rog sa ma ajutati cu un sfat si mai ales unde sa o pot repara ca foarte incomod sa stai fara caldura,fara aer cond si cu parbrizul aburit

 

 

IMG_4139.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos ventilatorul si verifica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep,ma poti ajuta?eu cred ca acea piesa sigur este de la sistemul de ventilatie...altfel e prea mare coincidenta

poate recomanda cineva un service in bucuresti sa rezolv ventilatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotita aia e de la mecanismul de la usa torpedoului.

cum a zis Florin, da jos ventilatorul, deschizi usa de la torpedou o faci sa coboare complet si asa vezi ventilatorul.

uite aici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Este al doilea an cand raman fara freon. La verificare mai avea 100g din 500. Am lasat-o in service si dupa verificarea cu substanta de contrast s-a gasit radiatorul spart si conducta de inalta presiune.

Radiator 5Q0 816 411M

Conducta 5Q0 820 741 C

In dezmembrari, cele doua piese pe original ma consta 500 ron. Noi inca nu am aflat un pret.

Ce alta marca de radiator de ac ar mai fi ok? Cred ca am mai cititi pe undeva despre Denso dar nu stiu daca era despre radiator sau compresor de ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denso este marca de compresor. Radiator recomandat ar fi Nissens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut ! Problema  este la mine ca de ieri s a auzit un păcănit în bord apoi după câțiva kilometrii de mers am observat ca în partea dreapta clima nu mai baga aer cald setata la 23 grade. Golf 7 1.6 tdi 2015 . O fi motorașul? Mulțumesc  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
florin_ionut

Salut, in seara asta am gasit apa sub mochete de la sofer. Vreo idea de unde poate proveni apa? 

Eu personal oscilez intre scurgere de la A/C infundata, desi nu sunt sigur daca scurgerea e la pasager sau la sofer si a 2 varinta  radiator de incalzire fisurat, am pierdut recent lichid de racire si nu am descoperit pe unde. 

Alte idei aveti?

P.S.Mașina e un golf 7 variant cu sunroof, scurgerile de la trapa funcționează în parametri, lichidul din mocheta dădea impresia a fi apa nu altceva, iar când am dat drumul la A/C a făcut balta sub mașina.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pare sa fie de la trapa.

Scurgerea AC e pe partea pasager...acolo baga apa rezultata din condens,daca se infunda.

Daca era de la calorifer, era antigel...si oricum,  nu-l arunca pe partea sofer.

Daca nu ai inlocuit parbriz de curand (caz in care poate sa nu fie lipit corect), poate sa fie de la trapa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

Dacă torn apa pe sus pe la trapa, apa curge corect pe scurgere. Asa ca nu cred ca e de la scurgerea de la trapa. 

Alte idei sau sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, adica nu e infundata. Dar nu e exclus sa iti curga pe lângă furtune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua. Am Golf 7 2016,1.6tdi, anul trecut în mai, am complete cu freon, anul aceste la fel, tot în mai. Azi am fost la o constatare, sa vad pe unde pierde. Sa constatat ca radiatorul este fisurat, și este foarte încărcat, cu  insecte mizerie. etc. Ce producător este mai bun la radiator,  se schimba greu? Se demontează bara fata? Eu acum am freon și merge clima, dar parca as vrea să-l, schimb. Cam ce costuri ar fi? Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutari!

 

Am o problema cu un Golf 7 cu climatronic

 

Cand se foloseste o treapta mare de ventilatie cu AC Activ, ingreuneaza foarte mult blower-ul de aer pana acesta se "arde", nu mai functioneaza deloc cateva minute.

Ventilatia fara AC merge, sau chiar daca folosete putin AC, problema apare atunci cand foloseste foarte mult AC, doar in zilele cand e foarte cald sau daca il pui pe modul Max AC, momet in care in timp de 2-3 secunde se aude un zgomot de infranare.

Nu imi dau seama daca problema este de la rezistenta blowerului, de blower, sau este legata de compresorul de AC. Unde ar trebui sa merg pentru rezolvarea problemei? Electirician sau frigotehnist ? Multumesc

 

EDIT: aa da, pe OBD eleven primesc eroarea B10BE13 Static, pe Fresh air blower, front (Open circuit)

Modificat de napocarent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrician. Pare sa fie o problema de la aeroterma/suflanta. Probeaza cu alta, sa vedem daca tot asa se manifesta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!