Jump to content

Golf 7 R DSG


cristian3991

Postare recomandată

@CristiALF da , le am trecute in carte atat cu 205/50 cat si cu 225/45 ?.

Maine o sa fac si reviziile si cred ca si pompa mea de haldex este semi-infundata cu mizerie ; nu prea am fortat masina asteptand sa fac reviziile dar aseara am incercat sa plec mai tare pe ud si pentru vreo 2 secunde au cam patinat rotile fata dupa care am simtit cum pleaca toata de sub mine ?. Sper sa fie de vina doar mizeria adunata in filtru

Link către comentariu

Jante imi par foarte frumoase. Nu reusesc sa gasesc numele modelului. De curiozitate, pe la ce temperatura iti sta uleiul la mers in oras?

Link către comentariu

Din pacate nu stiu nici eu sa iti spun , vezi poate le gasesti in configuratorul vw (ar trebui sa fie la passat-uri).
Daca stau pe comfort sau normal sta undeva in intervalul 90-100(cel mai mult cred ca sta pe 95). Motorul de gtd pe care il aveam inainte urca si spre 115 dupa cateva plecari in forta de la semafor

Link către comentariu
8 hours ago, catalinmiti said:

Jante imi par foarte frumoase. Nu reusesc sa gasesc numele modelului. De curiozitate, pe la ce temperatura iti sta uleiul la mers in oras?

Jantele se numesc Nivelles

Link către comentariu

Interesant. Mie imi sta spre 104 acum si 110-112 vara. Si mi se pare enorm. Dar nu stiu care sa fie sursa :(

Link către comentariu

@catalinmiti cred ca pur si simplu generatia asta de motoare merge cu temperaturi mai mari (probabil din motive de eficienta), deci nu ar trebui sa te ingrijorezi. Depinde mult si cum mergi, ca eu in drumul spre munca merg ca “batranica din germania” :)). Doar seara daca prin liber o mai calc din cand in cand

Link către comentariu
47 minutes ago, catalinmiti said:

Interesant. Mie imi sta spre 104 acum si 110-112 vara. Si mi se pare enorm. Dar nu stiu care sa fie sursa :(

Mergi prea incet, aia e problema ? Si nici macar nu este o gluma.

Si la mine tot pe la 100-105 sta acum si vara pe la 110.

Am mai pus graficul asta pe undeva pe forum:

image.png.d425dbc53829709f104e285856104fd7.png

Link către comentariu

Asa dicteaza harta (stock) de racire. 110+ vara este ceva normal.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

As mai avea o intrebare (avand doar diesel pana acum , nu stiu exact intervalele :)) ) : bobinele de inductie si bujiile ce interval de schimb au ?

Link către comentariu

Din cate am gasit pana acum, bujiile au 60k si bobinele nu au. Atat am gasit pana acum, nu stiu cat de corect este

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

asa "pateam" si eu in cei 5 ani cu subaru, se deszapezea singura, trebuia doar sa dau zapada de pe ea, nu si din jur ?

din ce am mai citit/vazut, haldexul la 7/7.5 R trimite maxim50% din cuplu pe spate, si ala in conditii extreme, gen pe circuit cu aderenta mica

Modificat de moguai
Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin cu un mic update.

Masina a primit o noua revizie la 9000 de km ; pe langa ulei si filtre am mai schimbat bujiile (foarte placut surprins sa vad ca se pun de fabrica NGK), dar si tot ansamblul cu pompa de apa (a inceput destul de brusc  sa piarda antigel - este o problema comuna la cele pana in 2016 din ce am inteles).

In continuare sunt foarte incantat de masina ?

93388427_157296118928891_5403405115652571136_n.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...
cristian3991

Intre timp am facut si un detailing interior; nu am fost la unul din garajele cunoscute pt asa ceva, ci la "cineva mai de cartier" la recomandarea mecanicului. Sunt foarte-foarte multumit de treaba facuta si am primit si bonus o curatare a compartimentului motor (cu pensula si aer comprimat) si tratament hidrofob pe geamurile laterale si oglinzi.

Din nefericire nu prea am poze , dar atasez unde mi s-a parut mie ca fiind diferenta vizibila (masina era destul de curatica si inainte)

82607160_846242316116550_7715361396350361969_n.jpg

101790961_252554082699183_1361966462246890311_n.jpg

Modificat de cristian3991
Link către comentariu

Ieri am inlocuit franele fata. Desi multa vreme cochetam cu ideea de a merge pe EBC (canelate+yellow stuff), am renuntat in favoarea unei combinatii de discuri Zimmerman SportZ(perforate) si placute Ate ceramic. Motivul ar fi ca nu cred ca ajung prea curand pe circuit (unde EBC-ul cu siguranta este mai performant) si combinatia asta mi s-a parut mai adecvata pt o masina daily(fac totusi cam 25 de mii pe an)

 

image.thumb.png.e1a20f44f50494c499a3dc4a6428aae6.png

Link către comentariu

Din astea am pus si eu la masina mea acum o luna, cu placute ate normale si in 2500 km s au dus placutele. Acum am luat placute trw, sper sa tina mai mult ?

Modificat de cartman11
Link către comentariu

Presimt ca se va deschide o discutie tare complexa despre franele pe masina asta. Nu ar strica un topic unde lumea sa impartaseasca impresii. Gen stock, sau clubsport S, sau Tarox, sau ebc sau altele exotice

Link către comentariu

@moguai preturile erau asemanatoare; setup-ul asta a costat ~1700 piesele, iar cu ebc canelate+yellowstuff era undeva pe la ~1850.

@cartman11 sper sa nu fie cazul ?. Ma astept sa tina totusi macar 15-20 de mii.

@catalinmiti o sa revin cu impresii dupa ce trec de rodaj si pun niste frane zdravene ?. Prima chestie pe care am observat-o este ca de obicei dupa un bucuresti-brasov rotile erau caldute; tura asta erau destul de reci

 

Link către comentariu

Chiar sunt curios cum vei fi de multumit de Ate ceramic care nu sunt orientate spre performanta, ci spre praf putin si rezistenta indelungata in timp. 

Link către comentariu
  • 4 months later...

Revin cu mici update-uri pentru ce am mai facut intre timp ?.

  • La 114900 km (acum vreo 2 luni) masina a primit urmatoarele: revizie motor, revizie haldex (din nou; prefer sa o fac la fiecare doua revizii ale motorului pt a fi extra safe ?), bucsele mici, cureaua de accesori si lichid de frana.
  • Acum cateva zile am pus si rotile de iarna, cu mentiunea ca am schimbat Nokian-urile cu Conti WinterContact ts860 noi.
  • Cel mai important, am schimbat navigatia; am trecut de la MIB1 la Composition Media (in sfarsit am CarPlay - o sa las vreo 2-3 poze mai jos)

In prezent masina are ~120k km si merge blana ?

CB47C61F-684C-46B9-B8CE-639230872CD3.jpeg

0AC418F3-5DE4-4FD6-A03D-AC97F365EB32.jpeg

02BA0B7C-CF2D-4741-808D-E9EBFA7376B6.jpeg

73F0BFE0-DBB5-4CAD-AFD4-02CF85B29479.jpeg

Link către comentariu

atentie mare la EBC pe mers sportiv. nici nu zic de..circuit. nici Zimmermann nu sunt f stralucite. le-am avut pe fostul S3, si dupa cateva drumuri tari pe Cheia, placutele yellowstuff au scos fum, iar discurile au ajuns cu crapaturi. e plin netul de plangeri :)

https://mbworld.org/forums/glk-class-x204/407496-zimmermann-brake-rotors-good-bad.html

http://forums.pelicanparts.com/4831872-post27.html

EBC yelowstuff erau combinate cu discurile lor, EBC grooved.

si zimermann tot cu ceva placute dure erau montate.

 

pt circuit nu recomand deloc combinatia asta. sunt discutii in zona tehnica, dar ceva bun inseamna tarox. si mai sunt.  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!