Jump to content

Golf 6 - Probleme frana de mana


dan.diaconescu
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

De ceva timp (1000 km) mi am schimbat discurile si placutele spate. De atunci am sesizat ca la actionrea manetei franei de mana (undeva la 2-3 km/h) se opreste masina prima data pe dreapta si apoi de tot. Initial banuisem ca roata dreapta spate actioneaza mai repede. Azi, in timp ce inlocuiam cauciucurile de vara cu cele de iarna (avandu le deja pe jante de tabla), la ridicarea rotii drepta sus, cu frana de mana trasa, totul a fost ok, dar la roata stanga ...surpriza ... frana de mana nu tine deloc. Atunci mi am dat seama defapt ca acea oprire doar pe partea dreapta nu era pt ca actioneaza mai repede dreapta ci pt ca actioneaza doar dreapta. Am tot actionat si lasat maneta, am incercat sa misc eu de acea tija a etrierului si merge destul de greu, nu e blocata dar nici nu o poate actiona cablul de frana. Tija sta in pozitia de jos, adica frana de mana neactionata. Daca fac parghie si duc eu tija pe pozitia frana trasa, blocheaza roata, dar la fel, arcul nu are forta necesara sa l readuca in pozitia initiala. Din discutii cu unii mecanici mi se recomanda inlocuirea etrierelui. A mai patit si altcineva asa ceva? Ce recomandati? Se poate remedia sau unge? Sau trebuie inlocui etrierul?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca se frânează când acționezi tu, atunci cablu de la frână de mana e de vina, se înlocuiesc ambele. Am pățit la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deconectat cablul de pe tija (am scos cablu, bila statea in aer) iar in acea pozitie daca actionez frana de mana, cablul lucreaza. In aceste conditii e cablul de vina?

Daca totusi e cablul in cazul meu ... ce presupene acea inlocuire? Ambele ...cabluri? Se poate cateva detalii concrete? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data vezi daca la tragerea franei de mana este actionat levierul de la etrier . Se poate ca acesta sa fie rupt in interior si nu mai trage in mod egal ambele cabluri.Reglezi surubul cu parghia de tragere de la frana de mana pana ce cablul opune un pic de rezistenta la strangere apoi tragi frana de mana .Daca ambele leviere de la etrieri sunt trase in mod egal si rotile au rezistenta la franare diferit , cauza este etrierul ( asta in cazul in care placutele sunt uniform uzate ) .Daca levierele au pozitii diferite sau parghia de actionare a cablurilor de la maneta este in pozitie inclinata , defectul este cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Acum o lună m-am lovit de aceiași problema ca a ta, frana de mana ținea doar la o roata( dreapta spate), am fost la un service după ce a fost ridicată mașina pe elevator am descoperit și problema, aveam cămașa cablului ruptă exact la intrarea în mașină. Am comandat și schimbat cablul de mana și am rezolvat aceasta problema, acum frana de mana tine pe ambele roti.

Modificat de GeorgeValeriu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!