Jump to content

Cutie automata (DSG) - pedala de frana prea sus de la cross-over-uri in sus


Qntrix
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am postat in forum general pentru ca problema mea time de cutia automata DSG, aflata pe mai toate marcile VW (Audi, Seat, Skoda, VW). Si nu numai de marcile VW, dar, forumul este pentru VW.

Problema este urmatoarea: datorita unor soferi mai putin atenti, prin anii 80, pedala de frana a fost ridicata fata de pedala de accelaratie, pentru a elimina riscul de a apasa pe ambele. Cutiile de azi nu mai au problema aceasta, la apasarea pe ambele (NU INCERCATI, TOTUSI) frana are prioritate. Diferenta intre pedale a ramas, insa.

Ei, problema este ca, in combinatie cu scaunul mai inalt (cel putin pe Seat Ateca, Seat Arona, Mazda CX-30) - pedala este mult prea sus pentru a putea fi apasata usor, prin pivotarea pe calcai intre pedala de frana si pedala de acceleratie, fiind necesar sa ridic piciorul cu totul pentru a trece de la o pedala la alta.

Ceea ce se traduce prin timp de reactie mai lung, comfort 0 - trebuie sa tin piciorul ridicat, pregatit pe frana, daca trebuie sa opresc de la viteza mai mare de-abia apuc sa apas pedala, dureri de spate, etc, etc, etc.

 

Intrebarea este: a mai fost cineva in aceasta situatie si a rezolvat problema?

 

Din punctul meu de vedere, dupa ce am studiat situatia 6 luni de zile si 1700 de trilioane permutari de scaun, am gasit urmatoarele "ameliorari" : pedala de aluminiu pusa peste pedala de acceleratie (pentru a inalta pedala - dupa cum se vede in filmulet https://youtu.be/YXdvr1KOyIM?t=136 , pedala noua se pune peste cea veche) si ceva pus sub pres (pentru a ridica podeaua).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minute în urmă, Qntrix a scris:

trebuie sa tin piciorul ridicat, pregatit pe frana, daca trebuie sa opresc de la viteza mai mare

La asta am din pacate o singura precizare, condusul preventiv, pastrarea distantei, condusul intuitiv si multa frana de motor. Si eu am DSG si nu am nici o problema daca conduc in stilul asta. La mine frana se foloseste cel mai mult la semafor si la trecerea de pietoni in rest numai frana de motor, pastrez distanta fata de cel din fata si incerc sa prevad ce fac ceilalti in jurul meu.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 7 nu am sesizat problema (am avut-o inchiriata o saptamana, cu DSG). Probabil pentru ca e joasa. La mine problema e pe SUV (Ateca), si vad ca lumea incepe sa discute despre problema asta: tipul care face review la un cross-over micut= Kamiq, bazat pe Scala (masina joasa, cu care am facut test-drive si nu am avut nicio problema), se plange ca pedala e prea sus si trebuie sa miste piciorul cu totul de pe frana la acceleratie si vice-versa:

 

PS: Chiar as vrea sa utilizez pedala de frana, nu sa stau sa calculez inertia masinii. Poate ai noroc sa conduci intr-un oras mai mic, dar chiar nu vad cum as putea face asta intr-un oras ultra-aglomerat.

 

Modificat de Qntrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!