Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077
 Share

Postare recomandată

Pt Octavia si Leon da. La Golf si Audi a ramas de la 150 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut la configurare si Octavia Scout, pentru moment doar Diesel 200 CP. La pret de lista sta aproape de Kodiaq Style cu dotari echivalente.

Am intrebat la Brady si nu sunt disponibile Reduceri de pachete CleverPack. Asadar un Kodiaq poate fi mai ieftin intrucat acesta beneficiaza de CleverPacks.

image.thumb.png.ca433f54b002ddb31411a15db5f807e4.png

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 de mii de euro ? Pfuuuu daca mai bagi si optionale ......  nu o sa fie coada clar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit au facut si ei interfata din configurator muuult mai bine si moderna. Cea veche era horor. 

Ramane pretul, la fel de horor ca si interfata veche :))

Ramane de vazut daca va veni si TSI pe Scout,  pe Net am vazut in prezentarea Autogefuhl la Golf 8 Alltrack ca in DE cel putin va fi doar TDI-ul oferit, deci tare imi ie ca si la noi va fi la fel..

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au probleme cu 2.0 TSI, mai lucreaza la soft sa iasa compatibil cu Euro 6 v.2021. De asta nu il mai gasim la configurat. Oricum Octavia Scout a fost anuntata si cu 1.5 eTSI asa ca e loc de mai multe motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce chinezi virusati au angajat sa le faca softul, in continuare au probleme si pe cele lansate deja...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, corbu33 a scris:

Pt Octavia si Leon da. La Golf si Audi a ramas de la 150 in sus.

Ai, te rog, un material in sensul asta?

 

Din extras-ul de presa.

Citat:

The new Leon has a 15% stiffer body and with different suspension options. The front is always independent McPherson, the rear depends: for engines of up to 150 horsepower, it is satisfied with a torsion arm, for those that exceed that threshold, there is a more sophisticated and effective MultiLink with five arms. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot ce e pe net site de specialitate sau review spun toti acelasi lucru, plus confirmare cu dealerii din Romania... am facut test drive cu ambele: Skoda si Leon. (desi nah sa zici ca astia ai nostri habar nu au).

 

De unde este citatul ? ...  cel mai simplu, in cazul Leon-ului, la cred ca raman eu: https://www.seat.com/carworlds/leon/specifications/fr.html si aici te joci la "tehnical specs" si alegi diferite motoare si vei vedea ca doar la cel PHEV de 204 (fiind singurul peste 150) apare: Rear suspension: Multilink axle, coil springs and hydraulic shock absorber, la restul apare: Rear suspension: Semirigid axle, coil springs and hydraulic shock absorber (spre ex asta e dieselul de 150CP). Asta fiind site-ul Seat oficial, la Skoda nu au la fel site-ul construit, dar e fix la fel peste tot unde citesti etc.

 

Doar Golf si Audi sunt de la 150 in sus (inclusiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ce e interesant ca doar Octavia si Leon sunt pe noua platforma MQB EVO care permite noul ampatament de aceea noua octavia si noul leon sunt regi la spatiu interior iar Audi si Golf mai inghesuite. Ma gandesc ca logica ar fi, ca testeaza mai intai pe marcile mai saracute noua platforma si/sau asa vor sa pozitioneze, VW AUDI mai sus la calitate materiale dar mai micute iar Leon si Octavia mai jos ca si premium dar mai destepte la spatiu sa ai de ce da banii si pe una si pe alta plus spatele multilink diferentiat...

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli: pe acelasi ampatament este si Golf 8 Variant/Alltrack.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia e o compacta alungita cu un ampatament relativ scurt fata de dimensiunile masinii. Daca o compari cu un Serie 3 G20, un model de clasa medie, acolo ampatamentul e cu cca 20cm mai mare, ceea ce e enorm, la o lungime practic identica. Ampatamentul scurt si consolele lungi, la o lungime de 4.7m, o dezavantajeaza la dinamica. Desigur castigi cativa cm pentru pasagerii spate si mult la portbagaj, fata de un model compact, dar in fata si pe latime nu e nicio diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi Golful variant asa, chiar nu am studiat deloc treaba cu Golful pt ca mk8 e hidos si nu am avut niciun interes sa studiez mai departe variantul, dar poate face sens ce zici fiind mai lung desi nu mi dau seama la aceeasi masina cat de eficient este sa ai doua linii de productie (sau ma rog nu ma bag ca nu ma pricep) dar cu siguranta Golf hatch si Audi a3 sunt pe MQB “scurta” ca sa zic asa.

 

Despre Octavia, da nu stiu ce sa zic, oricum test drive ul a fost complet sub asteptari din pacate, iar Leon a fost mult peste :)... iar in Leon ca spatiu interior (fara sa ma refer la portbagaj) este ca in Octavia (au acelasi ampatament si am simtit asta nu doar asa matematic)... iar pentru portbagaj o sa iau Leon Sportstourer (chiar hybrid 😊si tot raman cu 470, iar fara hibrizeala avea 620litri similar Octavia si  la fel Octavia hybrid pierde portbagaj si ajunge la 450-470, parca, nu mai retin, asta ca sa comparam mere cu mere).

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut in configurator noua Skoda Octavia RS, benzina si diesel. Care stie cand soseste in reprezentante? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim, noi doar punem intrebari ...🦎

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu
On 7/16/2020 at 2:49 PM, sltraian said:

Am fost si eu azi la un dealear Skoda in Timisoara cu Octavia 3 a mea la revizie.

Aveau expuse ambele versiuni de Octavia 4, ambele cu cutie automata + una cu cutie manuala la test drive.

Am plecat cu asteptari joase, dar sincer m-a impresionat calitatea interiorului:

- touch-ul este intuitiv si usor de folosit (mi-a luat 2min sa ma obisnuiesc)

- butoanele fizice par de calitate, inclusiv cel de la schimbatorul de viteze (mai mare decat la Golf)

- bordul are, pe langa poliuretan moare, un material textil moale + lumina ambientala care arata superb noaptea

- torpedoul este si aici capitonat (citisem aici ca nu ar mai fi)

- rabatare banchete din portbagaj si telescoape pt capota

Singurul minus il vad la pret.

PS: m-am urcat si in Superb dupa si bordul mi s-a parut demodat ?

@sltraian In Rusia la noua Octavia pe 1.4 TSI nu mai este DSG7 DQ 200 (uscat) este AT8 Aisin, la fel și pe Karoq. La fel și pe noul Golf.

 

De ce nu mai vinde VW Dsg in afara Europei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat corect, DQ200 se vinde preponderent in Europa pentru ca are emisii mai scazute decat o cutie hidramata. De fapt, DQ200 a fost proiectata pentru economie de carburant. In USA si Rusia piata pentru 1.4 TSI cred ca este destul de mica, acolo se prefera motoarele mari oricum. Si cred ca au vrut sa si evite ceva class-lawsuits din cauza fiabilitatii DQ200, de asta se imperecheaza 1.4 cu AISIN 8 trepte.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Doamne fereste sa poti lua PHEV break...aceeasi "gandire" tampita ca in cazul Passatului GTE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In cazul in care doriti sa aflati exact caracteristicile tehnice ale noului model Octavia pe care il configurati (mase reale cu optionalele puse, cod motor, noxe, etc), aveti la dispozitie aceasta optiune direct in configuratorul online. Se aplica evident pentru orice model Skoda. Asa am putut vedea clar ca O4 PHEV bate in 1.8 tone iar un Enyaq cu baterie de 80 KWh RWD sare in 2.3 tone. In spate par a fi date destul de precise intrucat la modificari minore ale pachetelor avem spre exemplu si alte mase de rulare sau emisii.

 

image.thumb.png.785594d01b02026b4c414340ac80ec8f.png

image.thumb.png.16061f17fca86a93c728bc9ce9ea03f6.png

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant... asa am aflat ca si kodiaq-ul meu tinde spre 2 tone.

 

Referitor la Enyaq cred ca cel cu 2 motoare o sa sara bine de 2.5 to.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare, pe virtual cockpit, intre ceasurile digitale ( turometru - vitezometru ) in loc de viteza, se poate seta sa fie harta ? ( cum am vazut pe gama VW ) ? Mi se pare destul de limitat virtual cockpitul la Skoda ( bine , nici nu l-am studiat prea mult , dar asta a fost prima impresie ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Ce face butonul asta?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!