Jump to content

Audi A6 C7 BiTDI - Daytona Avant


sNaKeyy

Recommended Posts

On 9/10/2020 at 12:37 AM, C Z R said:

Te astept cu interes. Hai ca v-am tot incurcat, sunteti 3 BiTDI-uri saptamana aceasta :))

Săptămâna se încheie acuș'. Ceva informații sa ne lingem pe degete, anyone?

Edited by ct_act
typo
Link to post

Informatiile de moment ar fi ca din loguri masina face ce trebuie dar ca rezultate a fost cea mai lenesa din cele 3 din aceasta saptamana:

 

2015 A7 BiTDI 70734km: 391CP / 775Nm

2017 A7 BiTDI Competition 88461km: 385CP / 782Nm

2015 A6 BiTDI 193458km: 376CP / 739Nm

 

Mai ramane sa butonam putin la ea cat de curand in speranta ca mai stoarcem 10CP si 40Nm :) ~385CP scot variantele Euro 6 fara modificari. Euro 5 este mai putin restrictiv (fara AdBlue) si se obtin ~400CP de obicei.

 

Acum il las pe colegul @sNaKeyy sa povesteasca diferentele, cu sau fara dezamagiri (stiu ca sunt) si sa-i testam rabdarea pana ajungem la o varianta finala :)) 
Graficul va fi publicat la final pentru a nu crea confuzie.

 

 

Link to post

Pe scurt, masina este mai exploziva la plecarea din launch control decat era inainte. Pot spune ca se simte de la volan si din dreapta ca este mai puternica plecarea, dar si pe "foaie" in accelerare. Asadar poate ca cifrele nu sunt atat de mari pe cat sunt la ceilalti cu mai putini km, dar performantele se simt. 

De asemenea o imbunatatire importanta pt mine este softul la cutie care pana acum mi s-a parut ca nu mai schimba atat de subturat, ceea ce ma bucura. 

In mers la viteze mai mari nu mai necesita inferioara asa cum o facea inainte, semn ca se simte cuplul in plus.

 

Ca si dezamagire ar fi faptul ca nu face cuplul atat de jos pe cat mi-as fi dorit, dar asta este atat stock cat si dupa soft. Poate are legatura si cu nr de km simtitor mai multi decat al celor de mai sus :)  Acelasi lucru (lipsa cuplului la turatie mica) stiu ca se intampla si la colegul @Boditza . 

Edited by sNaKeyy
Link to post
lambda_dryver
On 9/9/2020 at 10:52 PM, sNaKeyy said:

Mai punem cateva poze dupa spalare. Cum spuneam mai sus, zilele acestea voi merge la @C Z R pentru cativa caluti/nm in plus. Voi reveni cu rezultate.

Cum ar spune colegul @lambda_dryver (al carui topic il urmaresc cu placere) .. #staytuned :D 

 

Multumesc! Nu am apucat sa o zic pana acum, dar sa va poarte sanatosi si sa te bucuri de noua herghelie adaugata la cea initiala :)). Rezultatele sunt promitatoare, dar sunt sigur ca @C Z R are un as in maneca :D.

 

Follow si astept cu interes varianta finala a softului + impresiile de dupa :beer:.

Link to post

Da... scrisasem pe undeva, masina atinge suta in 5 secunde insa de la 0 la 50km/h ii ia 4 secunde :D. Astept sa vedem daca primeste mai mult cuplu si nu se mai comporta ca un 2.0 tdi pana la 1500rpm.

Link to post

Wow, 5 secunde... that's bad ass!

Link to post

Cred ca totusi trebuie luata in considerare si masa masinii.. 2T+ (de aici si plecarea mai grea) cat si comportamentul cutiei cu convertizor.

Asteptam cifrele finale :beer:

Link to post
On 9/15/2020 at 12:32 PM, Boditza said:

Da... scrisasem pe undeva, masina atinge suta in 5 secunde insa de la 0 la 50km/h ii ia 4 secunde :D. Astept sa vedem daca primeste mai mult cuplu si nu se mai comporta ca un 2.0 tdi pana la 1500rpm.

A zis cineva 2.0 tdi ?  😄

giphy.gif

Link to post

Revin cu informatii dupa soft. Fisa dyno mai jos: 

 

IMG_4983.thumb.PNG.0bc4747864c1b8a01777f9c2d43adbe8.PNG

 

Masina scoate acum 393CP / 746NM. Cum ar zice @C Z R, poate la iarna scot 400, dar nu alerg dupa cifre, asa ca n-o voi face :D 

Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @Boditza :)) In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G. 

 

Asa cum stie si colegul @bubu182, masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnica sau pe siteurile de specialitate. Probabil acele valori sunt scoase cu masina stock, rolling start, fara A/C, rezervor jumatate, conditii optime etc etc. In viata reala, cu 2 oameni in masina plus carut si alte prostioare in portbagaj a scos 5.78 (vs 5.2 declarat oficial). 

Dupa soft, aceleasi conditii rezultatul a fost de 4.82. Neasteptat de bine, aproape 1 secunda castig. Asadar sunt extrem de multumit de soft :) 

 

La viteze de autostrada se simte foarte bine de asemenea.. nu am apucat sa-mi fac o idee despre consum, daca acesta a crescut sau s-a imbunatatit, nu ca ar fi foarte relevant pt mine, pt ca nu incerc niciodata sa scot un consum bun, dar poate este cineva curios :)) 

Per total sunt foarte multumit de soft. Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off, ceea ce nu voi face. Asadar, cam astea sunt rezultatele unui BiTDI Euro6 cu destui km la bord :) Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe.

Multumesc mult @C Z R :beerchug:

IMG_4982.thumb.JPG.667f74dc2761ef9d1e2f2c3e8624568b.JPG

 

IMG_4981.thumb.JPG.032110cebb3f6252efc9681c3273d9b4.JPG

Edited by sNaKeyy
Link to post

Pfff... 4.8 pt cate tone are... f bine :)

Ce se intampla intre 3500 si 4000 pe curba de cuplu si putere? 

Link to post

Sa te bucuri de noua herghelie !

 

Totusi, pare ca te contrazici putin, no offence : " Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off //  Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe. "  Practic atat s'a putut, sau doar atat ai vrut tu? 

 

Si eu sunt curios de evolutia graficului in acea plaja de turatie.

Link to post

Intrebati Audi deoarece aproape toate bitdi-urile fac identic, stock fiind :))Pe un dyno mai putin sensibil sau cu rolele fata/spate "legate" mecanic intre ele, mai mult ca sigur dispare acea cadere.

Pe strada nu se reproduce deci poate fi ceva legat de quattro si/sau ESC.

Edited by Rave
Link to post

Arată extraordinar, graficul, valorile obtinute, timpul 0-100 dar si noul sticker! :) Enjoy safely!

Valorile stock sunt fix pe cele de fabrică +/- niște mărunțiș.

Daca mai faceti multe topic-uri d-astea simt că trebuie să trec de la bitdi de 2.0 la cel de 3.0

 

Edited by ct_act
Link to post

@acidone77 da, pt 2t+ sta in zona hot hatchurilor :) Intre 3500-4000 cred ca are legatura cu quattro sau ESC asa cum a spus si Cezar, care nu poate fi dezactivat integral, ci doar Sport.

 

@bgd_b92 Multumesc. Atat s-a putut pentru a fi safe din toate punctele de vedere. Pentru a trece de 400cp trebuie dpf off. 

 

@ct_act Da, stickerul completeaza foarte bine quattro de pe hayon :) Multumesc! 

 

Link to post

Wohooo, @sNaKeyy, sa-i alergi cu placere! Supriza maxima atunci cand un estate pleaca de pe loc mancand asfaltul si face 0-100 in mai putin de 5s :wub:. Super tare! Felicitari tie si lui @C Z R pentru niste rezultate exceptionale! :beer:

 

Acum merita un drum corespunzator, de munte, ca sa pui noii caluti la treaba :)

Link to post
On 9/15/2020 at 12:19 PM, lambda_dryver said:

dar sunt sigur ca @C Z R are un as in maneca :D.


Aproape mereu :))Am lucrat cu drag la aceasta masina mai ales datorita atitudinii pozitive a lui @sNaKeyy. Nu scoatem niciodata untul din ele si probabil ca altii ar putea obtine mai mult dar mi se pare mai important cum merge pe strada fata de ce scrie pe hartie. Sper ca si Ionut este multumit ✌️

Edited by C Z R
Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri