Jump to content
clau_j17

Primele impresii despre GOLF VIII

Recommended Posts

edi10000

G8 este sub 5 și 6 la calitatea interiorului și finisaje. 

  • Upvote 1
  • Downvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
edi10000
Posted (edited)

Știu ca va supăra, dar aceasta este părerea mea. Au pus niște display-uri care îți iau ochii, dar când începi sa pipai materialele, sa te uiți la lifturi și sa ciocani prin uși și bord îți dai seama ca diferența este maaare în favoarea modelelor anterior menționate. Se și vede asta, mașina cu care am fost în Olanda era o adevărată simfonie de greierasi. Și nu avea mai mult de 12k km în bord. 

Edited by edi10000
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

ca posesor de g6 eu nu am vazut ce spui tu, dar momentan doar in filme l-am vazut, asa ca abia dupa ce il pipai eu o sa pot spune exact cum am simtit.  mie mi se pare vizibil mai bine gandita, din ce am vazut, din punct de vedere al functionalitatii. iar eu nu ciocan ca nu sunt ciocanitoare. sa nu faca greierasi in timp, aia da, m-ar deranja rau. pe de alta parte la ce sosele avem, in multi ani e imposibil pentru ORICE MASINA sa ramana la fel de bine inchegata. toate suruburile se mai slabesc in timp, ca sa nu vorbim de altele.

mie ce imi place e ca la echipari gen style are atat de multe chestii incluse ca practic nu prea mai ai nevoie de alte dotari.

este foarte adevarat ca daca pui dotari multe ajungi la pret de premium, dar si la hatchback premium daca pui dotari multe ajungi la pret de clasa mare premium. asta este si pentru ca in ultimii ani producatorii au pus dotari optionale care inainte nu existau decat pe clasele superioare. si evident ca daca le pui pe toate ajungi la pret mare. dar scopul dotarilor optionale variate e sa iti configurezi masina cat mai bine, nu sa le alegi pe toate. cand erau optionale putine (cum inca sunt la anumite marci celebre, de te iei cu mainile de cap) clientii doreau dotari de la clasele mari. acum cand le au, se plang ca ridica costul masinii daca le pun pe toate. really???? (nu ma refer ca a zis cineva aici asa, dar am citit pe net pe alte site-uri si forumuri ideea asta si mi se pare un mod straniu de a gandi: daca iti dau posibilitatea, unii clienti considera ca o obligatie sa puna dotarea aia, daca nu le dai posibilitatea, se supara ca de ce nu o au)

oricum, sunt multe sanse sa nu mai fie golf9, deci probabil ca nu vom mai avea ce sa dezbatem la o alta generatie :); iar o electrica cu finisaje ca un g8 o sa coste.....mult. cand te uiti la interiorul id3 si la pret si e clar ca trebuie facute compromisuri ca sa tii pretul mai jos.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours
Posted (edited)

Modelele anterior mentionate au imbatranit si fizic si moral, asadar asta e noul golf, cine vrea golf pe asta o sa-l cumpere, si mie mi se pare scump pt ce ofera(desi ofera mai mult in standard decat G7 pt cam aceeiasi bani), nici concurenta nu se omoara cu cine stie ce fineturi, deci chiar daca ai avea dreptate in principiu, deoarece se lucreaza mai mult pt consum acum decat inainte, practic asta este situatia.

Si da, eu am zis ca daca tot pui optiuni pretul creste foarte mult, insa nu esti obligat sa o faci, ceea ce eu n-am facut, de exemplu...

 

Edited by traffictours

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Nu pun aici clipuri..si sunt destule review-uri referitor la masini compacte premium unde scartaie bordul..ultimele modele, masini noi.

la fel destule review-uri referitoarea la calitatea interiorului de A3 care e sub ce a fost generatia precedenta..si acolo preturile sunt foarte mari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
IRONICK
Posted (edited)
On 29.06.2020 at 19:29, The_Ego a scris:

Impresiile despre Golf 8 nu pot sa fie intr-un vid..in definitiv poate mai mult ca niciodata costul de achizitie este un aspect important la ce ofera. Nu este un versus, dar impresiile se bazeaza si pe un minim de comparatie fie cu generatiile anterioare fie cu alte modele.

Spre exemplu, ca posesor de mk7 si fost posesor de mk6..calitatea fiecarei generatii a fost..sa ii spunem optimizata pt costuri. Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8. Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil.

Cel mai mare salt insa al interiorului este la mk8. Sa fim seriosi...cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. E o masina adusa in 2020, la un pret corect din punctul meu de vedere. Ofera mai multe dotari in standard, se poate lua in configuratia Style fara a mai pune nimic in plus (imi e neclar daca scaunele incalzite fata sunt in standard).

Scaunele de R-line/R/GTI acum arata mult mai sportiv decat la generatiile anterioare.

 

On 29.06.2020 at 22:48, IRONICK a scris:

Nici la 7 nu era prezent 'capitonajul' pe toate versiunile.

Cu ce crezi ca te ajuta daca il ai?

Si in cazul asta, la ce ajuta ca este textil? Se murdareste mai repede.

Cum eram sigur ca nu o sa imi raspunzi, pe tine te deranjeaza doar conceptul de lipsa, nu rolul in functionare. Desi nu simti lipsa unui reper, te deranjeaza ideea.

Capitonajul ala exista si la G8, dar ii lipseste partea superioara, acum este doar pe lateral. Prezenta acelor capse de siguranta pe cabluri in caz de accident si prinderea bateriei, impiedica montarea materialului.

Primul rol al capitonajului este izolarea termica. Temperatura ridicata afecteaza capacitatea bateriei. Nu frigul.

Al doilea rol este cel de insoniorizant. La fel cum este insonorizantul de capota sau orice alt material absorbant din compartimentul motor.

 

Prezenta 'batului' este un element care nu asigura corect protectia unui pieton luat pe capota. Dar ce conteaza asta pentru un sofer.

 

Edited by IRONICK
  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

ok, dar am o intrebare la telescopul de la capota: pe a3 este. cum de acolo asigura corect protectia pietonului?

dupa mintea mea, din 2 una: ori ei mint, prima varianta, ori pe langa acel telescop, audi a facut si ceva la tot sistemul asta, adica a gandit din prima sa protejeze si pietonul si sa fie si telescopul. asta ar fi a doua. alte variante nu mai exista. personal deschid capota aia de 2-3 ori pe an deci si cu telescop si fara tot aia imi e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego
Posted (edited)
49 minute în urmă, IRONICK a scris:

 

Cum eram sigur ca nu o sa imi raspunzi, pe tine te deranjeaza doar conceptul de lipsa, nu rolul in functionare. Desi nu simti lipsa unui reper, te deranjeaza ideea.

Capitonajul ala exista si la G8, dar ii lipseste partea superioara, acum este doar pe lateral. Prezenta acelor capse de siguranta pe cabluri in caz de accident si prinderea bateriei, impiedica montarea materialului.

Primul rol al capitonajului este izolarea termica. Temperatura ridicata afecteaza capacitatea bateriei. Nu frigul.

Al doilea rol este cel de insoniorizant. La fel cum este insonorizantul de capota sau orice alt material absorbant din compartimentul motor.

 

Prezenta 'batului' este un element care nu asigura corect protectia unui pieton luat pe capota. Dar ce conteaza asta pentru un sofer.

 

Raspunsul era deja scris in afirmatia mea, daca citea atent : " cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. "

Nu inteleg atacul asta.

Apoi ca sa iesim din sfera asta si complet inutila, era vorba de conceptul de calitate a interiorului, nu de lipsa. Pe romaneste, sa vezi uneori banii pe care ii dai.

Inteleg reducerea de costuri si accept asta, dar recunosc ca tot felul de explicatii savante pt de fapt se justifica absenta unor elemente eu nu o vad asa viabila. Pur si simplu pt ca un bat de la capota costa mai putin mi se pare cel mai plauzibil, la fel si orice capitonaj. Toti producatorii fac asta.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
IRONICK

Nu este un atac sau ceva personal (nu am vrut sa para asta), este tot un punct de vedere. Sunt de acord cu directia, dar nu cu concluzia ta.

Unii prefera sa simta, altii sa vada. Unii prefera sa dea banii pe lucruri utile, altii pe infotainment.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours
Posted (edited)

Intreb si eu: nu cumva tija aia e mai sigura decat un amortizor la un vant puternic? 

Edited by traffictours

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doomy
On 28.11.2019 at 15:24, Doomy a scris:

Colegii va rog sa depasiti momentul cu amortizorul de capota  , discutia despre acesta cred ca si-a atins scopul. 

De asemenea va rog sa pastram topicul despre impresii G8 nu comparatii cu alte modele/marci  sume si configuratii. 

Multumesc pentru intelegere. 

Periodic vad ca  subiectul : amortizor capota  ajunge  in  "trending"  , din cate vad este un subiect controversat care cauzeaza dispute si discutii inutile  .  Asa ca va rog inca odata sa il evitam ! 

Multumesc pentru intelegere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
edi10000

1.5 nu vine cu multilink? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu
Posted (edited)

primul video la masina asta in care cineva nu isi gaseste pozitia la volan. si-a gasit-o ala la 2m nu si-o gaseste asta.

edi:doar cel de 150cp, in video il au pe cel de 130 (128 in anglia).

Edited by mandelu

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Pai esti tu personal in masura sa combati acest lucru din experienta ta? Sau doar iti dai cu parerea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

in conditiile in care pozitia la volan e super flexibila si aceeasi de vreo 4 generatii, iar cel ce a facut filmul nu e super inalt sau super mic, as zice ca nu si-a setat el pozitia corect, nu ca nu permite masina, cum implica el.

nu sunt posesor de g8, dar nu e inca nimeni de pe aici. ca doar sa te sui in el nu e suficient, cand vorbesti de "experienta".

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Ba da, pentru pozitie e suficient sa mergi sa vezi masina. Eu nu ma pronunt ca nu am fost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours

Putea sa traga spataru putin mai inspre el, astea-s figuri de buftea, cum adica nu ajungea la bord...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc

Motiv pentru care acest gen de recenzie trebuie privit mai putin serios, mai degraba ca "entertainment".

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu
16 minutes ago, CristiALF said:

Ba da, pentru pozitie e suficient sa mergi sa vezi masina. Eu nu ma pronunt ca nu am fost. 

am vazut-o, dar trebuie sa si folosesti ecranele si cel mai bine o faci in mers si test-drive nu se putea la momentul ala. de regula asta vezi in orice review la orice golf, ca e foarte usor sa iti gasesti pozitia ideala. l-au stricat, ce sa mai vorbim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours
Posted (edited)

Asa e trendu acuma, la A Klasse e un ecran cat mai mult de juma de bord, insa la G8 daca lasau si 2 butoane asa cum e la varianta fara navi, era mai bine, cel putin din punctul meu de vedere, adica atunci cand conduci nu prea poti sa defilezi cu degetele pacolo(si mai trebuie sa mai si privesti ecranul) ca si cand teai juca la telefon asteptand in statie metroul sau vreo gagica...

Ma rog, noi doar ne dam cu parerea, au ei specialistii lor bine platiti care vin cu idei, insa nu m-ar mira ca in viitor sa apara si ceva butonase pe langa ecranele astea multicolorate...

Edited by traffictours

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

din ce am observat eu, pentru persoanele in varsta e derutant sa ai si butoane si touch. am vazut si la parintii mei si la alte persoane in varsta. uneori nu isi dau seama ca pt acea actiune are buton si tot dau pe touch, sau invers. pana si mie mi se mai intampla la rcd510 sa ezit. deci din punctul asta as prefera ori una, ori ailalta.iar din punct de vedere al costurilor de fabricatie, cred ca sunt mai mici daca ai doar ecranul si renunti la butoane. astia prin review-uri la g8 la toti vezi ecranul mare si se induce involuntar ideea ca e standard, dar in romania standard e cel de care zici si tu. ala de 6.5 si cu buton. deci cine nu vrea navi si vrea buton, s-a scos. oricum apple si android auto car play suporta si cel mic si lumea isi pune propria navi de pe tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours

Pai navi discover pro era pana acum vreo 10 zile 900 euro, acum e 1340. Mie mi se pare scump avand in vedere ca prin telefon poti rezolva treaba, e adevarat nu full screen pe tot bordul, dar nici nu dai 1340 de euro. Aici depinde si de cat de mult folosesti navi... Mai sunt si variantele clasice de tomtom sau echivalente care la 100 de euro ai varianta standard cu toata europa si update-uri pe viata aparatului.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
IRONICK
Posted (edited)
în urmă cu 4 ore, mandelu a scris:

in conditiile in care pozitia la volan e super flexibila si aceeasi de vreo 4 generatii, iar cel ce a facut filmul nu e super inalt sau super mic, as zice ca nu si-a setat el pozitia corect, nu ca nu permite masina, cum implica el.

nu sunt posesor de g8, dar nu e inca nimeni de pe aici. ca doar sa te sui in el nu e suficient, cand vorbesti de "experienta".

Da, nu si-a setat el pozitia corect. Iti dai seama imediat dupa cum sunt mainile fata de volan (incheietura mainii).

Edited by IRONICK

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrlmrcs
9 hours ago, mandelu said:

in conditiile in care pozitia la volan e super flexibila si aceeasi de vreo 4 generatii, iar cel ce a facut filmul nu e super inalt sau super mic, as zice ca nu si-a setat el pozitia corect, nu ca nu permite masina, cum implica el.

nu sunt posesor de g8, dar nu e inca nimeni de pe aici. ca doar sa te sui in el nu e suficient, cand vorbesti de "experienta".

Eu sunt posesor de Golf 8 si credeti-ma e suficient loc la volan.Am 1,82m, 90kg si gasesc pozitia la volan fara probleme....Ca nu ajunge tipul la bord e o aberatie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

    • 2.0MPI
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri