Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

traffictours

E o chestie de gust asta cu ecranele si ciudatenia tapiteriei, insa oricum nu e deloc ceva invechit ca la golf 7 care o lalaie din 2012 cam cu aceleasi tapiterii si ecrane, cadrane...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golfcos: am vazut si eu ala, dar cateva chestii sunt cam absurde, aia cu dimensiunea ceasurilor. sa mor de o vad. si el nu stie de shortcutul pt activarea incalzirii in scaune. se duce mereu in meniu. deh, RTFM nu e chiar degeaba. si ar mai fi niste mofturi, dar per ansamblu are si dreptate. personal de cand am vazut ce amenzi platesc pt scandalul dieselgate m-am gandit ca ceva-ceva va trebui facut sa taie din costuri.

 

luni cand ma intorc acasa o sa trec si eu sa vad golful, leonul si poate a3-ul nou daca il au, ca mi-e in drum pbv-ul si o sa scriu ceva impresii.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.05.2020 at 19:42, Rave a scris:

compenseaza lipsa amortizoarelor de la capota

Si cine te impiedica sa montezi ulterior amortizorul de capota daca iti doresti? Prinderea de oala exista, mai trebuie un amortizor si un surub cu cap de bila ...

ca.thumb.jpg.cb8a45bcefae0428ef0aeef1c7cfd8e7.jpg

 

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@IRONICK Nimeni, normal! :)

Dar comparatia mea era intre doua masini echivalente, stoc, si ca un raspuns tuturor celor care se plang ca "taieri de costuri" si "cresteri de preturi" si "l-au stricat si p-asta"...

Doar am vrut sa scot in evidenta ca in variantele medii masina ofera mult mai multe decat varianta anterioara (cred ca sunt optiuni de cateva mii de euro care trebuiau luate pe Golf 7) la acelasi pret, si tare cred ca la Trendline o sa fie un raport dotari/pret si mai bun.

Evident ca mai departe de atat poate face fiecare ce vrea pe masina, asa cum ai zis si tu, dar deja nu mai intra in comparatia de masini stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

Intre golf 8 si 7 nu e nicio diferenta de pret defapt, se aplica o reducere de circa 3000 euro care reprezinta devalorizarea lui g7 pt pt ca sunt produse in 2019, daca nu chiar in 2018.

Eu nu-l inteleg pe producator de ce nu reduce si mai mult pretul pt g7, pt ca e un model depasit moral, pe langa faptul ca stocul e din 2019 sau chiar 2018.

Probabil se merge pe ideea ca romanul inghite, insa in  Belgia, de exemplu, sunt reduceri de pana la 33% din pretul initial al lui g7.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, Rave a scris:

@IRONICK Nimeni, normal! :)

Dar comparatia mea era intre doua masini echivalente, stoc, si ca un raspuns tuturor celor care se plang ca "taieri de costuri" si "cresteri de preturi" si "l-au stricat si p-asta"..

Evident ca mai departe de atat poate face fiecare ce vrea pe masina, asa cum ai zis si tu, dar deja nu mai intra in comparatia de masini stoc.

Si ai facut-o foarte bine, cu argumente. Doar faceam o completare, nu te combateam. Am luat o poza dintr-un review vechi (printre primele aparute) si am scos in evidenta un detaliu mic. Cine plangea dupa amortizor trebuia sa vada deja prinderea. Cand ziceam ce rost are sa ridici capota daca nu pui lichid de parbriz, era ferm combatut. 

în urmă cu 6 ore, traffictours a scris:

Intre golf 8 si 7 nu e nicio diferenta de pret defapt, se aplica o reducere de circa 3000 euro care reprezinta devalorizarea lui g7 pt pt ca sunt produse in 2019, daca nu chiar in 2018.

Daca as calcula dupa preturile de acum 2 ani, 7 are aceeasi reducere ca atunci. Dpmdv, nu vad unde-i 7 redus. Daca as lua un 7 cu 1.5 Confortline pana in 15kEuro, da. Mai adaugi o rabla si iese bine.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 8 a cam ajuns un Polo mai spatios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin ceasurile digitale de bord arata ieftin, sunt mici si sunt incadrate urat de plasticul lucios, care sare in ochi avand suprafata mare si culoare nepotrivita. Celelalte detalii sunt si ele neasteptate pentru un Golf. Probabil e rezultatul amenzilor platite pana acum si nu a anticiparii crizei iminente din industria auto, care deja se vede peste tot cu inchideri de uzine, disponibilizari, taieri de bugete si restrangerea gamei de modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica daca era mat plasticul ala arata mai bine? nu cred. sa ne uitam la poza asta https://alarmservice.ro/product/alpine-x902d-g7/. si avand in vedere cum sunt integrate ecranele alea, daca puneau intr-o parte un plastic si in alta altul, cred ca efectul era chiar groaznic. problema cu ala lucios e mai mult de amprente si de praf.

iar active info display ala de pe g7.5 nu era gratis, costa niste sute de euro! mersi. si din ce am vazut asta de pe g8 pare mai configurabil decat cel de pe vechiul golf.

videoul asta a mai fost. cred ca intai ar trebui sa citeasca manualul si asa ar afla ca incalzirea in scaune se porneste cu 2 degete, apasand unul pe cald si unul pe rece, nicidecum nu trebuie sa te duci in meniuri. personal nu am invartit niciodata de rotita de AC fara sa ma uit o fractiune de secunda in directia aia, nu ma apuc sa bajbai cu mana pe acolo pe motiv ca oricum o nimeresc. si nici nu am front asisst....si nici comenzi vocale pt aer sau altceva.

are si dreptate in anumite puncte, nimic de zis. dar unele sunt vina exagerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o combinatie de cantitate si culoare care dau o nota de ieftin. E nereusit. Solutia era alt design, arata ca ochelarii aia cu rame groase si lentile micute.. Nu sunt deloc fan al sistemelor digitale, consider ca e pacat ca nu mai poti pune ceasurile de bord clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi se pare, ba chiar pare high class si l-am vazut si pe viu la pbv. ma rog prin geam, ca nu mi-au dat voie sa intru in el (probabil asa se vand masinile mai nou). evident, nu putem fi toti de acord. sistemele digitale permit multa customizare, ceea ce nu poti spune la analogice.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

Mie imi place G8, e altceva fata de G7 chiar daca seamana intre ele, insa consider ca lipsa butoanelor analogice e un minus.

High class nu e deloc, plasticul acela lucios de pe bord e o mare belea, se zgarie foarte usor, se vede praful pe el imediat, insa una peste alta e un pas inainte fata de vechiul, anticul deja G7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile digitale sunt un aspect, dar toate comenzile acum digitale si 0 butoane merge impotriva a ceea ce VW a fost multi ani. Ergonomie, comenzi bine plasate, butoane care se simteau solid si erau intuitive. Acum totul e aruncat pe geam..doua degetele pentru incalzirea in scaune, diverse comenzi pt care va trebui sa iti iei ochii de pe drum si sa le inveti.

Lucruri care par pripite. Sigur ca la un moment dat nu va fi nevoie de butoane, totul prin gesturi, voice control..dar momentan nu este implementarea acolo. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pripite in goana dupa profit. O fac pentru ca este mai ieftin si dau bine pentru multi.

Personal prefer fiabilitate,calitate si ergonomie in detrimentul a 100000 de "automatizari" si interfete touch.

Mi-as dori inclusiv ceasuri analogice ca optiune, nu mai vorbesc de selectoare manuale.

Cu cat am mai putin control cu atat ma simt mai putin confortabil la volan, iar tehnologiile nou implementate mai  au mult pana la maturitate.

Plasticul ala negru "piano black" este o alegere foarte neinspirata, am avut asa ceva pe toata consola la masini generatie 2006 si era f dificil de intretinut deoarece se zgarie foarte usor si se vad toate urmele, pe langa asta sa pui asa ceva in zona ceasurilor este o prostie deoarece reflecta destul de tare lumina si este obositor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care reviziile se fac acum la 2 ani sau la 30k km eu vad o crestere a fiabilitatii. a fiabilitatii acolo unde conteaza cu adevarat. ma indoiesc ca puneau asta daca nu cresteau fiabilitatea. daca scoti o masina si nu vii cu noutati iti sar in cap ca esti conservator si doar urmezi trendul. cand vii cu modificari ti se reproseaza ca sunt prea mari. cum naiba sa faci linia perfecta.... ca daca faci greseala sa incerci sa ii multumesti pe toti e o greseala fatala, nu multumesti pe nimeni si ii nemultumesti pe toti, am vazut asta in multe domenii, mai ales ca multe cerinte sunt diametral opuse.

cum ar fi fost sa ofere si ceasuri analogice? ai idee ce presupunea pt ei dpdv al costurilor si liniei de fabricatie? ca nu mergea sa nu pui ecranul, ci doar niste ceasuri conectate cu o mufa si restul in spate ramanea identic.  nici la aia premium nu am mai vazut asta. au trecut la digital, sanatate si virtute. nu ma intelegeti gresit, nu zic ca e perfect asta, zic ca doar e de inteles.

ciudat e ca se iau niste mici dorinte neindeplinite si se exacerbeaza si tot ce e bun devine irelevant. de parca per ansamblu produsul ar fi ultimul jeg. si nu ma refer la forum, ma refer asa, din ce am mai citit si pe net si la alte tipuri de produse din alte domenii. poate mai vine dupa pandemia asta si vreun razboi sa vedeti ce o sa apreciem ce avem cu micile lipsuri.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai masina in leasing sau nu o vei tine decat cativa ani, faci revizia la 30k km / 2 ani si nu te intereseaza de masina. Daca insa vrei sa tii masina si sa ai grija de ea, nu mi se pare o idee buna, nu faci revizii la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are garantie 2 ani plus ce mai da dealerul ( 2 ani in ro parca ) si 120k km. Flotele se schimba cand expira garantia iar flotele reprezinta cel putin 50 60% din piata. Pt ei daca ar fi revizii la 40 sau 50k km ar fi si mai bine! Costuri de exploatare mai reduse.

Daca iti iei masina ca privat, nu te refuza nimeni la sevice la revizii din 10 in 10k ( doar ca exemplu ). Pe banii tai, faci ce vrei.

Probabil au vazut evolutia pietei, referitor la bord digital si digitalizarea comenzilor consolei. Asta e. Ne adaptam la vremuri. Asta vrea majoritatea. Ca vor pierde clientela sau nu, vom vedea. Un bord digital e ok, daca arata decent ( de ex cel de bmw mie nu mi place sub nicio forma! ) dar partea de comenzi/consola digitala... si dpmdv e un no/no.

Problema mea e ca se fac masini tot mai "subrede" care dupa garantie... se caseaza. ( am exagerat to make my point )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, CristiALF said:

Pai daca ai masina in leasing sau nu o vei tine decat cativa ani, faci revizia la 30k km / 2 ani si nu te intereseaza de masina. Daca insa vrei sa tii masina si sa ai grija de ea, nu mi se pare o idee buna, nu faci revizii la 2 ani.

deci pe logica ta la masina mea care are revizii recomandate la 1an ar trebui mai repede, corect? (dupa parerea mea nu ai dreptate, dar nu mai divaghez).

in cazul asta, ce spuneam ramane valabil. indiferent ca vorbim de ce recomanda producatorul si ce faci tu in practica, fiabilitatea ar trebui sa creasca. oricum,  nu comparam ce recomanda producatorul cu ce facem noi si apoi zicem ca nu s-a schimbat nimic. ori compari cum trebuie, ori nu mai compari deloc. iar dupa scandalul cu dieselul REFUZ sa cred ca ar fi atat de inconstienti sa recomande un interval de revizie desi stiu ca nu e bine. si mai au si alte probleme pe la soft etc. deci si-ar face praf si ce imagine mai au. ca sa nu mai zic ca multi clienti daca ar constata ca au fost inselati in felul asta, nu ar mai vrea sa aiba de-a face cu un astfel de producator.

oricum nu e nimic rocket science aici, alti producatori mult mai slab cotati au asta de 7-8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: Reviziile la 2 ani au fost recomandate inca de la G6, dar la noi nu erau acceptate la acea vreme..pe buna dreptate. Reviziile tin mult de modul in care rulezi masina, dar fiecare cum considera. Pt VW ce renteaza mai mult..o revizie banala sau o reparatie? Este evident ca in ziua de azi masina e bun de consum, a se citi ca tine cu 2 revizii in 4 ani cat e garantia, apoi producatorul este absolvit. Eu refuz sa cred ca o masina cu 4 revizii in 4 ani e la fel ca o masina cu 2 revizii in 4 ani in conditiile unui rulaj de 15.000km pe an in Romania, nu mai spun cand vine vorba de mai multi ani de exploatare. 

Back on topic, sunt curios de GTI mk8, aparent va avea un pret de lansare de 32k euro la noi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer in varianta noua de GTI parca este mai atragator un megane RS.

2020-volkswagen-golf-gti-3.jpg

Doar mie mi se pare ca interiorul aduce a cabina de tir?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf e Golf si atat

Nu intoarce capul nimeni dupa el , nu a intors niciodata

Nu a castigat niciodata vreun concurs de frumusete

Design-ul se adapteaza la tendintele actuale dar tot Golf ramane

E masina pentru cei care vor Golf si se simt bine in Golf , pur si simplu

In rest , e o masina ca oricare alta din care te poti uita linistit la alte masini frumoase catre trec pe langa

Reviziile se fac la 10k sau 12 luni ptr cine isi respecta masina , si la orice alt interval ptr restul

:Driver:

01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf a fost mereu masina reper a clasei compacte si modelul emblema al lui VW. Nu a fost niciodata o masina obisnuita, chiar daca la prima vedere pare o masina banala. Tocmai asta e lucrul care atrage la acest model, asta e filozofia lui si de aceea se vinde atat de bine.

Interiorul acela de GTI e dezamagitor si vine cumva in contradictie cu pretentiile modelului.

Reviziile se fac atunci cand indica masina. Golf nu e vreun model de circuit, care are nevoie de mentenanta speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 35k este un Megane RS (nu Trophy) cu ceva dotari. Probabil pe acolo va fi si un GTI..ma asteptam sa fie mai ieftin un Renault.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai in 2016 cand ma gandeam la un GTI mk7.5 iesea putin peste 45k masina... de asta am ajuns la altceva. Era un GTI bine dotat dar parca nu merita investitia. 35k pe un GTi e decent daca nu ar avea nevoie de extra costuri pentru lucruri banale precum senzorii de parcare fata/spate, camera spate, scaune adevarate sport incluse in pretul standard (gen Megane, Type-R) si as putea sa mai scriu.
Poate se bazeaza ca pret de lista mare si discount bun. Dar parca vad ca se va arata cartea e model nou nu putem da mai mult de 5-7% :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!