Jump to content

2019 Kodiaq Style 2.0 TDI 190


kadettro

Postare recomandată

Multumesc, vor mai urma si altele, culoarea etrierilor in poze nu prea seamana cu aia "live". In realitate e un contrast ok, cam cum se vad etrierii de pe masinile Porsche hybrid.

Link către comentariu

Când am văzut culoarea etrierilor l-a asta m-am gândit și eu: Porsche hybrid. 

Însă fiecare cu gusturile/aprecierile lui, am văzut multe "thumbs down", important este ca tu să fii mulțumit de cum a ieșit.

Felicitări pentru mașină și spor la modificări!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Schimba mult aspectul in bine arcurile sport, ii da un aspect de suv din clasa premium.  ?

Culoarea etrierilor e tipatoare momentan dar dupa 10-20.000 km dupa ce incepe sa se lipeasca de ei praful de la placute nu vor mai fi asa evidenti. 

Link către comentariu

Mie imi place culoarea etrierilor dar placerea e subiectiva mai ales zilele astea :))

 

Link către comentariu

Sincer iti spun, ursul tau e sigurul care imi place din "specia" asta. 

Bravo!

Link către comentariu

Imi place foarte mult masina ta. Culoare exterioara, combinatia de verde cu negru e mortala. Sincer singurul lucru care un pic mie nu imi place e culoarea alba a pielii de interior. Dar asta tine de fiecare... Spor la modificari!

Link către comentariu

@Eto, eu ma "jurasem" ca nu mai iau interior deschis la culoare dupa ce am avut unul si mi-a scos peri albi, dar asta vad ca e mai usor de intretinut deocamdata si un mare plus pentru mine a fost ventilatia din scaune si ca nu se mai vede fiecare firicel de praf.

@Cristi511 multumesc, dupa toate masinile pe care le-am avut de asta sunt super multumit-daca avea si un motor mai potent era masina ideala.

In alta ordine de idei mi se pare ciudata rau decizia astora de la Skoda cu suportii de senzori care vin separat si trebuie sa-i lipesti tu, si sunt si destul de piperati la pret.

Bara spate de Sportline sau RS vine fara gauri si trebuie sa gauresti bara in functie de cati senzori ai pe ea 4-6, dar macar sunt marcate gaurile.

20200329_140347.jpg

20200329_120618.jpg

20200329_120535.jpg

Link către comentariu

A coborat mai mult fata decat spatele?

Link către comentariu

Nu, au coborat amandoua puntile cu aceeasi valoare, cu arcurile din fabrica era putin mai ridicata de "fund". Cu arcurile de la H&R in toate pozele vazute apare acelasi  distanta intre aripa si roata la ambele punti, cu ale mele nu.

20191109_153607.jpg

Modificat de kadettro
Link către comentariu
  • Administrator

Arata bine de tot etrierele vopsite dar cum zice si @civic_ex as fi ales verdele mai inchis. Tu ai vrut contrast mult probabil. Mi-am facut si eu acum 2 ani in galben la una dintre masini (masina este mineral gray) si merg la circuit de cateva ori pe an cu ea. Se tine foarte ok aceeasi nuanta.  Etrierii originali erau albastru si pe fata devenisera verde inchis de la temperatura in zona lor de centru. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit sa schimb grilele fata dar fara sa pot pune elementele laterale, le las in grija celor de la service, eu m-am lasat batut.

Am antifonat contra aripile si capota cu CTK Premium, sper sa vad ceva imbunatatiri.

20200410_122601.jpg

20200410_185456.jpg

Link către comentariu

Cum ai antifonat capota? Se poate o poza? Rezista la temperaturi inalte?

Modificat de laur_vd
Link către comentariu

Am declipsat pasla de pe capota si sub ea am pus 3 bucati de material fonoabsorbant.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Ce grosime are folia folosita ? :)    

Loc de mai bine este la orice masina nu conteaza pretul de achizitie .

Link către comentariu

@Doomy 1,8 , nu am vrut ceva mai gros ca o departam de prinderi.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

@kadettro Progresează foarte frumos proiectul! Îmi place direcția in care te îndrepti - sa te bucuri de ele mult și bine! :beer:
 

Ma bate și pe mine gândul de ceva asemanator, inclusiv portbagaj, uși și contra-aripi spate. Din păcate, costurile furnizate ma când țin pe loc. Cât a costat materialul folosit de tine?
 

Modificat de Rave
Link către comentariu

@lambda_dryver bingo! Exact de zgomotul ala de picaturi de apa si de particule de praf izbindu-se de plastice incerc sa scap. Am crezut ca-s singurul care l-a sesizat :). Si e prezent si la Tiguanul nou si la Kodiaq. Costurile nu sunt asa de mari daca te apuci de izolare in regie proprie. La contra aripi am folosit 5 folii dintr-un pachet de 10 care a costat 290 ron.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

@kadettro Nu, nu, nu ești singurul! :))Mulțumesc pentru detaliere! Unde am fost sa discut subiectul - foarte profi și cunoscatori oamenii, dar și un preț pe care, sincer, nu-l pot raționaliza indiferent cum as da-o :)).

 

Modificat de Rave
Link către comentariu

In alta ordine de idei, acum ca a trecut ceva timp de cand ai instalat arcurile, cum se comporta masina dpdv al confortului si al dinamicii?

Modificat de Rave
...
Link către comentariu

@Rave multumesc de interventie :).

@mihai.onu94 masina parca e mai confortabila pe denivelari insa tot are un ruliu destul de pronuntat in curbe abordate cu ceva viteza, nu imi da aceeasi incredere ca de exemplu q5-ul anterior, acum caut bare stabilizatoare ceva mai groase, din cautarile mele vad ca sunt compatibile cu cele de la Golf R si Octavia MK3.5. Incerc sa vad daca e o diferenta si intre Kodiaq-ul normal si cel RS din punctul asta de vedere. Oricum dupa schimbarea arcurilor ar fi trebuit refacuta si geometria.

https://www.r-parts-store.com/Skoda-Kodiaq-Sway-Bars

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Pe Tiguan 4WD sunt aceleași ca pe Golf 7R, adică 26mm fata cu 22mm spate (parca). Bănuiesc ca și pe Kodiaq sunt la fel, împărțind platforma... Deci ar trebui sa fie compatibile ca upgrade cele care sunt și pentru 7R :D.

Dimensiunea cea mai folosită pe Tiguan, din ce m-am documentat, este 26 cu 24 (plină), cu mențiunea ca majoritatea au optat doar pentru spate - cu efect sesizabil. 
 

@C Z R Cred ca este cel mai in măsura sa te ajute cu sfaturi :beer:  
 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!