Jump to content
AlexandruVB

Touareg v10, lux pentru saraci?

Recommended Posts

AlexandruVB

Salut! Sunt in cautarea unei masini potrivite. Bugetul meu este de aproximativ 4000 de euro si am nevoie de o masina mare. Am avut diverse masini break, iar acum m-am hotarat sa incerc si un SUV. Touareg se incadreaza foarte bine conditiilor mele: masina spatioasa, puternica, frumoasa, ieftina si cu suspensie pneumatica (ma ajuta la urcarea in masina). Exceptand impozitul, vreau sa stiu cat de ieftin este defapt un Touareg v10 in 2019? Din experienta voastra sunt curios sa aflu cat costa schimburile (inclusiv la cutie), consumul si ce belele ati mai avut sau la ce sa fiu atent daca ma hotarasc sa iau una. Mi se pare ireal ca un tip de pe youtube tragea o barca cu un consum de aproximativ 12% cu un Touareg v10... 

Edited by AlexandruVB
Am scris gresit denumirea masinii

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_

Buget de 4000 si intrebi de Touareg din 2019? Ai gresit ori la buget, ori la an.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Intreaba daca merita un Touareg in anul 2019, nu din anul 2019.

   Ai un buget mic, deci vei cumpara o masina cu probleme in care vei baga bani si nu vei circula cu ea. Sau ai bugetul de reparatii mai mare decat cel de achizitie?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebip

4000 euro buget? Și vrei Touareg? Ceva nu ii din același film!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mik15

omul a zis ca se gandeste la un Touareg V10, alea le gasesti si la 3000Euro si sub.

On topic, o poti lua la banii aceia dar orice dupa aceea costa de nu poti duce mai ales daca nu stii sa ti-o repari tu,  oameni sa aiba habar de astfel de motoare si electronica masinii vei gasi extrem de greu, daca nu e 2.5Td sau 3.0TDi multi se uita ca la Ferrari la ele :)

Impozitul e oricum ok daca e trecuta ca si autoutilitara, e cca 900Ron, mai toate sunt inregistrate asa la noi. Consumul ala de 12% e in regim de extra-urban, altfel urban ia lejer 20%. Nu e masina de lux pentru saraci, e tot pentru oameni care si-o pot permite chiar daca are deja 15 ani, e la fel de scumpa intretinerea ca si cand a fost lansata, nu e Golf.

Mai bine, ia-ti un 3.2 VR6 cu LPG si esti mai castigat pe termen lung.

Edited by mik15
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jetta20tdiHLDSG6

cred ca o conditie esentiala pentru un dialog de calitate  e macar sa citesti cu atentie ce spune omul. si apoi sa-ti dai cu parerea daca esti in subiect, nu din auzite.

1. impozitul e cat e

2. intretinerea corecta e f. scumpa, mai ales la reprezentanta, daca mai gasesti piese originale pe cod

3. intretinerea corecta AM e si ea f. scumpa mai ales la caroserie/exterior/elemente

4. consum de 12% sau mai jos scoti daca mergi cu 100 kmh intr-a 6-a constant. in oras in mod normal de bucuresti o sa mergi cu 17-20%, ......

5. belele poti sa ai de la perne la turbine la tot felul de furtune si senzori, faruri, becuri, motorase, butoane moarte, etc. o multime de nimicuri pentru care o sa ajungi la service-uri de cartier ca la reprezentanta o sa-ti dea jos toata masina pentru un senzor pe cateva mii de euro.

intrebarea ta e prea generica - daca ai noroc si iei una, ii schimbi uleiul, discuri/placute, cateva mii de lei si mergi cu ea asa - bagi doar motorina si impozit.

daca ai ghinion o sa-ti iasa peri albi.

P.S - nu exista lux petru saraci. aia mai bogati isi permit s-o repare/carpeasca/intretina cum trebuie. 

un sarac, evident, va avea si ghinion, si il va ingropa.

iar cand zici lux, ai grija ca ai sanse mai mari sa gasesti lux pe un logan 2019 decat pe un touareg V10. tehnologia e veche rau. cuplul da senzatii tari la masina asta, si cam atat :)

Edited by lupo_bv
eliminat viteza ilegală
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Daca vrei touareg, cred ca cel mai bine cauti 3.0 tdi ; suspensia pe perne este foarte costisitoare ca si mentenanta ; daca ai bani de intretinere poti sa alegi orice masina; si eu am cumparat un golf 5 si in 1 an jumate am bagat 4000 euro in el ; depinde cat de mult iti permiti reparatiile ( si aici nu ma refer la filtre / ulei / placute / discuri / cauciucuri ), pe langa consum si impozit ; preturile masinilor premium este foarte mic pe piata SH intrucat intretinerea devine foarte scumpa ; un bmw e90 e la pret de golf 5..dar la golf un ambreiaj e 1300 lei si la bmw e 4000 lei..aceeasi proportie se pastreaza pt multe alte piese ; lumea prefera sa isi cumpere break`uri ieftine cat mai noi, decat masini premium vechi care se dovedesc a fi pagube si batai de cap. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

@AlexandruVB daca bugetul tau este de 4000eur nu iti lua Touareg! Masina este in alta categorie de pret ca si mentenanta. Stiu despre ce vorbesc deoaree am detinut timp de un an un Touareg 7P din 2016.
Sfatul meu este sa iti cumperi ceva ce o sa iti permiti sa exploatezi.

Edited by ANdi B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

la 4000 de euro  nu iti poti lua niciun fel SUV in stare ok

B5-ul tau e destul de tanc , foloseste-l in continuare pana strangi bani de altceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
C Z R
9 minutes ago, tavitara said:

la 4000 de euro  nu iti poti lua niciun fel SUV in stare ok

Zici ? :)
Tocmai ce am vandut un Touareg 3.2 V6 (2004) cu 4500e asta-iarna. 45.000km si 0 probleme mecanice. Sigur, poate l-am dat prea ieftin. Dar la aceiasi bani sunt convins ca poti gasi cu sub 100.000km si stare excelenta.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

Si eu am dat Sorento 2006 cu 90k reali in stare excelenta la 4500 euro anul trecut

Dar daca ar fi sa cumpar , nu as gasi

Masinile vandute de noi ( ieftine si corecte ) sunt raritati , deci nu exista :Driver:

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlexandruVB

Multumesc de raspunsuri si inca mai astept pareri de la posesorii de Touareg 7L. Sunt multi care ma indeamna la alte masini si nu condamn, nu degeaba sunt Touaregurile ieftine... eu imi doresc o schimbare, o caroserie SUV pentru ca am tot avut masini, dar numai sedan sau break. M-am gandit la Touareg v10 pentru ca sunt mai ieftine, am presupus ca datorit impozitului (pe care eu nu il platesc)... in special am ales masina asta deoarece are perne de aer si fiind un SUV e foarte inalta, iar din motive de sanatate nu ma pot urca in ea daca nu se lasa in jos... un consum de 13%-14% mixt mi se pare ok avand in vedere ca nu merg agresiv. Ma gandesc ca pernele de aer sau alte lucruri de pe masina sunt foarte scumpe daca se strica... e foarte important un aspect caruia nu ii dadeam atentie si multumesc de raspuns, anume ca costurile de reparatie nu s-au schimbat desi masina e veche...dar sunt foarte curios cat de scumpa e defapt intretinerea referitor la schimburi de ulei, filtre si distributie sau ce se mai schimba la intretinere.  Multumesc celor ce au raspuns, inca mai astept pareri

Imi cer scuze ca daca nu sa inteles, este vorba despre primul model de Touareg. Cu un buget de 4000 de euro, voi cheltui aproximativ 3000 si ceva pe masina iar restul de banuti ii cheltuim cu "pusul la punct (uleiuri, filtre, frane daca e cazu...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Cu 1000 de euro, nu prea ai ce sa pui la punct la un Touareg v10. Poți face un exercițiu... Suna și verifica cât te costa un schimb ulei cutie, motor, etc. Vezi ca o sa depășească suma aceasta..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreyPH

 Tu ori ai bani nemunciti, ori iti bati joc de munca ta ... Toata lumea iti spune ca visezi lucruri trasnite cu Touareg V10 la 4000 Euro, tu o tii una si buna. Numai o revizie de filtre si ulei te duce peste 2000 lei. Adica o data la 10000 km. Sa te fereasca sfantul de o perna sau compresor defecte, ca iti plangi in pumni. Tu vrei sa o urci si cobori de fiecare data cand te urci in ea, pai esti victima sigura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

La V10 e problema cu ungerea capatului motorului si griparea lui?

Stiu ca traseul de ulei nu era proiectat bine si nu ajungea suficient pe ultimii cilindrii.

Cat despre achizitie, si eu sunt de parere ca ai prea putini bani pt ce vrei ; daca vrei sa salvezi o masina o poti lua cu 4mii si apoi sa dai inca 5 sa o pui la punct.

Sau poti avea noroc sa te coste doar revizii cativa ani cat o folosesti.

 

ai intrebat, ti-am raspuns. daca nu esti multumit, ai varianta de a invata din greselile tale ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mik15
în urmă cu 13 ore, C Z R a scris:

Zici ? :)
Tocmai ce am vandut un Touareg 3.2 V6 (2004) cu 4500e asta-iarna. 45.000km si 0 probleme mecanice. Sigur, poate l-am dat prea ieftin. Dar la aceiasi bani sunt convins ca poti gasi cu sub 100.000km si stare excelenta.
 

daca l vedeam eu la vanzare sansele erau de 95% sa te scap de ea, unde l-ai pus la vanzare atunci? :)

 

eu am un prieten care are un V10 TDI din 2005 parca, o are de cativa deja si desi merge mai rar cu ea pentru ca nu sta in RO si o foloseste doar cand vine acasa, de vreo 4-5 ori pe an poate, a fost destul de fiabila dar niciodata nu a functionat totul la ea 100%, dar nici nu l-a lasat in drum vreodata. Anul acesta i-a schimbat doi senzori la suspensie si unul l-a gasit SH pe la vreo 150Eur si unul l-a luat nou, vreo 1300ROn daca retin bine, compresorul l-a reconditionat, i-am zis ce are nevoie. Pernele insa sunt ale ei si nu are probleme inca cu ele.

Ce vroiam sa zic, el mai vroia inca unul pentru piese, mai are rugina pe la hayon, usi, si am cautat sa luam unul din DE si suprinzator la 3-4k Eur iei una in stare de functionare buna, fara rugina si nici cu foarte multi km, gen 250-300k km. Deci poti lua o masina ok in banii astia, dar asa cum am zis,  daca nu ai tu indemanare sau un mecanic bun, va fi groaznic sa o lasi pe mainile oricui pentru ca o sa isi prinda urechile, V10 sau W12 nu au nicio legatura cu celelalte motorizari, nici macar cu V8, arhitectura lor cu 2 ECU e mai complexa si ca mecanica si ca electronica si daca nu o intelegi o faci mai varza decat este.

Daca ai timp sa stai de ea si nu depinzi de masina sa iti fie daily, ia-o, fa-ti damblaua, eu de obicei asa fac, nu sunt persoana potrivita sa zica nu o lua, mie imi plac masinile de genul asta, rare si controversate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jetta20tdiHLDSG6

eu am avut "contacte imperfecte" de mi-au iesit pe ochi. cu asta m-am luptat cel mai mult. de la jocul farurilor pe nu stiu ce sina, care ma lasau fara lumini noaptea pana la A/C (soldat cu motor dat jos) , la perne/compresor si multe altele. la un moment dat au inceput sa plezneasca/crape cam toate furtunasele/conductele de pe masina. nici pe mine nu m-a lasat in drum decat de vreo doua ori cand imi arata cheita si Engine Fault Workshop dar in cateva minute la pornire noua o lua. Pernele si eu le lasam des si n-au crapat, nu s-au spart. Eu merg pe confort (cea mai inalta) in oras si cum ieseam in DN/A o mutam pe sport.

problema nu e ca e touareg, ca e V10, ca impozit, ca are bani muncti si/sau nemunciti ci la vechime, la mecanici, la piese care poate nu se mai gasesc si trebuie sa improvizezi, etc.

daca ai bani si te plictisesti fa ce vrei cu banii tai dar nu inteleg la ce raspunsuri te astepti. ii dai inainte cu ulei si filtre de parca asta ar fi problema. uite-aici, 300 de lei

https://www.emag.ro/pachet-filtre-revizie-vw-touareg-5-0-v10-tdi-313-cai-filtre-purflux-pur-f-5699/pd/DMBDT3BBM/

deci e o masina ieftina. uite-aici si placute frana:

https://www.autopieseonline24.ro/vw/touareg-7la-7l6-7l7/16820/10130/set_placute_frana?sort_supplier[0]=833

200 de lei, deci in 500 de lei esti mare barosan. sutn sigur ca aceste informatii le gaseai si singur 🙂 succes! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

Cand imi cautam SUV - m-am uitat si la Touareg, insa la R5. Cu suspensie normala. Pentru a limita bataile de cap. Chiar si asa, si acelea au tot felul de problemute, fiind masini complicate. Dar cand merg, merg fain!

Am sfarsit cu imposibilul (cum s-a spus mai sus) SUV sub 4000e. Destul de mult sub. Si anume un rexton. Motor si cutie Mercedes, sasiu, nu autoportanta, reductor, f mare ca si spatiu interior, dotari f ok, piese la nivel de pret de hyundai, kia etc. Si alegand cu grija masina, nu a cerut mai mult de 2-300e de cand am luat-o - o parte doar ca voiam sa fie ok.

Ce voiam sa zic - un touareg in mintile lui nu este V10, si in nici un caz pana in 4000e, uita-te in alta parte in banii astia - insa, cel mai important e sa te uiti ATENT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jetta20tdiHLDSG6

uite-acilishea, ca mi-am adus aminte cand m-am trezit cu o balta lucioasa si "uleioasa" sub capota si nu stiam ce e, daca sa plec sau nu 🙂

 

 

recomand sa parcurgi tot topicul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dydu_kuf

Cand te uiti la anumite categorii de masini, o faci daca-ti permiti, iar consumul trebuie sa fie o cifra, nu un factor.

Faptul ca nu platesti impozit nu trebuie sa fie determinator, trebuie sa fii constient daca-ti permiti cu adevarat acea masina.

Pe langa ulei, o masina mai are nevoie de multe altele:frane, cauciucuri, etc. Ti le permiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jetta20tdiHLDSG6

ah.....da :) uitasem de cauciucuri!

intre 1000 si 2000 pentru iarna, in functie de ce vrei, pe 19 - deci mia aia de euro o bagi in anvelope. 

alea de vara sunt pe 21

roti_iarna.JPG

Edited by Jetta20tdiHLDSG6

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlexandruVB

M-am lamurit cu v10. Aparentele insala, este un "lux" mult mai scump decat pare. Multumesc de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri