Jump to content

Înlocuire doua carburatoare cu unul singur


vw buggy
 Share

Postare recomandată

 A încercat cineva sa înlocuiască doua carburatoare  (motor tip 3) cu unul singur? Sau cu o injecție monopunct?  Dacă a încercat, a reușit? Ce presupune aceasta? Care ar fi costurile?  Multumesc!

Modificat de vw buggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am avut eu o vreme un carburator (e drept ca orizontal) montat pe Typ3. Facusem o "galerie" ce se monta peste cele 2 galerii comune, in locul carburatoarelor.

Daca e pt. buggy, e mai simplu, ca nu iti trebuie orizontal, unul de Volkswagen 1600 Dubla admisie (Solex 34 PICT) sau chiar de Dacie ar trebui sa faca treaba buna. ( Carburator de dacie = licenta Weber ICT, un carburator foarte utilizat in strainatate, ca aftermarket).

Singura problema ramane preincalzirea galeriei de admisie, care era o necesitate totala in aproape orice conditie (exceptand zilele caniculare) - eu am experimentat cu un circuit de apa calda "propulsat" de o pompa de Webasto pe 12 V, ce trecea pe o teava infasurata pe toba si ulterior pe alta teava sudata de galeria comuna,  facuta de mine. Cred ca mai am piesele pe acasa.

Injectie? ....  vise, taica !, oricum nu cred ca e ieftin - nu stiu pe nimeni sa fi facut asta in mod realist si cu succes si sa nu fi lucrat la ea mai putin de cativa ani de zile :) .... 

 

O poza mai jos cu instalatia, inca nu pusesem preincalzirea. Carbul era orizontal pt. ca doream sa pot sa inchid capacul.

 

IMG_9955.JPG

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista compatibilitate între carburatoarele menționate de tine si 32 PDSIT 3 sau 32/34 PDSIT 2? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin compatibilitate?

 

 

Solex 34 PICT, ca idee este carburatorul ce a echipat VW Bus si Broasca cu motor de 1.6, altfel spus un motor cu bloc, set motor si chiulase cvasi-identice cu cele de pe motorul 1.6 TYP3.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, exista un topic imens despre injectie

https://vwforum.ro/topic/1325-injectie/

Si un pionier al conversiilor - bogdan_bus. Sigur vor putea fi identificate solutii.

Pentru versiunea burghezo-capitalista-costisitoare http://thedubshop.com/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică un carburator 32 PDSIT 3 sau 32/34 PDSIT 2 poate face același lucru ca Solex 34 PICT  sau carburatorul de Dacia? Sau, altfel spus, pot folosi doar unul din cele doua (PDSIT ) care sunt pe masina? Oricare dintre ele? Multumesc! Multumesc si celorlalți care au răspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Info for Type3 Carb's with build date FROM August 1966. 

32-34 PDSIT - 2 Left Carby 
32-34 PDSIT - 3 Right Carby 

Venturi - Left & Right 24mm dia 

Other info: 
Main Jet - 
Left Carby X130 
Right Carby X127.5 

Air Correction Jet - 
Left Carby 155 
Right Carby 120 

Pilot Jet with cut off valve - 
Both left & right 50 

Float needle valve - 
Both left & right 1.2mm dia 

Float Weight - 
Both left & right 7.3 grams 

Pump Capacity - 
Both left & right 0.35 - 0.55 cc/stroke 

 

http://www.vw-resource.com/carb.html

 

The 34PICT/3 and the California-only 34PICT/4 carburettors have a larger 26mm venturi, which allows the 1600cc dual-port engine to breath better for increased horsepower.

 

A solex 34 pict 3 has a standard 125 main jet, pilot 55 and emulsion of 60. 

Ca idee, principal de 125 e pentru emisii mai scazute dar si performanta mai scazut. Corect ar fi un 127.5 sau chiar un 130 pentru putere.

 

https://www.ruddies-berlin.de/index2.html

 

Vezi aci fisele tehnice pentru motoarele de 1.6 puse pe 1302 si 1303, trecerea la emisii mai mici i-a obligat sa scada de la 130 la 127.5.

 

Eu merg cu principal 130 pe 1303-le meu si merge impecabil. Intodeauna mai bogat decat mai sarac, asta e deviza motoarelor racite cu aer.

 

Vezi ca sunt diferente de venturi intre cele de tip 3 si cel de tip 1. Cele de tip 3 au venturi de 24mm, 34 pict 3 are venturi de 26mm.

 

Mai mult , sunt diferente de jicloare intre carburatoarele pereche de tip 3 deci nu toate pisicile sunt negre si e posibil in final sa te bucuri aiurea ca faci economie dar vei merge subcarburat, respectiv nealimentat corespunzator => amestec sarac = > motor incins samd.

 

Solexul de dacie e mic ca venturi, s-ar preta mai degraba in pereche pe motor dar de ce ai face asta daca tot le ai pe cele originale? Nu stiu daca ar merge ala de dacia 1400, oricum ar fi, unul singur ar fi rezonabil pentru 1200-1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!