Jump to content

Golf 7R Deep Black Pearl


catalinmiti

Postare recomandată

Interesant, dar nu blocheaza cumva racirea ? 
intreb pt ca mi ar placea si mie 😬

Modificat de moguai
Link către comentariu

@moguaiNU cred ca are ce racire sa blocheze pentru ca in cadrul motor sunt doar cateva decupaje pe care eu cred ca le-au facut pt a avea acces la unele suruburi si pt a scadea masa cadrului. Pe Mk5 GTI aveam acea placa din aluminiu si era chiar placa, nu trecea aerul pe acolo. Deci inclin sa cred ca nu obstructioneaza vreo racire, mai ales ca este in spatele motorului.

@ShadoWzZNu stiu cum arata puntea la noua generatie de S3, dar daca vrei, ne documentam

Link către comentariu

Pe mine m-a retinut initial faptul ca trebuie date 3 gauri cu diametrul de 8mm in punte, insa sunt zone de margine, nu afecteaza nimic. Codul scutului este 3Q0199110B, mai trebuie doua piulite deformabile N90324203 , doua suruburi WHT000729A si trei clipsuri WHT008023 . Mai multe discutii pe aceasta tema sunt si pe topicul 

 

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 2 months later...
On 29.09.2020 at 17:53, catalinmiti a scris:

De plictiseala am cumparat un cot de admisie pt turbina cu diametru mai mare de la Racingline, pe care l-am completat de la acelasi producator cu un furtun siliconic cu diametru marit, intre cutia filtrului de aer si noua piesa de pe turbina. Am si un filtru panel de la MTM pe care ma gandesc sa il montez din primavara. Estimam la maxim o ora toata operatiunea, dar mi-a luat de 3 ori mai mult. Dupa ce am dat jos cutia filtrului de aer am mai gasit niste nuci, 11 intregi si cateva coji. Erau depozitate intr-un spatiu strans, intre electromotor si cutia de viteze. Cu greu le-am scos de acolo. Cel mai probabil sunt acolo de dinainte de a cumpara masina pt ca in curte am 5 jivine mature si 3 pui de pisici. Apoi am vazut ca furtunul prin care se aeriseste cutia de viteze este fisurat in dreptul cuplei cu aceasta si am zis sa il lipesc, dar dupa ce facusem ceva foarte reusit si dragut nu am mai reusit sa il clipsesez pe cutie, acum stand mai mult gravitational pana soseste piesa noua. Totodata teava de scurgere a apei din cutia filtrului de aer are o supapa de sens unic, care probabil de la spray-ul de frane cu care spalam pe acolo s-a deformat. 
Dupa toate astea am montat piesele de mai sus de la racingline, sincer furtunul nu mi se pare sa aiba o geometrie perfecta si sta cam tensionat, cel mai probabil ar mai trebui taiat din el. Ah, si lista de cumparaturi a inclus si o tava de cauciuc pt portbagaj, originala, pe care o voi folosi cand merg la cumparaturi sau cand car ceva mai murdar

0A93135C-89BD-45AC-BE18-38B95377BF18.jpeg

331731A2-4AE6-4982-9871-1CB9EBD3D615.jpeg

9D784FD8-9B1D-4057-8D6A-6A8E4A7996AD.jpeg

14ED4085-F37A-418A-9FAE-8CCBEAE95B0A.jpeg

Felicitari pentru munca depusa pentru a îmbunătăți mașina. Vis a vis furtunul de silicon de la Racingline am patit la fel ca tine. Geometrie imperfecta si se sugruma/turtea la jumatate. Punea si tensiune pe airbox si pe cotul din turbo. In secunda doi l-am dat jos si facut retur. Am rămas cu furtunul stock care nu este restrictiv dar si flexeaza cum trebuie.  

Modificat de McKenzie
Link către comentariu

Multumesc foarte mult! Asa este, furtunul Racingline se cam turteste. Nu stiu daca este un lot gresit geometric sau toata lumea s-a lovit de problema asta. Cel mai probabil se potriveste perfect cu admisia Racingline si nu cu airboxul de fabrica.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Va salut! Zilele trecute am reusit sa mai fac ceva mentenanta preventiva: am pus un o valva noua PCV, ultima revizie- desi nu am probleme, am zis sa previn cedarea acesteia. Totodata am schimbat si antigelul, G13 avut in instalatie cu G12evo, au intrat aproximativ 6 litri. Mai am inca 2 litri “pe stoc” pe care ii voi baga in vas, dupa cateva goliri succesive ale acestuia pt a mari “concentratia “ de antigel nou. Mentionez ca G12evo vine gata diluat la -35 grade C. Totodata vazand cateva cazuri pe alte forumuri straine in care o piesa mica din circuitul de racire, fiind din plastic si pozitionata deasupra turbinei, s-a retezat si a imobilizat masini…. Am zis sa previn. Am luat piesa si furtunelul aferent, pt o schimbare mai usoara. 
Urmatoarea operatiune este legata de o curatare, hidratare si sigilare a pielii din interior. Voi reveni cu poze inainte si dupa

C76D7306-7F72-4FEA-80C8-943153DD54D9.jpeg

B9FED167-BF06-4D89-9085-9F2FEDE70F8C.jpeg

F961E73A-34F9-44BB-AC4F-A297CDBA550F.jpeg

Link către comentariu

Piesa are codul: 06K121143 si furtunelul are cod: 06K121051M. Mentionez ca furtunelul era in stare perfecta, insa pt a nu forta teava subtire metalica pe care vine prins, am preferat sa il tai cu cutterul pt a il demonta fara efort.  Piesa din imagine in cazurile in care a cedat, s-a retezat de deasupra Oringului

06k-121-143_.jpg

Link către comentariu

Mi-au ajuns si solutiile pt urmatoarea lucrare. Le voi incerca imediat ce prind o

zi mai calda. 

3A51F1B8-7191-4D71-B4B1-C331B4022880.jpeg

Link către comentariu

@catalinmiti Salut , este acest adaptor de plastic pozitionat deasupra planetarei dreapta ? Ar putea fi cazul si la mine sa am o scurgere din acea zona, am vazut antigel pe modulul VAQ /planetara dreapta / jug motor. Am banuit pompa auxiliara de sub turbo, dar poate fi si din aceasta zona vazand topicul tau. 

Modificat de Rave
Link către comentariu

Piesa este deasupra turbinei, cam la nivelul capacului culbutorilor

B7C10DC4-142B-4881-BC3C-4B78CC736AE7.jpeg

Link către comentariu
  • 8 months later...
On 7/13/2021 at 11:11 PM, catalinmiti said:

Azi mi-am mai facut o nebunie care nu imi dadea liniste de aproape un an: Rear body brace din carbon de la Racingline. Stiu ca nu voi ajunge pe circuit si probabil doar ma va incurca, insa ma simt mai fericit cu tampenia asta montata. Practic dupa ce am dat comanda m-am linistit si nu am mai pierdut ore de cautari dupa cum arata montata si ce “ avantaje “ reale aduce. Ieri a sosit, azi am montat-o si maine o testez. 

73B7A3AF-52EE-4B31-AB17-DB13B26E9038.jpeg

D33E14C5-F7D5-42E5-8C46-27C4B314E97F.jpeg

B4214566-9CDE-4684-8E8E-338D6B91FE9E.jpeg

2ECB6C4A-581E-4A05-B93E-B70E06BCB431.jpeg

 

Salut! Revin pe aceasta postare, ai simtit vreo diferenta cu rear brace ul pe masina?

Link către comentariu

Salut! Diferenta minima se simte cand cobor o bordura mica , in diagonala, la iesirea din curte. Nu se mai aud asa rau usile cum lucreaza fata de caroserie. Insa 90% din castig este doar pt sufletelul meu, vizual....mai aproape de un race car :) 

Link către comentariu

Pentru sunetul usilor eu am dat cu WD-40 specialist, versiunea cu PTFE, pe chederul de pasla din partea de sus a usilor si e liniste deplina de atunci.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!