Jump to content

Inchidere centralizata - Probleme


scirocco
 Share

Postare recomandată

Salut ! 

am o Bora din 2002 volan pe dreapta si am o mica problema. Cind inchid masina din interior nu se inchide usa din stinga. Adica timburusul din dreapta se duce jos dar sare imediat inapoi. Am facut o diagnosticarr dar nu apare nimic pe calculatorul de confort.
Ce ar putea sa aiba ? 


Multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    361

  • Al Bundy

    299

  • kelu

    154

  • marius1982.11

    49

Lipituri reci pe placa yalei. Jos yala și reconditionata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare! Problema cu închiderea centralizată la mine este că funcționează în totalitate mai puțin haionul. Din cheie nu a mers niciodată, butuc blocat. Am încercat cu alt motoraș funcțional și tot nu merge. Am pus un aparat de măsură la mufa de alimentare a motorașului am activat din telecomanda și îmi arăta 5,7-6V. Motorașul alimentat direct de la baterie cuplează. O cauză posibilă? Ce se poate verifica? Menționez că pe cele 4 uși închiderea funcționează perfect. 

Mulțumesc anticipat pentru orice sfat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai firele dintre hayon si caroserie, in mansonul de cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua tuturor

cer ajutorul vostru cinva de specialitate pentru montarea unei inchideri AM peste injchiderea masini originale.masina are inchidere OE

La masina din semnatura am montat un modul de pornire la buton si telecomanda totul este functional,la inchiderea din modul AM am 2 fire cu iesire -12v 250 ma LOCK-UNLOCK.cineva care se pricepe sa i.mi spuna unde sa leg acele fire s-au ce modificare trebuie fascuta pentru a putea folosi telecomanda noua pt inchidere deschidere,sa nu mai umblu cu 2 telecomenzi.atasez schema celei noi pt, a se putea vedea.nu vreau sa incerc ceva gresit si sa le distrug pe amundoua

 

img09222021_007.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le legi la firele de LOCK si UNLOCK dintre broasca si calc de usa sofer.

Doar ca la VW Lock si UnLock se face pe semnal de masa, nu pe -12V. Doar ca te-ai exprimat tu gresit, modulul tau da masa pe cele 2 fire, nu -12V ca nu are de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate nu -12v ci masa

cumva sti culorile la fire

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Al Bundy zilele astea o sa desfac fata de usa si o sa incerc

revin cu rezultatul

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata

revin cu rezultatele.totul perfect si functional,multumita d-lui @Al Bundy

totul merge ca la carte,doar ca am o problema cu alternatorul o sa merg in aria respectiva si cer sfaturi

 

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, colegii! 

Dețin un golf 4 1.6 16v, cod motor BCB.

Problema este următoarea: I-am demontat ușa dreapta față, pentru a schimba macaraua și pentru a conecta cablul care deschide ușa din interior cu mânerul respectiv.

Zis și făcut, am schimbat cât se poate de safe și atent macaraua ( am achiziționat ansamblul de macara + tabla aceea care se atașează pe ușă), am conectat toate mufele etc, am asamblat ușa, iar ulterior am observat ca geamul se coboară și se ridică doar din butonul pasagerului, nu și din butonul de la șofer, oglinda electrică dreapta față nu mai poate fi reglată, iar cel mai rău aspect este că nu se mai încuie / descuie (prin apăsarea butoanelor din cheie prin inchidere centralizată), daca încui mașina din cheie prin inchidere centralizată, se încuie toate ușile + portbagaj, mai puțin dreapta față ( aceași situație și dacă o încui din cheie direct ( din butuc). Problema este de parcă nu primește curent ușa. În cele din urmă nu se mai coboară/ridică geamul nici din butonul de la pasager.

Am verificat siguranțele, sunt ok.

Am verificat cablajul ( tot traseul din ușă, prin burduful acela, pana la mufa finală, cea de lângă cablul de masă (cel maro mai gros), este ok.

Am verificat modulul de confort, pare ok, nu are urme de oxidare etc.

Am observat ca nu se mai aprinde martorul de ușă deschisă atunci cand ușa dreaptă este deschisă, și rareori se întâmplă și cu ușa de la șofer același lucru(nu se aprinde martorul in bord ca este ușa deschisă) + inchiderea geamurilor este ciudată, de exemplu ridic de buton pentru inchiderea unui geam (mai putin geamul de la ușa dreapta față, nu mai funcționează deloc), și mențin ridicarea, geamul se ridica pana la jumătate dupa care coboară singur, urcă din nou, foarte ciudat.

Am făcut o diagnoză VCDS, am să atașez mai jos erorile obținute!

Dacă a mai pățiti cineva așa ceva și mă poate ajuta măcar cu un sfat, îi mulțumesc!

 

 

PROBLEMA DE LA ADRESA 01: MOTOR, o cunosc, am dat deja comanda de sondă, am atașat-o si pe aceasta deoarece poate afectează intr-un fel, dar n-aș crede, deoarece inainte sa desfac ușa și să schimb macaraua, funcționa totul bine, oglinda se regla, motorasul de la macara invartea din ambele butoane (sofer, pasager), martorul de usă deschisă se aprindea la toate ușile, iar problema cu inchiderea geamurilor in trepte nu exista.

 

Am constatat o sumedenie de erori mai jos.

 

 

 


Adresa 01: Motor        Etichete: ROJ\036-906-034-AZD.clb
   Numar VAG: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV G     4566  
   Codare: 00031
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 65C10493FF61CFA75C-4B4A
   WVWZZZ1JZ3W238876     VWZ7Z0B6033901

5  coduri de defecte:
16786 - Sistem recirculare gaze evacuare 
            P0402 - 35-00 - flux prea mare
17604 - B1; sonda 1 
            P1196 - 35-10 - circuit încãlzire defect electric - intermitent
17591 - Sonda lambda liniarã/tensiune referinþã 
            P1183 - 35-10 - scurt la plus - intermitent
17586 - Sonda lambda liniarã curent de pompare 
            P1178 - 35-10 - circuit întrerupt - intermitent
16522 - B1; sonda 2 
            P0138 - 35-10 - semnal prea mare - intermitent
Gata de functie: 0010 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Etichete: ROJ\1J0-920-xx5-17.clb
   Numar VAG: 1J0 920 826 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Codare: 01113
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 275D4E9BC5ED1DB7AE-513C
   WVWZZZ1JZ3W238876     VWZ7Z0B6033901

3  coduri de defecte:
01336 - Bus de date confort consern 
            37-10 - defect - intermitent
01336 - Bus de date confort consern 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent
01330 - Modul comandã central confort (J393) 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Etichete: ROJ\6N0-909-901-19.clb
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Codare: 00006
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 70EF65C730A31A0F3F-513C

7  coduri de defecte:
01336 - Bus de date confort consern 
            37-10 - defect - intermitent
01336 - Bus de date confort consern 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent
01330 - Modul comandã central confort (J393) 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent
01331 - Modul comandã uºa ºofer (J386) 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent
01332 - Modul comandã uºa pasager (J387) 
            49-00 - lipsã comunicaþie
01333 - Modul comandã uºa stânga spate (J388) 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent
01334 - Modul comandã uºa dreapta spate (J389) 
            49-10 - lipsã comunicaþie - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Etichete: ROJ\1C0-959-799.clb
   Numar VAG: 1C0 959 799 B
   Component: 1A Komfortgerát HLO 0003  
   Codare: 00259
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 366393DF1247743F25-4B18

   Subsistem 1 - Numar VAG: 1C1959801A
   Component: 1A Tõrsteuer.FS KLO 0004  

   Subsistem 2 - Numar VAG: Steuerger
   Component: t Beif. antwortet nicht     

   Subsistem 3 - Numar VAG: 1C0959811A
   Component: 811A  811A  tet nicht     

   Subsistem 4 - Numar VAG: 1C0959812A
   Component: HR    antwortet nicht     

5  coduri de defecte:
01336 - Bus de date confort consern 
            37-00 - defect
01334 - Modul comandã uºa dreapta spate (J389) 
            49-00 - lipsã comunicaþie
01333 - Modul comandã uºa stânga spate (J388) 
            49-00 - lipsã comunicaþie
01332 - Modul comandã uºa pasager (J387) 
            49-00 - lipsã comunicaþie
01299 - Interfaþa de diagnozã pentru bus de date (J533) 
            49-00 - lipsã comunicaþie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare. Am avut o problema cu cheia la un golf 4 1.4, nu functiona(nu deschidea si inchidea). Am schimbat si bateria, nimic. Cu cheia veche am reusit sa deschid si sa inchid masina. Am facut adaptare cu vcds la cheia cu probleme, si sia revenit....doar ca nu mai functiona cel care functia inainte.  L-am adaptat si pe el, ghinion..nu functiona celalalt, si tot asa 🙂 poate are cineva vreo idee ce se intampla. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care....el?

Daca vb de telecomenzi, sterge toate telecomenzile si invata-le pe amândouă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Vw Eos din 2006 si am o problema cu inchiderea centralizata. Cu niciuna din cele 2 chei (originale) nu merge sa o inchid sau sa o deschid din buton. Cand apas pe butoane, se aprinde ledul de pe cheie (deci butoanele sunt functionale).

Cu cheia in usa se deschide si inchide fara probleme. Contactul si pornitul motorului, la fel, merge fara probleme.

 

Pe tester am eroare Control Module 00003, dar aceasta eroare este stocata de acum multi ani si mergea inchiderea chiar si cu eroarea asta.

Am incercat cu tutorialele de pe youtube sa le resincronizez, dar nu a mers.

 

Stie cineva cum as putea sa rezolv? Sa aiba legatura cu acea eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa resincronizezi ambele telecomenzi cu Vcds sau Odis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am un Passat B6 din 2006. In ultima saptamana functiona cam greu cheia masinii (centralizarea) asa ca azi am luat o baterie sa o schimb. Am schimbat-o repede, nu functiona deloc cu bateria noua asa ca am pus-o inapoi pe cea veche. 
A mai mers sa inchid si sa deschid cu ea o data iar acum nu se mai intampla nimic la apasarea butoanelor (nici deschiderea portbagajului) cu toate ca becul de pe cheie se aprinde.

 

Iar cheita mecanica nu o mai am…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ti-am raspuns la celalalt post identic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!