Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Recommended Posts

misu ploiesteanu

buna ziua,

la un golf 7 dsg7 din 2015 este normal cu maneta in d sa nu plece de pe loc decit cu apasarea acceleratiei? a mers o perioada normal acum face asa...nu are erori si schimba bine cu limitarile stiute...multumesc

Log-PH07WOB-WVWZZZAUZFP566391.txt

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

Nu , nu este normal.

Asta, in conditiile in care nu ai activat, Auto Hold.

Edited by theo
Link to comment
Share on other sites

misu ploiesteanu

daca activez auto hold, face treaba asta? am crezut ca actioneaza numai in pante...multumesc o sa incerc si va spun. sotia conduce masina si o avem doar de citeva luni si nu avem cartea masinii cu toate descrierile...

da, informatia face diferenta...☺️ asta era, multumesc in nou...

stie cineva in Ploiesti un service unde se poate face update de soft ?

Edited by misu ploiesteanu
Link to comment
Share on other sites

Autohold tine masina oprita, indiferent de inclinatia masinii. Pentru a inainta trebuie folosita acceleratia. Exista un buton pe consola centrala. Se activeaza/opreste prin apasarea lui.

Link to comment
Share on other sites

misu ploiesteanu

 

4 hours ago, dercos said:

Autohold tine masina oprita, indiferent de inclinatia masinii. Pentru a inainta trebuie folosita acceleratia. Exista un buton pe consola centrala. Se activeaza/opreste prin apasarea lui.

stiam de existenta butonului respectiv, dar nu si ca la cutiile automate blocheaza plecarea de pe loc dupa ridicarea piciorului de pe frina...multumesc

stie cineva in Ploiesti un service unde se poate face update de soft ?

Edited by misu ploiesteanu
Link to comment
Share on other sites

andrei_221

update de soft pentru ce ???

masina are multe softuri

 

Link to comment
Share on other sites

misu ploiesteanu

pai subiectul nu era cutia dsg7???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Madalin101989

Salut 

Help please ! 

Doar ce m am întors de la un service auto și am primit ceva vesti proaste  despre cutia automata (golf 5 1,9 tdi 105 cp) ...are pierderi de ulei și necesita schimbarea de garnituri la pistonase la mecatronic ..Imi puteți sugera service uri auto care ma poate ajuta cu problema respectiva și care ar fi costurile ...Menționez ca sunt din Galați dar mă pot deplasa și în alte localități . Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut.

Am cumparat recent o Skoda Octavia 1,6 tdi 2019,cutie DSG DQ200 generatia 2 7 trepte 213000KM.Toate bune si frumoase,cutia functioneaza foarte bine ,ambreiajul e schimbat la 195000 km dar eu am cumparat masina pentru ride sharing asa ca ma intereseaza mult fiabilitatea.In acest sens vreau sa optez pentru upgrade de soft pentru cutie TCU.E cineva care are upgrade facut si imi poate oferi pareri?

De asemenea as vrea sa inlocuiesc uleiurile,atat in cutie cat si mecatronic-aici intrebarea e daca ati schimbat cu ce marca ati schimbat,unii folosesc original mai precis G 055 512 A2 in cutie si G004000 M2 bloc valve.Altii folosesc yacco in cutie si ravenol in mecatronic.

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Mare prostie ai facut! Sa iei un DSG uscat pentru ride sharing. In 50k km schimbi iarasi ambreiajele. In max 100k km pui pe butuci cutia. Daca tot vroiai diesel trebuia sa iei o manuala.

 

Daca vrei neaparat sa schimbi uleiul (desi DQ200 este de fapt doua cutii manuale puse impreuna) atunci schimba doar pe manual. La mechatronic nu exista procedura VW de schimbare ulei. Ar trebui dat jos mechatronicul si schimbat pe banc (ca da fii sigur ca dai jos tot uleiul si pui tot atat ulei cat ai scos.

Link to comment
Share on other sites

50tkm e o suma chiar buna pentru traficul din București, in plus eu mai am un G7 1,4 czda cu manuala, are 87tkm si deja piuie rulmentul de presiune! Un ambreiaj la czda costa cca 3000 lei ca e cu volant masa dubla, la dsg 5k-oare mai merita manuala? Insa cu soft custom va tine mai mult ambreiajul iar la varianta a doua de dq200 adica ce am eu cam toti sunt de parere ca problemele mecatronicului au fost rezolvate. 

Nu am tinut neaparat sa iau diesel dar benzinarele la momentul asta  au un pret exagerat de mare si care nu se justifica, masinile nu mai sunt construite ca altadata, calitatea fabricatiei lasa mult de dorit,nu poti plati pe o so3 cu motor de un litru si peste 150 tkm 12k euro. 

In ceea ce priveste procedura schimb ulei se masoara exact ce scot si aia completez, eu intrebam ce ulei sa folosesc, care e mai bun. 

Edited by vali zak
Link to comment
Share on other sites

andrei_221

uleiul hidraulic poti folosii orice echivalent de calitate, RAvenol SSF, Fuchs Titan CFH11s. 

Dar uleiul de cutie G055512A2 nu are echivalenta completa in aftermarket. Are niste aditivi speciali. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

aveti idee unde sa ma uit in VCDS pentru a afla gradul de uzura al ambreajelor ?

Link to comment
Share on other sites

@Andrei-exact asa am gandit si eu, am sa merg pe original👍

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!