Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Citeste si tu manualul de utilizare. Pare ca este vorba de autohold on vs off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai dreptate am decuplat si am cuplat butonul de autohold si probl sa rezolvat.

Ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Eu intre timp am apucat sa schimb uleiul din cutie.

 

          Pana la urma am optat doar pentru schimbul uleiului in cutie, nu si in mecatronic (service-ul respectiv axat numai pe cutii dsg recomanda sa nu se schimbe uleiul din mecatronic, nu mai spun ca si in documentatiile producatorului se recomanda schimbarea mecatronicului daca a avut pierderi de ulei 😨).

 

          In fine, tot nu sunt convins ca trebuie sa asteptam sa crape ceva in el. Mai studiem 🤓.

 

          Uleiul vechi din cutie destul de negru, 160 k km, dupa schimb n-am simtit vreo diferenta fizica, doar psihica :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@Adria_nnu o să simți diferența ca la o cutie hidramata după ce schimbi uleiul.

 

Eu l-aș fi schimbat și în mechatronic, și el merită un pic de atenție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Nu am cautat vreo diferenta, doar sa stiu ca e schimbat si poate cat timp e masina la mine, nu mai am aceasta "grija".

 

          Cat despre mecatronic, cei de acolo spuneau ca in general e mai dificil sa le repare (nu se gasesc piese la indemana fata de dq250, cred ca termenul de livrare e problema, depinde ce crapa 😁). Asa ca le-am respectat parerea si nu l-am schimbat momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Cateodata, mai ales dupa mers mai mult in oras, se aude un mic uruit la schimbarea de la 1-2 si 2-3. 

Se intrevede o interventie la cutie?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pun și eu un video daca doriti sa vedeti cum merge cutia dupa schimbat ambreiaje si volant, stage 1 si soft ul de la TVS.. O zi buna! 

 

Modificat de poseidonid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune-ne si tu ce ai observat, dintr-un video nu pot sa vezi/simti mare lucru. Observ ca schimbare mai sus in treapa la mers lejer vine si cu un dezavantaj (mai ales la diesel) si anume zgomotul motorului mai pronuntat fata de logica stock.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumpărat masina avea deja ambreiajele uzate, primeam eroare pe cutie la anumiti KM. Dintr o data m am trezit ca au inceput sa licare consecutiv literele in bord. La o constatare au identificat ca ar fi calculatorul mechatronicului, l am inlocuit, in noul calculator a scris direct softul TVS. Intre timp i am facut Stage 1 la care am câștigat 33 cai conform testului Dyno.

Cu ambreiajele am mai mers un an pana a picat ambreiajul pentru vitezele pare ( au picat dupa un drum Bucuresti-Oradea in timpul concediului...)

Inapoi la București am venit folosind doar vitezele impare...

Avand softul pus dinainte de ambreiajele noi am putut observa in special ca schimba din 2 in 1 mult mai repede fata de acum cu ambreiaje noi,viteza a 7 a nu o mai da atat de repede, eu unul sunt mulțumit de mașină. Am pus când am schimbat ambreiajele pozele cu cele vechi, se vedea o uzura foarte mare pe ele,au fost originale pe masina și au ținut din 2011 pana in 31 07 2020 si 220 000 km... 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@poseidonidcam tot ce e pe mașina asta e făcut să țină 200,000km😅, Am un Lexus LS430 la care am reparat transmisia la cca. 920,000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare  tuturor , sper  sa  pot  gasi  o  mana de  ajutor cu un mecanic  priceput prin Bucuresti , Detin o  Superb  3=16 = 120cp   si  o  cutioe  dsg  (7+1).  De  ceva  timp  atunci  cand  plec  dimineata  (deci la prima  cheie )  ruleaza  o  perioada  scurta  dupa care la  acelerare  se  tureaza  dar  scimba putin  mai  tarziu  dupa  care  "sare  din viteza  ca sa zic  asa "  si  nu  mai  cupleaza deloc  .  Opresc  motorul  ,  fac un  ciclu  inchis    deschis  al masini  dupa  care  functioneaza impecabil ........pana   a  doua  zi.  Ma  poate  ajuta  cineva in Bucuresti  cu  un tester  si  un mecanic bun ???? MULTUMESC  ANTICIPAT/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si un un DSG 7 DQ200 pe un Golf 5 2009 1.9 tdi BLS / 233000 km . Erorile is cele comune: 002113 - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch 1 si  006079 - Hydraulic Pump. Masina "zboara" din viteza si palpaie Drive. Dupa repornire functioneaza. Intrebarea e alta: de ce masina condusa in manual merge perfect? Daca am probleme cu presiunea din megatronic dc condusa in manual merge bine? Nu pot sa inteleg asta. A mai patit cineva la  fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Sunt si eu interesat de un soft custom pentru cutia DSG7 deoarece mi se pare ca schimba prea repede din treapta 1 in 2. Am auzit de la cineva ca s-ar putea face o recalibrare/adaptare a cutiei de viteze chiar in reprezentanta. A facut cineva asa ceva in reprezentanta? (Am intrebat la Metrotehnica si au zis ca nu au auzit de asa ceva) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@BogdanG.Ști că poți să folosești modul D/S?! Nu te costă nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragoș PahonțuDar sa "sti" ca le folosesc, altfel nu pleaca de pe loc masina. Poate ai vrut sa zici modul manual (+ -) ptr. ca atat In Drive cat si in Sport schimba la fel de repede din treapta 1 in a 2-a. In fine, ce am intrebat eu si ce ai raspuns tu. Multumesc pentru recomandari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!eu merg pe manual cand este aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@BogdanG. Sper că am fost de folos, am încercat să-ți ofer o rezolvare la problemă care nu costă nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se poate si cu vcds (eu am folosit 12.12 pe un polo 6r 1.2 tsi dsg7). Procedura calibrare Dsg7. Eu am facut-o cand am schimbat uleiurile in mecatronica si cutia viteze. Rezolvarea pt schimbare mai tarzie a treptei 2 se face din upgrade de soft la reprezentanta vw sau cu soft custom.

 

Modificat de styky4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Cutiile DQ200 pe modelele Golf 8 sufera in continuare de aceleasi probleme (exceptand uzura ambreiajului) ca si pana acum? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Eu am 10k km si nicio problema.Dar e prea putin ca sa ne formam o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, tzuicomicina said:

Salut! Cutiile DQ200 pe modelele Golf 8 sufera in continuare de aceleasi probleme (exceptand uzura ambreiajului) ca si pana acum? Multumesc.

Si la G7 au zis ca le-au rezolvat dar.... pot sa-ti spun doar sa-ti vezi fericit de condus ca, daca e sa pice, tot pica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Octavia 2 FL am schimbat ambreajele pe la 60k ( exista o rechemare de la ei)  si acum la 135k merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti

Am cumparat și eu o Octavia 2019 1.6 tdi DSG.

Am găsit cu greu codul cutii mele : SSV  / cred ca el este :) 

Poate cineva să-mi spună dacă este DQ200.

Si ce revizii se fac la acest tip de cutie.

 

Mulțumesc frumos pt ajutor

Modificat de aditutl
completare info :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aditutl pana la 250Nm au montat doar DQ200. 

Cauta fie in carte fie in portbagaj, pe oala rotii de rezerva stikerul cu dotarile (un dreptunghi unde ai VIN-ul, codul motor - CAYC in cazul tau, codul de culoare, codul cutiri si cateva coloane din 3-4 caractere - dotarile)

Si da, SMN,SMT,SSL, SSV sunt coduri pentru DQ200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am ramas si eu in drum cu un Golf VI DSG7, din mers, fara vreo avertizare anterioara. A intrat in limp mode, a inceput sa palpaie o cheie pe display sub PRNDS si nu mai intra in nici o viteza.

Dupa diagnoza am aflat ca:

image.thumb.png.eca85f7544f7ad0cc6ce51d61523b2ca.png

 

Inca nu am dus-o la service pentru ca tipul care mi-a fost recomandat este in concediu.

Lasati un sfat daca ati avut o problema similara sau daca stiti cam ce ar putea fi.

Din cate am gasit eu, ori e ceva banal ca un contact sau cablu sau e mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!