Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Salutare, te referi la cutia de viteze sau la cutia de pe cutia de viteze=dq200 sau dq250 sau de care ai tu...!? 

Dacă te referi la cutia de viteze e cam greu sa umbli pe acolo, șuruburi care se desfac greu, cutia e cam grea, greu de pus la loc, ai nevoie de mecanic ptr asta. 

Dacă ai codurile poți comanda din China pe aliexpress la preturi mici prin DHL te cam rupe ca vine și tva și 25 USD comision DHL la tva mai mare de 25 lei pe cumpărături. Dar vine în 20 zile maxim cu tot cu vama și faci și vreo 5 hartoage către DHL. 

Ptr cutia dq200 sau alta se schimba ușor uleiul chiar pe poziție și nu are rulmenți dar are ceva garnituri in interior, solenoizi bobine, acumulator presiune, pompa, motor trifazic, body valve, computerul tcu, 4 pistoane, siguranțe la fiecare, 2 alte pistoane etc

In interior torx stea parca e de 30 si 27, se strâng la mana 10nm de la interior spre exterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furci are un fel de rulmenti (bilutele alea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cta e un magazin cu site de rulmenți pe bdul Aurel Vlaicu nar Impex srl, 

Poate găsești la ei: rulmentinarimp.ro

Sper ca nu e problema cu link-urile, nu încerc sa fac reclama. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minute în urmă, detinator a scris:

Pe furci are un fel de rulmenti (bilutele alea)

Le-am văzut pe aliexpress acum câteva zile. Negre cu 2 biluțe cromate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca am mai postat undeva niste poze cu furcile. Sint si pe aliexpress si pe ebay

dsgFork2.jpg

dsgFork1.jpg

dsgFork3.jpg

dsgForkMagnet.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dq200

Mechatronicul l-am desfăcut /reparat ( cutia mea este funcțională )

Am luat una că era la ofertă ( cu mechatronic defect ) și pe asta vreau sa o desfac sa ii vad mațele :))

stiu cum se face schimbul de ulei și la cutie și la mechatronic ( le am efectuat deja)

ma interesa daca poate sa o desfac pe asta de rezervă și și dacă tot era desfăcută sa ii schimb rulmenți/ simeringuri etc ( asta în cazul în care are)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva informatii despre cutia DQ200-7F(probleme, fiabilitate eventual)?

Inteleg ca aceasta vine montata pe noul A3 MK4 si probabil pe Golf 8, cel putin pe motoarele 1.5 TFSI/TSI.

Am citit de-a lungul anilor despre problemele cutiei DQ200 si inteleg ca unele dintre ele s-au rezolvat, dar avand in vedere ca vreau o masina cu aceasta cutie, am zis ca poate are cineva, ceva experiente de impartasit. Banuiesc ca au existat mai multe evolutii ale acestei cutii si intuiesc ca acel F de la final reprezinta versiunea cea mai recenta. Nu stiu daca a mai fost montata si pe alte modele pana acum.

Pana acum am avut doar o masina cu DQ500 pe ea si nu am avut nicio problema cu cutia, dar cum exista diferente notabile intre cele doua, imi pun intrebarea daca merita riscul sa iau o masina cu DQ200-7F.

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!

Modificat de optzeci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Golf 7 TSI ACT cu DQ200 si cu problema mult intalnita a trepidatiilor in D2 la viteza mica(un fel de ambreiaj patinat). In 5000km am revizia de facut si, desi nu voiam sa efectuez operatiunea la reprezentanta, am decis totusi sa merg la  ei pentru o evaluare a cutiei. Intrebarea e daca sa mai merg cei 5000km asa, avand in vedere ca trepidatiile sunt mici, sau risc sa stric si mecatronic sau altceva prin cutie. In momentul de fata masina nu imi da erori iar de schimbat, schimba ok vitezele. Uneori cand franez, parca e ceva in neregula si scutura putin, iar cateodata aud un mic cloncanit care nu stiu cat are legatura cu cutia. Cu siguranta voi ajunge la schimbat ambreiaje, doar ca as vrea sa stiu daca e urgent sau nu.

Mulumesc anticipat pentru raspunsuri :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si la a mea o3 2014. aceleasi trpidatii in d2,dar nu mi-am facut griji in privinta asta,dar nu mereu face. ce am observat doar daca o folosesc f mult in oras. parerea mea e ca poti merge linistit pna ala revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/9/2020 at 12:04 PM, optzeci said:

Are cineva informatii despre cutia DQ200-7F(probleme, fiabilitate eventual)?

Inteleg ca aceasta vine montata pe noul A3 MK4 si probabil pe Golf 8, cel putin pe motoarele 1.5 TFSI/TSI.

Am citit de-a lungul anilor despre problemele cutiei DQ200 si inteleg ca unele dintre ele s-au rezolvat, dar avand in vedere ca vreau o masina cu aceasta cutie, am zis ca poate are cineva, ceva experiente de impartasit. Banuiesc ca au existat mai multe evolutii ale acestei cutii si intuiesc ca acel F de la final reprezinta versiunea cea mai recenta. Nu stiu daca a mai fost montata si pe alte modele pana acum.

Pana acum am avut doar o masina cu DQ500 pe ea si nu am avut nicio problema cu cutia, dar cum exista diferente notabile intre cele doua, imi pun intrebarea daca merita riscul sa iau o masina cu DQ200-7F.

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!

Salut!curiozitatea asta o am si eu si n am aflat mare lucru despre cutie.doar ca eu am comandat golf 8 1.5 etsi.sper sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, flavius1611 said:

la fel si la a mea o3 2014. aceleasi trpidatii in d2,dar nu mi-am facut griji in privinta asta,dar nu mereu face. ce am observat doar daca o folosesc f mult in oras. parerea mea e ca poti merge linistit pna ala revizie

Asa face si a mea, cam de 2 ani. Am facut si adaptare la cutie, merge bine putin si apoi isi revine. Inteleg ca daca trepidatiile nu sunt violente, e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositi S sau schimbati SW-ul sa va schimbe mai sus, alta solutie nu este. Eu ma gandesc sa nu se strice ambreajul in timp. Problema e ca pe langa piesele scumpe ambreajul nu se schimba usor ca la alte masini, trebuie ceva inele puse si se masoara inainte cu ceasul de masurat inaltimea, nu multe service-uri au dotare pentru asa ceva.

De la pagina 17 si pagina 38 se vede cum se schimba ambreajul:
https://az25411.vo.msecnd.net/pdf/6/602_br_verb_en.pdf

Sau aici filmulet:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In trafic intens bara la bara folositi modul manual si blocati cutia in treapta 1. In felul asta, cutia nu va mai schimba foarte repede in treapta 2 si nu va mai merge cu ambreiajele patinate. Treapta 1 este foarte scurta la dsg7 si din cauza asta va cupla complet ambreiajele la viteze foarte mici, iar daca ambreiajele sunt cuplate complet, nu mai se uzeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,colegi

Posed un golf 7 1,6 tdi an 2016 /185 000 km .

Ma sfatuiti sa schimb uleiul din cutie ,sau nu ? Multi mecanici mi/au spus ca il schimb degeaba !

Multumesc !

 

Modificat de jiji2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/9/2020 at 12:04 PM, optzeci said:

Are cineva informatii despre cutia DQ200-7F(probleme, fiabilitate eventual)?

Booon,

Masina e MY2014, cutia e D7F.  A inceput sa trepideze in D1-D2 si de obicei in viraj (colt de strada). In rest, nici o problema. A dus-o fratele meu in service, eu fiind plecat cu munca si i-au schimbat mecatronicul si ambreiajele, pe garantie, la 4 ani si 85k.

Acum, la cca 120k, cand merge in 2 cilindri la 40-60 kmh, incepe sa trepideze ca si cum nu ar avea cuplu destul motorul. Iese imediat din stare asta daca ii dai gaz sau retrogradezi.

Ce-o sa mai urmeze....;)

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !User FLORESCUM te rog sa pui o poza sau denumirea uleiului schimbat, din cutia DQ200 .Rog si pe alti colegi care stiu ce ulei se baga si de unde au facut rost !.Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei 75w90 cod produs G055512A2 . 2 litri de ulei. Intra intre 1.7-1.9 l. De fapt cat scoate, atata baga. Nu are filtru. Pret pe litru probabil intre 80 si 100 ron, depinde de unde il iei. Se gaseste la majoritatea firmelor ce vand piese online. Manopera depinde unde o faci. Eu am schimbat saptamana aceasta. Manopera a fost 70 de lei la un service particular.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/15/2020 at 8:22 PM, dadu said:

Booon,

Masina e MY2014, cutia e D7F.  A inceput sa trepideze in D1-D2 si de obicei in viraj (colt de strada). In rest, nici o problema. A dus-o fratele meu in service, eu fiind plecat cu munca si i-au schimbat mecatronicul si ambreiajele, pe garantie, la 4 ani si 85k.

Acum, la cca 120k, cand merge in 2 cilindri la 40-60 kmh, incepe sa trepideze ca si cum nu ar avea cuplu destul motorul. Iese imediat din stare asta daca ii dai gaz sau retrogradezi.

Ce-o sa mai urmeze....;)

Multumesc! Parca nu suna atat de rau avand in vedere si rulajul. Eu ma temeam sa nu apara probleme mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am si eu o problema cu masina din semnatura. Mai specific DSG-ul DQ200 0AM.

Se simte o trepidatie, nu tot timpul, la plecarea de pe loc dupa ce masina  a rulat cativa km. La prima pornire/plecare nu apare nici un simptom.

Dupa aceasta trepidatie, dispare daca ridic piciorul de pe acceleratie, cupleaza foarte brusc treapta curenta sau pe urmatoarea.

O alta problema este cea cu trepidatiile in viraje foarte stranse si tot asa in primele trepte. 

Cateodata apare cate un soc la schimbare din 1-2, atunci si cand trepideaza, dar si de la 3-4, si un mic impuls de la 5-6.

Daca cineva a avut problema asta poate sa imi zica cam de la ce ar putea fi? Sau daca este cineva care ar putea sa imi recomande un service din Iasi care se ocupa cu DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VEX19 , DQ200 este o cutie de viteze mecanica cu 7 rapoarte robotizate fiind sincronizate de un ansamblu dublu ambreiaj, disconfortul care il prezinti se intampla atunci cand se incalzesc discurile de ambreiaj si se datoreaza ovalizarii atat a unui disc cat si a placii de presiune pot fii ambele... necesar inlocuire set ambreiaj complet cat si revizie ulei atat in diferential  (2L) cat si in blocul de valve (1L)... posibil masina a depasit lejer 250kkm ceea ce este o uzura normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Terinteac

Salutari, sunt relativ nou pe forum,  in prima faza tin sa va salut!!✌️

Am achizitionat de curant un golf 6 plus motor de 1.4 122cp cutie automata dsg 7+1. 

Cred ca am o problema la cutie, am observat ca atunci cand pornesc masina, ea fiind in P si vreau sa o bag in R, nu imi pleaca.. ( cu toate ca in bord vede ca e in R) daca o duc mai departe in N Sau D si apoi revin in R pleaca fara probleme.

Tot legat de acest lucru, am mai observat ca se mai intampla sa duc schimbatorul in P si opresc opresc motorul nu pot scoate cheia din contact,  ca si cum nu as fi oprito in P. Daca pun contactul si il iau (fara sa ating schimbatorul)  pot scoate cheia, gen imi recunoaste P din a 2 a dar nu mereu, am vazut ca daca sunt mai ferm cand o duc in P nu face problema ...

Daca ma puteti ajuta cu un sfat o parere o idee, v-as fi recunoscător, seara faina tuturor ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popovici.gabriel

Dețin un Golf 7 2016 Noiembrie DSG 7 am 61000 km . De 1 luna la pornire aud o bătaie zgomot la pornire din zona cutiei automate destul de silențios la început și mai pregnant săptămâna cutenta. Nu am știut ce are așa am fost la 3 serviceuri ca sa spună că este ambreiajul de vina. 

M am dus la Automatico reparatii cutii automate și mi au spus că treptele 1 și 2 ambreiajul pedaleaza. Cutia funcționează normal și mașina nu aruncă nici un martor la bord. 

 

Am procedat corect sa fac schimul de kit de ambreiaj marca LuK cu montaj lampretul de 3600 ? 

Cînd se schimba un astfel de ambreiaj uscat ? 

Mașina am cumpărat o nouă de la Euro Tehno Group Pitești și nu mă așteptam să cedeze așa repede. 

 

După intervenția service zgomotul a dispărut! 

Mulțumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mașinile astea întotdeauna au patinat viteza 1 cu 2

Cred că trebuie să te uiți la uzura ambreiajul și al plăcii de presiune ( cineva care cunoaște ) și îți spune dacă ai fost înșelat sau nu.

Nu spun că ei fac asta....(nu ii cunosc ).dar sunt multi care procedează așa...din păcate 

Persoane care au fost înșelate cunosc în schimb ...iar din păcate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/2/2020 at 3:08 PM, mmveracruz said:

Salut, am un touran cu dsg 7 dq200 0AM. Nu mai merge nici in drive nici in reverse, in reverse chiar cârâie. Am vorbit cu cineva care se ocupa de mecatronici a zis ca e dusa mecatronica. Azi m-am apucat sa o dau jos. Am parcurs tot dupa manualul din elsa. Pus cutia in parc, intrat cu VCDS grup 062 pusa cutia la neutral dar nu iese mecatronicul. Il agata ceva in colt stanga sus. Am vazut ca este procedura speciala in elsa, am desfacut capacul din poza de mai jos de unde se leaga cablul de la schimbator ca sa apas pana aia inauntru dar zici ca e fixa, are putin joc dar nu se apasa. Nu pot scoate nici cum mecatronicul, vreo idee?

615C860F-4530-4C2C-BBF9-D7B838D1BE1A.jpeg  7BE0CF55-2305-44DF-872E-D146B8159A1F.jpeg

Am dus cutia la un service de cutii automate. Mecatronica a scapat, au fost rupte 2 furci si un rulment a fost schimbat. Pe langa astea am schimbat si kitul de ambreiaje cu unul de la Sachs. Totul in regula acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!