Jump to content

Skoda Octavia 2.0 TSI 190hp Blue Race


alex.1983

Postare recomandată

Eu cu 1.6 tdi scot 5.5 .... urmatorul motor benzina clar

Oricum, frumoasa masina. 

Modificat de dionescux
Link către comentariu

Cred ca se refera la pozitia acestuia fata de fierul care blocheaza capota. 

Foarte bun consumul scos... dar pune poze si cu masina :P 

Link către comentariu

@alex.1983 ăla de a gândit gura de alimentare cu lichid de parbriz știa ceva de niște pistoane la capotă ;)) care n-au mai ajuns in proiectul final.

Ai 2.0 TSI, consumul contează doar ca să îți faci planurile de pauza de odihnă. 

 

Link către comentariu

Se pare ca am venit cu un suvenir in plus din vacanta. Cu ocazia asta am aflat ca merge si avertizarea de pierdere presiune.

20200712_115002.thumb.jpg.0b8e081c8d42354db85a4edf5bda3345.jpg20200711_161020.thumb.jpg.5c9e954079059ad13d4f2dd46fd844a1.jpg

Am fost si la reprezentanta cu acel scartait/clampanit. Am ajuns cu vreo 5  minute inainte de ora programata si am mai asteptat vreo 20.  Domnul de acolo ma intreaba de certificatul de garantie. Am asa ceva, intreb eu? Am mai venit la dvstra, am reglat farurile, tot pe garantie si nu am fost intrebat. Nu, ca ii trebuie! Daca as fi luat masina de la ei ar fi putut sa il acceseze in sistem, dar asa nu poate... Trebuie sa fie in torpedou, zic eu. Cat timp a dus el masina in spate, am tot cautat, dar nu am gasit. In cele din urma, generos, imi zice sa mai caut acasa... Ceva mai tarziu, cand am ajuns acasa, negasind certificatul, l-am sunat pe dealerul de la care am cumparat (Bucuresti). Raspunsul lui: "Vad si ei in sistem ca masina e in garantie. Se joaca cu dvstra!" ?

In fine, ies cu doi angajati ai service-ului la un test drive ca sa auda scartaitul. Reusim sa-l reproducem pe un drum denivelat. Il identifica rapid: balamaua care blocheaza/deblocheaza bancheta. Unul dintre domni imi explica ca s-ar putea sa o inlocuiasca pe garantie, dar, daca nu vrea seful de service, ar putea el sa mai indoaie gaica aceea de metal in care se prindea acea balama ? "Mai bine nu!", zic eu. In fine, ajungem inapoi la service, explica ei sefului, acesta da cu un wd-40 pe ele, le degreseaza si pornesc la un nou test drive. Problema rezolvata! Pacat ca nu mi-am dat seama eu singur de unde se aude, ca puteam sa fac si eu acelasi lucru si nu mai pierdeam 1h30m. 

Si inca ceva, pt OCD-ul meu... Cei care mai au parbrize incalzite, asa arata si la voi? Sau am eu un pattern mai ondulat, predispus la a straluci in faruri noaptea! ? 

Untitled.png

Modificat de alex.1983
Link către comentariu

Da si si din pacate foarte predispus la fisuri in caz ca il loveste o pietricica. 

Link către comentariu
  • 1 year later...

Ce mai e nou dupa mai bine de un an si ce am mai observat:

- am schimbat parbrizul, la reprezentanta, pe Casco. Sa zic ca e ceva mai bine, dar tot gasesc acele firicele deranjante. Nu as mai lua tehnologia asta inca o data.

- am gresat mecanismul oglinzilor la revizie pt ca faceau scartz. Au trecut peste 3 luni de atunci si inca nu am scapat de darele de lubrefiant care s-au scurs pe caroserie.

- am activat cu OBDeleven recunoasterea semnelor de circulatie. Merge bine. Atunci cand merge. Are momente cand vede toate semnele si momente cand nu vede niciun semn. Pare sa-si revina atunci cand mai sare notificarea aceea cu "functionarea limitata". In OBDeleven zice ca aceasta notificare apare in anumite tari, dar nu afecteaza functionalitatea. Poate comportamentul asta haotic vine de la lipsa navigatiei...

- 190 de cai cu tractiune fata trebuie tratati cu delicatete la plecarea de pe loc. Zilele astea am dansat putin intr-un giratoriu, carosabil ud, cand am incercat sa intru rapid. Cauciucurile ei originale, Hankook, pe 17.  

Link către comentariu

Sa stii ca parbrizul cu inductie e mult mai putin eficient decat cel cu firisoare de sarma, il am pe Golf si cand afara sunt -5..-10 grade e aproape inutil, dureaza mai mult de 5 minute sa se dezghete si raman si doua cercuri mici de gheata in partea superioara. La alta marca (premium din 3 litere, incepe cu B si se termina cu W:-) ) il dezghetam mai repede doar cu motorul pornit si era Diesel. Nu as mai cumpara aceasta optiune si nu o recomand nimanui, sunt bani aruncati. Macar la tine e eficient.

Link către comentariu

Cum s-a gresat mecanismul oglinzilor? Ca si la mine una scartaie si nu ma mai duc in service pt lucruri d-astea marunte.

 

In 4 ani jumate am mers de 5 ori pt reglaj faruri, la 2 service-uri diferite (reprezentante). Si tot zic ca parca bat prea sus. Ba ultima data am solicitat sa fiu prezent si sa stau si in masina. 

De fiecare data cica se conecta calculatorul, se punea pozitia de de service si farurile bateau "pe linie". Acum bat chiar putin sub linie, dar pe autostrada farul dreapta lumineaza semnele/indicatoarele mult prea sus, mi se pare mie. 

Plus ca in primii ani primeam la flashuri de la cei pe care-i depaseam (farurile cred ca bateau spre dreapta?) de intram in pamant de rusine... desi eram cu farul reglat la dealer...

Link către comentariu

Aceeasi senzatie o am si eu cu iluminatul lateral al semnelor dar nu am primit flashuri pana acum din acest considerent. Am primit insa din cauza matrix.ului pentru ca unii sunt f sensibili 😏

Link către comentariu

@SwatKat, am profitat de o revizie ca sa le zic si de oglinzi. Am luat si laptopul asa ca am lucrat si nu am stat cu ochii pe ei. Am vazut un post despre gresarea oglinzilor at-home. Pt reglarea farurilor am ajuns doar de 3 ori in reprezentanta, mie mi se parea ca bat prea jos. Ultima data le-au dat un 2%mai sus. dar au aparut flash-urile de pe contransens asa ca le-am mai coborat eu (cred) dupa sfaturile primite.  

 

Link către comentariu
On 10/15/2021 at 8:38 AM, alex.1983 said:

- 190 de cai cu tractiune fata trebuie tratati cu delicatete la plecarea de pe loc. Zilele astea am dansat putin intr-un giratoriu, carosabil ud, cand am incercat sa intru rapid. Cauciucurile ei originale, Hankook, pe 17.  

Ce bine e sa o calc fără sa danseze sau sa scârțâie… 😁

Când ai posibilitatea treci pe R18 cu PS4 cum zicea @zidanne si nu îți face griji ca nu va fi mai rigida.

Cati km ai făcut? Mai bagă câteva poze.

Link către comentariu

@tetea @alex.1983 eu am luat roti de 16" (205 55 R16) pe motiv de rigiditate.... cand am trecut pe 18 (PS4 225 40 ZR18) m-a lovit o senzatie de comfort de am zis: Banele, WTF? In curbe sta muuult mai bine, nu mai toscane/poncane (mai face putin pe ud dar insesizabil) si peste denivelari e la fel de rigida ;)) Poate putin mai moale ;)))

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Aceeași senzație am avut-o si eu, mașina a venit cu R17 Dunlop Sport Max. Îmi era frica de R18 sa nu fie mai rigida dar am avut surpriza sa fie puțin mai confortabila. 😀

Ca si comportament, mult mai stabilă, răspunde mult mai bine la manevrele bruște, direcția se simte puțin mai tare, curbele le poți aborda cu viteza puțin mai mare si nu se mai lasă așa mult pe o parte.

Link către comentariu

Depinde si de cauciuc nu numai de balon. Din ce am citit 17" ar fi cel mai ok pentru Romania, mai ales pe masini mici :) 

Link către comentariu

Sa stii ca suspensia masinilor noi e gandita altfel, in sensul ca merge mult mai bine cu anvelope de diametru mai mare si balon mai redus, e setata altfel.

De exemplu, aceeasi senzatie o am si eu cu anvelopele de iarna, pe 16, cu balon 55, in loc de 45 si 17 inch (vara). 

Cu alea de vara nu doar ca masina e mai stabila, ceea ce este de asteptat, dar amortizeaza mai bine gropile si pe drumurile denivelate se simte mai bine...

Link către comentariu

Totusi, una e rigiditatea anvelopei, suspensiilor la -10 grade si cu totul alta la +30 de grade. Ca atare nu m-as hazarda in astfel de comparatii decat daca sunt facute in acelasi timp.

Link către comentariu

@dercos Pot eu compara intre Nokian WRD4 205 55 R16 91T  la -15, 0 si +20 de grade Celsius si apoi cu Michelin PS4 225 40 ZR18 92Y XL la  0 si +20 de grade C. 

Concluzia: pun rotile de 16 la vanzare ;))

Link către comentariu
  • 2 years later...
Publicat (modificat)

In vara facem 5 ani. Ce s-a mai intamplat si ce am mai observat pe parcurs.

1. Sunt foarte multumit de masina. Motor, cutie de viteze. Anul  trecut a iesit din garantie, nu am avut nevoie de service, sper sa nu faca surprize acum :)

2. Vara asta schimb cauciucurile de vara. In total vara/iarna am 60000km. Le schimb pt ca ca a crapat cauciucul, nu ca ar fi prea uzate. Hankook evo s1. Am prins o promotie la PS4 225 40 r17. Nu sunt ele r18 cum mi s-a recomandat mai sus, dar sper sa fie si astea ok.

3. Regret ca nu am mai dat 1200E in plus pentru combo-ul Virtual Cockpit + Admunsen a.i. sa pot pune navigatia pe VC. Aici dau vina pe site-ul skoda. Nici cu bugetul nu stateam prea bine, dar nici nu stiam de acest feature. Era fain sa vad ceva mai sus navigatia.

4. Saptamana asta au pornit stergatoarele din senin de cateva ori. Nu am vazut nimic interesant   pe OBD11... Au fost cateva erori, dar ciudate, gen C1198F6, ceva pe la usa soferului... le-am resetat ca sa vad daca mai apar.

5. O data pe iarna face o regenerare GPF. Se rezolva cu un drum de 15km la 90km/h. Probabil ca are legatura cu drumurile mele mai scurte in acea perioada. 

Modificat de alex.1983
Link către comentariu
9 minutes ago, alex.1983 said:

PS4 225 40 r17

Spune-mi ca sunt 225 45 R17.

 

Amudsen gasesti la @sabinx

 

Stergatoarele pornesc daca dai in gropi sau ai camera LA murdara.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!