Jump to content

Skoda Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business


pongo73

Postare recomandată

Dupa 6 luni de asteptare am ajuns vineri in posesia unei Skoda Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business cu optionale: jante aliaj Triton, airbag-uri laterale spate, bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri, duze stropitoare parbriz incalzite, elemente suplimentare protectie sasiu, intelligent light assistant, KESSY - sistem access keyless + alarma, lane assistant si blind spot detection, oglinzi exterioare pliabile electric, ornament pasaj roti, parbriz incalzit, parking assistant, pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless), protectie podea portbagaj cu fata dubla, sistem VarioFlex, sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an - urmeaza sa ajunga si cardul cu hartile), travel assistant si traffic sign recognition, virtual cockpit, volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG). Am adaugat la livrare covorase cauciuc, covorasul median spate, aparatori noroi.

20190712_162537.jpg

20190712_174153.jpg

20190712_162522.jpg

20190713_081805.jpg

20190713_081933.jpg

Link către comentariu

Frumoasa jucaria. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Ai pus de toate pe ea dar ai ratat webasto. 

Masina sta in garaj?

Link către comentariu

Nu sta in garaj, dar am zis ca e suficient parbrizul, scaunele fata si volanul incalzite. Mi-am impus sa nu trec peste un anumit prag financiar. Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva nou si "data viitoare" :)

Link către comentariu

Felicitari pentru alegere! Sa va bucurati de masina si fara incidente. :)

Link către comentariu

Merci :Sop & :Piggy_JR

Intre timp a ajuns si cardul cu navigatia ... Deocamdata il testam sa ne obisnuim. E interesanta integrarea cu sistemelul audio al masinii. Navigatia (Amundsen) functioneaza fie pe virtual cockpit fie pe infotainment.

Avem o saptamana si 2100 km.

 

 

20190718_155343.jpg

20190718_155402.jpg

20190718_183002.jpg

20190718_183020.jpg

Link către comentariu

Eu simt o diferența de zgomot la frânare pe calități diferite ale asfaltului , la tine cum e ?

PS. Varioflex face toți banii !!! Dacă pun lîngă mașină ce a intrat in ea...mulți nu vor crede !

 

Modificat de caddy.fan
Link către comentariu

Nu am sesizat ceva special/deranjant din acest punct de vedere

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp am incaltat-o cu numerele definitive. Suntem pregatiti de concediu! AMR 10 zile. Am trecut pragul de 5000 km.

Cu weekendul prelungit am zis sa testam "inaltimile" din Romania asa ca, am dat o tura pe Transalpina (pe directia Sebes-Novaci). La coborare dupa Ranca a fost o ceata cum nu am vazut nicioadata. ACC identifica masina din fata, dar eu nu vedeam nimic! 

Poza1.thumb.jpg.5d18aab14380949d4bec36004c45cd7b.jpg

Poza2.thumb.jpg.a382c3579d462e38f2d2459f672e8636.jpg

Avand in vedere ca intotdeauna am tranzitat Ungaria doar pe autostrazi, cu exceptia Budapestei nu prea am vazut nimic. Am zis sa profitam de timp si sa o luam 2 zile prin tara vecina, pe cat posibil pe drumuri secundare. Tare dragute localitatile de pe malul lacului Balaton si foarte frumoasa zona de nord a lacului. La un moment dat GPS-ul m-a scos de pe E71 spre Veszprem si am trecut prin niste zone viticole tare pitoresti. Pentru ca era deja tarziu mi-a fost cam greu sa mai opresc pentru poze... ?. Promit data viitoare... Seara am ajuns la Budapesta iar a doua zi in drum spre casa am facut o oprire de cateva ore la aquapark-ul din Miskolc - http://barlangfurdo.hu/en. Pentru o experienta inedita merita cateva ore.

Poza3.thumb.jpg.01431a35a38e595db6b721451ba36574.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Foarte frumoase locurile pe unde ai umblat . De curiozitate cat a consumat masina la drumul asta ?

Link către comentariu

:Toderean in principiu 7 l/100. Vezi posturile mele din 4 si 16 septembrie din sectiunea de consumuri Karoq pentru mai multe detalii

:Muale Merci. O sa trec si partea a doua doar sa am un pic de timp sa selectez "informatia"

Link către comentariu
On 9/21/2019 at 4:52 PM, pongo73 said:

...

Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul.

...

Intrebare legat de Capul Nord: am tot citit despre actele necesare de intrare in Finlanda. Tu ai avut nevoie de pasaport (pe caile martime se pare ca este nevoie)? Parca tu ai intrat din Estonia spre Finalnda. Scuze daca fac o confuzie.

Multumesc

Link către comentariu

Acte de intrare in Finlanda? ? nu te opreste absolut nimeni nicaieri pe ruta prin tarile scandinave pana la Nordkapp si nici inapoi prin tarile baltice...

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

@mmm13 a trecut cam multa vreme dar sincer eu nu imi aduc aminte sa ma fi intrebat cineva de sanatate in afara de Ungaria. Cred ca in afara de rezervarile la ferry Tallin-Helsinki nu au cerut nimic. Oricum eu intotdeauna ies din tara cu pasaportul just in case!

Ca sa incheiem si etapa 2-a a concediului ....

Dupa ce am parasit zona de coasta ziua a 8-a am continuat-o spre Sevilla. Prea scurt timpul pentru a cuprinde toate frumusetile orasului… de la cladirile impozante la superbul “Alcazar”

 

20190906_205217.jpg

20190906_205417.jpg

20190906_220121.jpg

20190906_220313.jpg

20190906_220707.jpg

20190907_095140.jpg

20190907_095603.jpg

20190907_101534.jpg

Modificat de pongo73
Link către comentariu

Ziua 9-a – Sevilla - Toledo

In drumul spre Toledo … un popas la Cordoba si de data aceasta livezile de maslini. Din pacate, odata ce am parasit coasta caldura incepea sa isi spuna cuvantul … am cam tinut-o la 35 de grade vreo 3 zile

20190907_132401.thumb.jpg.a496c077f918558ad838027152bc39bc.jpg

20190907_135028.thumb.jpg.52066e8613351fd6d80056fc3d8d10c8.jpg

20190907_153419_002.thumb.jpg.90cf75f0329d98e5d82c06c78fe5f145.jpg

Dupa o mica “incurcatura” cu GPS-ul care tinea mortis sa ma duca la hotel in centrul Toledo-ului prin zone interzise … am ajuns la destinatia zilei!

20190907_210012.thumb.jpg.08ac48a886c7e644fb1a92df01e4e52a.jpg

20190907_201208.thumb.jpg.6939cc93d8ee436c90c83c46d5d16200.jpg

20190908_111346.thumb.jpg.e91fbefbea782bc94a5b4cd151fca6e1.jpg

Ziua 10, 11

Ajunsi la Madrid am lasat din nou masina la hotel si ne-am amestecat printre miile de turisti

Link către comentariu

Ziua 12

Cum nu am putut sta deoparte de masina am facut un tur al imprejurimilor Madridului – via Escorial si Segovia cu apeductul, impresionanta catedrala si frumosul centru vechi! Si pentru ca lucrurile sa fie clare am ajuns de la 35 grade la 13 grade in mijlocul zilei si chiar la 5.5 grade la 1860m in muntii din jurul Madridului! Am luat pe noi tot ceea ce aveam mai gros!

20190910_104401.thumb.jpg.d19057fc6c9fb5cba47bbcdc8283e669.jpg

20190910_104508.thumb.jpg.06ffa0040c74b8ec9ca3b04e5eef6f9a.jpg

20190910_130514.thumb.jpg.07af9d6d7a9d0c268d2f689ae2905499.jpg

20190910_134608.thumb.jpg.1eb3be549c6022aebdfded1c96cb32e0.jpg

20190910_134701.thumb.jpg.ad1f02fabf18d451785548ca83a55bc3.jpg

20190910_141023.thumb.jpg.b236c62fb84fe61e255da8749fffddcc.jpg

20190910_151858.thumb.jpg.48b112651f77ec1df4c422581d49c123.jpg

20190910_171536.jpg.258c5cffc4400ab3d9f1bd63b198675c.jpg

Modificat de pongo73
Link către comentariu

Ziua 13 - Madrid - Burgos

Drumul spre Burgos destinatia finala a zilei

20190911_102543.thumb.jpg.38b6029135b7ce063058372ba7a9ad98.jpg

20190911_143644.thumb.jpg.0bbf04e43f2f3075d2075b8541da83ec.jpg

20190911_210825.thumb.jpg.44e96da4b6b725ad5c318b32039dc215.jpg

20190911_211435.thumb.jpg.f74bb25c0db885dcbf1bc698b979019a.jpg

Ziua 14 – Burgos – Bilbao (via Santander)

Dimineata in parcarea hotelului “incercuit” de Harley Davidson. Parcarea hotelului incredibil de ingusta. Am coborat 3 nivele si la fiecare trecere intre nivele senzorii laterali erau pe rosu

20190912_091515.thumb.jpg.24ea6bf85744a6a4d6bdee93ff6fcd8b.jpg

20190912_091548.thumb.jpg.f3f6d9874119b3808aef90f03137d99b.jpg

Spectaculoasa catedrala din Burgos

20190912_095527.thumb.jpg.002c91674c10759675d92d16f5c6f235.jpg

20190912_101435.thumb.jpg.c73ad7e8e31ff9cdb1b94f7498af854c.jpg

20190912_092258.thumb.jpg.d7f507501cf271532e55b57376d784f6.jpg

20190912_093608.thumb.jpg.961b482b747a7df64a53da2fed77d484.jpg

20190912_093936.thumb.jpg.38eca7df3e4708968aa30a903c977d0a.jpg

20190912_094831.thumb.jpg.cb7de917a311c6f33dbce1ad817603b7.jpg

Am urmat apoi drumul spre Santander dar am incercat sa ocolim autostrazile. Totul a inceput sa devina tot mai verde

20190912_110640.thumb.jpg.264ca6b3c58b7b26f97e00f973fcd841.jpg

20190912_112450.thumb.jpg.03e5b4eef0785ae3aab2cff6884c57bd.jpg

20190912_115811.thumb.jpg.db334d7dca10ff45198c7c611c40f8ba.jpg

20190912_121934.thumb.jpg.00ba743d86007bd8cfd50888634c1cd2.jpg

20190912_120725.thumb.jpg.d2cc4af919a6c48226d4ad538ec3d2fd.jpg

Santander si farul de la Cabo Mayor. Am ajuns din nou in zona de coasta a golfului Biscaya

20190912_131510.thumb.jpg.bb4aeced80f6f727aa3d8d0fd78a0227.jpg

20190912_131300.thumb.jpg.4404290187500f0a10b4420cec243b04.jpg

20190912_133657.thumb.jpg.de6c903d0b3a8b6c82eed34564641872.jpg

20190912_134949.thumb.jpg.b40709279b22e0331d50478f2a66e8c6.jpg

Dupa amiaza am petrecut-o in Bilbao

20190912_152541.thumb.jpg.6a30363b7560e5b8b39b59e3e3a2675c.jpg

20190912_153718.thumb.jpg.ae5c2b607dda6340dfe21e68cf15cd6b.jpg

20190912_164938.thumb.jpg.f65240dd75c7494affb8808e57b6e069.jpg

20190912_171254.thumb.jpg.3e82335b02ee180bce0707e56dd186b7.jpg

20190912_173155.thumb.jpg.7bb6830f291036e68c0948835cb0a989.jpg

dar seara am zis sa incercam si locuri mai retrase cum ar fi Lekeitio un orasel extrem de pitoresc

20190912_202419.thumb.jpg.cf331b6d252b07c02434543cbb412a72.jpg

20190912_202534.thumb.jpg.e2a0958766ef13bff45f7bd589798129.jpg

20190912_203340.thumb.jpg.dea6a8ccecfdc2c8534b62e67d093b46.jpg

20190912_204208.thumb.jpg.32f2b5c97ab21ddaf7c75e2b752c914e.jpg

Modificat de pongo73
Link către comentariu

Ziua 15 Bilbao – Colmar am petrecut-o in masina traversand hexagonul. Colmar – o bijuterie de oras vazut atat noaptea cat si ziua!

20190913_220138.thumb.jpg.cf830d5318cf07ea44ef6acb60254ff3.jpg

20190913_221620.thumb.jpg.a9c756960a2a0af15ddb44305749adb6.jpg

20190914_102451.thumb.jpg.e159153542ce8cf5e257343ddce73e87.jpg

20190914_102223.thumb.jpg.c82576485aa9c4dbd390848544260d40.jpg

20190914_102315.thumb.jpg.ae501454d01c8d5a88ea6a131a0380a4.jpg

20190914_102403.thumb.jpg.48a4e3bf5a1aeb1dcc43bf05d6d9137d.jpg

 

Ziua 16 Colmar – Munchen via Freiburg si Stuttgart

Freiburg-ul in zi de “piata” probabil prea aglomerat pentru a-l explora complet!

20190914_123548.thumb.jpg.bda8ff73cc8fb7e8fee69e17f8235db2.jpg

20190914_125629.thumb.jpg.151500fb70619feee50832f52ce7e6de.jpg

Am luat-o apoi pe drumuri pitoresti spre Titisee-Neustadt

20190914_141918.thumb.jpg.9e2d238a069612226a48dc47b2743bcc.jpg

20190914_143619.thumb.jpg.11f72095ebde248e30b39e47a1f1b094.jpg

20190914_161812.thumb.jpg.3b5e78b6606f8b3c38cc14e58691173c.jpg

Evident, ocolul prin Stuttgart avea si o motivatie ascunsa de a prinde cat mai mult din autobahn fara limite de viteza. Mi-am frecat mainile si am testat un pic comportamentul masinii la viteze mai mari. Pentru ca nu era nici o limitare de viteza ne-am asezat pe banda a 3-a (alaturi de alte masini…) si ne-am apropiat vertiginos de viteza maxima data in specificatiile tehnice pentru motorul de 1.5 TSI (a fost doar un test foarte scurt). Dupa cateva ore de tras la volan pe autobahn as zice ca:

  • ACC la xxxx km/h este mai mult decat suficient chiar si pentru Germania (majoritatea circula cam cu aceasta viteza). Dupa parerea mea este viteza ideala/maxima/de siguranta pentru masina pe autostrada, mai ales ca ai la dispozitie si ACC-ul,
  • pentru reprizele intre xxxx-xxxx masina se comporta foarte bine si nu ai nici un fel de probleme (nici macar din punct de vedere al sigurantei – eu unul nu am simtit) desi in afara de Germania nu te ajuta la nimic ….
  • peste aceste viteze nu este concludenta vreo concluzie si nici relevanta in viata de zi cu zi ? din Romania si nici macar din Germania. Nu degeaba cei de la Volvo vor limita vitezele la masinile lor la 180km/h!

Ziua 17 – Munchen – Cluj – o zi de uzura dar care a trecut repede avand in vedere ca suntem 2 soferi!

Modificat de loghy
Viteze peste limita legala
Link către comentariu

E greu sa tragi niste concluzii ... multe locuri interesante si frumoase! Fara masina clar nu le poti atinge! Motivatia unui astfel de road-trip (cu plecare din Romania) a fost doar masina noua! E adevarat si faptul ca ne place sa calatorim cu masina indiferent cat/cum/unde! Cel mai probabil daca vom avea ocazia (cu masina inchiriata :)) vom merge din nou in zona Malaga-Sevilla si cateva regiuni adiacente. Zona de nord (Tara Bascilor) ne-a atras la fel de mult si parca a fost mai apropiata de gustul nostru. Poate o vom combina data viitoare cu nord-vestul Spaniei!

Cat priveste masina asa telegrafic:

  • ACC + DSG isi merita toti banii, am mai spus asta de la primul drum. La drum intins nici macar nu observi cand ai trecut de la 130 la 90 pentru ca cel din fata ta a incetinit,
  • asa cum am scris si in sectiunea "sfaturi de achizitie a Karoq-ului" mi-am reconsiderat pozitia data de lane-assist! Pe autostrada, la drumuri lungi, este exceptional!
  • Farurile Full LED sunt o incantare!
  • senzorii de parcare (varianta full) sunt exceptionali, nu imi pare rau de investitie. Ma refer aici la faptul ca am "ochi" pe toate partile mai ales in parcari super inguste cum am prins in Valencia, Gibraltar sau Burgos. Inca nu m-am obisnuit cu parcarea automata dar mai vedem ... Parchez mai repede fara "asistent" :),
  • din punct de vedere al confortului si pozitiei la condus nu am ce reprosa. Nu am simtit oboseala in cele 4 zile de uzura in care am facut peste 1000 km/zi. Mult mai confortabila pozitia ridicata in scaun la drum lung decat pozitia din Octavia,
  • am avut emotii legat de portbagajul Karoq-ului care este mai mic decat la Octavia unde nu se mai termina... Cu toate acestea fara restrictii impuse "pasagerilor" au incaput toate bagajele, pentru 3 adulti/17 zile, in portbagaj.
  • foarte bun ruloul din portbagaj (desi initial am crezut altfel...). A disparut "depozitul de lucuri" din luneta....
  • imi place faptul ca am controlul masinii de la distanta (statistici, usi, geamuri etc.) Inainte faceam mai mult sport :) nu! era rau dar asa e mai bine! 
  • GPS-ul este OK. Nu am nevoie de mai mult. Imi lipseste alerta de radare care te ajuta mai ales ca nu totdeauna esti fix cu ochii in bord! Au mai fost 2-3 situatii de ratare in care ar fi putut sa ma atentioneze din timp dar .... asta este! In rest sunt recunoscator ca din aplicatia mobila pot trimite destinatiile spre masina. Nu m-as fi impacat cu gandul sa butonez din masina la nesfarsit!
  • Traffic sign recogniton foarte util! Cu exceptia a 2-3 situatii a fost super OK! Problemele au inceput sa apara insa in Ungaria si Romania unde indicatorul de sfarsit al limitarii lipseste cu desavarsire si ramai "blocat" ...

In rest, astept sa "mai fac rost de timp" pentru iesiri mai scurte sau mai lungi :)!

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!