Jump to content

Identificare furtun/conducta 1.8T


andreii_george
 Share

Postare recomandată

andreii_george

Salutare tuturor,

Pentru ca am tot cautat pe forum topic pentru acest subiect, insa nu am gasit, vin catre voi cu o rugaminte de ajutor ‼️.

Asadar atasez 3 poze, cu rugamintea, daca stiti, ce denumire are acel furtun si mai important ce piese conecteaza, are o scurgere de ulei/antigel sau altceva si nu-mi dau seama unde duce sau de unde vine (am o banuiala ca acolo se afla turbina insa nu ma pricep asa bine).

Pozele sunt facute din partea filtrului de aer, acest furtun cred eu ca este sub debimetru(cred) si am mai observat in zona si senzor de temperatura.

Masina in cauza Vw Polo 1.8T cod BJX.

Daca aveti sugestii ce ar putea fi, as fi recunoscator.

64834522_2282667655329371_117790010668744704_n.jpg

64986386_2441022336221355_8380748424596684800_n.jpg

64986789_850563042009807_5650194430401970176_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sa intre in Diverter Valve (DV)?!  Daca e asa e un furtun de boost, nu de apa. daca nu e de apa.

Vezi poate este de ajutor.

Turbina e acolo in spatele motorului. In continuarea "induction hose-ului" pe care ai debitmetrul dupa carcasa filtrului de aer se afla turbina.

https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/

vwddwdw.jpg

dadadada.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Salut, hmm nu stiu ce sa zic de DV cred ca mai degraba merge spre pompa de aer secundar.. dar tot nu imi explic ce este mazga/murdaria de pe furtun.

Incerc sa ma uit pe link-ul de mai sus (mersi mult!).. mai astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cum a zis colegul

277147710_dvvalve.thumb.JPG.c0c665bb2d54015c0fec3b8ce74f9d32.JPG

Pe acolo circulă vapori de ulei de asta este mâzga aia.

La pompa de aer secundar pleacă furtunul din valva de combinare care este mai în stânga cum te uiţi la poza ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Multam fain pentru ajutor.

Sa inteleg ca trebuie schimbat cu totul ? sau din cauza faptului ca circula vapori de ulei asa se face mereu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi altă discuţie aici offtopic. Probabil că nu mai etanşează bine colierul. Întrebă cel mai bine pe un topic unde se discută despre motorul 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
andreii_george

Salut,

Ma puteti ajuta sa identific furtunul/valva din pozele de mai jos ?

Scapa vapori de ulei si se formeaza mazga pe blocul motor de acolo. Nu-mi dau seama din nici o schema ce valva ar putea fi.

Este pozitionat desupra senzorului de temperatura si pare sa conecteze pcv.. dar nu sunt sigur.

1.8t bjx

 

F8E368B7-B02C-491D-9BD4-E3191735F9D5.jpeg

1359C9EA-A812-41DE-A9B3-5FC255836ABD.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare să fie supapa de purjare a vaporilor din canistra de carbon, 1C0906517A? Ce furtunaşe mai are, unde duc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Salut, am aflat intre timp.. este solenoidul de la vvt.. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!