Jump to content

Parinti spanioli,bunici germani,nascut in cehia si emigrat in romania


Sop

Postare recomandată

Salutare.

Dupa o lunga asteptare a venit clipa intalnirii.

Comandata in iunie 2018 a fost ridicata de la dealer in mai 2019.

Pe scurt vorbim de ceea ce am visat eu si sotia de 2 ani incoace.

Seat ateca xcellence 1.5tsi dsg 4drive lava blue si ceva extras.

Pachet asistenta sofer 5

Beats sound

Pachet depozitare(spatii sub scaunele fata si mufa 12v in portbagaj)

Incalzire stationara

Virtual cockpit

Full link

Pachet njoy xcellence(pachet iarna,park asist,alarma)

Top view camera

Portbagaj electric.

Alcantara black.

Pana acum am facut aproape 1000km 90%extraurban si sunt innebunit dupa masina.

Avand in vedere ca vin de pe un leon reference 2008 cu 0 optiuni diferenta e imensa.

Sunt o gramada de optiuni care iti fac viata usoara la volan...acc dsg light assist...

Avand in vedere ca e prima masina cu dsg ca si impresii despre cutie as putea spune ca treapta 1 e folosita f f f putin si ma gandesc ca "patineaza" ambreiajul in tr2 intrand asa repede.

In rest numai de bine. Stie cand sa dea inferioara, stie cand sa faca frana de motor etc.

Motorul se muleaza la fix pe mine. Am trecut de perioada cand alergam masinile si le scoteam sufletul din ele. Si sunt sigur ca dupa rodaj daca voi avea nevoie de mai mult modul sport al dsg imi va satisface momentele de sportivitate.

Culoarea din punctul meu de vedere e superba dar va trebui sa imi dublez numarul de vizite la spalatorie fata de cele facute cu leonul care era galben si nu se cunostea orice pe el.

Pana acum am un consum pe termen lung de 7.5 dar am mers batraneste si f putin in oras.

As mai avea multe de spus dar este timp.

 

 

 

 

 

 

20190519_075957.jpg

20190519_075938.jpg

Link către comentariu
mihai.onu94

Să o stăpânești sănătos! Lungă așteptarea, dar măcar a meritat. Faina tare culoarea.

Dsg-ul e cel vechi cu 6 trepte sau o data cu 1.5 tsi au băgat și nouă cutia cu 7 trepte?

Link către comentariu

Felicitari pentri masina, a meritat asteptatea. Culoarea e foarte frumoasa, pacat ca ai pus doar doua poze, nici una cu interiorul.

Cutia e DSG7, au trecut la cea noua odata cu schimbarea motorizarii.

Link către comentariu

Un an de zile pentru o masina? Cat pentru un rinichi........

Multi km fara probleme. Faina.

Link către comentariu

@mihai.onu94 este dsg 7 dq381.

@Cristian vor veni si pozele dar am acces doar la telefon si trebuie sa invat cum sa le pun din sursa externa pentru ca nu am voie mai mult de 4mb upload.

@skodamen din pacate am prins wltp si s-a intarziat dar din fericire am urcat cu avansul pana la 50% in acest timp.

Am inteles ca in acest moment livrarile dureaza in medie 3 luni.

Aveam un pitic cu schimbatorul dsg. Vazut din poze nu imi placea. Acum avand live pot spune ca ma impac destul de bine cu el.

Dinainte de a ajunge la dealer au fost comandate presurile de cauciuc,tavita pt portbagaj,incarcator telefon genuine,covoras median de la karoq si au fost instalate la predarea masinii.

Primii 50-100km au fost de acomodare. Aveam un sac de morcovi in partea dorsala si transpiram abundent ? dar acum totul e perfect. Astept sa ii pasez sacul de morcovi si sotiei care inca nu a avut curaj sa renunte la locul din dreapta.

Km fara probleme tuturor.

 

Link către comentariu

@Sop iei o aplicatie de modificare a dimensiunii pozelor, faci resize si apoi poti urca mai multe poze.

Sa va bucucurati fara incidente de ea!

Link către comentariu

Cand am citit titlul aveam filmele mele in cap :biggrin:, ma intrebam oare ce problema se discuta. Arata bine jucaria.
 

Link către comentariu
2 hours ago, Sop said:

vor veni si pozele dar am acces doar la telefon si trebuie sa invat cum sa le pun din sursa externa pentru ca nu am voie mai mult de 4mb upload.

Daca folosesti facebook urca-le în el ( cu vizualizare "only me" sa nu ti le vada si altii) si apoi da-le save in telefon din facebook si le ai gata convertite la o dimensiune foarte mica si calitate buna.

Link către comentariu

Sa va plimbe fara probleme!

Cred ca e singura Lava Blue din oras, dealerul din oras o livrase in Buc pe cea pe care'au comandat'o ei :)

Link către comentariu

Frumoasă. Bine ai venit in clubul posesorilor de Ateca. 

Link către comentariu

Si asa m-ai facut sa deschid un topic de Seat :) Ma gandeam ca e vreun wrong post, si nu intelegeam cum a scapat moderarii ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@andrei0241 ei au livrat lava blue la b si a mea a venit in constanta via cluj. ?

Sper sa apara mai multe totusi, mai ales ca in momentul de fata spunea dealerul ca livrarile sunt mult mai rapide. Nu stiu daca sunt 10 ateca in tot orasul.

@HKHK multumesc. Pot spune ca sunt mandru de prezenta in clubul exclusivist ?

@mad_kat fara sa vrei ai deschis ) se iarta.

Masina a ajuns acasa. La mal de mare. Am facut un mic rodaj zilele astea. In total putin peste 2000km. 

Mai pe seara voi incerca sa revin cu ceva poze si mai multe detalii despre scurta plimbare si comportamentul masinii.

Modificat de Sop
Link către comentariu

Cam vreo 10 in Constanta, eu le urmaresc de ceva vreme (a mea bej, una maro,  1-2 portocalii, 3 albe si 2-3 negre).

Cati km estimezi anual?

Link către comentariu

Greu de spus km. Cand am luat leonul am estimat 10-12.000/an si am ajuns la 35.000.

Acum avand leonul ateca si caddy(masina de servici) ma gandesc totusi ca nu voi depasi 20.000.

Am observat in portbagaj 2 carlige pe fiecare latura ceea ce m-a bucurat. Nu este ce are skoda dar este un pas inainte pentru seat.

O chestie ciudata am observat la centuri. 3 din 5 au cusaturi pentru a sustine partea metalica. Iar cea de la sofer si centura centrala spate sunt cu sustinere prin clips clasic de plastic.Zici ca au facut masina cu piese din mai multe loturi.

Legat de problemele de la portiera spate se pare ca s-au rezolvat cu noile chedere. Cel putin pana acum nu am strans mizerie acolo.

Prin grila aia de langa triunghi oare iese si aer? Sau e doar de design?

Las si o poza cu noul incarcator. Se potriveste perfect cu designul si are 2.4a pe fiecare iesire.

Vineri sau sambata ajung la mecanic sa montez scutul metalic. Voi face atunci o sedinta foto si pe elevator la partea inferioara.

Legat de selectia modurilor de condus am incercat eco normal,putin sport si individual.

In eco nu imi place ca ss e tot timpul activ si chiar daca il dezactivez din buton trece peste comanda. In acest mod nu cred ca l-am vazut mergand in 2 cilindri dar lasa cutia pe liber cand este cazul...

Daca selectez individual vad ca il tine minte si dupa repornire. La eco nu.

In sport trece si cutia in s si astept o iesire la munte sa ma joc cu modul pe serpentine sa vad ce poate.

Profilul normal l-am folosit doar sa vad cum e. Si e ca si numele. Adica normal.

Pana acum am folosit modul individual. Directia sport,motorul normal acc si clima eco.

Cu toate ca acc e eco mi se pare ca accelereaza destul de puternic. Dar urmarind consumul instant la acc vs fara acc am ajuns la concluzia ca acc poate scoate un consum mai bun decat omul din spatele volanului.

 

FB_IMG_1558553484725.jpg

FB_IMG_1558553478369.jpg

FB_IMG_1558553500113.jpg

FB_IMG_1558553467155.jpg

FB_IMG_1558553473105.jpg

FB_IMG_1558553509386.jpg

Link către comentariu

Centurile au bucata aceea de textil ca sa nu se loveasca marginea de plastic a cataramei de stalpi si sa faca zgomot. La sofer nu e necesar deoarece soferul poarta mereu centura si cea centrala din spate nu are ce sa loveasca si sa faca zgomot; de aici diferenta...

Link către comentariu

Pe grilele alea nu cred ca are de unde sa iasa aer, nu vad pe unde ar trece conducta pana acolo.

La tine, chederele usilor spate par intr'adevar mai groase, chiar o sa compar azi cu ale mele, desi mi'am facut obicei si curat local cand e cazul, nu e chiar un capat de tara

Cat despre carligele din portbagaj, sunt binevenite, dar mai prost gandite decat cele pe care le am la Forester, fiind puse cam sus ptr placul meu

 

Sunt curios cum vine scutul de metal si daca ia din garda la sol vizibil.

Oricum, fara elevator, clar va fi greu de dat jos si mai greu de pus la loc, din cate'am vazut cand am dat scutul de plastic jos ptr schimbul de ulei

Link către comentariu

Grilele alea sunt pentru depresurizare la inchidere cel mai probabil.

Link către comentariu

Revin cu 2 poze privind consumul.

Si totodata ma uitam ca trebuie sa fiu atent cu ingrijirea cauciucului la protectiile cablurilor de la haion. 

FB_IMG_1558627598723.jpg

FB_IMG_1558627603635.jpg

FB_IMG_1558553492926.jpg

Link către comentariu

Salut, configuratia bordului electronic se poate schimba? De exemplu cu imitatie de vitezometru si turometru clasice ? Sau numai asa, sincer este destul de aiurea desi arata multe informatii. In rest toate cele bune si sa fie intr-un ceas bun :)

Link către comentariu

Da. Sunt 3 moduri. Pe langa cel de mai sus mai avem asa:

 

FB_IMG_1558674882727.jpg

FB_IMG_1558674872800.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Azi am montat scutul metalic.

Nu este 100% plug&play dar este de acolo.

Le dau nota 8+ totusi pentru ca au gandit bine suportii si gaura pentru busonul de la baia de ulei.

Pentru suruburile din set nota2. Zici ca erau din plastic.

Cu mici retusuri s-a incadrat perfect.

Atasez si o poza cu navigatia pe vc.

Maine sper sa tina vremea cu noi si sa facem o tura la Galati la forza zu.

Atunci voi vedea si cum se comporta masina incarcata cu 4 adulti si 1 copil.

Tot azi am incercat si modul sport. Eram in d5 pe la 60km/ora am pus in sport si s-a dus in s2 si m-a bagat in scaun. Mi-a ajuns pe moment. Dupa 5000km ne mai jucam.

 

FB_IMG_1558732998056.jpg

FB_IMG_1558733016492.jpg

FB_IMG_1558733009710.jpg

Modificat de Sop
Link către comentariu

Deci la scutul metalic ai usiya de acces pentru schimb ulei, fara a'l mai demonta complet? 

Link către comentariu

Da. Nu mai este nevoie sa scoti tot scutul. Are o usita pentru acces.

Daca dai zoom pe poza in care e scutul langa elevator se obseva o forma dreptunghiulara.

Aseara ma uitam ca masina a venit cu baterie varta ceea ce e un lucru bun. Si anvelopele sunt bridgestone touranza t001. Pe asfalt bun sunt super dar daca e asfalt "aspru" fac un zgomot de te scot din masina. Mai ales la viteze mari.

Dar vor ramane pe masina macar o perioada.

Momentan trebuie sa ma pregatesc de achizitia celor de iarna.

Link către comentariu

Sunt ok Bridgestone Turanza, am avut pe Leon, au aderenta ok pe uscat si umed, inclusiv la franare.

De curiozitate, cati ah are bateria cu care a venit masina ta?

Link către comentariu

Cumva e tot asa? Ca fiind si cu incalzire stationara, nu e cea standard

20180216-120850.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!