Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Recommended Posts

Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva.

Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7k euro nu ar trebui sa le para rau. Sincer cred ca dpdv al interiorului e mai fain de stat in e-golf decat in id.3.

 

image.thumb.png.f0ee4fb889285cad33ac233fa940da37.png

Link to post
Share on other sites
  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    88

  • Rave

    66

  • mandelu

    60

  • IRONICK

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7

Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care

Cred ca aici își are locul. Înțeleg ca testul are loc la 130kmh    

Posted Images

Ahh, dar mie nu imi pare rau absolut deloc :D Am mai zis si prin alte parti. Am vandut o masina de 6 ani care incepea sa necesite reparatii, am mai pus cateva mii de euro si am luat o electrica noua, de fix aceleasi dimensiuni :)  End of OT

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

ti-am zis, ceva nu mi se pare OK. trebuie presat dealerul. masina mea deja a venit, nu am dat precomanda, nu am platit rezervare + avans asa devreme ca tine. abia cand s-au deschis comenzile pe 28 iulie am platit. 

 

mie mi-a dat dealerul VINul, (foarte ok dealerul in relatia asta, desi in trecut nu am luat masini de la el, desi l-am stresat cu intrebari si teste). masina a venit, acum urmeaza sa o ridic.

am fost ieri sa vad masina. pozitia la volan este chiar ok fata de concurenta. spatiu in spate mi se pare mare (asa cum am eu scaunul pt sofer, mai raman cam 5cm la genunchi). interiorul mi se pare..decent. nu e premium, e clar, dar ma asteptam sa fie reduceri de cost la banii astia. si pot trai cu plasticul tare de pe usi.

bordul f misto, usor de citit, iar softul din navigatie se misca surprinzator de bine, fara lag, fara nimic. nu era online inca. volanul chiar se simte bine.spatiul la portbagaj este f mare pt ce am vazut la alte masini. vizibilitatea este f mare iar stalpul A ajuta mult. nu am mers cu ea, o puneau la incarcat si se incarca cu 6km/min. jantele chiar sunt OK, ma asteptam sa fie mai urate. gumele sunt bridgestone turanza. butoanele de pe bord mi se par clicky si usor accesibile. spatiu sus la cap am mult si la sofer si la scaunul din spate. 

m-am uitat atent si la partea neagra de la capota unde arata @cj.Paul si sincer nu am vazut nimic cu luft sau care nu arata bine sau nu era aliniat. mi se pare ca arata ok albul masinii cu nuantele de negru de pe plafon si bucata aia de capota. 

f tare mi se pare IQ light la interior cand incarca, cum se misca bara verde. 

stie sa stinga bordul cand te dai jos de pa scaun. si sa aprinda cand te sui. 

pana acum, singurul regret este ca am facut alte investitii si nu am luat varianta PLUS pt matrix, keyless acces si alte mici chestii. 

stiu ca sunt subiectiv, si cand am ajuns acolo eram dezamagit de parerile de pe aici, dar imi place masina. 

 

 

looking back at "old":

Capture.JPG

Link to post
Share on other sites

 

impresii. unele sunt foarte interesante. unele chestii mi se par ciudate ca au gandit masina asa.

Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa fac drivetest, motivul: permisul dvs nu este romanesc. Desi e valabil oriunde, la Bolt se pare ca nu este... De fapt soferul a spus ca VW e de vina

Link to post
Share on other sites

Că tot e la moda, am luat și eu ID.3 la o plimbare, cu ajutorul Bolt. 

 

20200926_165330.thumb.jpg.3150e66e3db32eb1878f72d4acd8d67f.jpg

 

A venit un Max, deși îmi doream să văd un Plus sau chiar un 1st. În Max am mai stat la lansarea oficială din România, în celelalte doua variante, pe care aș putea să le iau în calcul la o achiziție, în schimb, nu. 

Am dat o tura de cartier și atât, n-am făcut nimic special, voiam doar să vad cum e mașina la mers normal prin oraș. Mi-aș fi dorit să fac o tura și noaptea dar... atât s-a putut! :)

 

Buuun, partea interesantă acum. Impresiile...

 

Clar în evidență iese motorul! Trecând peste orice altceva și fără niciun drept de apel, mașina asta iese în fața celorlalte datorită motorului! Care este genial! Atât! 

Și cu ajutorul tracțiunii spate dă un feeling de "asa trebuie să se simtă o electrică"! Golf-ul este lent în comparație. Oricum părea lent în comparație cu e-Up! - ul pe care l-am avut, acum pare și mai lent. Nu este, dar pare! Și impresia este cea care vinde mașini, nu cifrele, de aceea test-drive-ul este cel care vinde mult mai multe mașini față de fișa tehnică! 

 

Că tot veni vorba de tracțiunea spate, unii o vor înjura la iarnă, alții se vor bucura de ea, dar asta avem cu asta defilăm! Feeling-ul la volan este pozitiv, într-un sens sportiv, dar mașina se așează foarte bine la mers normal, liniștit. Este de preferat față de tracțiunea față chiar și cu toate dezavantajele ei! 

 

Suspensia mi s-a părut decenta, chiar și cu jantele de 20". Mai apropiată de suspensia GT-ului decât a Golf-ului dar ok. Dar eu oricum prefer o suspensie mai dură, sunt foarte mulțumit de suspensia sport de la VW/Seat deși mulți se plâng ca până și cea standard este dură, asa că nu sunt chiar un etalon. Chiar mă gândeam că mașina asta este o îmbinare foarte decentă între actualele mașini, puterea și suspensia GT-ului combinate cu rafinamentul și ușurința în exploatare a e-Golf-ului. Și rafinamentul este amplificat de faptul ca ID.3 este foarte bine antifonat. Nu știu 1st sau Plus, dar Max-ul anulează foarte bine orice zgomot de afara, este clar peste Golf la capitolul ăsta. Nu m-am uitat ce anvelope are, bănuiesc ca tot Turanza, dar în Golf, aceleași Turanza sunt mult mai prezente în habitaclu. Destul cât să mă facă să iau în calcul schimbul lor la primăvară. Nici CS5-urile și nici TS850-urile de pe GT nu sunt atât de zgomotoase... 

 

20200926_165414.thumb.jpg.929df2ee8faca91b45276fb16571e96d.jpg

 

În rest... Design-ul minimalist al interiorului, parcă prea minimalist, combinat cu calitatea îndoielnică a materialelor, care nu ar avea ce să caute atât de aproape de șofer într-o mașină de ~50.000 de euro, taie din impresia de "Trebuie să-mi cumpăr mașina asta!", din păcate! Pentru Max! Poate și pentru Plus... Dar 1st cred că e acceptabil chiar și așa, deși e la același preț de catalog pe care îl avea GT-ul care, deși vine de la un constructor "renumit" pentru calitatea precară a materialelor folosite la interior, tot are materiale mai bune și ceva mai bine gândite.

Clar Golf-ul, cu ecranul mare din bord și layout-ul clasic al interiorului pare mai... plin, mai consistent, mai elegant într-un mod oarecum clasic. 

 

Și, pentru că ține tot de interior, să nu uitam de celebra frază "Dimensiuni exterioare de Golf și spațiu interior de Passat". Nu știu dacă e chiar de Passat, dar de Golf clar nu e. Cu scaunul șoferului potrivit mie, și eu tind să țin scaunul mai aproape de volan decât majoritatea, am considerabil mai mult spațiu la picioare în ID.3 decât în Golf. 

 

e-Golf:

 

20200926_165504.thumb.jpg.765bfe7dee037e62ce8138a8e0f40c7d.jpg

 

ID.3 :

 

20200926_165554.thumb.jpg.b53df2e8b8543141927cd86c8457d93c.jpg

 

Nu stiu pentru cine contează cât spațiu la picioare este în mașină, dpmdv cel din Golf este suficient, dar e mai mult! 

 

Și ajungem la ceea ce contează cu adevărat, întrebarea de 27.000 pana la 33.000 de euro, m-aș vedea cu aceste 2 mașini când o sa vină vremea să schimb GT-ul? 

 

20200926_174919.thumb.jpg.83b3904200836ae7c5fb3b08f8033c88.jpg

 

Ei bine... Da! Dar clar nu cu un Max, nu simt ca-și merita banii...

- Head Up Display-ul este inutil pentru mine, nici în GT nu pot să mă obișnuiesc să mă uit în el și nu în bord, nici după 2 ani de la achiziție;

- plafonul panoramic este util doar pentru cei care stau în spate, exceptând plusul de lumină pe care-l aduce în interior, nu se vede din scaunul soferului, și faptul că nu se deschide, pentru că m-am obișnuit cu trapa pe GT, îl face doar un moft

- sistemele de asistență necesare le cam are Plus-ul, cele extra de pe Max nu mi se par atât de necesare, nu vorbim de Autopilot așa că... #meh. 

- nu pot, pur și simplu nu pot, și nu as putea vreodată să dau aproape 40.000 de euro pe acest interior. Poate 25.000... Și dacă interiorul nu e deal breaker, portbagajul cam mic... aproape este. Dar să zicem ca în 2 ani o să fie copilul destul de mare și bagajele necesare unui concediu se vor micșora. Sper! :)

 

Mi-aș dori un Plus cu bateria de 77kWh. Pentru range-ul în plus, pentru încărcarea de 125kW și pentru interiorul alb/portocaliu. Nu că aș fi fan acestă combinație, cred că o să fie un chin de ținut curat și nu vreau să știu cum o să arate după 4 ani de folosire, dar pentru că simt că interiorul are nevoie de un plus de... ceva, orice... care să-l scoată din nota asta austera și fadă pe care o are. Mă și bufnește rasul când mă gândesc ca lumea zicea despre Golf ca e tern... ei bine, se poate mai rău! :))

Dar mașina merită! Motorul se simte bine, trage bine, stă pe strada foarte bine, se conduce bine! E ce trebuie!*

 

 

 

 

 

*aproape 😛

Link to post
Share on other sites

Sunt curios de elanul VW cu ID3,4 cand va avea Tesla service si showroom la noi.

Nu vad Id3,4 sa se ridice la nivelul Tesla, mai putin la pret.

Link to post
Share on other sites

Probabil vom afla curand. Am vazut miscare in locul unde va fi probabil service-ul Tesla.

Link to post
Share on other sites

@Rave iti dau dreptate la calitatea materialelor. Mi se pare ca VW chiar s-a zgarcit la partea asta si ID3 trebuia sa fie ce este ID4, care din cate se pare este mult mai atent lucrat cu bord moale, usi cu material moale, samd. O diferenta mica probabil la cost dar care sincer face diferenta mare la feeling.

Eu cred ca dintre toate electricele noi care urmeaza sa fie lansate de grupul VAG, Skoda Enyaq o sa fie bang 4 buck cu un interior calitativ (peste ID3), cu un design exterior clar de crossover, fata de ID3 care vrea sa fie un hatchback mai inaltat (ID3 tot mi se pare urat, ma duce cu gandul la mercedes benz A class din 2000 :P), cu un pret sub ID4 si sa speram comparabil cu ID3. Cel putin asa sper, pentru ca de regula Skoda bifeaza ceea ce trebuie la masini, oferind un mix foarte bun de calitate, spatiu, tehnologie si pret.

Link to post
Share on other sites

Rave, ca ai pomenit de spatiu portbagaj, comparat cu eGolful e mai mare?

 

Am inteles ca lipseste comportimentul de sub podea, unde am ingramadit in eGolf incredibil de multe, deci il vad ca pe o mare pierdere.

 

Cred ca in orice masina electrica trebuie sa existe:

- incarcator de 220

- cablu type 2

- prelungitor

Per total, daca nu ai un spatiu special pt ele (frunk-ul ar fi fost atat de util pt asta, de neinteles de ce nu il implementeaza...) sint o prezenta importanta in portbagaj

Edited by detinator
Link to post
Share on other sites

Asta cu calitatea interiorului e o problema pentru multi. Adica daca vii de pe un G7 de ex, nu prea concepi sa scazi acea calitate dand si niste mii bune in plus. 
Mi-ar fi placut sa merg si eu la un td, dar mai e timp..

Link to post
Share on other sites

@yeeeeman ID.3 este cât un Golf, van-ul cu add on-uri racing și siglă Skoda, recte Enyaq, :)) este cât un Kodiaq de mare. O să coste garantat cel puțin 3-4.000 de euro în plus față de ID.3.

 

@detinatoreu zic că portbagajul este mai mic decât cel de la Golf, în cel mai bun caz asemănător. Nu știu cât spațiu avea sub placă pentru că erau multe chestii în portbagajul pe care l-am văzut și n-am putut să mă uit.

 

@CristiALFa fost prelungită până Marți colaborarea cu Bolt așa ca mai ai timp. Eu nu am o problemă cu calitatea interiorului, dacă vorbim de 1st, nu e chiar ce trebuie dar mașina compensează prin altele și să zicem ca e ok.

La Plus și Max, însă, strict raportat la prețul lor, mă așteptam la mai mult. Nu numai că nu primești opționale de 5.000 și 10.000 de euro,respectiv, în plus la Plus/Max față de 1st, dar să mai primești și același interior (și nu, o bucată de piele artificiala pe fața de ușă nu cred că face diferența) e puțin cam mult. 

Link to post
Share on other sites

@Rave, dupa acest test drive, ai zice ca un 1St merita cei 6k in plus fata de e-Golf, tinand cont ca bifeaza destul de multe plusuri?

Edited by Abu
Link to post
Share on other sites

@Abu Pentru mine, unde Golf-ul este a 2-a mașina, folosita doar în oraș și la drumuri scurte în afara lui (ignor nebuniile mele de moment de a mă plimba până la mare cu el), nu, nu cred că merită...

Golf-ul se achită foarte bine de job-ul ăsta și nu cred că are sens, financiar vorbind, să dai 6-7.000 de euro în plus doar ca să mergi în oraș. Nu apuci să te bucuri de puterea extra și de cum se conduce suficient de bine, cu atât mai puțin de range-ul în plus și de puterea mare de încărcare. Dar sa nu uitam ca eu conduc prin oraș o mașină de 205cp cu jante mari si suspensie sport, care consumă 10-12 l/100km și are "range" cam cât ID.3 la un plin, așa că nu prea aș avea nevoie de una la fel. Dacă mașina principală era vreun Kodiaq 2.0 TDI, sau altceva mare și lent, da, probabil aș fi preferat ID.3 față de e-Golf... 

 

Dar pentru tine, că tot ai rămas cu 2 electrice și ID.3 - ul ar fi fost mașina de drum lung, da. Cred ca ID.3 are destule avantaje față de e-Golf și fix în punctele care contează atunci când pleci cu el într-un concediu. 

 

Link to post
Share on other sites

Eu am dat 17600 pe eGolf, deci diferenta ar fi de 10.000 euro pt o masina inferioara la unele capitole, superioara la altele. 

Pt mine nu ar merita sigur. 

Si intretinerea e de luat in calcul, preturi pt cauciucuri pt jante de 20 inch versus cele pt jante de 16, piese comune cu Golf 7 versus piese masina total noua etc.

 

Sint curios cum va fi la iarna cu tractiunea spate. Dar nu se stie daca vom avea zapada.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Stai linistit ca in oras mergand normal nu ai nici o problema cu nici o masina RWD fabricata dupa 2015 sa zicem (desi sunt safe si cele mai vechi putin). Electornica lucreaza bine si te ajuta sa mergi norma chiar si prin zapada subtire. Ce se intampla la drum lung ... depinde daca te crezi pilot sau mergi corect adaptand viteza, accelerand dupa ce iesi din viraje etc. 

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Cred ca aici își are locul. Înțeleg ca testul are loc la 130kmh

 

 

Link to post
Share on other sites

Rave: pe fisa tehnica portbagajul e cat cel de golf, chiar 5l in plus, ciudat ca zici ca pare mai mic. si nu esti primul care remarca, deci e ceva aici. poate o fi de la capacul ala? ca sub el mai e spatiu. ma intreb cum au calculat ei. insa sub capac, daca il lasi asa, nu poti baga decat chestii plate sau aplatizabile.

dar intrebarea mea e: simti masa aia mare la viraje sau franari, fata de un golf normal? personal ma irita cand bag 2-300kg de pasageri si bagaje in golf, orice franare inseamna apasare sensibil mai puternica pe pedala. si se simte si pe viraje balans mai mare.

ca are vreo 1,7 tone id3-ul. nu e chiar usoara.

Link to post
Share on other sites

mandelu, te referi la eGolf? tocmai am facut un drum de 1200km cu bagaje si pasageri si pot zice ca am fost uimit sa constat ca am avut consumuri mici si masina s-a comportat excelent, nu pot zice ca am observat franarea diferita sau balansul. Balansul nu se reduce cu incarcarea suplimentare pe suspensii?

Link to post
Share on other sites

ma refer la id3 comparat cu un golf normal ca stiu ca rave are sau avea.

cand pui masa in plus si ai de schimbat directia, masa aia in plus are inertie si incearca sa isi continue directie in sensul in care era, cum sa fie mai bine cu mai multa masa? cred ca s-a inteles altceva decat voiam sa zic sau m-am exprimat eu neclar.

n-ai avut in niciun caz consum mai mic ca aveai masa extra. e exact pe dos, masa in plus creste consumul.

probabil ai avut conditii de drum bune si ai mers si asezat. traficul iti poate mari consumul si cu 20-30%, asa, lejer.

Edited by mandelu
Link to post
Share on other sites

@mandeluvolumul portbagajului, din ce știu eu, este calculat folosind tot spațiul disponibil, chiar dacă nu util, pana la marginea de sus a banchetei spate. Și da, asta înseamnă și spațiul de sub separator și orice alta firida care se găsește.

De aceea volumul portbagajului la e-Golf scade la 341 de litri fata de cei 380 de litri ai Golf-ului normal, pentru ca, la e-Golf, dispare spațiul în care era roată de rezerva. 

 

ID.3 - ul are divider-ul ala mai sus, și nu am apucat sa vad cât spațiu mai e sub el sau dacă se poate cobori sau scoate acel separator, asa ca spațiul pare mai mic decât cel de la e-Golf, care și el e mai mic decât cel din Golf-ul normal, pe hârtie, deși în viata reala nu vad foarte mulți oameni scoțând acel separator și folosind absolut tot spațiul disponibil. 

 

Cât despre suspensie, mi-e personal mi-a plăcut mai mult decât cea de pe e-Golf. Odată ca e puțin mai dura, nu mult mai dura cum se plâng unii, și eu prefer lucrul asta; și în al doilea rand pentru ca pare mai bine gândită în ce privește greutatea mașinii.

Golf-ul se onduleaza foarte bine pe imperfecțiunile șoselei și este foarte confortabil. Dar la gropi adânci simți cum cade mașina și ca suspensia nu e gândită foarte bine la masa masinii, e cam singurul moment în care simți masa mașinii. La ID.3 nu am simțit chestia asta, nici nu am mers foarte mult cu el ce-i drept... 

Link to post
Share on other sites

@Bogdan_wrc, multumiri pentru moose test, nu stiu dece ai primit dislike-uri (cel putin asa apare in momentul asta). Am dat un like ca sa compensez. :)

 

M-ai facut sa ma duc pe un canal de youtube despre care stiam ca face genul asta de teste, dar se pare ca inca nu au testat ID.3-ul. Apar alte electrice si hibride insa, pe langa masinile termice. Desi se vorbeste in spaniola in video-uri, au subtitrari in engleza. Link: km77.

Edited by stama
Link to post
Share on other sites

Cred ca se mentine foarte bine in testul elanului de mai sus, se "vede" masa mare, dar si faptul ca e jos asezata si nu oscileaza mult dupa.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Daca ar fi avut anvelope subtiri cum sunt pe BMW i3 la 130kmh nu ar fi aratat la fel testul elanului

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri