Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

Cred ca orice producator sanatos la cap, cand acorda o garantie, pune niste cifre care sa il scuteasca de multe cheltuieli. Asta inseamna ca doar in cele mai rele cazuri o sa ajungi la 70% din capacitatea bateriei dupa 8 ani sau 160k km. Daca ne uitam prin ograda Tesla, bateriile tin mult, chiar foarte mult - https://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/ - 93% dupa 400k km, folosit in regim de taxi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, cine crezi ca face asa ceva in fiecare zi, de doua ori, o data pe sens? Tu ai pleca cu o ora mai devreme de acasa stiind ca trebuie sa incarci bateria la jumatatea distantei pana la servici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plecat mai devreme de acasa de mai multe ori ca sa am timp sa incarc si masina dar nu cred ca as face asta zilnjc, nu! Dar daca as locui la 600km distanta de servici nici nu m-as uita la o masina electrica.

Daca, in schimb, as locui la 300km de servici si as avea un punct de incarcare langa, da, as lua in calcul fix o masina electrica. Cat te mai relaxezi putin, faci niste cumparaturi, mai raspunzi la niste mail-uri, masina se incarca si e gata de alti 300 km.

Si daca as avea unde sa incarc masina la birou clar as alege o masina electrica daca mi-ar ajunge autonomia ei pentru drumul dus. Apoi o iau iar plina si ma intorc, incarc acasa si tot asa. La distantele astea economia de carburant este enorma exceptandu-i pe cei care au parte din sau chiar tot combustibilul decontat. Totusi, in functie de consumul masinii, la 600km/zi vorbim de un plin la zi sau doua zile...

Masinile electrice nu sunt deocamdata pentru toata lumea, asta e clar, dar pentru cei dispusi sa iasa din rutina termica sunt o alternativa viabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as gasi la momentul asta caddy electric cu autonomie peste 250km l-as cumpara in secunda 2.

Pentru o firma care invarte masinile prin oras sau in localitatie apropiate resedintei de judet o masina electrica e mana cereasca.

Si oricum in cativa ani vom avea electrice pt oras si vom tine termicele pt distante mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/16/2019 at 9:42 AM, Raf said:

foarte misto filmuletul chit ca nu inteleg mai nimic, ca am cam uitat ce germana stiam. dar intr-adevar, ala nu prea e spatiu de passat in spate. nici macar de octavia. ma asteptam la mai mult. in mare parte probabil va fi 90% ca un golf 8, dar pe baterii. foarte mica luneta aia, zici ca intentionat au facut-o sa fie cat mai mica posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SopAi Nissan Env200 care se incadreaza in cerintele tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mandelu said:

foarte misto filmuletul chit ca nu inteleg mai nimic, ca am cam uitat ce germana stiam. dar intr-adevar, ala nu prea e spatiu de passat in spate. nici macar de octavia. ma asteptam la mai mult. in mare parte probabil va fi 90% ca un golf 8, dar pe baterii. foarte mica luneta aia, zici ca intentionat au facut-o sa fie cat mai mica posibil.

Nici eu nu am inteles mare lucru! Poate isi face pomana un vorbitor de limba germana si face o subtitrare! Par destule informatii interesante acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tradus cu google translate articolul. dar e putin. tipul ala vorbeste mult. interesant e ca cica la exterior e mai mica ca un golf. partea de silentiozitate si cum trage m-ar fi interesat. astea fiind, de altfel, principalele motive pentru care as fi interesat de o electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

articolul asta e foarte bun pentru oamenii care se tot jeluiesc si critica ca de ce scoate tesla si astia mari nu (ma refer in special la unii de pe automarket.ro). uite de ce. cere timp ca sa o faci cum trebuie. evident ca au fost si prinsi cu garda jos, dar cand se pun pe treaba, o fac cum trebuie. nu e simplu sa ai si materia prima si bateriile si oamenii instruiti, totul trebuie sa mearga ca  uns pentru a scoate zeci de mii de masini pe an. unora li se pare ca e din cauza ca nu sunt capabili. da, nu sunt nemtii capabili. am trait sa o aud si pe asta. si cine ii critica, romanii, "campionii" lucrurilor facute la timp. hilar de-a dreptul.  plus ca ei pun bazele si pentru ce va veni dupa id3. ca mai sunt si alte electrice in plan. eivdent ca vor mai fi si mici pasi inapoi, ca asa e cand muncesti, mai si gresesti. doar daca stai degeaba nu poti face greseli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot ziceai de ei, uite și o fapta buna #electricromania

Concluzia mea după turul Romaniei, e-Golf este cea mai eficienta masina electrica. Cifrele coincid cu test drive-ul meu București Valea Doftanei și retur plus 4 h trafic București <12kW/100km

 

https://m.automarket.ro/stiri/electricromania-jurnal-de-bord-ultima-zi-sibiu-bucuresti-final-in-92085.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am citit toate articolele de pe automarket si in plus si ce a zis Mitrea de la 0-100.ro, multumesc. cert e ca se vede o evolutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

image.thumb.png.a9fff776ad99b06f6fc6df778be77554.png

 

A new interview with Volkswagen’s chief marketing officer reveals some of the reasoning behind the carmaker’s electric car strategy, including further details on the company’s new operating system and Automotive Cloud.

Volkswagen chief marketing officer Jochen Sengpiehl talked to Automotive News Europe about the company’s new marketing approach when it comes to EVs.

VW’s ID.3 electric hatchback has gone over 20,000 pre-orders, though the production version of the car won’t be introduced until mid-2020. There looks to be a reason for that, as the carmaker hopes to familiarize more potential buyers with electric cars, expressing a need to “provide information and break down prejudices,” Sengpiehl said.

Volkswagen is calling the target audience for the ID.3 “aspirational middle class,” and Sengpiehl talked about how it fits into the progression of widespread electric adoption:

The Golf appeals to the masses. Tesla appeals to innovators. After the innovators come the early adopters. We want to target those early adopters. That’s why our communication is more edgy than with our conventional cars. If you catch the early adopters, the others will follow.

While VW is focused on the rollout of ID.3 in Europe, in the U.S., the company’s new EV communication is already focused on ID. BUZZ — its Dieselgate-referencing “Hello Light” ad and “Drive Bigger” campaign both offer glimpses of the electric bus planned for 2022.

Sengpiehl also talked about the carmaker’s plans for its new vw.os operating system and Volkswagen Automotive Cloud. ID.3 will be the first VW vehicle to run on the new systems, and he said the electric hatchback, along with the eighth-generation Golf, “will be the first high-volume cars that will be updated and upgraded over their life cycles, either at the dealership or over the air.” Tesla does this, of course, but VW looks to do it at scale.

Sengpiehl said VW is working with external partners to implement its new digital ecosystem, including Microsoft. He did note that it’s “too early to say” whether having the car connected at all times would be included as standard, or if it would require an additional subscription fee.

Throughout the interview, Sengpiehl expressed the importance of data, including data-driven marketing through VW’s ID.Hub website. The company also plans to create Volkswagen ID, like an Apple ID or Google ID, for its customer data platform.

When asked about data privacy, Sengpiehl said VW would “fulfill all data protection requirements of the General Data Protection Regulation,” but he didn’t give a straight answer on whether or not the company would sell user data to third parties.

Electrek’s Take

While executives at other legacy automakers always seem to offer caveats and push back against their own efforts — sometimes at the very same event that focuses on electric car plans, as in the case of BMW — Volkswagen seems committed.

Whether that’s an admission of guilt for Dieselgate is still a fair question, but VW still doesn’t have to be so optimistic. It could temper expectations and fall back on “challenge” concerns like so many others — but it hasn’t.

Sengpiehl also seems to answer why VW is getting so far ahead of its production EVs in both pre-orders and advertising — it sees a need for familiarizing a larger audience with electric vehicles in general. Presumably, that’s one reason why U.S. audiences are seeing the ID. BUZZ concept now.

Sengpiehl danced around the data privacy questions, but it seems that VW is still figuring things out in that regard. We do hope the carmaker will provide more clarity on that front as we move closer to the introduction of its digital ecosystem.

As for Tesla, it is refreshing to see an acknowledgement of what Elon Musk’s company has accomplished, moving the industry forward in such a way that it isn’t clear that anyone would be doing battery electrics otherwise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

DF09D390-3CD2-421F-B6FB-BA8A49C3D12A.thumb.jpeg.9ad618efa8fa234b1f84bdf54d6e30fe.jpeg

 

ID3 va Golf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e noul Golf Plus?! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu rade dar dupa Golf5+, Golf6+ , Golf Sportsvan eu sunt foarte foarte tentat de un ID3 sau ID Buzz.  Dar abia am 41k km la Sprtsvan si-l mai tin ~2-3ani. Pana atunci sunt lansate si trecute de "bubele copilariei" si aceste ID xx . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, cumva, ma simt mai atras de fratele spaniol al ID 3-ului, Seat-ul El Born, si o sa astept aparitia/lansarea lui si informatii/preturi sa stiu daca acela va inlocui e-Up!-ul sau GT-ul :)

SEAT-el-Born-plugged-into-electric-mobil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Arata bine si SEAT. Totusi VW e VW pentru mine ? . Spre el vreau sa ma indrept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designul e in mare parte acelasi, probabil va fi si produs in aceeasi fabrica si pe aceeasi linie de asamblare cu ID.3.

Si eu astept sa le vad pe ambele, vreau sa inlocuiesc masina sotiei cu una din cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar el born e din aceeasi clasa cu id3? eu traiam cu impresia ca e mai mic, un fel de ibiza electric.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceeasi masina. Sau na, sunt diferente ca intre Golf si Leon :)

Si la fel ca Octavia, o sa apara si un fratior al lor de la Skoda dar am uitat cum se numeste conceptul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele poze oficiale cu interiorul ID. 3 

FB_IMG_1562755149793.jpg

FB_IMG_1562755152884.jpg

FB_IMG_1562755135774.jpg

FB_IMG_1562755146764.jpg

FB_IMG_1562755155848.jpg

FB_IMG_1562755132156.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wacko::alien::Computer:

Astia s-au inspirat de la satelitii Oltcit-ului ? :D 

Hmm...mixed filings...materialele par cam cheap din poze... :scratch:, dar ma rog..nici pozele nu sunt bune deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!