Jump to content

Vw passat B6 variant 110 cp


red_viper

Postare recomandată

A apărut iar eroarea și martorul aprins în bord, am șters eroarea și nu a mai apărut la un drum de 150km în forță maximă.

Link către comentariu

Problemă! Astăzi am plecat de la muncă, am ieșit din parcare, am oprit 10 secunde să salut pe cineva apoi la plecarea de pe loc motorul a început să trepideze și s-a oprit. Am tras pe dreapta, am încercat la automat și nimic. Am început cu verificări, prima cureaua de distribuție era intactă, verificat dacă este motorină în filtru, am mai incercat la automat....nimic! Am plecat după laptop când am revenit după o oră să zic dau iar la automat,a învârtit de 4 ori și am simțit că dă să pornească. Am tras cheia am dat iar și a pornit puțin bâlbâit dar s-a stabilizat. Pe tester eroare oxigen senzor s1 , becul era aprins de ieri. Am venit spre casă și totul pare în regulă. Ce poate să fie că sunt în ceață.

Link către comentariu

@red_viper te rog sa pui intrebarile in aria tehnica. In aceasta arie nu cautam rezolvari pentru probleme tehnice. 

Multumesc pentru intelegere. 

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am un an de zile de când circul cu mașina, am parcurs 28k km, probleme majore nu am avut cu ea doar acum cu sonda lambda care dă eroare mai mereu. În rest sunt foarte mulțumit,cred că e o mașină care merită toată atenția, e spațioasă, confortabilă și fiabilă. 

Link către comentariu

Am reușit să pun în funcțiune modulul bluetooth, era scoasă siguranța F12 din tabloul de la motor. Nu știu cine a făcut chestia asta și de ce. Dacă merg singur în mașină este foarte util. Am dat comandă și de calculator de coloană să fac și comenzile de pe volan funcționale. După asta urmează un rcd 510 sau chiar un rns 510, am să văd.

Link către comentariu

Montat calculator de coloană dar mai trebuie să fac calibrarea senzorului G 85.

IMG_20200401_205222.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am făcut și adaptarea, totul este funcțional. Urmează înlocuirea panoului de climă cu modelul din 2010, urmează foto. Încet încet vreau să ajung la un interior de B7 , inclusiv panouri uși și ceas analogic. Mă gândesc între rns 510 și rcd 510 ce să aleg.

Link către comentariu

Normal că nu reține setările, compresorul pornește, funcționează bine, afișează și pe rcd mai puțin încălzirea în scaune.

Bună ideea cu MIB 2 dar nu prea știu nimic, trebuie să studiez care e cel mai convenabil model.

 

IMG_20200415_140827.jpg

Panoul e de B7, trebuie să văd cum modific să încapă.

Link către comentariu

Da, am.postat de.multe ori, da o cautare in aria tehnica. Se muta un plus.

Mib 2 ...original sau mergi pe rcd 330g plus. Din punct de vedere al conectivitatii, 510 sunt depasite

Link către comentariu

Am rezolvat, am pus 16 la 20 și 20 izolat în aer. Momentan așa arată dar urmează ceas analogic și trimurile de B7.

IMG_20200415_172507.jpg

Link către comentariu

Am reușit o performanță. Am schimbat un amortizor și nu am fost atent și a sărit planetara din angrenaj de la cutie. După ce am montat am plecat juma de metru și normal că a fărâmat tot acolo. Ideea care este, nu găsesc planetară de Passat B6 de 110 cp, știe cineva dacă se potrivește și alt fel de planetară? 

IMG_20200417_201539.jpg

 E planetara scurtă de pe stânga.

Link către comentariu

Verifica sa vezi de la 1.6 tdi. Din cate stiu eu cutia de pe 2.0 tdi 110 cai e aceeasi cu cea de pe 1.6 tdi.

Link către comentariu

Din ce am studiat pe net cred că e un cap de planetară uzual folosit la toate cutiile în 5 trepte. Ideea e că eu vreau să o repar mâine că am nevoie dar nu știu ce magazine găsesc deschise, asta e problema și vreau să cumpăr eventual o planetară sh să o pun și gata.

Link către comentariu

Mai repede din dezmembrari toata planetara, decat la comanda care dureaza cateva zile, nu tine nimeni pe stoc asa ceva.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Am rezolvat problema, am luat o planetară care părea la fel dar nu era și am schimbat doar partea dinspre cutie, aia era identică. Totul e bun până acum, asta e se mai întâmplă. Am lipsit ieri la montaj 10 minute și colegii care m-au ajutat nu au fost atenți, eu de fiecare dată sunt atent să nu smulg planetara, știu de când reparam la Dacie că am pățit asta.

Paște fericit colegi!

Link către comentariu

Ca să pot monta ceasul analogic de B7 trebuie să schim trimul de la rcd să pun cu buton de avarie. Din ce am văzut butonul de avarie nu vine că nu are loc și nici trimul de la climă nu vine. Nu știu acum cum să procedez să montez o consolă de B7 sau să decupez pe acolo plasticele alea că să vină? Dacă montez o consolă de B7 pot trece la butonul de frână de mână pe consolă? 

Ceasul am văzut că se leagă pe o alimentare și pleacă de la ora 12, altfel nu poți să-l reglezi.

Am văzut că ceasul analogic de Passat cc diferă puțin la aspect dar să văd de care găsesc mai convenabil ( am găsit la 100 cu tot cu suport).

Am găsit un b7 cu interior de piele, negociez acum prețul, totuși parcă scaunele nu sunt așa frumoase, sunt model simplu din piele.

Și un set de jante pe 17 caut cu anvelope de vară. Am găsit pe 18 interlagos dar nu știu ce să zic.

Link către comentariu

Cauta pe youtube canalul "Despre Masini cu Alex". Poate ca i-ai gasit deja clipurile, poate o fi chiar membru aici pe forum, nu am idee. Cert este ca tipul are un Passat B6, si a tot filmat tot felul de retrofit-uri ce le-a facut pe masina sa. Inclusiv faza cu ceasul analogic, trimuri de B7, ce presupune toata treaba asta etc etc. Poate ti-ar fi de folos sa vezi ce este de facut si cum au rezolvat deja altii treaba asta. 

Link către comentariu

Ceva mecanică din nou..... motoraș frână de mână rămas blocat, am reușit să-l deblochez, am avut toate sculele în portbagaj și am reușit să-l dau jos. Am să caut unul să-l schimb.

IMG_20200425_144157.jpg

Modificat de red_viper
.
Link către comentariu

Am cumpărat motorașul nou, chinezesc, sper să mă țină ceva km. Vreau să schimb și plăcuțele pe spate ca să nu mai am treabă, discurile sunt bune , cred că sunt schimbate recent, încă se vede scrisul pe marginea lor, BOSCH. Am zis să merg pe plăcuțe la fel BOSCH dar parcă sunt setat pe ATE. Am încercat să dau comandă online dar pe seria mea de caroserie dă 3 tipuri de plăcuțe ATE cu dimensiuni diferite și nu știu cum să le aleg. 

Link către comentariu

Franele au un cod care e trecut in cartea service sau pe eticheta din portbagaj.  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!