Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26

Recommended Posts

Trebuie sa faci o diagnoza.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ulise

    25

  • bbogdanmircea

    23

  • Lycanalin

    22

  • ionut10a

    16

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ambreiaj= volant/placa/disc/rulment presiune, acum oricare din el poate fi de vina/pana nu se desface nu poti stii de aceea am spus AMBREIAJ.

deviatie pozitiva inseamna  limp mode,99% tre sa cureti turbina,geometria variabila pe gr 10 verifici pozitia pedalei de acceleratie,apesi la fund daca nu iti arata 100% atunci e o pb cu senzorul

Am rezolvat problema, a fost senzorul de pe pedala de accelerație, l-am inlocuit si acum merge.

Posted Images

Am revenit si cu erorile pe care le are masina

Screenshot_20190807-113811_Gallery.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Prima eroare e legate de turbina, vezi daca nu ai ceva furtun spart sau iesit de la locul lui
A 2-a este despre pozitia pedalei de acceleratie, posibil din cauza primului cod de eroare.
A 3-a e o problema de cablaj la ABS, ai DSG pe masina? Daca da, ai umblat la ea recent? Schimb ulei, ambreiaj, etc?

Si cand raspunzi te rog nu mai da quote/citeaza, da numai reply/raspunde.

Merci

Link to post
Share on other sites

E posibil sa imi taie accelerația si sa se aprinda martorul ala de la senzorul de accelerație? Sa-l schimb?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Eu zic ca tu iei limp mode din cauza ca ai o problema la furtunele de la turbina sau poate chiar turbina e plina. Eu zic sa vezi ce e pe la turbina si apoi vezi restul de erori.

Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, Tnalex said:

E posibil sa imi taie accelerația si sa se aprinda martorul ala de la senzorul de accelerație? Sa-l schimb?

deviatie pozitiva inseamna  limp mode,99% tre sa cureti turbina,geometria variabila

pe gr 10 verifici pozitia pedalei de acceleratie,apesi la fund daca nu iti arata 100% atunci e o pb cu senzorul

Edited by ionut10a
Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema, a fost senzorul de pe pedala de accelerație, l-am inlocuit si acum merge.

Link to post
Share on other sites

Mai am o problema, cand merg cu masina parca simt o pierdere de putere, asa dintr-o data. Tin sa menționezca aceasta pierdere incepe la turatii mari si revine cand opresc si pornesc motorul.

Si la viteza de 130.

Nu se aprinde nimic in bord.

Link to post
Share on other sites

Se numeste Limp Mode ,un Log in mers lamureste problema

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tnalex said:

Mai am o problema

ti am scris in postul de mai sus

On 8/7/2019 at 1:10 PM, ionut10a said:

deviatie pozitiva inseamna  limp mode,99% tre sa cureti turbina,geometria variabila

 

Edited by ionut10a
Link to post
Share on other sites
Golf 4 tdi axr

Salut .am si eu o intrebare  .am un golf 4 axr .1.9 tdi .si de o vreme cand e motorul rece pana la 90 grade  trepideaza si aceleratia este intrerupta .Cand turez motorul nu se mentine turatia .fluctueaza .am observat ca acea clapeta la acelaratie sta tot timpul deschisa  se inchide  doar cand opresc motorul, dar se deschide imediat dupa 

Edited by Golf 4 tdi axr
Informare
Link to post
Share on other sites

Aceea nu este clapeta acceleratie la diesel si asa trebuie sa stea,deschisa cand motorul merge.

Link to post
Share on other sites
Golf 4 tdi axr
On 16.01.2012 at 23:02, djdolphins07 a scris:

asa e, senzorul e g28 si se afla la capatul arborelui cotit,la imbinarea dintre motor si cutie. Problema rezolvata am schimbat cu unul bosch zic eu ca e original, sper sa nu fie facut pe vapor...chestia e ca pe cutie nu am vazut nici un abtipild/holograma, trebuia sa aiba obligatoriu? momentan nu a mai facut probleme! drive safe!

Am fost la un mecanic si a pus testerul pe ea.gasind ca un injector nu functioneaza deloc . A spus sa iau un injector sh si ca o sa l schimbe .In bord afisa un martor gen un cerc cu sageata si in mijloc un triunghi  .de culoare galben . Ce poate sa insemne asta 

Link to post
Share on other sites
Golf 4 tdi axr

Am fost la un mecanic si a pus testerul pe ea.gasind ca un injector nu functioneaza deloc . A spus sa iau un injector sh si ca o sa l schimbe .In bord afisa un martor gen un cerc cu sageata si in mijloc un triunghi  .de culoare galben . Ce poate sa insemne asta

Sa rezolvat problema .am schimbat injectorul si acum merge bine motorul 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut. Spui ca ai schimbat un injector si a disparut cercul cu triunghi? Eu am martorul aprins si am pus pe tester si ar fi un senzor de acceleratie laterala g200 sau 202, nu stiu exact... cel de sub volan, cel mic... interesant. Bafta

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut,

O intrebare , poate ati trait experienta de a inlocui actuatorul de la turbina se inlocuieste pe pozitie sau trebuie demontata turbina ?

Link to post
Share on other sites

La AXR actuatorul se inlocuieste si se regleaza fara sa demontezi turbina

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Aveti vrun link sau un material care ma poate ajuta sa fac asta ?  Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
GolfIVMaxim

Salutare, am si eu un golf 4 1.9TDI si am 2 probleme bizare...

Motorul porneste greu cand e cald, dar la rece porneste normal...

Si a doua problema e un sunet la frana din dreapta fata, scoate un sunet ascutit, dar cand ating pedala de frana sunetul se opreste...Am desfacut frana dar nu am gasit nimic in neregula...

Daca a mai avut cineva problemele astea, un sfat ar fi apreciat.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
AlexBDX
Posted (edited)

Salut!

Detin un golf 4 motorizarea 1.9 TDI AXR 101 cai si uneori am constatat ca ori la cald ori la rece cand dau la automat si da motorul sa porneasca are zmuceala asa un tremurat toata masina in punctul ala atunci cand incepe sa porneasca motorul ca si cum nu s ar alimenta cum trb si dupa merge perfect normal..

Ce am mai constatat face mai des cand ma dau la ea cand ii mai dau talpa si uneori ori cand pun contactul ori in timpul mersului incepe pompa sa uruie in spate..

Ma gandesc ca ar fi din pompa de alimentare care nu mai functioneaza bine..injectoarele merg bine,o ringurile au fost schimbate la fel si senzorul de turatie care am inteles ca ar fi boala lor..

In rest masina se comporta impecabil nu da gram de fum trage foarte bine,chiar in mintile ei asi putea spune ptr 300.000km..se comporta exemplar..doar ca uneori are asa zisele mici ezitari la pornire pe care eu le suspectez a fi din pompa de alimentare..dar am zis sa cer o parere si aici inainte de a face pasul

Multumesc!

 

Edited by AlexBDX
Link to post
Share on other sites
vali zak

 

Pompa din rezervor o poti verifica foarte simplu,scoti furtunul care vine din rezervor in filtru si conectezi un manometru.Trebuie sa faca 3 atm dar cineva scria pe aici ca AXR functioneaza si cu pompa aia defecta.Eu cred ca pornirile neregulate au alte cauze in cazul tau.Si a mea se apropie de 260 tkm,am renuntat sa ii mai dau talpa,prefer sa mearga cat mai mult fara probleme chiar daca nu ma bucur de cuplu sau sprint.Masinile noastre sunt deja babe,au uzura totusi chiar daca noua ni se pare ca sunt cele mai cele.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
opleistul23

Salut, am un axr golf 4, i-am schimbat o conducta de ac si acum nu mai porneste, demontandu-i filtrul de motorina. Este plin cu motorina, furtunurile sunt si ele pline de motorina, nu am aer pe instalatie, dau la automat palpaie martorul check engine, iar bujia la punerea contactului sta o secunda si dispare. Senzorul g28 de turatie este schimbat si nu e de la el. Pe tester nu am nicio eroare.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Alex Lucian

Am un vw bora 2005 1.9 TDI Diesel. E cumparata recent si are 190,000 km. Dupa aproape o luna de la cumparare am observat ca atunci cand sunt in mers cu ea si calc ambreiajul pe la jumatatea cursei se aude un zgomot ce seamana cu un ciocnit. Nu prea ma pricep si sunt ingrijorat! Stie cineva ce poate avea si cam cat e reparatia? Va multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Leonard-Cosmin

Salut! Dețin un golf 4, 1.9 TDI, cod motor AXR,an 2003!Am o problema, de ceva timp, când ajung la 90-100 km/h, imi taie pedala de accelerare... Am pus un tester pe masina si mi.a dat "senzor presiune supraacelerare".. Daca știe cineva despre problema asta, chiar va rog sa ma ajutați! Va mulțumesc! 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri