Jump to content

Problema consum 2.0tdi 177cp


Aurash
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

De vreo 5000 km am devenit utilizator/ proprietar de q3 2.0tdi 177cp quattro (haldex) S-tronic. Masina este din 2013 si ma ingrijoreaza un pic consumul exterior. La drum lung merg pe pilot si la 113 km/h inregistrez consum intre 7.5 si 8% (2 drumuri pe saptamana 60km dus- 60 km intors). Personal cred ca e mare si banuiesc ca e ceva defect insa nu reusesc sa identific problema. La 1xx am 9.5-10%. In oras e bine consumul 8-9%, deci extraurban presupun ca e o problema. Am cautat erori si nimic. Am verificat dpf si isi face regenerare, am citit senzori si am dat peste unele valori care nu imi par corecte.

Am "dpf statistics: average temp after dpf in charge cycle": -273.1;

"temperature sensor for egr after cooler: raw value": -270.6,

"exh gas temp sen1/2/3/4" : 20.0°c / -0.0°c / 102.4°c / 86.6°c.

Masina zic eu ca trage normal doar ca mi s-a spus ca scoate fum. Ulei nu consuma deloc, deci presupun ca e din carburant. Imi poate spune cineva daca valorile temperaturilor sunt normale? La injectoare am valori de corectie de maxim +/- 0.6. exh gas temp sen 1 de exemplu nu clinteste de la 20.0°c. 

Multumesc anticipat!

Modificat de lupo_bv
eliminare viteza ilegala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Negre ca si cum nu as avea dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul e spart si anulat . Cauta cauza colmatarii dpf-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din valori reiese ca am dpf, face si regenerare, si m.am uitat si fizic la toba nu pare decupata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/5/2019 at 10:43 AM, Aurash said:

Da. Negre ca si cum nu as avea dpf.

nu ai dpf-ul (ceramica) pe masina - altfel nu ai cum sa ai tevile negre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deznodamantul: dpf functional, isi face regenerare, am ajuns la injectoare si aici am gasit un suport fisurat, astfel ca scapa presiune pe langa un injector + a cauzat infundarea returului la el. Am scris pentru altii care s-ar putea confrunta cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!