Jump to content

A7 BiTdi Havana Black | S-line Exclusive


bubu182

Recommended Posts

Inca un drum de munte.. minunata noastra tara, 4ore jumatate Brasov - Buc ..  macar m-am mai distrat un pic pe serpentine .. in limita aglomeratiei :)) 

Mai las o poza de pe instagramul masinii, pentru toti fanii care ma vaneaza cu dislike ❤️ luv u all, puteti sa v-o puneti ca wallpaper ?

 

 

Link to post
  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu182

    66

  • lambda_dryver

    8

  • ShadoWzZ

    8

  • cristi511

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa:   Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu

Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre vo

So... this happened - Embleme (cerculete + A7) piano black - Colantat tot chrom-ul piano black - Folie faruri + stopuri smoked (ceva de bun simt... arata f ok in realitate si nu afecte

Posted Images

In numele haterilor care iti dau downvote iti mentionez ca nu ne plac pentru wallpaper poze fiind facuta cu fisheye.... baga si tu "fov 100" :)

Edited by ShadoWzZ
Link to post
  • 2 weeks later...
cristi_eftimie

Ai fost saptamana asta prin hotelul lui Negoita din Vitan?sau doar am confundat "bestiile"??

Link to post

@cristi_eftimie Dap, eu eram probabil :D  esti un professional car spotter ?

Intre timp am patit o nepatita ... mergeam la o nunta si i-am dat altcuiva sa conduca masina, a luat o denivelare urata pe sosea cu buza cauciucurului si l-a taiat instant in janta .. :)) +  galma pe spate.

Si uite asa in loc sa dau o caruta de bani pe alte modificari misto... dau o caruta de bani pe cauciucuri.. yaay 

Forza romania.

Edited by bubu182
Link to post

Cum zicea bunicul: "Pusca, nevasta si calul nu se imprumuta"

Dar e bine ca platim rovinieta ?

Link to post
5 hours ago, bubu182 said:

 

Si uite asa in loc sa dau o caruta de bani pe alte modificari misto... dau o caruta de bani pe cauciucuri.. yaay 

??

Link to post

Dar ce dimensiuni ai pe jante și cauciucuri? Să pățească așa ceva de la o denivelare?

Link to post

 

@K 265/35/20 (dimensiunile omologate), nu a fost doar o denivelare, era genul de santz facut de tiruri, asfalt cutat pe partea dreapta cu denivelari inalte, cine conducea masina facuse o depasire si cand a revenit pe banda a dat direct in denivelarile alea fix cu lateralul cauciucului, astfel incat s-a apasat instant in janta si s-a taiat..  :(  soferul nu are nici o vina.. administratorul de drum si cei responsabili insa... le doresc numai de bine. :)) 

Asta e... nu am taiat nici un cauciuc pana acum vreodata, trebuia sa se intample odata si odata.

Link to post

Soluția este să treci pe 275/30ZR21 ? ?

Întrebare...aveai cauciucuri run flat ori janta de rezervă? 

Link to post

Jante pe 21... nu prea cred :)))) am senzatia ca sunt la limita cu 20 oricum .. vezi intamplarea asta..

Aveam cauciucuri normale pe masina (michelin pilot sport 4s :(  )   si o roata de rezerva slim .. am pus roata cu galma pe fata si rezerva slim pe spate .. si am ajuns la nunta :)) .

Link to post

Sa studiezi problema cu diferentialul spate, la unele masini cu LSD sau alte feluri de diferential, care nu e open, nu le place rezerva slim pe spate (difera putin diametrul fata de cealalta roata). Si atunci e recomandat sa mergi cu rezerva pe fata, unde in general diferentialul e de tip deschis. 

Nasoala patania, din pacate sunt inevitabile :(

Link to post

Hmm.... buna treaba @Bebeee chiar trebuie sa ma interesez despre aspectul acesta, masina tragea putin dreapta cu roata slim pe spate, posibil din aceasta cauza, oricum am schimbat deja cauciucul cu roata si acum nu mai trage dreapta, deci totul era din roata sau posibil diferential.

Din pacate da... sunt inevitabile, asta e tara in care traim.. :( 

Link to post

In general rotile slim au acelasi diametru,nu afetecteaza cu nimic transmisia integrala si se monteaza doar pe spate .

Pe fata nu cred ca o poti monta si daca totusi nu atinge in fuzeta/etrier  nu cred ca poti conduce masina .

Link to post

Nu vreau sa induc in eroare, doar am citit pe multe forumuri ca diff-urile LSD si diferenta de diametru nu e benefica. Acum sincer nici nu stiu ce tip de diferential e in spate pe A7, my bad.. Am vazut multe masini cu roata slim montata pe fata, si mergeau. Scuze de OT.

 

Link to post
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nimic nou, cate o spalare, cate un drum prin tara .. 

Ma bate gandul la bara / fusta spate cu evacuare de S7, as merge pe facelift ca sa fie din acelasi film cu stopurile de fl, dar nustiu ce implica, daca e plug and play sau ma lovesc de alte nebunii.. cam toate fustele nu sunt plug and play pe bara de S line, trebuie bara stock simpla .. :(  

Zapada se lasa asteptata :Driver:

 

 

Edited by bubu182
Link to post
  • 2 months later...

Mai stergem putin praful, nothing much changed...

Am schimbat suportii motor (sunt din cauciuc + o camera interioara cu ulei, ca sa absoarba mai bine vibratiile banuiesc), unul avea curs uleiul, a fost ceva de lucru la ei dar a meritat, s-a simtit de la prima ponire ca e ceva schimbat, totul e mai "inchegat" acum, schimburile de viteze se fac foarte foarte cursiv si frumos, senzatia e f placuta.

Am facut revizia la diferentialul quattro sport, 2 tipuri de ulei, unul pentru partea mecanica, unul pentru partea de ambreiaje.

Am schimbat 2 coliere de pe evacuare cu altele noi pe cod oem, cele de pe masina erau ff ruginite si nu voiam sa am vreo surpriza vreodata :D

Deocamdata masina sta la subsol, la caldurica, pana trece vremea urata ?

84823762_164784038304030_8484359721724149760_n.jpg

84986342_596491507861950_3068292746130227200_n.jpg

Edited by bubu182
Link to post

Si eu am facut recent schimbarea tampoanelor. La fel aveam unul curs, dar interesant ca nu dadea nici o eroare. La fel ca si tine, am simtit imediat diferenta, atat la pornire/oprire cat si in mers.

Poti sa detaliezi in aria tehnica mai mult despre schimbarea uleiului la diferential? Eu am facut doar la cutie si ma bate gandul sa o fac si la diferentiale si cutia de transfer.

 

Link to post

@sNaKeyy Codurile uleiurilor sunt in poza (luate din etka pe VIN, recomand sa vezi pe masina ta ce vine exact, poate la tine e diferit). 

Procedura e simpla, se scurge cel vechi, apoi (depinde de mecanic) se umple pe jos pana ajunge uleiul la gaura de sus (asa stii ca ai atins nivelul necesar), cu uneltele necesare.

@Dolfin Toate acestea le-am facut la Catalin, zona pallady, multi il cunosc fiindca se ocupa de Audi-uri, retrofituri etc.

Edited by bubu182
Link to post

Imi dai te rog pe PM contactul respectivului, trebuie sa-l recomand cuiva.

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...