Jump to content

A7 BiTdi Havana Black | S-line Exclusive


bubu182

Postare recomandată

Inca un drum de munte.. minunata noastra tara, 4ore jumatate Brasov - Buc ..  macar m-am mai distrat un pic pe serpentine .. in limita aglomeratiei :)) 

Mai las o poza de pe instagramul masinii, pentru toti fanii care ma vaneaza cu dislike ❤️ luv u all, puteti sa v-o puneti ca wallpaper ?

 

 

Link către comentariu

In numele haterilor care iti dau downvote iti mentionez ca nu ne plac pentru wallpaper poze fiind facuta cu fisheye.... baga si tu "fov 100" :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ai fost saptamana asta prin hotelul lui Negoita din Vitan?sau doar am confundat "bestiile"??

Link către comentariu

@cristi_eftimie Dap, eu eram probabil :D  esti un professional car spotter ?

Intre timp am patit o nepatita ... mergeam la o nunta si i-am dat altcuiva sa conduca masina, a luat o denivelare urata pe sosea cu buza cauciucurului si l-a taiat instant in janta .. :)) +  galma pe spate.

Si uite asa in loc sa dau o caruta de bani pe alte modificari misto... dau o caruta de bani pe cauciucuri.. yaay 

Forza romania.

Modificat de bubu182
Link către comentariu
5 hours ago, bubu182 said:

 

Si uite asa in loc sa dau o caruta de bani pe alte modificari misto... dau o caruta de bani pe cauciucuri.. yaay 

??

Link către comentariu

 

@K 265/35/20 (dimensiunile omologate), nu a fost doar o denivelare, era genul de santz facut de tiruri, asfalt cutat pe partea dreapta cu denivelari inalte, cine conducea masina facuse o depasire si cand a revenit pe banda a dat direct in denivelarile alea fix cu lateralul cauciucului, astfel incat s-a apasat instant in janta si s-a taiat..  :(  soferul nu are nici o vina.. administratorul de drum si cei responsabili insa... le doresc numai de bine. :)) 

Asta e... nu am taiat nici un cauciuc pana acum vreodata, trebuia sa se intample odata si odata.

Link către comentariu

Soluția este să treci pe 275/30ZR21 ? ?

Întrebare...aveai cauciucuri run flat ori janta de rezervă? 

Link către comentariu

Jante pe 21... nu prea cred :)))) am senzatia ca sunt la limita cu 20 oricum .. vezi intamplarea asta..

Aveam cauciucuri normale pe masina (michelin pilot sport 4s :(  )   si o roata de rezerva slim .. am pus roata cu galma pe fata si rezerva slim pe spate .. si am ajuns la nunta :)) .

Link către comentariu

Sa studiezi problema cu diferentialul spate, la unele masini cu LSD sau alte feluri de diferential, care nu e open, nu le place rezerva slim pe spate (difera putin diametrul fata de cealalta roata). Si atunci e recomandat sa mergi cu rezerva pe fata, unde in general diferentialul e de tip deschis. 

Nasoala patania, din pacate sunt inevitabile :(

Link către comentariu

Hmm.... buna treaba @Bebeee chiar trebuie sa ma interesez despre aspectul acesta, masina tragea putin dreapta cu roata slim pe spate, posibil din aceasta cauza, oricum am schimbat deja cauciucul cu roata si acum nu mai trage dreapta, deci totul era din roata sau posibil diferential.

Din pacate da... sunt inevitabile, asta e tara in care traim.. :( 

Link către comentariu

In general rotile slim au acelasi diametru,nu afetecteaza cu nimic transmisia integrala si se monteaza doar pe spate .

Pe fata nu cred ca o poti monta si daca totusi nu atinge in fuzeta/etrier  nu cred ca poti conduce masina .

Link către comentariu

Nu vreau sa induc in eroare, doar am citit pe multe forumuri ca diff-urile LSD si diferenta de diametru nu e benefica. Acum sincer nici nu stiu ce tip de diferential e in spate pe A7, my bad.. Am vazut multe masini cu roata slim montata pe fata, si mergeau. Scuze de OT.

 

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nimic nou, cate o spalare, cate un drum prin tara .. 

Ma bate gandul la bara / fusta spate cu evacuare de S7, as merge pe facelift ca sa fie din acelasi film cu stopurile de fl, dar nustiu ce implica, daca e plug and play sau ma lovesc de alte nebunii.. cam toate fustele nu sunt plug and play pe bara de S line, trebuie bara stock simpla .. :(  

Zapada se lasa asteptata :Driver:

 

 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
  • 2 months later...

Mai stergem putin praful, nothing much changed...

Am schimbat suportii motor (sunt din cauciuc + o camera interioara cu ulei, ca sa absoarba mai bine vibratiile banuiesc), unul avea curs uleiul, a fost ceva de lucru la ei dar a meritat, s-a simtit de la prima ponire ca e ceva schimbat, totul e mai "inchegat" acum, schimburile de viteze se fac foarte foarte cursiv si frumos, senzatia e f placuta.

Am facut revizia la diferentialul quattro sport, 2 tipuri de ulei, unul pentru partea mecanica, unul pentru partea de ambreiaje.

Am schimbat 2 coliere de pe evacuare cu altele noi pe cod oem, cele de pe masina erau ff ruginite si nu voiam sa am vreo surpriza vreodata :D

Deocamdata masina sta la subsol, la caldurica, pana trece vremea urata ?

84823762_164784038304030_8484359721724149760_n.jpg

84986342_596491507861950_3068292746130227200_n.jpg

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Si eu am facut recent schimbarea tampoanelor. La fel aveam unul curs, dar interesant ca nu dadea nici o eroare. La fel ca si tine, am simtit imediat diferenta, atat la pornire/oprire cat si in mers.

Poti sa detaliezi in aria tehnica mai mult despre schimbarea uleiului la diferential? Eu am facut doar la cutie si ma bate gandul sa o fac si la diferentiale si cutia de transfer.

 

Link către comentariu

@sNaKeyy Codurile uleiurilor sunt in poza (luate din etka pe VIN, recomand sa vezi pe masina ta ce vine exact, poate la tine e diferit). 

Procedura e simpla, se scurge cel vechi, apoi (depinde de mecanic) se umple pe jos pana ajunge uleiul la gaura de sus (asa stii ca ai atins nivelul necesar), cu uneltele necesare.

@Dolfin Toate acestea le-am facut la Catalin, zona pallady, multi il cunosc fiindca se ocupa de Audi-uri, retrofituri etc.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!