Jump to content

Probleme tehnice Specifice Polo MK6


David1994
 Share

Postare recomandată

Fratilor, nu gasesc unde sa postez problema mea, referitoare la noul Polo.
L-am cumparat de vreo luna si jumatate si deja a si aparut prima problema. Problema e ca stergatoarele se pornesc dintr-o data. cele din fata, le pun in pozitia off si ele tot merg, nu mai stiu ce sa fac cu ele. In momentul in care pun contcatul pornesc si ele si merg fara oprire. Am verificat sigurantele, toate bune si frumoase, ba chiar sa le opresc am scos siguranta resprectiva si stergatoarele tot nu se opresc. Deja ma dispera, imi vine sa ii dau foc, mai ales ca e o masina noua.. totusi am pretentii. 
Urmeaza sa merg la reprezentanta la Bistrita, mai exact la Comsig sa vad ce zic baietii de acolo. Stiti cumva din experinta care e protocolul cu masinile in garantie? Sau trebuie sa stau la rand? Multumesc frumos, si scuzati topicul. Dar am scris astea prin de nervi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e o chestie de care n-am auzit niciodata, si sunt de ceva ani pe forumul asta, asa ca ma gandeam ca ar putea sa fie cauza si o utilizare improprie (se intampla mai des decat crezi...). 

Si cum Off la VW este jos de tot, fata de sus de tot la Renault, ma gandeam ca poate faci miscarea maxim sus mecanic, lucru pe care il mai fac si eu cand trec de pe o masina pe alta... :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la reprezentanță. Intr-adevar e o problema. Baietii spuneau ca are legătură cu ceasurile de bord care sunt digitale. Si cumva ar da o comanda greșita stergatoarelor să pornească aiurea. Toata treaba se întinde pe o săptămână fiindca trebuie sa faca masuratori si sa le trimita in Germania. Inca nu se stie exact ce are, dar o sa va tin la curent. Pentru viitorii proprietari. Totusi sa sperăm ca e o eroare de fabrică... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta e defect de fabricatie. Destul de rar, eu unul nu am mai auzit de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte ciudat. Am stat vreo 2 ore langa masina sa vad ce fac baietii... Au scos siguranta care raspunde de ștergătoare si ștergătoarele functionau in continuare. Mâine urmează sa schimbe motorașul, ceasurile din bord si ceva fire la instalatia electrica... Deocamnda nu s-a rezolvat absolut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a scos siguranta corespunzatoare circuitului de alimentare a stergatoarelor si aceastea au functionat in continuare inseamna ca e o problema serioasa. Nu are cum sa fie (doar) de la ceasurile de bord, sifuranta fuzibila este destinata intreruperii circuitului electric. Te rugam sa ne tii la curent :) ( gluma neintentionata) cu investigatia, este intradevar o problema ciudata, pe care nu am mai intalnit-o. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

Reprezentanta habar nu are ce poate sa fie defect. Au dat vina pe mine ca am umblat la mașină, desi eu nu am facut absolut nimic. 

Ideea e ca nici nu mi-a zis, e stricata aia sau aia... Sunt habarniști. Asa ca ce sa fac cu ea, o las acolo si ii dau in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este f posibil ca, circuitul stergatoarelor sa fie alimentat " din greseala" din fabrica de la alta siguranta.

au asa as face, as cauta scotand "toate" sigurantele pe rand, pe cea care inchide circuitul respectiv.

indiferent cine da comanda, siguranta inchide circuitul de alimentare al amsablului respectiv , comanda nu poate fi executata fara alimentarea executantului.

siguranta asta face, taie alimentarea executantului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca nu.. eu incercam sa ti spun care este rolul unei sigurante pe un circuit electric si de ce cred eu ca nu se inchide circuitul respectiv cand scoti siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o mica problema cand masina ruleaza sub 10 km/ h se aude un mic scartait de la roata dreapta fata. Oare sa se fi prins vreo pietricica prin etrier ? habar-nam.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de la placutele de frana. Poti incerca sa apesi usor frana in timp ce rulezi constant la viteza la care se aude scartaitul. Daca scartaitul dispare, placutele sunt vinovate si nu e nicio problema.  La mine, tot la viteza mica, dar cand dau cu spatele, se aude de parca opreste trenul in gara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact asa este, cand apas frana dispare. Oricum aiurea. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema stergatoarelor care porneau automat fara sa ating maneta. Se pare ca ceasurile din bord aveau ceva defect si erau cumva conectate cu ștergătoarele. Au fost inlocuite cu altele noi in garantie si problema a disparut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update. Ștergătoarele s-au pornit iarasi de nebune si nu le pot opri... Urmeaza sa o duc inapoi maine...

Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 2/28/2019 at 11:00 AM, razvancc said:

Probabil de la placutele de frana. Poti incerca sa apesi usor frana in timp ce rulezi constant la viteza la care se aude scartaitul. Daca scartaitul dispare, placutele sunt vinovate si nu e nicio problema.  La mine, tot la viteza mica, dar cand dau cu spatele, se aude de parca opreste trenul in gara. 

Salut, am si eu o problema similara. Cand pornesc de pe loc, inainte sa apas pe acceleratie (automata), scartaie ceva. Am sa incerc testul cu frana. Daca e si la mine la fel inseamna ca nu trebuie sa-mi fac griji si nici nu am ce sa fac sa dispara? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu ai de ce sa iti faci griji, scartaitul nu are niciun efect negativ asupra franarii. Iar ca sa dispara poti incerca cu un spray de frane, sau poate calitatea placutelor de frane este mai slaba.

Sau, asa cum fac eu, sa exploatezi frana un pic mai ... ferm :) (evident, atunci cand se poate) Pare o gluma proasta si nu vreau sa invat pe nimeni la prostii, insa din exprerienta pe care o am,  franarea mai ferma ( nu neaparat exagerat de brutal sau violent) mi-a adus beneficii. Pe langa uzura placutelor mai echilibrata ( caci daca franezi lin/usor, adica regim de trafic aglomerat de exemplu, placuta dinspre pistonas se va uza mult mai repede fata de cealalta + riscul de ovalizare a discului) si scartiturile au fost la un nivel redus, au disparut destul de repede sau nu s-au manifestat deloc. Desigur, metoda folosita de mine nu este compatibila cu stilurile de mers mai linistite, specifice unui  consum redus si pentru eficienta maxima din punctul de vedere eco :). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, la voi mai merg prizele usb din spatele cotierei ? ca la mine astazi am observant ca nu mai merg. Au mers la inceput ca le-am testat :)) . Cred ca trebuie sa verific ceva sigurante...sper sa fie de la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! 

Aveti probleme cu consumul de ulei pentru motorul de 1L?

Zi faina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as zice, dar ne poti descrie ce probleme intampini tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua.

Rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.

Am un vw polo din 2018 1.0 tsi 95 cp si nu mai functioneaza bricheta.

Stie cineva unde este tabloul de sigurante si care este siguranta pt bricheta?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare, am si eu o rugaminte si poate un sfat util, am un 6r 2014 oct, 1.2 tsi similar cu masina politiei, acum pe timpul rece au aparut niste erori de care nu mai scap, ideea e urmatoarea, face doar cand vrea ea si numai in mers: se stinge scurt bordul si se reaprinde imediat, apoi mai merg ce mai merg si apre eroare pe stergatoarele fata dupa un timp imi apare si coolant level, in momentul asta cand am ambele erori masina nu mai semnalizeaza, claxon, inch centralizata, nu pot sa schimb lumini etc. opresc masina si dupa un timp circa 1 ora masina nu mai are nimic si o iau de la capat, am ajuns sa schimb si bcm-ul de pomana (ca m-am luat dupa "specialisti"), aveti vreo idee, v-ati lovit de asa ceva? multumesc!

 

WhatsApp Image 2022-01-12 at 17.08.01.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!